Jump to content

vibratii la 140 km/ora


morozet

Recommended Posts

Am o problema si nu stiu cum sa o rezolv. Mi-am schimbat jantele de 16" 205/55 cu replica m6 225/45 R17 pe care am pus cauciucuri model in V . Cand ajung pe la 140 km/h incepe sa vibreze toata masina , nu trage stanga nici dreapta doar trepideaza. Cauciucurile le-am pus noi , le-am echilibrat de 2 ori . Jantele intra perfect , nu e nevoie de distantiere.

Doar la un singur lucru ma mai gandesc : prezoanele de la jantele noi nu s-au potrivit. Le-am pus pe alea vechi de la jantele de tabla. Sa aiba astea vreo treaba??

 

320 2002 (daca are importanta)

Astept cateva pareri.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

jante strambe ..daca nu batea inainte de schimb

 

Daca schimba jante de 17" cu altele de 17" atunci da! Dar cand treci de la /55/16 pe 45/17 toate piesele de articulatie uzate peste limita normala "urla" la sofer prin vibratii. Vorbesc din experienta (trecere de la 15" la 17")

pai si la jantele pe 15" cazule tau nu urlau piesele uzate? e logic ce spui tu ca efortul directiei e mai mare...

nu am trait exprienta asta

Link to comment
Share on other sites

Nu, masina mergea fara cursur. Doar la trecerea la 17" am observat ca incepea sa imi vibreze volanul la peste 80km.

aham

te cred ca asa o fi ( de aia nu sunt adeptul de a pune jante mai mari decat cele de fabrica )

totusi e ciudat ca sa nu se simta eventualele defecte ale directiei decat daca faci un schimb de jante

poate erau uzate ce piese dar trecerea la jante mai mari a accentuat/grabit distrugerea lor

Link to comment
Share on other sites

Nu, masina mergea fara cursur. Doar la trecerea la 17" am observat ca incepea sa imi vibreze volanul la peste 80km.

aham

te cred ca asa o fi ( de aia nu sunt adeptul de a pune jante mai mari decat cele de fabrica )

totusi e ciudat ca sa nu se simta eventualele defecte ale directiei decat daca faci un schimb de jante

poate erau uzate ce piese dar trecerea la jante mai mari a accentuat/grabit distrugerea lor

e voie din fabrica si cu jante /17

Link to comment
Share on other sites

Nu, masina mergea fara cursur. Doar la trecerea la 17" am observat ca incepea sa imi vibreze volanul la peste 80km.

aham

te cred ca asa o fi ( de aia nu sunt adeptul de a pune jante mai mari decat cele de fabrica )

totusi e ciudat ca sa nu se simta eventualele defecte ale directiei decat daca faci un schimb de jante

poate erau uzate ce piese dar trecerea la jante mai mari a accentuat/grabit distrugerea lor

e voie din fabrica si cu jante /17

da sunt si cu jante de fabrica 17"

nmai ca se refera la jantele originale BMW nu la replici sau alti producatori greutatea lor difera

la fel poate diferi si echiparea cu cauciucuri

eu ma refeream la masina mea cand am spus de aia nu sunt adeptul de a pune jante mai mari decat cele de fabrica

adica la e36

Link to comment
Share on other sites

ok multumesc de pareri . am sa verific bucsele alea. Jantele nu cred sa aiba nimic sunt echilibrate perfect si sunt noi. Ce daca sunt replici , daca una e mai usoara ca alta (sa zicem) asta nu s-a rezolvat la echilibrat?

 

a si mie nu imi vibreaza volanul... parca toata masina.

Link to comment
Share on other sites

ok multumesc de pareri . am sa verific bucsele alea. Jantele nu cred sa aiba nimic sunt echilibrate perfect si sunt noi. Ce daca sunt replici , daca una e mai usoara ca alta (sa zicem) asta nu s-a rezolvat la echilibrat?

 

a si mie nu imi vibreaza volanul... parca toata masina.

 

Pai ma doar nu le echilibreaza sa aiba toate aceeasi greutate <_< :) :bashwall:

Edited by brabus2099
Link to comment
Share on other sites

pai la echilibrat nu se echilibreaza jantele ci cauciucurile, cel mai probabil ai o janta stramba pe puntea spate poate ai luat o groapa si nu mai ti minte...am avut aceeasi problema cand mi-am luat masina dar era vorba de o janta care dupa ce am indreptat-o nu s-a mai simtit nici o trepidatie.
Link to comment
Share on other sites

si eu am avut aceasta problema am fost la ECHILIBRAT jantele cu tot cu cauciucuri si degeaba pana nu am ROLUIT jantele nu am scapat de trepidati.Roluitul unei jante costa de la 50 ron pana la 80 ron/janta depinde unde le roluiesti <_<
Link to comment
Share on other sites

Mai mult ca sigur sunt gentile ovalizate.Chiar daca sunt noi,daca sunt facaturi este posibil sa fie strambe sau sa nu aiba aceeasi greutate.Orice mica diferenta se simte! Mergi la un service sa-ti dea jos cauciucurile si sa-ti echilibreze/roluiasca gentile fara cauciucuri si abia apoi sa-ti puna cauciucurile si sa echilibreze intreaga roata.
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Am o problema si nu stiu cum sa o rezolv. Mi-am schimbat jantele de 16" 205/55 cu replica m6 225/45 R17 pe care am pus cauciucuri model in V . Cand ajung pe la 140 km/h incepe sa vibreze toata masina , nu trage stanga nici dreapta doar trepideaza. Cauciucurile le-am pus noi , le-am echilibrat de 2 ori . Jantele intra perfect , nu e nevoie de distantiere.

Doar la un singur lucru ma mai gandesc : prezoanele de la jantele noi nu s-au potrivit. Le-am pus pe alea vechi de la jantele de tabla. Sa aiba astea vreo treaba??

 

320 2002 (daca are importanta)

Astept cateva pareri.

Multumesc

 

 

am patit si eu cva de genu cu niste jante da am avut nevoie de niste centradoare(niste cercuri din plastic)si sa rezolvat problema

 

Am o problema si nu stiu cum sa o rezolv. Mi-am schimbat jantele de 16" 205/55 cu replica m6 225/45 R17 pe care am pus cauciucuri model in V . Cand ajung pe la 140 km/h incepe sa vibreze toata masina , nu trage stanga nici dreapta doar trepideaza. Cauciucurile le-am pus noi , le-am echilibrat de 2 ori . Jantele intra perfect , nu e nevoie de distantiere.

Doar la un singur lucru ma mai gandesc : prezoanele de la jantele noi nu s-au potrivit. Le-am pus pe alea vechi de la jantele de tabla. Sa aiba astea vreo treaba??

 

320 2002 (daca are importanta)

Astept cateva pareri.

Multumesc

[/quote

 

vezi dak iti intra janta perfect ,sa nu aiba joc...eu la fel am pus pe un e46 niste jante de m5 e39 si am avut nevoie de centradoare....vezi sa nu ai aceeasi problema;)

Link to comment
Share on other sites

verifica bucsile de bascula sa nu fie praf/bieletele antiruliu/ capete de bara sa nu aiba joc directia

 

pai omului ii mergea perfect inainte masina :) deodata jocuri si defecte ? eu zic ca jantele sunt de vina sau nu sunt centrate bine din prezoane ceva nu a potrivit la fix sau ele in sine sunt proaste si nu merita oboseala ...

 

ai putea incerca sa schimbi fata spate sau intre ele sa vezi daca se modifica ceva ...(asta in idea ca una doua sau mai multe sunt proaste :lol: )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.