Jump to content

Probleme la clima


kat28

Recommended Posts

buna ziua

 

va rog a ma ajuta in problema care o am cu un 520i din 2000

nu porneste tot timpu clima , fac 5-6 repetari apasand pe butonul de clima pana porneste daca porneste functioneaza foarte bine

si inca o rugaminte am navi si in spatele navigatiei este caseta audio cu pot sa montez un dvd pentru a vedea un film sau a asculta un cd ,mentionez ca are si tv fuctional si unitate de navigatie

 

 

va multumesc

Link to comment
Share on other sites

buna ziua

 

va rog a ma ajuta in problema care o am cu un 520i din 2000

nu porneste tot timpu clima , fac 5-6 repetari apasand pe butonul de clima pana porneste daca porneste functioneaza foarte bine

si inca o rugaminte am navi si in spatele navigatiei este caseta audio cu pot sa montez un dvd pentru a vedea un film sau a asculta un cd ,mentionez ca are si tv fuctional si unitate de navigatie

 

 

va multumesc

ai incercat sa scoti unitatea de climatronic afara sa o desfaci si sa vezi daca face contact ok butonul?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
te pui pe scaunul din dreapta si intinzi picioarele.Unde iti ajunge piciorul stang ocolo tre sa fie o fereastra de vizitare cu mai multe surubele pe care tre sa le desfaci,dupa ce leai desfacut inauntru gasesti (dar tre sa bagi mana)o mufa mare si rotunda care are mai multi craci gosi si lungi ,aia nu iti fac contact.Asa mi sa intamplat si mie si acum merge Edited by sorin85
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
te pui pe scaunul din dreapta si intinzi picioarele.Unde iti ajunge piciorul stang ocolo tre sa fie o fereastra de vizitare cu mai multe surubele pe care tre sa le desfaci,dupa ce leai desfacut inauntru gasesti (dar tre sa bagi mana)o mufa mare si rotunda care are mai multi craci gosi si lungi ,aia nu iti fac contact.Asa mi sa intamplat si mie si acum merge

Cine poate sa-mi explice si mie concret cum foloseste Climatronicul pe programul de iarna?...de ce va intreb...eu stiu ca freonul din instalatia de clima se incalzeste...dar...daca nu apas butonul ala cu steluta (de racire vara) masina se incalzeste dar se incalzeste mai greu (am impresia in functie de temperatura apei si cred ca pe principiului programului REST - caldura de la motor) in schimb atunci cand folosesc steluta se incalzeste mai repede...care sunt avantajele stelutei pe iarna (sa zicem 24 de grade C) in afara de asta (se incalzeste mai repede) si marele dezavantaj al consumului....multam...520i E39

Edited by Cosminas
Link to comment
Share on other sites

Cine poate sa-mi explice si mie concret cum foloseste Climatronicul pe programul de iarna?...de ce va intreb...eu stiu ca freonul din instalatia de clima se incalzeste...dar...daca nu apas butonul ala cu steluta (de racire vara) masina se incalzeste dar se incalzeste mai greu (am impresia in functie de temperatura apei si cred ca pe principiului programului REST - caldura de la motor) in schimb atunci cand folosesc steluta se incalzeste mai repede...care sunt avantajele stelutei pe iarna (sa zicem 24 de grade C) in afara de asta (se incalzeste mai repede) si marele dezavantaj al consumului....multam...520i E39

Din cate stiu eu clima (instalatia cu freon) de la E39 NU are inversor ca la instalatiile de casa de exemplu. Adica daca apesi steluta, radiatorul de aer conditionat se va raci, indiferent de anotimpul de afara. Iarna il apesi doar daca vrei sa mai plimbi freonul prin instalatie si sa nu rugineasca compresorul sau daca vrei sa scapi de umezeala din interior (geamuri aburite sau ude).

Interiorul masinii se incalzeste doar de la motor, din caldura data de apa calda produsa de acesta. Chestia cu incalzitul mai rapid cu AC pornit cred ca e doar o impresie.

REST este o functie auxiliara care functioneaza DOAR daca sunt mai multe conditii indeplinite simultan: motor oprit, tensiune suficienta in baterie, temperatura exterioara sub o anumita valoare, temperatura agentului de racire din motor peste o anumita valoare. Utilizeaza o pompa de apa suplimentara, electrica, ce face apa sa circule prin motor si radiatorul din masina.

 

Daca am gresit cu ceva rog sa ma corectati.

Link to comment
Share on other sites

Cine poate sa-mi explice si mie concret cum foloseste Climatronicul pe programul de iarna?...de ce va intreb...eu stiu ca freonul din instalatia de clima se incalzeste...dar...daca nu apas butonul ala cu steluta (de racire vara) masina se incalzeste dar se incalzeste mai greu (am impresia in functie de temperatura apei si cred ca pe principiului programului REST - caldura de la motor) in schimb atunci cand folosesc steluta se incalzeste mai repede...care sunt avantajele stelutei pe iarna (sa zicem 24 de grade C) in afara de asta (se incalzeste mai repede) si marele dezavantaj al consumului....multam...520i E39

Din cate stiu eu clima (instalatia cu freon) de la E39 NU are inversor ca la instalatiile de casa de exemplu. Adica daca apesi steluta, radiatorul de aer conditionat se va raci, indiferent de anotimpul de afara. Iarna il apesi doar daca vrei sa mai plimbi freonul prin instalatie si sa nu rugineasca compresorul sau daca vrei sa scapi de umezeala din interior (geamuri aburite sau ude).

Interiorul masinii se incalzeste doar de la motor, din caldura data de apa calda produsa de acesta. Chestia cu incalzitul mai rapid cu AC pornit cred ca e doar o impresie.

REST este o functie auxiliara care functioneaza DOAR daca sunt mai multe conditii indeplinite simultan: motor oprit, tensiune suficienta in baterie, temperatura exterioara sub o anumita valoare, temperatura agentului de racire din motor peste o anumita valoare. Utilizeaza o pompa de apa suplimentara, electrica, ce face apa sa circule prin motor si radiatorul din masina.

 

Daca am gresit cu ceva rog sa ma corectati.

Man stiu cum functioneaza REST-u (temp de afara trebuie sa fie mai mica de 16 grade C,de exemplu),insa nu stiam treaba asta cu inversorul....mai astept pareri

Link to comment
Share on other sites

Cine poate sa-mi explice si mie concret cum foloseste Climatronicul pe programul de iarna?...de ce va intreb...eu stiu ca freonul din instalatia de clima se incalzeste...dar...daca nu apas butonul ala cu steluta (de racire vara) masina se incalzeste dar se incalzeste mai greu (am impresia in functie de temperatura apei si cred ca pe principiului programului REST - caldura de la motor) in schimb atunci cand folosesc steluta se incalzeste mai repede...care sunt avantajele stelutei pe iarna (sa zicem 24 de grade C) in afara de asta (se incalzeste mai repede) si marele dezavantaj al consumului....multam...520i E39

Din cate stiu eu clima (instalatia cu freon) de la E39 NU are inversor ca la instalatiile de casa de exemplu. Adica daca apesi steluta, radiatorul de aer conditionat se va raci, indiferent de anotimpul de afara. Iarna il apesi doar daca vrei sa mai plimbi freonul prin instalatie si sa nu rugineasca compresorul sau daca vrei sa scapi de umezeala din interior (geamuri aburite sau ude).

Interiorul masinii se incalzeste doar de la motor, din caldura data de apa calda produsa de acesta. Chestia cu incalzitul mai rapid cu AC pornit cred ca e doar o impresie.

REST este o functie auxiliara care functioneaza DOAR daca sunt mai multe conditii indeplinite simultan: motor oprit, tensiune suficienta in baterie, temperatura exterioara sub o anumita valoare, temperatura agentului de racire din motor peste o anumita valoare. Utilizeaza o pompa de apa suplimentara, electrica, ce face apa sa circule prin motor si radiatorul din masina.

 

Daca am gresit cu ceva rog sa ma corectati.

 

din cate stiu (din manual si propria experienta) ai 100% dreptate.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.