Jump to content

cosmin rotaru

Contributors
  • Posts

    1055
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

cosmin rotaru last won the day on February 13 2012

cosmin rotaru had the most liked content!

About cosmin rotaru

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    f30

Recent Profile Visitors

15607 profile views

cosmin rotaru's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • Week One Done

Recent Badges

30

Reputation

  1. Salut! Eu am unul de vreo 4 ani jumate. Sunt multumit de el. Chiar daca motorul e micut are cuplul maxim de pe la 1300rpm si combinat cu cutia in 6 trepte se misca foarte bine in oras. Consumul real pt mine este undeva spre 8 afara si spre 11 in oras (Timisoara)... E mai robust si mai fiabil decat ma asteptam. Tot am emotii cu motorul ala (n13b16, "prince") dar pana acum se tine bine. Acum depinde in ce stare e (in poze arata bine ) si de pe ce masina te muti. Bafta!
  2. Am pus eu punct acolo unde trebuia Eu le gĂŁsesc pe la 15 și mai sus. Probabil din cauza filtrului... Cred ca impozitul la 3 litri este foarte volatil. DacĂŁ pânĂŁ ĂŽn doi litri ar fi foarte nepopulara o creștere mare a impozitului, la trei litri e altceva. Mi-ar fi plĂŁcut un l6 de 2.5. Nu mai știu codul... ultimul l6 fĂŁrĂŁ turbo. Dar parca nimeni ne vrea sa le vândĂŁ!
  3. Merci pentru sfaturi! Și la M52 am avut o grĂŁmadĂŁ de reparat. L-am luat la +200k km și am mai mers 120k km ĂŽn 11 ani. Deci am avut timp sa schimb cam tot ce lipit de motor Îmi dau seama ca sunt ușor paranoic cu N47-le... ( bine, cam toți de aici suntem paranoici cu mașinile noastre ca altfel nu ne-am fi ĂŽntâlnit pe forum ). Încep sĂŁ mĂŁ uit la f30 cu N47 ( deci dupĂŁ 2012) sub 100k km. Ma ajuta mult sfaturile voastre. Pana acum n-am uitat doar la pĂŁrțile rele la toate modelele. A ĂŽnceput sĂŁ-mi zicĂŁ și fiu-meu ca ĂŽn ritmul ĂŁsta nu o sa mai cumpĂŁr nimic
  4. ÎnseamnĂŁ cĂŁ pe f30 nu are cum sa fie "A"-ul. Mulțumesc pentru rĂŁspunsuri!
  5. Multumesc! De unde sti daca e N47A, N47C... ? Sunt technical updates? Imi spune cineva mai sus ca N47A e cel mai sensibil.
  6. Merci. Trebuie sa mai sap pe forum sa vad unde e folosit n47b20A. (Pe wikipedia nu gasesc mare lucru..) Arborele adica? Asa ceva n-am mai auzit Am urmarit o discutie lunga pe un alt forum - cineva desfacea bucati un motor cu distributia rupta. La un moment dat a dat jos si axele cu came si erau f uzate lagarele alea. Concluzia a fost ca uzura la lagarele alea a fortat lantul, pacatul de moarte fiind schimburile de ulei rare, asa cum le indica bmw (sau poate calitatea uleiului...). E posibil ca acel gen de uzura remarcat la axele cu came sa apara si la cuzineti. Totusi e cale lunga pana la schimbul arborelui in sine.... Mda.. O sa imi para rau dupa M52. Bine nici asta nu l-am luat cu prea mult optimism avand in vedere problemele raportate cu nicasilul... Dar stiam, la vremea respectiva, ca daca moare gasesc altul la 5 - 6 sute de euro. Da, e si asta adevarat. Am cautat preturi pe net sa-mi fac o idee cat costa schimbarea distributiei la N20 fata de N47. N-am gasit.. Cat se poate de trist...
  7. Merci! Ma fixasem oarecum pe X1 tocmai pentru ca e printre ultimele bmw-uri cu motor aspirat (m-am urcat intr-unul, spatiul imi e suficient). Daca e sa consider turbo (fie N20 fie N47) o sa ma uit si la seria 3. Pff... sunt destul de demoralizat in cautarile mele ca sa fiu sincer. M-am hotarat sa iau ceva dupa 2010 dar nu gasesc motor sa nu aiba probleme urate. Din cate vad lumea avertizeaza ca N20 si N47 au probleme cu distributia. Una e sa se duca senzori sau alte "anexe" de pe motor (chestii pe care le repar fara prea multa drama la M52) si alta e sa faci motoru praf de la un lant rupt. Am bilet de avion peste o saptamana jumate si eu inca nu stiu ce caut...
  8. Salutare! Ma pregĂŁtesc sĂŁ renunț la e39 520i din 96 ( care ma servește de 11 ani) și sĂŁ trec pe un x1 cu vreo 15 ani mai tânĂŁr ( și de 15 ori mai mic, știu ). Ma tem de motorul n47 diesel și de aceea m-aș orienta spre un n46 benzina de 110kw. Combinația asta de e84 cu n46 s-a fĂŁcut ĂŽn 2010-2012. Se gĂŁsesc pe mobile.de pe la 12k de euro și 100k km ( more or less). Sunt chele dar ĂŽn afara de ĂŽncĂŁlzirea ĂŽn scaune nici nu ma intereseazĂŁ alte smecherii care sa se strice... Problema mea e ca nu gĂŁsesc cine știe ce informații despre fiabilitatea acestui n46. Vreo doua discuții pe net unde ĂŽl " lauda" unii ca e cel mai prost motor de BMW ever... Sfaturi, pĂŁreri? AltĂŁ mașinĂŁ la care ma uit este f30. Dar majoritatea sunt cu n47. Puținele benzinare sunt și ele turbo. Complicate pentru mine ( plĂŁnuiesc sĂŁ ĂŽl ĂŽntrețin singur cum am fĂŁcut și cu e39 - deci prefer sa fie un motor simplu pe care sĂŁ-l ĂŽnțeleg). Mulțumesc!
  9. macaraua inca rezista... am schimbat si cu macara de la schrot dar nu a tinut prea mult. de-aia am decis sa iau una noua a 2-a oara...
  10. As vrea sa montez o tableta de 7 inch in bord, la E39. Dar nu vreau sa renunt la head unitul original... Omu asta a bagat cumva un display de Z4 in bordul de E39, dar nu prea inteleg cum: Credeam ca tubulatura de ventilatie e chiar acolo... Este oare loc pentru un decupaj deasupra grilelor de aer? Idei?
  11. Poate va e de ajutor: Sper ca am inclus toate detaliile necesare. Mi-a luat vreo 2 ore, dar nu e o treaba grea. Sunt, insa, dezamĂŁgit de calitatea macaralei pe care am cumparat-o. A costat 300 de lei. Ieftina fata de original dar nici gratis nu a fost. Nu ma asteptam sa fie chiar asa slabĂŁ. Ma astept sa cedeze repede...
  12. Cel mai frumos bmw din toate timpurile! SĂŁ te bucuri de el Âşi sĂŁ mi-l pĂŁstrezi cu grijĂŁ.
  13. CE FACE RAHATU' ALA DE BUTON?!?!?!? N-o sa dorm la noapte-n plm... :bashwall:
  14. Merci! Da, tot un motor de E39 vreau, doar ca de pe FL... Nu stiu daca ei considera FL-ul ca fiind alta caroserie... Banuiesc ca cel mai sigur e sa ma interesez inainte la ei.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.