Jump to content

Lag, nu trage liniar


Recommended Posts

Salut,

am un BMW 320d din 1999.

Am o mica problema nu chiar deranjanta dar poate are cineva vreo idee de la ce poate fi.

In orice viteza inte 2200 si cam 2700 de ture masina are un lag care se simte.Pur si simplu nu trage pur si simplu accelereaza liniar nu brusc.Cand trece de 2700 parca zboara si nu e nici o problema.

Mi se pare cam ciudata chestia asta.De la ce ar putea fi chestia asta.Indicatorul de consum pana la 2200 daca acelerez brusc sta in 20 iar intre 2200 si 2700 coboara spre 9 10 11

 

Multumesc si sper ca are cineva vreo idee

Link to comment
Share on other sites

Salut,

am un BMW 320d din 1999.

Am o mica problema nu chiar deranjanta dar poate are cineva vreo idee de la ce poate fi.

In orice viteza inte 2200 si cam 2700 de ture masina are un lag care se simte.Pur si simplu nu trage pur si simplu accelereaza liniar nu brusc.Cand trece de 2700 parca zboara si nu e nici o problema.

Mi se pare cam ciudata chestia asta.De la ce ar putea fi chestia asta.Indicatorul de consum pana la 2200 daca acelerez brusc sta in 20 iar intre 2200 si 2700 coboara spre 9 10 11

 

Multumesc si sper ca are cineva vreo idee

84866[/snapback]

in primul rand incearca sa inocuiesti cele 2 electrovalve ce comanda turbina..s-a intamplat,ce e drept rar,ca una dintre ele sa se strice si sa apara lagul.

in unele din cazuri s-a intmplat sa traga bine la rece,si apoi sa inceapa sa bata campii...

Link to comment
Share on other sites

nus specialist in bmw dar e f mare probabilitatea sa fie debitmetru...

oricum fara un test la AB zic ca nu rezolvi nimic.....si daca intradevar is electrovalvele cum zicea cineva....apare pe test.....nu te pune sa schimbi pana nu faci testul

e cel mai bun sfat pe care poate sa til dea cineva :blink:

Link to comment
Share on other sites

una singura actioneaza actuatorul.....exista 2 in schimb pe masina..asta iti spun in mod sigur.....una controleaza valva egr,si una actuatorul care deschide si inchide vanele in turbina..

sistemul"ultraperformant "de testare bmw nu e suficient de destept sa iti spuna care dintre ele e stricata,sau daca este pur si simplu stricata...

daca te duci la vreo reprezetanta,pot sa garantez ca te vor pune sa le cumperi pe amandoua...motivul..sa fii sigur!

Link to comment
Share on other sites

sistemul"ultraperformant "de testare bmw nu e suficient de destept sa iti spuna care dintre ele e stricata,sau daca este pur si simplu stricata...

daca te duci la vreo reprezetanta,pot sa garantez ca te vor pune sa le cumperi pe amandoua...motivul..sa fii sigur!

86157[/snapback]

 

Sistemul de testare de la BMW este unul dintre cele mai bune la ora actuala.Asa am auzit :)

 

Este adevarat ,daca cel care testeaza a invatat diagnoza pe un forum auto,este posibil sa nu isi dea seama daca o valva este stricata :blink:

Link to comment
Share on other sites

inca ceva,in legautra cu debitmetrul.la modelul tau de masina,de fapt la toate masinile cu motorul de 136 de cp au fost probleme cu debitmetrele.cele care se vand acum sint alt cod,codul cu care s-a echipat pe masina nu se mai fabrica(probabbil viciu de fabricatie).noul model de debitmetru necesita o rescriere a softului.

cel mai bine e sa faci o testare cu modic-ul

Link to comment
Share on other sites

in legatura cu afirmatia mea despre sistemul de testare bmw..retractez..si as fi si offtopic.cand am spus in schimb despre electrovalve ca nu se vad foarte bine pe tester daca functioneaza normal sau nu,am facut-o din proprie experienta,am patit-o pe pielea mea..acum vreun an la o reprez bmw,nu dau nume.
Link to comment
Share on other sites

inca ceva,in legautra cu debitmetrul.la modelul tau de masina,de fapt la toate masinile cu motorul de 136 de cp au fost probleme cu debitmetrele.cele care se vand acum sint alt cod,codul cu care s-a echipat pe masina nu se mai fabrica(probabbil viciu de fabricatie).noul model de debitmetru necesita o rescriere a softului.

cel mai bine e sa faci o testare cu modic-ul

86159[/snapback]

 

 

:) :) ...cine stie, stie!!! perfecta dreptate eu am avut aceasta problema si dupa ce am schimbat debitmetru nu a fost nici o schimbare :blink:

Link to comment
Share on other sites

in legatura cu afirmatia mea despre sistemul de testare bmw..retractez..si as fi si offtopic.cand am spus in schimb despre electrovalve ca nu se vad foarte bine pe tester daca functioneaza normal sau nu,am facut-o din proprie experienta,am patit-o pe pielea mea..acum vreun an la o reprez bmw,nu dau nume.

86161[/snapback]

 

 

Exista erori pentru ambele convertizoare care comanda turbina si EGR-ul.La fel si pentru solenoizii care comanda convertizorii,prin vacuum.Daca gazele arse trecute prin EGR nu corespund cu cantitatea necesara va apare o eroare.Asta nu inseamna automat convertizor defect.Poate fi si clapeta de EGR blocata,arc rupt,furtun de vacuum crapat,etc.

 

Un tester iti localizeaza zona unde se afla problema,nu iti indica piesa pe care trebuie sa o schimbi(rare sunt cazurile).

 

Eu cred ca schimbarea automata a convertizorilor de presiune ,in anumite service-uri,se face datorita necunoasterii sistemului de injectie.

 

Debitmetrele la fel,se schimba din inertie,deoarece exista o versiune mai noua :blink:

 

Sunt curios cati din cei care repara un anumit sistem de injectie cunosc toate componentele lui ,si cum interactioneaza intre ele .La cei din service ma refer,reprezentanta sau nu.

 

Parerea mea....

Link to comment
Share on other sites

valvele alea la VAG,poarta denumirea de valve n75,si ele pot fi identificate ca fiind defecte cu sistemul lor de testare.pricipiul lor de functionare e acelasi,turbina find tot garrett.

in unele cazuri ele se blocheaza pe descis,in unele pe inchis,iar in altele nu funcitoneaza cum trebuie.

la masinile din grupul vag,proasta functionare a electrovalvei care comanda acutatorul,sau a turbinei..in cazul in care ramane pe deschis,cauzeaza o presiune prea mare in turbina ducand la faimosul "limp mode",o protectie a masinii care e facuta sa nu crape ceva pe acolo..

asta a fost o chestie paralela,si nu vreau sa se transforme intr-o discutie versus

Link to comment
Share on other sites

Anul trecut prin noiembrie cand am gasit problema asta am facut niste schimbari ca sa o remediez...

Am schimbat cele doua electrovalve cu unele noi si aceeasi problema... :blink:

Am schimbat debitmetrul mi-a comandat cineva din Germania de la Bosh modelul original nu a fost necesara nici o schimbare de soft. Cu cel vechi aveam un flux de aer de vreo 60% cu asta testerul arata ca totul e ok. La fel no change... :)

Am schimbat pompa de motorina cu una noua ca vechea avea niste mici probleme si cu ocazia asta am curatat injectoarele si am reglat si pompa sa mearga ok.

La inceput dupa aceste schimbari nu prea sesizam lag-ul dar acum dupa ce am mers si cu alte masini imi dau seama ca exista o chestie. :)

Acelereaza frumos si uniform dar dupa 3000 ture de la 220 pana pe la 2700 merge ca si cum nu as apasa pe pedala cu toate ca o apas la fund... :)

 

Vreo idee de la ce poate fi?

Ma gandesc la ce zice Dan "e probabil sa fie intepat cumva si furtunul care duce din intercooler la turbina. eu asa am patit si am inlocui acel furtun. eu aveam lag undeva intre 2200-3000 rpm"

Cum as putea sa-mi dau seama de asta? Se poate gasi furtunul asta fara sa desfac jumate de masina? Si daca ar fi intepat de ce merge frumos dupa 2700 ture? Ce face furtumul asta?

Link to comment
Share on other sites

daca ai fi avut acel furtun de la intercooler spart..ai fi auzit un mare suierat in sarcina..adica cand te dadeai la ea...asa ca excludem acel furtnu..cu toate ca se intampla des sa se sparga acel furtun,localizat undeva pe partea soferului,foarte aproape de radiator.

daca ai pus un debitmetru nou,ma indoiesc sa fi pus acelasi cod,din moment ce nu se mai fabrica,(si chiar daca se fabrica il fac degeaba)pt ca bmw recomanda noul cod..ti-am mai zis!!!

daca pui un alt debitmetru,e obligatoriu sa faci acea resoftare!!!!

Link to comment
Share on other sites

Trebuie reprogramat computerul de injectie daca se instaleaza modelul nou.

86332[/snapback]

 

 

Da s-a reprogramat si computerul de injectie i s-a reglat avansul etc pentru ca facea mai ceva ca un tractor dupa schimbarea pompei.Asa ca cei din service au facut asta ca dupa aceea merge bine fara zgomot si alte chestii

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

deci trebuie reprogramata pompa de injectie dupa ce se schimba sau debitmetrul?

Si unde s-ar putea face asta si cam cat ar costa?

 

dar daca nu era reprogramat computerul de injectie nu se intampla ca masina sa nu traga tot timpul?

86485[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

ce ma suna astia de la service ..... cum ca nu stiu ce injector cu quartz mai da din cand in cand erori .... si ii intreb ce e ala ?? cica e cel mai important injector care regleaza avansul si relantiul parca...... si ca ala poate duce la lipsa de putere..... eu acum ce dzeu sa zic..... am intrebat cat costa => vreo 400E. apoi m'am dus la augsburg => vreo 10mil......

 

ramane sa vad dupa ce o scot din service !

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Trebuie reprogramat computerul de injectie daca se instaleaza modelul nou.

86332[/snapback]

 

Tocmai am reprogramat debitmetrul si totul s-a rezolvat:).Am fost la automobile bavaria si s-a refacut resoftarea aceea. A costat ok ca pret si totul merge super ok momentan sper sa nu mai fie alte probleme vreodata:).

Nu mai am pierderi de putere iar testele cu accelerometrul au iesit foarte bine:)

Multumesc de sfaturi

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Am un E46 320 d din 2000 am avut o problema ca imi suflau injectoarele, din cauza unei greseli a trebuit sa dau jos _chiulasa_ de pe masina ca sa scot o saiba de cupru cazuta in motor. Am pus la mecanic totul inapoi si masina a mers 2 zile suuuper, i-am dat si eu in gura, dar acum intre 50 si 80 merge greoi, parca ceva nu are suficient, aer sau motorina iar dupa 2700rpm o ia binisor, insa la plecare e mai greoaie, si parca sunetul la turbo e gros, nu fluiera, ca in ziua cand am luat-o de la service.

Am mers la o diagnoza si mi-a zis ca debitmetrul nu e in valori, accelera si nu se schimba valoarea, si la fel la turbo, dar el zice ca e debitmetrul.

Am facut testul cel mai simplu cu debitmetrul , i-am scos mufa si am observat ca merge mai rau si da in nas, deci nu prea imi vine sa cred ca e debitmetrul.

Am incercat sa vad pe exterior cum merge masina si trece ok de 140km/h.

 

Ce poate avea daca in prima zi a mers super ok iar acum nu prea trage. Poate avea legatura cu schimbarea chiuloasei. La diagnoza mai aparea needle motion sensor.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

am un BMW 320d din 1999.

Am o mica problema nu chiar deranjanta dar poate are cineva vreo idee de la ce poate fi.

In orice viteza inte 2200 si cam 2700 de ture masina are un lag care se simte.Pur si simplu nu trage pur si simplu accelereaza liniar nu brusc.Cand trece de 2700 parca zboara si nu e nici o problema.

Mi se pare cam ciudata chestia asta.De la ce ar putea fi chestia asta.Indicatorul de consum pana la 2200 daca acelerez brusc sta in 20 iar intre 2200 si 2700 coboara spre 9 10 11

 

Multumesc si sper ca are cineva vreo idee

aceeasi problema o am si eu , nu stiu daca a fost de la inceput , masina am cumparat-o in urma cu 1 luna si am observat acest lucru acum cateva zile . Nu stiu sigur daca face la fel intre acele turatii sau in turatii mai mari dar cam la fel se manifesta , voi face un test zilele astea si voi reveni cu un replay pt a spune exact intre ce turatii imi scade apoi creste puterea masinii. Eu posed un 318i din '95 .

Link to comment
Share on other sites

Am un E46 320 d din 2000 am avut o problema ca imi suflau injectoarele, din cauza unei greseli a trebuit sa dau jos _chiulasa_ de pe masina ca sa scot o saiba de cupru cazuta in motor. Am pus la mecanic totul inapoi si masina a mers 2 zile suuuper, i-am dat si eu in gura, dar acum intre 50 si 80 merge greoi, parca ceva nu are suficient, aer sau motorina iar dupa 2700rpm o ia binisor, insa la plecare e mai greoaie, si parca sunetul la turbo e gros, nu fluiera, ca in ziua cand am luat-o de la service.

Am mers la o diagnoza si mi-a zis ca debitmetrul nu e in valori, accelera si nu se schimba valoarea, si la fel la turbo, dar el zice ca e debitmetrul.

Am facut testul cel mai simplu cu debitmetrul , i-am scos mufa si am observat ca merge mai rau si da in nas, deci nu prea imi vine sa cred ca e debitmetrul.

Am incercat sa vad pe exterior cum merge masina si trece ok de 140km/h.

 

Ce poate avea daca in prima zi a mers super ok iar acum nu prea trage. Poate avea legatura cu schimbarea chiuloasei. La diagnoza mai aparea needle motion sensor.

 

 

 

 

 

 

I-am schimbat furtunele de la vacuum si i-am curatat debitmetrul cu o pensula cu spirt medicinal si masina zboara atat la turatii mici cat si la cele mari.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.