Jump to content

sonda lambda mutata. Urmari?


Curiosul

Recommended Posts

Poate cineva sa ma lamureasca si pe mine, la un M50, care in locul catalizatorului are o detenta de inox, faptul ca piulitza conica (soclul) a sondei lamda este sudata PE noua tzeava de la detenta si NU ingropata IN teava, cum era pe original, are ca efect scaderea performantelor sau cresterea consumului fata de varianta in care piulita ar fi fost la nivelul tevii?

Ce influenta are adacimea sondei lambda in teava de evacuare? Acum sonda aproape ca nu sta deloc in calea gazelor, e undeva la nivelul tzevii, presupun ca nefiind atat de "in calea" gazelor, implicit sesizeaza un nivel de oxigen mai redus decat in cazul in care "capul" sondei ar fi fost mai in interiorul tevii. Ce comanda calculatorului? Benzina mai multa? Stiu ca are legatura directa cu ajustarea amestecului insa vreau sa inteleg in ce sens. Castig/pierd cai?

Link to comment
Share on other sites

Castig/pierd cai?

Masina cum iti merge in comparatie cu una identica?

 

Las-o asa dar mai bine pune cat-ul la loc.

Are vreo influenta negativa faptul ca e scos? Sau doar probleme cu gazele la itp?

Link to comment
Share on other sites

Ca idee de perspectiva am in vedere achizitionarea unui cat sport, avand in vedere ca lucratura actuala e oricum cam deranjanta (ca sound) la drum lung, chiar daca, conparativ cu altii pe care-i vad, tobele mele nu sunt atat de zgomotoase... Asta daca mai tin masina, binenteles. Oricum multumesc pentru raspunsul "la subiect" legat de intrebarea mea.

 

"Doar" problema cu gazele este problema de ajuns...

 

 

Din cat am mers cu ea (imediat dupa lucrare am plecat in concediu, cu alta masina), nu mi se pare sa aiba vreo influenta. Si nici comparatie n-am facut. O sa vad in ture ce se intampla, pt ca vehicolul are o particularitate destul de suparatoare uneori: in ture joase -putoare, urcata peste 4000, se intampla lucruri frumoase, simti "smucetul" ala la schimbarea treptelor si din 4 in 5. Poate de la ECU, cand am achizitionat vehicolu' auzeam niste povestiri ca ar fi ceva umblat pe ca calcutator.. Oricum limitarea e scoasa, asta e cert.

 

Castig/pierd cai?

Masina cum iti merge in comparatie cu una identica?

 

Las-o asa dar mai bine pune cat-ul la loc.

Are vreo influenta negativa faptul ca e scos? Sau doar probleme cu gazele la itp?

 

 

Crestaturile alea colectoare nu prea vin in contact cu gazele, infiletata la max, sonda abia daca coboara putin peste nivelul peretelui tevii. In alta ordine de indei, stii cumva, are importanta locul unde amplasata sonda? La alte masini sonda e sus pe galerie, aproape langa motor.

 

Nu are nici o influenta atata timp cat este in contact cu gazele evacuate, fie si numai in capat. Capatul sondei are pe el o tabla crestata care are printre altele si rol de acumulare. Las-o asa dar mai bine pune cat-ul la loc.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.