Jump to content

Martor cutie


mariusrizea

Recommended Posts

Am revenit, insa nu cu vesti foarte bune.

 

Inainte de a desface cutia am hotarat sa-i schimb filtrul si uleiul din cutie, si mare mi-a fost mirarea cand am vazut "un kg" de pilitura in filtru si ulei, sa nu mai zic ca uleiul arata ca si cum nu fusese schimbat niciodata. A curatat mecanicul ala si a spalat-o cat de mult a putut el, a montat la loc si a bagat uleiul dupa care ce sa vezi; nu mai vrea sa porneasca deloc nenorocita. A dat cu spray de pornire si o ia dar dupa un timp moare.

Se pare ca nu se alimenteaza. Acum vreau sa verific daca mai da eroarea la cutie si nu pot deoarece nu mai porneste masina.

E ca drak. Aveti idee cumva, daca are vreo legatura cutia cu pornitul motorului ? ceva electronic vreau sa zic, sau sa caut sa verific pompa de injectie ? sau ce ar putea avea, ca nu stiu de unde sa ma apuc.

Edited by mariusrizea
Link to comment
Share on other sites

S-a rezolvat cu pornirea ( un releu busit).

Dupa ce m-am dat cu ea timp de 5 ore a reaparut eroarea, insa fata de momentul precedent schimbului de ulei in care imi aparea imediat ce mergeam cc 1 km acum sunt premize mult mai bune. Problema este "inca" ca eu nu am stiu cat ulei sa cumpar si am luat doar 4 litri iar cand am ajuns la mecanic mi-a zis ca trebuiau 8.7, asa ca el a completat cu alta marca, ceea ce am inteles pe urma ca nu este chiar in regula + ca in momentul de fata am montata baia de ulei fara filtru, ca nu am mai avut rabdare pana mi-a venit filtrul si am vrut sa vad daca mai da eroarea. Maine ii voi monta si noul filtru + inlocuirea uleiului si sper sa nu mai faca deloc figuri.

Link to comment
Share on other sites

S-a rezolvat cu pornirea ( un releu busit).

Dupa ce m-am dat cu ea timp de 5 ore a reaparut eroarea, insa fata de momentul precedent schimbului de ulei in care imi aparea imediat ce mergeam cc 1 km acum sunt premize mult mai bune. Problema este "inca" ca eu nu am stiu cat ulei sa cumpar si am luat doar 4 litri iar cand am ajuns la mecanic mi-a zis ca trebuiau 8.7, asa ca el a completat cu alta marca, ceea ce am inteles pe urma ca nu este chiar in regula + ca in momentul de fata am montata baia de ulei fara filtru, ca nu am mai avut rabdare pana mi-a venit filtrul si am vrut sa vad daca mai da eroarea. Maine ii voi monta si noul filtru + inlocuirea uleiului si sper sa nu mai faca deloc figuri.

 

Ce ai facut mai sus e tragedie deja, macar las-o in parcare. Nu stiu ce mecanic sanatos la cap te-a lasat sa pleci cu cutia fara filtru si un cocktail de uleiuri prin ea. Uleiul intr-o cutie automata nu foloseste doar la ungere, ci si la deschiderea si inchiderea solenoizilor si valvelor, plus ca are niste canale foarte fine. Tot gunoiul din cutie a fost spalat de uleiul nou si in loc sa fie filtrat l-a aruncat prin toate canalele si valvele. Cand se schimba se face nivelul cu cutia intre 40-60 grade deci trebuie sa fie la milimetru. Daca ai gasit pilitura multa deja cutia e dusa. O sa ai impresia ca se mai amelioreaza ceva 1000-2000 km dar dupa aia tot la reconditionare ajungi.

Link to comment
Share on other sites

Da, pai mi-am dat si eu seama pana la urma ca nu este mecanic de cutii automate si ca nu stie cu ce se mananca, insa acum am dus-o la un nene care a mai facut cutii si stie cum sa lucreze cu ele. El insista cum ca trebuie data jos si vazut ce este in ea, insa eu vreau sa pun filtrul si ulei nou si sa mai incerc sa merg asa cu ea ca cine stie... Poate pana la urma o sa o deschid numai ca deja ma ia nervii cand stiu ca am masina de 2 saptamani si eu m-am plimbat cu ea doar luni seara.

Tot noul mecanic mi-a spus ca masina nu trage bine si consuma cam mult deoarece am turbina bulita; cam cat costa o reconditionare de turbina ?

Link to comment
Share on other sites

O reconditionare 200-300 probabil. Una noua in jur de 800.

De aia se testeaza masinile inainte sa le cumperi ca sa nu dai 1500+800 pe cutie si turbina, dupa aia. Daca dadeai 100 euro si o duceai la dealer sa-i faca test complet inainte s-o cumperi scapai de belele.

Acum spor la treaba si bafta sa scapi cat mai ieftin.

 

P.S. Daca te apuci de facut cutia reconditioneaz-o complet, ambreiaje, solenoizi , valve chiar daca e mai scump ca sa nu mai pice altceva dupa aia, si cauta sa-ti dea garantie cel putin 1 an.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.