Jump to content

camionul


c6t9

Recommended Posts

X5 3.0d nou era la bavaria 60 000 cum sa fie 75 x3 ?

 

 

m-am uitat acum de curiozitate cam de la cat pleaca X3 3.0sd pe site-ul bmw, si scrie 52k€ pret de baza. am vrut sa aleg prima data vopseaua minune de pe masina si mi-a sarit in configurator la 60k scurt. nu mai pun, ca nu are rost. ma enerveaza rau controlul de la optionale. dupa mine a fost imbecil ala care l-a gandit.

 

uiti niste aspecte:

– 3.0d

– optionale (astea pot urca pretul inimaginabil. si nu numai la bmw. de ex un golf full options 2.0tdi e vreo 32-34k€, pretul de pornire vreo 22k parca. la audi se dubleaza valoarea in multe cazuri. un exemplu recent iti pot da cu S4. poti lua baza cu +40k, iar una foarte bine dotata bate in 80k€. daca am retinut bine, numai sistemul audio e vreo 7k€).

– criza presupun. pe care eu nu am prins-o.

 

X5-urile aveau niste preturi f mari, nu ca m-ar fi interesat. X6 poate mi-ar fi placut atunci, dar erau lansate la 100k€.

 

pe mine X5 nu ma atrage cu nimic. de la X5 nu mi-as dori decat scaune cu ventilatie si cam atat. gadgeturile imi sunt inutile. e prea mare, prea lent si cu nimic superior pe sosea, testat si in linie dreapta si pe viraje, X3-ul e peste, fara sa trag de masina.

 

nah, n-am imagine de X5. nu ma deranjeaza. am luat masina pt mine. fuge bine (viteze decente se ating fara stres pt orice autostrada), sta bine (cred ca e prima masina care nu mi-a facut surprize pe sosea), consuma decent (cu 1-2l peste fostul golf tdi de 140 de cai, ceea ce mi se pare fantastic), e confortabila la drum lung.

 

dar ma intreb cat merita sa ai o asemenea masina in romania. pana acum m-au lovit 2 femei. chiar daca nu-s grave (tabla se repara, masina merge f bine), timpul pierdut si nervii mi se par inutili. as vrea sa ma bucur de ea, dar asa ii port de grija zilnic.

Link to comment
Share on other sites

.....

 

pe mine X5 nu ma atrage cu nimic. de la X5 nu mi-as dori decat scaune cu ventilatie si cam atat. gadgeturile imi sunt inutile. e prea mare, prea lent si cu nimic superior pe sosea, testat si in linie dreapta si pe viraje, X3-ul e peste, fara sa trag de masina.

 

.....

crezi ca sta mai bine pe curbe decat un x5 cu suspensie adaptiva?

Link to comment
Share on other sites

cam cat e doferenta de greutate intre X3 si X5 ... la prima vedere un X3 pare mai sprinten decat fratele lui mai mare dar din pacate nu am condus, oricum mototrizarea asta 3.0 d mi se pare cea mai ok... :) 2.0 d si 150 cp mi se pare prea putin pentru un X3
Link to comment
Share on other sites

m-am uitat si eu azi pe net dupe un x3 asemanator cu asta al tau...cam rare :lol: totusi este un tip in sibiu (firma de leasing) care cere 5800 euro avans si dupa aia 36 de rate * 670 euro este unul argintiu pe autovit.

tare curios as fi sa conduc unu sa vedem cum merge :)

Link to comment
Share on other sites

.....

 

pe mine X5 nu ma atrage cu nimic. de la X5 nu mi-as dori decat scaune cu ventilatie si cam atat. gadgeturile imi sunt inutile. e prea mare, prea lent si cu nimic superior pe sosea, testat si in linie dreapta si pe viraje, X3-ul e peste, fara sa trag de masina.

 

.....

crezi ca sta mai bine pe curbe decat un x5 cu suspensie adaptiva?

 

ala cu care m-am dat eu pe niste curbe foarte misto in zona timisoara, 3.0d, era sub al meu, iar pe viraje X3-ul se simtea sensibil mai rapid (nu ca se simtea, era mai rapid, desi eram departe de limita, nici un scart la roti de exemplu, nici un DSC). in rest suspensia e foarte smechera la drum prost, unde eu nu excelez, suspensia sport e suspensie sport.

 

acum tu ai o varianta de top foarte smechera. e greu sa o compari cu un alt X5. e ca si cum ai merge cu 3.0sd si ti-ai cumpara 2.0d si te astepti sa mearga la fel doar pt ca e tot un X3 de fapt.

 

asa e, e una cu predare leasing, doar ca e din 2006, are 80k km, e 3.0d (218hp) etc.

Link to comment
Share on other sites

in linii mari, 3.0sd are 2 turbine in serie BorgWarner (simplist, la ture putine merge turbina mica, apoi merg ambele, apoi cea mare. s-a optat pt solutia asta pt ca ofera multiple avantaje - lipsa lag, curba de cuplu foarte buna, emisii reduse, consum scazut, greutate mai mica.

 

3.0d are una singura.

Link to comment
Share on other sites

am mai aflat o treaba. azi la un peco petrom dupa brasov, cand sa pun motorina, masina nu ma lasa. mai exista un capac care se deschide automat numai daca pompa cu care vrei sa pui e una diesel. pompele erau diesel, doar ca zicea un nene de acolo, sunt atipice la cap. asa ca nu m-a lasat sa bag nimic.

 

in rest, masina a mers excelent si am mai adaugat vreo mie de km.

Link to comment
Share on other sites

lumea zice ca esti modest :)

 

+

 

imi place ca macar pe partea de sunet au pus si ei separat amplificare si procesare de sunet, astfel ca le poti schimba usor daca vrei. exista si 2 subwoofere sub scaunele fata, bine echilibrate si care nu baraie.

de asemenea exista pe undeva video-in, dar n-am cautat. probabil ca-i poti monta si un dvd-player extern.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Tu ar trebui sa prinzi 250; uite ce fuge si 120d-ul Aeerdnei :) vreau sa mai incerc dupa resoft, sunt curios...

 

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.