Jump to content

Check engine


.Bogdan

Recommended Posts

Nu mai dati sfaturi aiurea legate de benzina,caci in 95% din cazuri,nu ea e de vina.

Ai dreptate numai ca la el de la benzina se vede ca a fost.

La tine nu e de acolo. La tine este posibil sa fie de la MAF, IAT sensor , EVAP sau posibil aer fals. Nu generaliza bazat fiind pe ce ai facut tu la masina proprie. Din tot ce ai schimbat tu numai sonda Lambda poate fi o cauza de care te poti agata concret. Restul nu. Diagnoza se face de catre personal specializat care iti interpreteaza rezultatele unui test in baza erorilor date de scanner.

Recomandarea data de mine si de care tu te legi aiurea se refera la mai multe optiuni in ordinea in care se pot referi la cauza acestui CE. Aici daca nu ti-ai dat seama pana acum se estimeaza nu se dau sfaturi clare de reparatie

Link to comment
Share on other sites

Tu spui ca: in 95% din cazuri,nu ea e de vina.

 

Ai perfecta dreptate.

Eu nu la asta ma-am referit ci la procentajul dat de tine si care acum imi dau seama ca nu provine din statistici ci din ilustrarea cifrica a unui semnal de alarma ca s-a vrut cat mai acut. Gandindu-ma la statistica, ma miram si eu ca omul interesat sa afle mai mult.

Si o chestie aflata: benzinele de calitati diferite nu se amesteca. Se intampla ca mergand cu putina benzina si avand un anumit simptom aiurea, la realimentare acesta sa dispara...in timp relativ scurt. Dar astea sunt istorii...

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

sall.in forum nu am gasit partea cu prezentarea(sau nu se face etc..)in fine sant nou etc.. am un 318 ci an 2000 etc. si am probleeme.cu masina....am mai vazt discutii despre problema care o am......deci ..se aprinde check engine etc ,,am skimbat sonda lamda pre cat..valvula pcv cu tuburi,bujii,debitmetru(nuj ce marca e e din anglia d p ebay doar senzorul.).,crack sahft senzor..etc..imi face zgomot valva DIS ,,(poate fi asta problema??),sau trebe skimbat debitmetru original..? sau sonda post catalizador,, am pues tester GT1 ,si imi sterge averiile dar dupa 1 zi apare iar..eetc..imi mai aparea o averiee .ceva de genu ''racirea prin diafreagma'' ala mia ziss ca trebe sa skimb ori bomba de apa ori termpostat..(cica are un sistem de reacire dublu etc si ala e blocat)..in cam asta e..masina e cam puturoasa..si consum,,fum negru..si se simt trepidatii.,,,,turometru cand e relanti scade .si urca etc etc etc,,

parareri ..va rog.. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

vezi mai intai furtunul de la valva pcv, apoi pcv. Dupa simptome eu cred ca este debitmetrul, pune unul original Bosch. De asemenea verifica furtunele de vacuum, cele din fata. E problema foarte des intalnita la acest model, si am eu am patit-o ca si toti ceilalati cred care au 318i. Faptul ca face zgomot valva DISA nu este o problema, de obicei doar deranjeaza fonic, cam atat.
Link to comment
Share on other sites

nu nteleg ce nu intelegeti..!!? in fine filtru de benzina e skimbat de 5 luni..

 

o duscutie din pe aici despre o valva etc cce poate fi o problema...

 

 

Bavaria24/Jan/2010, 23:09

QUOTE (mik15 @ 24/Jan/2010, 02:37)

ce rol are exact valva asta de ventilatie a rezervorului? si unde este amplasata?

 

Vaporii de benzina se acumuleaza intr-un filtru de carbune activ.Cand filtrul se satureaza, vaporii sunt introdusi in admisie prin intermediul acestei valve.Localizarea difera de la motor la motor, in principiu este aproape de galeria de admisie.

 

mik1525/Jan/2010, 00:08

QUOTE (Bavaria @ 24/Jan/2010, 22:09)

QUOTE (mik15 @ 24/Jan/2010, 02:37)

ce rol are exact valva asta de ventilatie a rezervorului? si unde este amplasata?

 

Vaporii de benzina se acumuleaza intr-un filtru de carbune activ.Cand filtrul se satureaza, vaporii sunt introdusi in admisie prin intermediul acestei valve.Localizarea difera de la motor la motor, in principiu este aproape de galeria de admisie.

 

ai cumva vreun part number pentru ea? sau denumirea ca sa o pot cauta pe realoem? m-am uitat pe pe realoem dar nu gasesc ceva asemanator...

si daca asta ar fi la el cauza atunci nu ar fi mai simplu sa schimbe filtrul cu carbon activ de la rezervor?

Bavaria25/Jan/2010, 00:13

Pai daca valva este defecta nu are cum sa ajute schimbarea filtrului.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

Edited by e46tuning
Link to comment
Share on other sites

acolo era vorba de canistra de purjare, EVAP, dar la mine nu asta a fost problema, ci debitmetrul pe care initial il schimbasem cu unul Pierburg care s-a dovedit a fi ce nu trebuia, dupa aceea l-am inlocuit cu unul original Bosch si problemele au disparut, ceea ce te sfatuiesc si pe tine sa faci.
Link to comment
Share on other sites

acolo era vorba de canistra de purjare, EVAP, dar la mine nu asta a fost problema, ci debitmetrul pe care initial il schimbasem cu unul Pierburg care s-a dovedit a fi ce nu trebuia, dupa aceea l-am inlocuit cu unul original Bosch si problemele au disparut, ceea ce te sfatuiesc si pe tine sa faci.

ok dar poate fi o cauza? valva de evaporare sau cum se num...?..si nu mai ai probleme? xde cand skimbat bosch? cam cat e acolo nou?

Link to comment
Share on other sites

nou a fost aprox. 180 euro. iar de atunci nu am mai avut probleme. Canistra de purjare sigur nu da simptomele pe care le ai tu.

poi o sa incerc sal cumpar cel mai ieftin aici e 240 e.(nu de la casa),nici sonda lambda nu am skimbat originala..ssi asta trebe de orig.?

 

si inca o intrebare, debimetrul trebuie setat cu testerul sa functioneze la parametrii centralitei??

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Buna ziua. Am si eu o problema cu al meu 318i din 99 (nfl). Mi sa aprins check engine, dar masina merge ok. Sunt plecat din tara, iar reprezentanta bmw de aici m-a programat peste 1 saptatmana, iar alte serviceuri nu se baga.

Mentionez ca masina are gaz instalat recent, dar a trecut toate testele (noxe si ce mai sunt). Merge ok si pe gaz si pe benzina (becul ramane aprins in ambele cazuri)

Mersi pentru raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

Completeaza locatia la profil,este obligatorie conform regulamentului,mi se pare cea mai mare tiganie posibila sa montezi gaz pe masina,am vazut citeva si numai fire si improvizatii pe la motor si ditamai gauroaiele prin caroserie pt conducte si rezervorul de gaz si tot timpul numai prin service sint sa regleze kk ala de instalatie de gaz.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut!!!

Am si eu un BMW E46 320i din 2000 la care mi se tot aprinde lampa check Engine,la inceput a aparut pe tester P0173 Fuel Ttim Bank2 si P1622 Unknown Diagnostic Trouble Code,le-am sters si dupa un timp sa aprins din nou lampa,dar la oprirea si pornirea motorului a disparut si tot asa.

Insa azi sa aprins si nu sa mai stins nici cum,am puso pe tester si acum apare P0300 Random Multiple Cylinder Misfire Detected, P0305 Cylinder 5 Misfire Detected, P0306 Cylinder 6 Misfire Detected.

Ce credeti? Ce e de facut???

Va Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.