Jump to content

probleme cheie e46 (inchidere/deschidere automata)


Recommended Posts

AU VENIT BATERIILE, m au costat 60 lei (pret foarte bun 2 buc) m am apucat de taiat cheiile ,prima cea de rezerva care nu mergea de loc am taiat 15-20 min !aici e problema ca nu taiam cum trebuie carcasa( sunt 2 filmulete pe youtube) caracasa se taie ca un ''pepene" adica bagi lama de la cuter pe sus si apoi tragi tare si uniform peste tot !eu o taiam ca pe "paine" (bomfaier) si asa nu este bine dureaza mult nu o tai uniform te mai lovesti etc....!!TOATE BUNE SI FRUMOASE le am schimbat bateriile la cele 2 chei care le am am coborat jos am configurat cheile, merge foarte bine una dintre ele cealanta surpriza nu merge sa inchid masina?!! adica se deschide portbagajul si masina din telecomanda dar nu pot sa o blochez!dar cand o configurez adica tii apasat pe deschis intimp ce pui contactul si il ei si APESI DE TRE ORI PE INCHIS (emblema) surpriza se configureaza cheia..................dar apoi nu merge butonul din mijloc are idee cineva ce are (mentionez ca aceasta cheie nu merge de cand am cumparat masina deloc .acum merge de cand am scimbat bateria dar nu merege butonul din mijloc dar merge cand o configurez?????)

 

?????????????????????????

Edited by bcoman
Link to comment
Share on other sites

Nu asa se reprogrameaza cheile.

 

Intri in masina, inchzi usa. Bagi cheia in contact si o pui pe pozitia I si rapid o scoti afara. Apesi pe butonul de deblocare si il tii apasat, iar in acelasi timp apesi de 3 ori pe butonul de blocare, iar la final le lasi pe ambele deodata. Daca procedura s-a finalizat, trebuie sa se blocheze/deblocheze usile.

Apoi repede iei a doua cheie si faci la fel, doar ca nu mai bagi cheia in contact ci incepi direct cu tinutul butonului de deblocare aapsat si apesi de 3 ori pe cel de inchidere.

Link to comment
Share on other sites

Nu asa se reprogrameaza cheile.

 

Intri in masina, inchzi usa. Bagi cheia in contact si o pui pe pozitia I si rapid o scoti afara. Apesi pe butonul de deblocare si il tii apasat, iar in acelasi timp apesi de 3 ori pe butonul de blocare, iar la final le lasi pe ambele deodata. Daca procedura s-a finalizat, trebuie sa se blocheze/deblocheze usile.

Apoi repede iei a doua cheie si faci la fel, doar ca nu mai bagi cheia in contact ci incepi direct cu tinutul butonului de deblocare aapsat si apesi de 3 ori pe cel de inchidere.

 

eu intrebam de ce nu imi merge butonul din mijloc de configurat stiu sa o configurez(o data ce merge butonul sa o configurez de ce nu imi merge si dupa acceea???

Link to comment
Share on other sites

Si dacă făcea greșit tot nu avea cum sa i se strice cheia .. Cum zice..

Si eu am patit la fel ca, colegu al pacino.. nu mergea o cheie si am zis sa o fac si pe aia sa mearga am urmat tutorialul , si acum nu imi mai merge nici o cheie, mentionez ca una din chei functiona foarte bine puteam lasa geamurile in jos de la balcon aproximativ 10-13 metri.

Edited by r3derater
Link to comment
Share on other sites

Am incercat si varianta pana in a-2-a pozitie de 5 ori consecutiv nici un rezultat. Cand ma "chinui" sa fac aceasta reinitializare se aude ceva un "pacanit" scurt, putin mai jos de volan. (Am facut cu usile blocate!)

 

S-a rezolvat, am facut dupa metoda lui kendobo mi-a iesit din prima. (Am facut cu usile deblocate uitasem ca tu ai zis sa nu blocam usile) +1 kendobo

Edited by r3derater
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Salutare. Am zis sa detaliez problema mea aici ca sa nu mai deschid alt topic. Nu am scapat nici eu de problema pornirii din cauza cipului, asa ca azi am rezolvat. A durat 15 minute si m-a costat 150 de lei. Am ajuns la garaj, am montat EWS-ul, am dat jos vechiul cip din cheie (acea bobina), am introdus noul cip si masina porneste fara probleme. Toate bune pana aici. Nu mai functioneaza alarma asa ca m-am gandit ca ar trebui sa fac o reinitializare a cheii. Vreau sa va spun ca am incercat toate combinatiile si metodele gasite pe internet si nu am reusit in nici un fel sa reinitializez cheia. Cheia este de facelift, an 2001, e46.

Orice parere este binevenita.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

salut!

sunt un nou posesor de bmw si am comis-o aproape din prima zi. Intr-o dimineata, cheia (in forma de romb) nu mai mergea sa deschid si sa inchid usile din butoane,sau cand mergea cand nu,nici macar de langa masina,asa ca,citint pe forumuri am facut reinitializarea cheii. Totul bine pana aici,cheia si-a revenit si merge destul de bine,problema este ca langa mine era masina prietenului meu (BMW X5 din 2003) cu cheia in contact,iar acum nu mai merge a lui, si nu merge nici reinitializata, sau cel putin nu prin metodele probate de mine. Stie cineva ce s-ar fi putut intampla,si cam ce ar fi de facut?

Multumesc mult!

O seara buna!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

am rezolvat-o

am mers la baiatul care se pricepe la partea electrica a masinilor si in 2 minute a rezolvat problema, adica a facut si el reinitializarea, doar ca a facut-o cu o mica modificare fata de cea pe care am citit-o si am incercat-o si eu.

am sa descriu pasi facuti de el:

1. a intrat in masina si a apasat pe butonul de inchidere de la cheie

2. a bagat cheia in contact

3. a invartit cheia pana la a II-a pozitie (adica pana se aprinde bordul dar nu porneste masina, aici era rezolvarea problemei, deoarece eu o invartea doar pana la prima pozitie.....cu toate ca se inchideau si se deschideau usile cheia tot nu mergea, dar el a invartit cheia pana in pozitia a-II-a si a urmat restul pasilor pentru reinitalizare)

4. a scos cheia din contact

5. a tinut apasat butonul de deschidere a masini

6. in timp ce butonul de deschidere este tinut apasat se va apasa si pe cel de inchidere de 3 ori

7. se da drumul ambelor butoane si usile se vor inchide/deschide

8. a luat a II-a cheie si nu a mai bagat-o in contact ci doar a tinut apasat pe butonul de deschidere si inacelasi timp a apasat de 3 ori pe butonul de inchidere dupa care a dat drumul butoanelor si usile s-au inchis/deschis si cu asta mi-a rezolvat problema la cheia care nu mai vroia sa functioneze.

9. acestia sunt pasi ce trebuiesc urmati pentru a face reinitializarea cheilor, si inca ceva totul trebuie facut in decurs de max 30 secunde

Ms ptr topic am reusit sa imi rezolv si eu problema la o cheie dupa reinitializarea ta . cealalta cheie tot nu merge !!! posibil sa fie ea stricata ? in schimb porneste cu ea dar nu merg butoanele de inchidere si deschidere. Multumesc inca o data.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am si eu o prb cu inchiderea de ceva timp nu mai vrea din telecomanda deloc nici portbagajul nu se deschide este moarta am schimbat bateria degeaba tot nimic am facut o gramada de reinitializari tot degeaba se poate strica telecomanda asa pur si simplu sau trebui sa verific in alta parte, modulul comfort nu are nimic pt k functioneaza inchiderea de la butonul din masina...dar pana sa cedeze de tot a dat un semn k sa zic asa la inchiderea masinii trebuia sa apas de mai multe ori pt a lua comanda ...mentionez k am o singura cheie la masina si inca ceva am intrat cu inpa pe modulul ZKE5 si imi apare o eroare ce arata cam asa si care nu vrea sa se stearga:

 

 

 

(Anti-thift alarm system: Siren.radio interior protection.tilt alarm sensoror wire STDWA short circuit to ground or open circuit.

 

Errorcode: 07 21)

 

 

.......are cineva idee de la ce ar putea fi...?????

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Si la mine una din chei nu a mai mers din telecomanda..si am reusit sa o reinitializae foarte usor urmand pasii de pe un tutorial de pe net....Am intrat in masina ( fara sa apas pe nimic de blocat usile )am bagat direct cheia in contact si am pus-o pe prima pozitie, in 5 secunde maxim trebuie scoasa, si repede apasat pe butonul din fata de care se deschid usile in mod normal....tinand apasat continuu pe acel buton, apesi de trei ori consecutiv pe butonul din mijloc, ala rotund cu emblema de bmw pe el....continui sa ti apasat inca vreo 10 secunde pe butonul initial iar apoi ii dai drumul...moment in care usile se inchid si se deschid...semn ca cheia functioneaza...sper ca e destul de clar.

Eu asa am facut si a mers...succes

 

seba multumesc de sfat..la mine a mers!! din cauza ca nu am schimbat bateria la timp s`au dezactivat functiile de inchidere/deschidere de la telecomanda

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

M-am chinuit si eu putin cu reinitializarea. Nu stiu de ce, dupa o perioada, isi pierde setariele si trebuie reinitializata. Procedura care functioneaza la mine este urmatoarea:

1. Urcat in masina, inchis usa (nu blocat)

2. Cheia in contact pana la pozitia 2

3. Se scoate cheia, se apasa butonul de Unlock si se tine apasat, timp in care apas de 3 ori butonul Lock (cel cu sigla BMW), mai tin cateva secunde apasat butonul Unlock, ii dau drumul si usile se inchid si deschid.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

o mica mare problema???am cumparat o masina cu doua chei(bmw e46 320d din 2002 fl)o cheie intreaga la carcasa cealanta doar spatele si lama are si o telecomanda universala de centralizata ? adica numai merge cheiea, incui si descui din telecomanda universala, omul a montat o centralizata universala si asta e( mi a povestit ca a fost peste tot si erau stricate cheile bla bla bla.........,intrebarea mea este, vreau sa cumpar o alarma sau o inchidere centralizata bmw (nu originala ) cea la 100 lei cu doua chei si sa montez centralizata pe masina si sa mut din cheile de la centralizata china (placa electronica ) la cea originala,adica sa bag mecanismul din cheia chinezeasca in cea originala si cipul din cheia de la bmw sa il bag sub volan????a mai facut cineva acest lucru???

mentionez ca si cheia intreaga originala se vede ca a fost desfacuta ? este lipita cu superglue si apesi in gol pe butoane?

cipul nu este pe placa ?

unele ideii ar fii indicate?

Edited by bcoman
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Dupa ce tai cheia e super simplu.

 

Dar e ceva de munca pana reusesti sa tai carcasa veche si trebuie sa fii atent cand tai cu cutterul sa nu il bagi prea adanc sa strici placuta din interior. Eu am dat cateva ture cu cutterul in jurul carcasei si am apasat in acelasi timp cat am putut, iar apoi am taiat partea de sus si cu o surubelnita am tot fortat partea aia pana s-a deschis toata carcasa.

Si inca o chestie: acumulatorul vechi e cositorit de lamelele de pe placuta. Dupa ce l-am dezlipit pe cel vechi, cel nou nu l-am lipit la loc pt ca sta oricum foarte fix, mai ales cand e pus inapoi in carcasa nu ii ramane loc sa joace.

 

Iti recomand sa iei si alta carcasa pt cheie ca nu prea cred ca vei reusi sa o lipesti pe asta la fix la loc, si va arata urat.

Eu am preferat sa cumpar alta ca sa fiu sigur ca se inchide bine si nu intra apa in ea, plus ca arata mult mai bine :D

 

PS: La carcasa noua trebuiata taiata lama dupa cea veche. Mie imi place la cea noua ca iti arata pe butonul de deschidere a portbagajului o machetuta si iti dai seama pt ce e, iar langa butonul de blocare scrie LOCK.

 

Asa arata cea noua:

 

post-34492-0-39665800-1374438766_thumb.jpg

Cand ai schimbat carcasa ai mutat si cipul din cheia veche pe carcasa noua?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salutare!

mi-am luat carcasa de cheie briceag dar circuitul din cea romb nu se potriveste pentru ca nu este cheia orihinala , este o inchidere centralizata pusa.

intrebare:

se poate reinitializa o cheie originala pe inchiderea mea,pentru ca circuitul din cheia romb,originala merege in carcasa tip bri

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Si la mine una din chei nu a mai mers din telecomanda..si am reusit sa o reinitializae foarte usor urmand pasii de pe un tutorial de pe net....Am intrat in masina ( fara sa apas pe nimic de blocat usile )am bagat direct cheia in contact si am pus-o pe prima pozitie, in 5 secunde maxim trebuie scoasa, si repede apasat pe butonul din fata de care se deschid usile in mod normal....tinand apasat continuu pe acel buton, apesi de trei ori consecutiv pe butonul din mijloc, ala rotund cu emblema de bmw pe el....continui sa ti apasat inca vreo 10 secunde pe butonul initial iar apoi ii dai drumul...moment in care usile se inchid si se deschid...semn ca cheia functioneaza...sper ca e destul de clar.

Eu asa am facut si a mers...succes

sebaolariu are dreptate,si eu numai asa am putut sa o reinitializez. La mine numai cu metoda lui a funcţionat. E46 NFL din 2001.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.