Jump to content

Masina nu trage bine...


Recommended Posts

Cifra octanica reprezinta mai pe inteles ,puterea calorica.

 

Mai pe inteles aia o insemna, in realitate insa inseamna altceva.

 

 

"The octane rating is a measure of the resistance of gasoline and other fuels to detonation (engine knocking) in spark-ignition internal combustion engines"

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating

A lower-performance engine will not generally perform better with high-octane fuel Teoria ca teoria dar practica ne arata ca motorul "perform better" cu high octane fuel

 

Teoria este ca practica.Un motor conceput sa foloseasca cifra octanica 94 sa spunem, nu va performa better cu benzina cu cifra octanica 98.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa aceeasi teorie , un motor cu NOS NU ar trebui sa traga mai bine.... :)

 

... iar dupa legile aerodinamicii ( fizicii ) nici gargaritza n-ar trebui sa zboare... :lol:

 

 

Ce s-o mai fredonam.... De fapt carera 100 e facuta la misto sa ne strice motoarele si sa ne ia banii.

De fapt ei au studiat mult problema pana sa gaseasca o benzina categoric mai proasta si MAI USCATA.

 

Mai bine punem pacura ca unge motorul mai bine....

 

Un motor de vapor merge cu pacura trage si mai bine si merge si 1000 de ani....

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Va rog frumos, nu va mai certati pentru benzina aia :)

 

astia de la reprezentanta au dat vina pe aerul fals.

poti verifica singur daca trage aer fals.

cu motorul pornit la ralanti dai cu spray pe langa admisie(cot debitmetru,garnitura admisie,injectoare etc)

daca se tureaza inseamna ca intradevar trage aer si prin alta parte dacat trebuie.

Esti sigur? Daca da, si nu se intampla nimic, o sa incerc sa vad.

Ce fel de spray, deodorant?

Link to comment
Share on other sites

 

Teoria este ca practica.Un motor conceput sa foloseasca cifra octanica 94 sa spunem, nu va performa better cu benzina cu cifra octanica 98.

De performat va performa mai bine insa cred ca este vorba de altceva.O cifra octanica mai mare va degaja o energie mai mare in motor (o explozie mai mare) si daca motorul nu este conceput sa reziste la asemenea presiune este posibil sa se uzeze mai repede.Cred ca asta vrei sa spui.Insa nu cred ca este asa mare diferenta intre o cifra de 95-98 si 100 astel incat motorul sa aiba probleme.Poate ca la sute de mii de km i-o cauza ceva insa inca nu e nimic demonstrat...

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, exact asta am vrut sa spun.

 

 

si eu am ceva probleme cu pisicutza mea 316i din 1992....imi oscileaza relantiul si uneori...cand incerc sa bag piciorul in ea...stiu eu...sa plec de pe loc si turometrul e sub 2000 rto/min ca sa zic asa...se arunca in nas, intepeneste cateva sec...apoi isi revine si merge bn...am verificat treaba cu debitmetru...cu mufa scoasa merge mai rau ca si cu ea pusa...deci asta inseamna ca merge....am curatat cu spray de contacte senzor debitmetru, supapa acceleratie si contacte si ce mai era pe acolo pe la "valva' aia de ralntiu sau cum ii zice si tot degeaba. Acum am scos un furtunel( fig.1 si fig.3)...cred ca e un vacuum ceva...si daca pornesc si las putin motorul ca sa nu mai fie chiar rece-rece...merge fara probleme...acum as vrea sa stiu ce vacuum e ala si daca as putea avea probleme cu el scos...

Si am observat ca la mers normal, la relanti...acul turometrului sta la 800 rot/min si daca scot mufa de la "valva aia de relanti"(fig.1 si fig.3) sta undeva la 1100. E normal asa sau e ceva problema acolo cu "valva" accea?

Cine ma poate ajuta si pe mine ca-s proaspat posesor al BMw si nu mai dispun de bani de investit momentan si e pacat sa nu-l pot folosi la parametrii normali:(

post-28854-1252344274_thumb.jpg

post-28854-1252344282_thumb.jpg

post-28854-1252344289_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

....imi oscileaza relantiul si uneori...cand incerc sa bag piciorul in ea...stiu eu...sa plec de pe loc si turometrul e sub 2000 rto/min ca sa zic asa...se arunca in nas, intepeneste cateva sec...apoi isi revine si merge bn..

Acum am scos un furtunel( fig.1 si fig.3)...cred ca e un vacuum ceva...si daca pornesc si las putin motorul ca sa nu mai fie chiar rece-rece...merge fara probleme...acum as vrea sa stiu ce vacuum e ala si daca as putea avea probleme cu el scos...

Si am observat ca la mers normal, la relanti...acul turometrului sta la 800 rot/min si daca scot mufa de la "valva aia de relanti"(fig.1 si fig.3) sta undeva la 1100. E normal asa sau e ceva problema acolo cu "valva" accea?

 

Lasa furtunasul ala bagat acolo unde l-ai gasit.

"Mufa" aia se numeste conector si deasemeni trebuie lasat acolo.

Tot ce trebuie sa faci este sa dai jos "valva aia de relanti" si s-o cureti cu spray de curatat carburatoare (scrie pe el Gum Cutter si e facut de 2+2).

Inca ceva...atentie la furtunoiul ala mare si gros dintre debitmetru si corpul de acceleratie...daca nu e crapat e posibil sa nu etanseze bine

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

....imi oscileaza relantiul si uneori...cand incerc sa bag piciorul in ea...stiu eu...sa plec de pe loc si turometrul e sub 2000 rto/min ca sa zic asa...se arunca in nas, intepeneste cateva sec...apoi isi revine si merge bn..

Acum am scos un furtunel( fig.1 si fig.3)...cred ca e un vacuum ceva...si daca pornesc si las putin motorul ca sa nu mai fie chiar rece-rece...merge fara probleme...acum as vrea sa stiu ce vacuum e ala si daca as putea avea probleme cu el scos...

Si am observat ca la mers normal, la relanti...acul turometrului sta la 800 rot/min si daca scot mufa de la "valva aia de relanti"(fig.1 si fig.3) sta undeva la 1100. E normal asa sau e ceva problema acolo cu "valva" accea?

 

Lasa furtunasul ala bagat acolo unde l-ai gasit.

"Mufa" aia se numeste conector si deasemeni trebuie lasat acolo.

Tot ce trebuie sa faci este sa dai jos "valva aia de relanti" si s-o cureti cu spray de curatat carburatoare (scrie pe el Gum Cutter si e facut de 2+2).

Inca ceva...atentie la furtunoiul ala mare si gros dintre debitmetru si corpul de acceleratie...daca nu e crapat e posibil sa nu etanseze bine

 

"furtunoiu" e in stare buna, nu e fisurat, la fel si furtunele de la pompa de relantiu, la debitmetru nu e nici o problema....am dat cu spray de contacte pe pompa aceea...mai exact pe gaurile la furtunele alea 2, dar acolo n-am vazut decat parti metalice...n-am vazut nimik ce ar trebui sa miste sau ceva......care e principiul de functionare sau ce tre sa faca aia sa stiu daca merge bn sau nu?ca am vazut ca cu ea conectata relantiu e jos...400-500rot si cu ea deconectata la 1100 rot....asta cu furtunul acela pus sus...dca-l scot si las pompa de relantiu cuplata si furtunu scos sta cam la 800rot si merge bn masina....care e explocatia si mai ales...care ar fi rezolvarea?

Link to comment
Share on other sites

....imi oscileaza relantiul si uneori...cand incerc sa bag piciorul in ea...stiu eu...sa plec de pe loc si turometrul e sub 2000 rto/min ca sa zic asa...se arunca in nas, intepeneste cateva sec...apoi isi revine si merge bn..

Acum am scos un furtunel( fig.1 si fig.3)...cred ca e un vacuum ceva...si daca pornesc si las putin motorul ca sa nu mai fie chiar rece-rece...merge fara probleme...acum as vrea sa stiu ce vacuum e ala si daca as putea avea probleme cu el scos...

Si am observat ca la mers normal, la relanti...acul turometrului sta la 800 rot/min si daca scot mufa de la "valva aia de relanti"(fig.1 si fig.3) sta undeva la 1100. E normal asa sau e ceva problema acolo cu "valva" accea?

 

Lasa furtunasul ala bagat acolo unde l-ai gasit.

"Mufa" aia se numeste conector si deasemeni trebuie lasat acolo.

Tot ce trebuie sa faci este sa dai jos "valva aia de relanti" si s-o cureti cu spray de curatat carburatoare (scrie pe el Gum Cutter si e facut de 2+2).

Inca ceva...atentie la furtunoiul ala mare si gros dintre debitmetru si corpul de acceleratie...daca nu e crapat e posibil sa nu etanseze bine

 

"furtunoiu" e in stare buna, nu e fisurat, la fel si furtunele de la pompa de relantiu, la debitmetru nu e nici o problema....am dat cu spray de contacte pe pompa aceea...mai exact pe gaurile la furtunele alea 2, dar acolo n-am vazut decat parti metalice...n-am vazut nimik ce ar trebui sa miste sau ceva......care e principiul de functionare sau ce tre sa faca aia sa stiu daca merge bn sau nu?ca am vazut ca cu ea conectata relantiu e jos...400-500rot si cu ea deconectata la 1100 rot....asta cu furtunul acela pus sus...dca-l scot si las pompa de relantiu cuplata si furtunu scos sta cam la 800rot si merge bn masina....care e explocatia si mai ales...care ar fi rezolvarea?

 

apropo...regulatorul acela nu se poate sa fie cu problema?se poate scoate sa dau cu spray de contacte prin el?ajuta la ceva?

 

Probabil trage aer fals la ralanti si se compenseaza prin scoaterea furtunului.Nu este o solutie asta.

Ai verificat erorile?Poate fi si sonda lambda defecta, injectoarele, presiunea de benzina,...

 

maine dimin sper sa ajung la un tester sa vad ce d-zeu are ca-s la pamant financiar iar masina asta cat de mult o "iubesc" imi mananca zilele...:)

Link to comment
Share on other sites

Am observat ceva si nu stiu daca e normal sau nu.

Dupa ce opresc motorul, se aude un fasait mai pronuntat, care tine 3-4 secunde. De la ce? E bine sau nu?

 

verifica valva pcv

Am verificat-o, acu 1 luna sau 2 si e ok.

Link to comment
Share on other sites

[/quote ] name='Boxer' date='7/Sep/2009, 11:39' post='839156']

 

Teoria este ca practica.Un motor conceput sa foloseasca cifra octanica 94 sa spunem, nu va performa better cu benzina cu cifra octanica 98.

De performat va performa mai bine insa cred ca este vorba de altceva.O cifra octanica mai mare va degaja o energie mai mare in motor (o explozie mai mare) si daca motorul nu este conceput sa reziste la asemenea presiune este posibil sa se uzeze mai repede.Cred ca asta vrei sa spui.Insa nu cred ca este asa mare diferenta intre o cifra de 95-98 si 100 astel incat motorul sa aiba probleme.Poate ca la sute de mii de km i-o cauza ceva insa inca nu e nimic demonstrat...

 

de acord , plus: o cifra octanica mai MARE necesita o compresie in cilindru mai MARE pentru o ardere completa (eficienta) , poti sa ai surpriza turnand o cifra octanica mai joasa , sa mearga motorul mai bine.

 

ex. cifra octanica a GPL approx 104 compresie necesara > 11 bar (informatie neverificata, a se preciza )

 

ex. De pe forumurile rusesti : benzina 92 este calitativ mai superioara celei 95 (precizez :in Rusia) 95 fiind acelasi 92 dar aditivat ( cu ceva :) )

Link to comment
Share on other sites

Mai dau un exemplu concret: (chiar daca nu tine de BMW)

 

La modelele Volga (2,4 carburator) 1980-90 erau disponibile chiulase pentru benzina 76 si chiulase pentru benzina 93 singura diferenta fiind dimensiunea camerei de ardere. Respectiv la 76 camera mai mare si la 93 camera mai mica.

Acum o fi ele BMW-uri dar procesele termodinamice tot alea sint .

 

Pai si daca pun 95 de ce merge mai prost decat 99+ de la Petrom, de exemplu?

 

inseamna ca motorul tau este prevazut sa mearga cu cifra octanica mai mare , asta e tot ,

acelasi lucru se intampla si la mine

dar nu am avut curajul sa torn 92 :) chiar si de dragul experimentului

pe capacul rezervorului scrie bleifrei (91-98)

Link to comment
Share on other sites

dar nu am avut curajul sa torn 92 :lol: chiar si de dragul experimentului

pe capacul rezervorului scrie bleifrei (91-98)

 

 

Pai ce experiment era ala?92 este intre 91 si 98. :)

 

calitatea benzinei in Europa de est lasa de dorit ,

exemplu : din belgia pana in romania am avut un consum mediu de 6.5% la 2000 cc

 

acasa mai jos de 7.5% nu am reusit sa o scot ,

actulamente 8% extraurban bineinteles

Edited by Pacific
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.