Jump to content

mi am luat un bmw e34 525 tds touring


BMW E34 525 TDS touring

Recommended Posts

salut am achizitionat de curand un bmw e 34 525 tds break din germania si sunt f multumit de el , nu am avut probleme pana acum cu nimic la el nu bate nu troncane motorul e perfect doar ca imi porneste greu si la service mi s-a spus ca e de la pompa de injectie asta dupa ce mi au montat o supapa de sens si la fel pornea !!!aveti idee cam cat m ar costa o astfel de pompa second hand ??????acum o alta chestie am doar 19 ani si ca oricine la varsta mea as vrea si eu ceva cai in plus dar nu stiu de unde se sa plec ceva simplu deocamdata as vrea !!!!un chip ceva daca se poate sau nu stiu ceva idei sa imi dati si mie daca se poate !!!multumesc
Link to comment
Share on other sites

Fa-o intai sa porneasca si apoi pune-ti probleme de cai in plus.

Invata-te cu masina si cu dimensiunile ei, invata s-o conduci (cum schimbi vitezele bine, etc) si apoi strange bani. Din umilele mele cunostinte nu poti sa tragi prea mult de un 525tds... Nu erau tocmai geniale diesel-urile pe vremea aia.

Edited by filon
Link to comment
Share on other sites

din TDS poti dar distrugi masina. se duce ambreiaj, cardan.. si posibil si altele, are totusi o varsta motorul ala.

Pompa de injectie gasesti SH dar nu stii cat tine. Incearca la sectiunea de mica publicitate a forumului, la dezmembrari. la tine se potriveste si de la motorul 2.5 TD si TDS, e36 si e34 De regula se strica partea electronica la ele. Mai degraba iei una reconditionata, mi se pare ca sunt firme care iti iau pompa veche la schimb si mai dai o diferenta. . Ofera si garantie chiar

Link to comment
Share on other sites

Fa-o intai sa porneasca si apoi pune-ti probleme de cai in plus.

Invata-te cu masina si cu dimensiunile ei, invata s-o conduci (cum schimbi vitezele bine, etc) si apoi strange bani. Din umilele mele cunostinte nu poti sa tragi prea mult de un 525tds... Nu erau tocmai geniale diesel-urile pe vremea aia.

am mai avut un bmw 325 i 192 cai in general stiu cum sa conduc un bmw nu ar fi asta o problema iar cu pompa se va rezolva curand am gasit una reconditionata o dau pe a mea si 600 ron in plus !!! acum daca stie cineva cum as mai putea adauga cai la ea si ce riscuri sunt sa se strice .......chiar sunt curios diesel nu am mai avut !multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Fa-o intai sa porneasca si apoi pune-ti probleme de cai in plus.

Invata-te cu masina si cu dimensiunile ei, invata s-o conduci (cum schimbi vitezele bine, etc) si apoi strange bani. Din umilele mele cunostinte nu poti sa tragi prea mult de un 525tds... Nu erau tocmai geniale diesel-urile pe vremea aia.

am mai avut un bmw 325 i 192 cai in general stiu cum sa conduc un bmw nu ar fi asta o problema iar cu pompa se va rezolva curand am gasit una reconditionata o dau pe a mea si 600 ron in plus !!! acum daca stie cineva cum as mai putea adauga cai la ea si ce riscuri sunt sa se strice .......chiar sunt curios diesel nu am mai avut !multumesc !

chip tuning.. ajungi la pe la 175 de cai si 360 cuplu. Se duce ambreiajul, la cardan flansa si rulment + binenteles turbina.

Nu se duc imediat daca e cat de cat ok masina dar se duc mult mai repede.

probabil ca prima data va cadea flansa sau ambreiajul.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Fa-o intai sa porneasca si apoi pune-ti probleme de cai in plus.

Invata-te cu masina si cu dimensiunile ei, invata s-o conduci (cum schimbi vitezele bine, etc) si apoi strange bani. Din umilele mele cunostinte nu poti sa tragi prea mult de un 525tds... Nu erau tocmai geniale diesel-urile pe vremea aia.

am mai avut un bmw 325 i 192 cai in general stiu cum sa conduc un bmw nu ar fi asta o problema iar cu pompa se va rezolva curand am gasit una reconditionata o dau pe a mea si 600 ron in plus !!! acum daca stie cineva cum as mai putea adauga cai la ea si ce riscuri sunt sa se strice .......chiar sunt curios diesel nu am mai avut !multumesc !

 

la masina ta nu se poate rescrie softul prin OBD, trebuie demontat ECU, desfacut, se scoate fizic chip-ul vechi si se inlocuieste cu altul nou cu parametrii modificati.

 

Operatiunea este destul de delicata si multe se pot intampla gresit in timpul ei... de exemplu sa iti prajeasca ECU si la revedere.

Link to comment
Share on other sites

Nu ai spus anul de fabricatie. In general se poate rescrie pe alt eeprom, dezlipit al tau si lipit asta nou. Colegul 320 e36 face acest lucru. Dar inainte de a face asta, asa cum spun si colegii, pune-o la punct. Degeaba faci soft tuning si pompa e ciufulita. Rezolva intai treaba aia si dupa aia vezi daca mai este nevoie. Nu trebuie s-o compari cu un 325i, se vor comporta diferit. Masa masinilor e alta, motorul pe benzina raspunde altfel fata de un diesel de conceptie veche. Fiecare are menirea lui, nu le poti compara.

Motoarele de pe TDS sunt motoare bune, fiabile, cu performante multumitoare (foarte bune pt vremea ei, depasite pt vremurile de azi). Spor!

Link to comment
Share on other sites

Nu-i pune nici un chip...rezolva-ti celelalte probleme si bucura-te de ea,ce rost are sa te legi la cap fara sa te doara!

poate aveti dreptate oricum in general sunt multumit de masina de cum arata si de cum merge si sunt uimit de optiunile ei desi e din 1995 ........dar cum am mai zis am trecut de la o pisica 325 i si as fi vrut un demaraj mai puternic si la asta dar daca nu se poate .......stie cineva ce schimbari as putea sa ii aduc fara sa stric ceva la ea ?la motor ma refer.....multumesc tuturor pentru tot nu ma asteptam sa mi se raspunda atat de repede

Link to comment
Share on other sites

pai ce nu ai luat un 525i ? Ce sa zic asta ar fi solutia, cu chip tuning dar cu riscurile de rigoare. Tu stii ce buget ai. ai bani sa ii schimbi chestiile astea in caz ca iti pica relativ repede piesele mai sus enumerate? da-i bataie.

E foarte posibil sa mergi cu ea fara probleme si 2 ani dupa chip tuning asta, dupa cum pot pica si intr-o luna. Daca ai adus-o recent de afara asteaptate sa iti mai pice bucsaraie la greu in urmatoarele 2-3 luni. O masina de varsta asta cand o aduci de afara asa pateste. Rulata afara mai mergea poate inca 2-3 ani, cum o bagi in gropanii din Romania incep sa pice multe si marunte, in general cam tot ce tine de bucsaraie. Sa iei si asta in calcul.

Eu am venit in vacanta si in 2-3000 de km facuti in Ro mi-a aparut scurt un greiere in portiera stanga spate si altul in tetiera din spate. Bataia care imi aparea rar pe spate s-a accentuat . Rotile fata s-au dezechilibrat si le-am echilibrat de 3 ori in Ro fara rezultat (niste boi incompententi ) si inca odata cand am ajuns acasa in Germania. De data asta macar o luna a tinut. A inceput sa faca din nou si de fapt incep sa cred ca mi-am stricat si cauciucurile fata desi nu sunt uzate.

Cam asta e. faza.. pune-o mai intai la punct, vezi ce mai apare si daca tu crezi ca merita si te tin curelele dai bataie.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru achizitie, nu inteleg de ce ai luat TDS touring daca spui ca ai doar 19 ani .... . Din TDS cu chip nu faci minuni insa iti poti face rau cu mana ta, pot pica multe componente si nu costurile sunt problema ca poti gasi piese la un pret decent, insa gandeste-te la timpul pierdut si bataile de cap. Fa masina sa mearga aproape perfect, schimba urgentele care te "racaie" si dupa ce vezi cum se comporta atunci cand o masina merge bine, iti poti face o idee daca merita sa mai investesti banii in chip si alte mofturi.

 

Succes !!!

Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru achizitie, nu inteleg de ce ai luat TDS touring daca spui ca ai doar 19 ani .... . Din TDS cu chip nu faci minuni insa iti poti face rau cu mana ta, pot pica multe componente si nu costurile sunt problema ca poti gasi piese la un pret decent, insa gandeste-te la timpul pierdut si bataile de cap. Fa masina sa mearga aproape perfect, schimba urgentele care te "racaie" si dupa ce vezi cum se comporta atunci cand o masina merge bine, iti poti face o idee daca merita sa mai investesti banii in chip si alte mofturi.

 

Succes !!!

vroiam ceva mare si confortabil si la asta am gasit ce imi doream ...........si de consum sunt inca multumit!!suna ciudat dar am ales variant break.........insa am gasit deja o problema cu pompa de injectie imi face probleme doar la pornire as vrea sa o schimb dar imi e teama sa nu gasesc alta sa nu traga sau ceva de genul .....astept pareri despre cum sa imi aleg o pompa buna si de unde daca stie cineva !!!

Link to comment
Share on other sites

pai nu spuneai ca ai gasit sa o dai pe a ta + diferenta sa iei una reconditionata? Banuiesc ca cei care au reconditionat-o ofera o garantie de cateva luni macar. Teroetic si 3 luni daca iti dau de garantie e ok la banii aia, macar vezi comportamentul masinii daca se schimba in bine si daca nu pica din nou in intervalul ala e ok, ai sanse sa te tina destul de mult. . Altfel, ca sa fii sigur cumperi una noua, care e undeva intre 400 si 600 de euro, daca nu ma insel.

Colegul RMQ sigur poate sa iti recomande o firma care reconditioneaza.

Completeaza-ti profilul cu locatia ta, sa vada lumea din ce localitate esti sa iti poata recomanda ceva aproape de tine.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Am auzit numai lucruri de bine de Taji de la Filaret: 0744875531 sau 0213371907. Ca ti-o reconditioneaza, ca ti-o regleaza, pana la urma e important ca masina sa mearga bine. doar sa suni inainte, omul e aglomerat! Multi au fost la el cu TDS si au plecat multumiti. Spor!
Link to comment
Share on other sites

pai nu spuneai ca ai gasit sa o dai pe a ta + diferenta sa iei una reconditionata? Banuiesc ca cei care au reconditionat-o ofera o garantie de cateva luni macar. Teroetic si 3 luni daca iti dau de garantie e ok la banii aia, macar vezi comportamentul masinii daca se schimba in bine si daca nu pica din nou in intervalul ala e ok, ai sanse sa te tina destul de mult. . Altfel, ca sa fii sigur cumperi una noua, care e undeva intre 400 si 600 de euro, daca nu ma insel.

Colegul RMQ sigur poate sa iti recomande o firma care reconditioneaza.

Completeaza-ti profilul cu locatia ta, sa vada lumea din ce localitate esti sa iti poata recomanda ceva aproape de tine.

am renuntat la pompa aia pentru ca vanzatorul era nehotarat la pret si am renuntat............mc RMQ pt recomanare!!!!

Link to comment
Share on other sites

pai ce nu ai luat un 525i ? Ce sa zic asta ar fi solutia, cu chip tuning dar cu riscurile de rigoare. Tu stii ce buget ai. ai bani sa ii schimbi chestiile astea in caz ca iti pica relativ repede piesele mai sus enumerate? da-i bataie.

E foarte posibil sa mergi cu ea fara probleme si 2 ani dupa chip tuning asta, dupa cum pot pica si intr-o luna. Daca ai adus-o recent de afara asteaptate sa iti mai pice bucsaraie la greu in urmatoarele 2-3 luni. O masina de varsta asta cand o aduci de afara asa pateste. Rulata afara mai mergea poate inca 2-3 ani, cum o bagi in gropanii din Romania incep sa pice multe si marunte, in general cam tot ce tine de bucsaraie. Sa iei si asta in calcul.

Eu am venit in vacanta si in 2-3000 de km facuti in Ro mi-a aparut scurt un greiere in portiera stanga spate si altul in tetiera din spate. Bataia care imi aparea rar pe spate s-a accentuat . Rotile fata s-au dezechilibrat si le-am echilibrat de 3 ori in Ro fara rezultat (niste boi incompententi ) si inca odata cand am ajuns acasa in Germania. De data asta macar o luna a tinut. A inceput sa faca din nou si de fapt incep sa cred ca mi-am stricat si cauciucurile fata desi nu sunt uzate.

Cam asta e. faza.. pune-o mai intai la punct, vezi ce mai apare si daca tu crezi ca merita si te tin curelele dai bataie.

ai avut mare dreptate am adus o de f putin timp se deja au inceput sa cada ......se pare ca am facut un lucru bun ca am apelat la acest forum ......deja am schimbat bucsile de la puntea spate si flansele de la amortizoare ......acum a aparut un zgomot in diferential cand accelerez brusc sau cand schimb orice treapta se aude un zgomot nu foarte puternic.......asta se regleaza cumva stie cineva ????

Link to comment
Share on other sites

E posibil sa fie diferentialul. Mie imi facea mai ales in treapta 1 si 2, unde era cuplu mare, daca dadeam mai brusc drumul la ambreiaj sau daca ma jucam la plecare in treapta 1 din ambreiaj. Se auzea ca o lovitura in spate. Pe rampa se vedea un mic delay inainte sa inceapa rotile spate sa se miste fata de cardan. Daca invarteai de cardan, cu motorul oprit nu simteai jocul, numai cuplat la motor facea.
Link to comment
Share on other sites

E posibil sa fie diferentialul. Mie imi facea mai ales in treapta 1 si 2, unde era cuplu mare, daca dadeam mai brusc drumul la ambreiaj sau daca ma jucam la plecare in treapta 1 din ambreiaj. Se auzea ca o lovitura in spate. Pe rampa se vedea un mic delay inainte sa inceapa rotile spate sa se miste fata de cardan. Daca invarteai de cardan, cu motorul oprit nu simteai jocul, numai cuplat la motor facea.

si cum ai rezolvat problema asta se regleaza cumva ?la mine in orice treapta accelerez brusc se aude un mic zgomot........

Link to comment
Share on other sites

nu stiu cum e zgomotul. Daca ai noroc sunt niste prinderi, tampoane....daca nu il schimbi. Trebuie urcata pe elevator si vazut, incearca cum zicea RMQ, pe eevator sa invarti de roti si cardan. Diferential gasesti la dezmembrari.
Link to comment
Share on other sites

nu stiu cum e zgomotul. Daca ai noroc sunt niste prinderi, tampoane....daca nu il schimbi. Trebuie urcata pe elevator si vazut, incearca cum zicea RMQ, pe eevator sa invarti de roti si cardan. Diferential gasesti la dezmembrari.

un pretz te rog daca ai idee?

multumesc!

esti de belea frate vezi mai intai ce are..sau faci un blind ca la poker :) mai cauta si tu la forum, la mica pubicitate. De unde sa stiu cat e ? banuiesc ca e mai ieftin acolo la dezmebrari, unul nou e cu siguranta piparat la pret, probabil cateva sute de euro bune

Ma repet preturi afli la mica publicitate ai acolo si dezmebrari si piese noi .... pune mana si cauta.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

La mine sigur a fost diferentialul. Pt ca tot il schimbam, am luat unul autoblocant cu 300 sau 350, nu mai tin minte exact, din Austria. Insa l-am schimbat cand am fost sigur de unde este. Asta inseamna vreo 2 rampe si vreo 3 mecanici de BMW care si-au dat cu parerea. Asta e cea mai scumpa varianta. In rest, gasesti in linkul de mai jos poza cu cardanul, de la iesire din cutie pana la flansa care se prinde de diferential. Poate are joc la una din prinderi, la crucea cardanica, etc. Nu-ti pot spune cum face masina cand e stricata vreuna din aceste piese pt ca nu am intalnit defectul la masina mea. Doar cel descris cand mai sus cand diferentialul avea joc intern, jc pe care nu-l puteam repara. Sau cel putin nu cu mecanicii pe care-i aveam la indemana, asa ca l-am schimbat cu totul.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=26&fg=10

Link to comment
Share on other sites

nu stiu cum e zgomotul. Daca ai noroc sunt niste prinderi, tampoane....daca nu il schimbi. Trebuie urcata pe elevator si vazut, incearca cum zicea RMQ, pe eevator sa invarti de roti si cardan. Diferential gasesti la dezmembrari.

un pretz te rog daca ai idee?

multumesc!

esti de belea frate vezi mai intai ce are..sau faci un blind ca la poker :) mai cauta si tu la forum, la mica pubicitate. De unde sa stiu cat e ? banuiesc ca e mai ieftin acolo la dezmebrari, unul nou e cu siguranta piparat la pret, probabil cateva sute de euro bune

Ma repet preturi afli la mica publicitate ai acolo si dezmebrari si piese noi .... pune mana si cauta.

scz sunt incepator .........o sa caut mc pt informatii!!!

Link to comment
Share on other sites

nu stiu cum e zgomotul. Daca ai noroc sunt niste prinderi, tampoane....daca nu il schimbi. Trebuie urcata pe elevator si vazut, incearca cum zicea RMQ, pe eevator sa invarti de roti si cardan. Diferential gasesti la dezmembrari.

un pretz te rog daca ai idee?

multumesc!

esti de belea frate vezi mai intai ce are..sau faci un blind ca la poker :) mai cauta si tu la forum, la mica pubicitate. De unde sa stiu cat e ? banuiesc ca e mai ieftin acolo la dezmebrari, unul nou e cu siguranta piparat la pret, probabil cateva sute de euro bune

Ma repet preturi afli la mica publicitate ai acolo si dezmebrari si piese noi .... pune mana si cauta.

scz sunt incepator .........o sa caut mc pt informatii!!!

salut si eu cand miam luat bmw e34 525 tds numi pornea usor, noroc ca am dat de un mecanic bunicel si pasionat care mia curatat tot sistemul de injectie, mi-a mai dat un mic avans la pompa de injectie , schimbat toate bujiile si am cu ea 33ooo km facuti intr-un an.

deci incearca mai intai cu lucruri simple nu te arunca cu bani, de picat o sa-ti mai pice ba una ba alta

cand am venit din germania nu mi-am dat seama de caseta de directie dar pe drumurile din romania naspa am schimbato cu una pe pe bmw m e 34.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu cum e zgomotul. Daca ai noroc sunt niste prinderi, tampoane....daca nu il schimbi. Trebuie urcata pe elevator si vazut, incearca cum zicea RMQ, pe eevator sa invarti de roti si cardan. Diferential gasesti la dezmembrari.

un pretz te rog daca ai idee?

multumesc!

esti de belea frate vezi mai intai ce are..sau faci un blind ca la poker :) mai cauta si tu la forum, la mica pubicitate. De unde sa stiu cat e ? banuiesc ca e mai ieftin acolo la dezmebrari, unul nou e cu siguranta piparat la pret, probabil cateva sute de euro bune

Ma repet preturi afli la mica publicitate ai acolo si dezmebrari si piese noi .... pune mana si cauta.

scz sunt incepator .........o sa caut mc pt informatii!!!

salut si eu cand miam luat bmw e34 525 tds numi pornea usor, noroc ca am dat de un mecanic bunicel si pasionat care mia curatat tot sistemul de injectie, mi-a mai dat un mic avans la pompa de injectie , schimbat toate bujiile si am cu ea 33ooo km facuti intr-un an.

deci incearca mai intai cu lucruri simple nu te arunca cu bani, de picat o sa-ti mai pice ba una ba alta

cand am venit din germania nu mi-am dat seama de caseta de directie dar pe drumurile din romania naspa am schimbato cu una pe pe bmw m e 34.

mc si spor la mai multi km!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.