Jump to content

toba finala sport vs. toba originala


Darko_TM

Recommended Posts

ok, pana la urma in afara de remus, nimeni nu a venit cu o idee concreta. spuneti-mi si mie niste magazine din capitala, din Zagreb sau din Viena (eventual cu site) unde pot sa-mi gasesc sisteme de evacuare sport, de firma, insa sa nu sara peste 1000e. Nu ma intereseaza cand trec pe strada sa pornesc toate alarmele, vreau doar sa las sa respire V8-ul.

 

ps. m-ar interesa varianta cu o singura iesire ca sa nu incep sa tai pe sub masina sau din bara

Link to comment
Share on other sites

eu am de la FK la fel cu doua tevi dar orientate in sus este adusa din germania este f `cuminte` sa zic asa coboara in frecventa doar la turatii mari peste 3500 rot/min in rest este aproape de cea normala care este muult mai grea cel putin de 3-4 ori decat cea de la FK :)
Link to comment
Share on other sites

A venit momentul sa-mi schimb toba finala pentru ca a mea a ruginit si deja am fost cu ea la sudor de 2 ori. Problema e ca nu stiu daca sa-mi pun o toba finala sport sau sa-mi pun una stock. As pune o toba sport cu 2 iesiri pentru aspect dar nu vreau sa ma innebuneasca de cap la drumuri lungi. M-am gandit sa-mi cumpar o toba FK ca in poza.

Astept parerile voastre. ( BMW 318i face-lift )

 

de ce nu incerci o borla custom din inox cu evacuare directa ai avantajul ca iti poti customiza sound-ul la fata locului iar tips-urile ti le poti alege dupa preferinte,

gasesti la pilot pe stoc numeroase variante iar daca vrei un brand mai exclusivist poti opta pentru un Remus sau Sebring

Link to comment
Share on other sites

A venit momentul sa-mi schimb toba finala pentru ca a mea a ruginit si deja am fost cu ea la sudor de 2 ori. Problema e ca nu stiu daca sa-mi pun o toba finala sport sau sa-mi pun una stock. As pune o toba sport cu 2 iesiri pentru aspect dar nu vreau sa ma innebuneasca de cap la drumuri lungi. M-am gandit sa-mi cumpar o toba FK ca in poza.

Astept parerile voastre. ( BMW 318i face-lift )

 

de ce nu incerci o borla custom din inox cu evacuare directa ai avantajul ca iti poti customiza sound-ul la fata locului iar tips-urile ti le poti alege dupa preferinte,

gasesti la pilot pe stoc numeroase variante iar daca vrei un brand mai exclusivist poti opta pentru un Remus sau Sebring

sunt din timisoara...nu avem unde sa ne alegem sound-ul dorit (cred)

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor! Am pus de o saptamana pe e39 toba sport - inox- 2 iesiri. Sunet placut, infundat, discret, nu porneste alarmele si nu te zapaceste de cap la drum lung. Este evident mult mai usoara decat cea stock. Normal ca sunt multi aici care, desi nu au buletin, vorbesc despre masini. Ex: doar dieselul are teava indreptata in jos - a mea e benzina si o avea in jos. Rugina??? Pai toba este full-inox iar sudura a fost facut in argon. ATAT! Sau alt exmplu... masina stock trebuie sa ramana asa. Total stupid...in cazul asta ce mai inseamna tuning??? Daca tuningul este facut de bun-simt, cu gust este in regula. Important este sa te simti bine, sa-ti placa ce ai facut. Este masina ta si TU esti cel care CONTEAZA. Sunt putini design-eri profesionisti care sa emita pareri avizate. Cei care rad de tine o pot face si din invidie, nu neaparat pentru ca au simt estetic dezvoltat. Un tip educat nu rade de prostia altuia. Normal ca de aici ii exceptam pe cei care pun toba cat jumatate de masina, cu iesirile in sus ca sa se vada ca un combinat nu poate sa polueze mai mult decat cazanul lor. Banuiesc ca astia nu sunt intodusi la categoria masini tunate.

Probabil bat campii si nu merita. Cei care stiu, vor si pot sa-si modifice masinile ...sa o faca. Spor la treaba!

Link to comment
Share on other sites

Ex: doar dieselul are teava indreptata in jos - a mea e benzina si o avea in jos.

 

Da citatul complet, eu am spus din cate stiu doar dieselul are teava in jos, e cu totul altceva si oricum am dreptate probabil in proportie de 95%. Chiar sunt curios ce benzinare stock au teava indoita in jos? :)

 

Si inca o chestie: ai grija cu afirmatiile de genul: nu au buletin, esti pe un forum public si nu ai de unde sa stii cu cine vorbesti. Clar? :lol:

Link to comment
Share on other sites

ai dreptate 99,99%. de fapt a mea era singura cu teava in jos... ce discutii untile purtam. daca nu esti in categoria "fara buletin" nu ai de ce sa te simti ofensat. omul intreba cum e mai bine ...sport sau stock. eu am avut experienta schimbarii si i-am tramsmis rezultatul. el decide ce este cazul sa faca. in rest (am mentionat deja) ca am batut campii. eu nu am voie sa fiu roman?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Daca vrei un sunet mai aparte...vezi Eisenmann (http://eisenmann-sportauspuff.de). Suna impecabil, si sunt de o calitate foarte buna. Costa un pic mai mult, dar isi merita banii pt sunetul produs.. nu ii galagios, doar puternic si hotarit, mai ales la turatie (vezi linkul http://eisenmann-sportauspuff.de/EN/VIDEOS/BMW/3er/BMW_3er_E90_01.php.

 

.Mdrei

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Evacuare dubla pt 535d e60 facuta de Eisenmann 1300lire(sterline) :) (am trimis mail si mi-au raspuns f promt CA-automotive UK )

Arata super misto....sunetul este exact ce trebe si in plus cele 4 iesiri sunt f frumoase!

Daca mai adaug si bara spate model M (nu M-paket) probabil distractia ajunge pe la 2000 euro!

Pacat ca nu-mi face nimeni cadouri...toate tre sa mi le fac eu...damn

P.S. referitor la sunet majoritatea tobelor finale vin si cu un silence-er nu?

 

clip cu eisenmann-u pt 535d:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.