Jump to content

Se poate face recarosare?


Costantino

Recommended Posts

cred ca nu ai inteles mecanismul recarosarii... :lol:

 

se schimba o caroserie veche/distrusa (in cazul tau 318 = inmatriculata) cu o caroserie noua/intreaga (cea de pe 323 = de Italia)...

 

asadar, pe caroseria de Italia vei monta motorul "de Romania", caz in care vei obtine o masina... de Italia ! :)

 

in continuare, daca vrei sa si inmatriculezi masina in Romania, va trebui sa achiti taxa de inmatriculare/mediu...

 

aparent lucrurile sunt simple, dar in realitate, te vei lovi de o multime de greutati... dar nu e imposibil !

 

daca era asa de simplu, multi ar fi adus o multime de masini din Anglia, si ce le-ar mai fi "recarosat" pe la noi ... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiam daca pui o caroserie, atata timp cat masina veche (distrusa, rasturnata, etc) e inmatriculata in RO, nu trebuie sa mai platesti taxa de inmatriculare.

 

asa este.

mi-a trimis baiatul ala actele de la masina lui si o sa ma duc azi la rar si marog sa fie bine...sa pot face si eu kestia asta! :)

Link to comment
Share on other sites

Cei de la RAR or sa vrea sa vada masina avariata + actele de RO + masina noua cu actele ei, or sa le faza poze si pe urma iti da un acord de recarosare.

 

Masina cu caroseria buna (neinmatriculata in RO) cica ar trebuie sa fie de ani mai noua fata de caroseria ta (asta iar nu stiu sigur)

 

Partea cea mai urata din toata povestea e ca recarosarea (toata munca de schimb dupa o masina pe alta) trebuie facuta doar intr-un service agreat de marca masinii, sau agreat de RAR, BMW in cazul tau si sunt putine din cate stiu. De la service-ul respectiv iti trebuie factura si nustu ce hartii precum ca s-a facut recarosarea la ei ... si munca asta costa cam mult la un service. Daca ai masina in 2 usi, nu poti sa faci recarosare cu una in 4.

 

Pe urma iar fuga la rar si omologare la masina noua, daca totul corespunde se pot schimba seriile in acte cu cele de la masina noua.

 

Doua stupizenii pe care nu le-am inteles, sau poate sunt doar povesti.

 

Caroseria noua trebuie sa vii cheala cu ea .... fara geamuri fara nimic, doar tabla. (asta s-ar putea sa fie doar o poveste)

Daca eu sa spunem am masina cu motor de 1.8 ... si masina noua tot acelasi motor identic de 1.8 si toate sistemele (frane, directie, etc) poate mai bune decat aia rasturnata .... de ce Dumenzeu trebuie sa le schimb pe toate, sa platesc la service cat nu face.

 

Ca sa scapi mai ieftin, poti sa lasi masina noua cu tot ce are pe ea, inclusiv motor daca e la fel si e in stare mai buna, vb cu baietii de la service dai o spaga si sa-ti dea hartiile gata.

 

Recarosarea asta e o poveste cam lunga, multa luma vorbeste de ea dar putini sunt cei care ajung sa o duca pana la sfarsit si sa stie exact exact toate etapele. distractie costa.

 

http://www.rarom.ro/RO/article--Schimb_car...hicul--122.html

Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

tu ai in mare parte dreptate!

kestia cu...sa fie mai noua cu un an sau ceva de genul asta nu e adevarata...asa era odata!

trebuie doar sa fie aceeasi caroserie...dar vorba ta...costa!

 

eu am taxa 2200 euro si asta face am 2000 si ceva...ceea ce nu are rost sa ma-ncurc...mai astept :)

 

TOPIC INCHIS!

 

 

la cat ai gasit actele?

actele le-am gasit la 600 euro in bucuresti, la care iti da si caroseria si motorul!

 

poti sa le iei u daca vrei ca eu nu ma incurc ca ma ajunge la taxa mea si nu are rost!

 

TOPIC INCHIS!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.