Jump to content

problema modul electronic de pe turbina?


Recommended Posts

Am fost astazi la service caci imi 'trage' pe perioade(adica cand merge super nervos, cand apas acceleratia si deabia merge; nu fuge).apropo vorbim de un bmw 525 E60, diesel, steptronic.

si au pus-o pe tester si singura buba(eroare) care a dat este modulul electronic de pe turbina care comanda turbina.( turbina este ok).

---se poate ca de la modulul asta sa imi faca problemele de mai sus???

---se gaseste modulul electronic separart???(caci am auzit ca se gaseste numai cu turbina cu tot).

---si cat ar costa.

multumesc anticipat si sper sa ma lumineze si pe mine cineva in problema asta!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Am fost astazi la service caci imi 'trage' pe perioade(adica cand merge super nervos, cand apas acceleratia si deabia merge; nu fuge).apropo vorbim de un bmw 525 E60, diesel, steptronic.

si au pus-o pe tester si singura buba(eroare) care a dat este modulul electronic de pe turbina care comanda turbina.( turbina este ok).

---se poate ca de la modulul asta sa imi faca problemele de mai sus???

---se gaseste modulul electronic separart???(caci am auzit ca se gaseste numai cu turbina cu tot).

---si cat ar costa.

multumesc anticipat si sper sa ma lumineze si pe mine cineva in problema asta!!!

 

aceeasi problema o am si eu:) am avut turbina dusa..am reconditionat-o.. si la fel.. knd merge de rupe,knd abia merge.. nu trage la maxim..si "ticaie" modulul electric de pe turbina cateodata.. inca nu am rezolvat.. dak o sa rezolv te tin la curent..

dak rezolvi tu inaintea mea,lasa-mi un pm.

ms :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Incerca sa dai turbina cu actuatorul jos si sa cureti pe acolo.Binenteles verifica si mufa care intra in actuator.Eu am avut aceasta problema la un e60 530 d .Masina asa am luat-o nu tragea cum trebuie si nu facea kick down.Si-a revenit singura dupa 4 zile cand ma pregateam sa curat actuatorul.A trecut 1 an jumatate de atunci si nu a mai facut niciodata.
Link to comment
Share on other sites

s-a rezolvat probl. am schimbat turbina noua cu tot cu modulul electric..

altceva nu mai era de facut, modulul el era si el varza facea zgomot aiurea.. nu mai aveam ce sa fac..

asta e.!

va multumesc..!

 

da..dak s-a dus modulul electric la tine,ai 2 solutii ori cauti separat mod.el la dezmembrari,sau turbina nou cu tot cu modul cum am luat eu (1500 euro)..

ai grj ce faci,multa bafta!

Link to comment
Share on other sites

Cand se duce modulul nu ar trebui sa nu mearga tot timpul??

Pentru ca unghiul de cadere a gazelor pe palele turbine e reglabil, daca turbina scapa ulei pe la ax, combinat cu niste funingine se face acolo o mizerie care blocheaza acele vane care regleaza aerul. Acele vane au un actuator care citeste pozitia lor. Daca mizeriile alea de vane nu lucreaza/raman blocate actuatorul da eroare. Evident ca nici masina nu mai merge cum trebuie, pt ca gazele care trebuiau aruncate pe pale sa invarta turbina sunt aruncate pe evacuare.

Nu stiu cum cum sunt actionate exact acele vane, la alte marci sunt actionate vacuumatic, cu ajutorul unei piese numite Turbocharger Regulation Solenoid. Cand raman blocate vanele pe inchis si gazele nu mai ajung pe palele turbinei, de obicei piesa asta tzacane, pt ca e blocata pe maxim. Tzacanitul de aude la ralanti, unde vanele ar trebui sa fie maxim deschise si ele raman blocate pe inchis. In ture masina se comporta ca o aspirata.

Link to comment
Share on other sites

da ai dreptate ce zici tu..dar la anumite modele.

la e60 turbina este actionata electric,dak partea electrica nu mai functioneaza automat nu mai functioneaza geometria variabila din turbina..

la mine asa facea inainte,tzacanea,cand mergea bine cand nu mergea,intr-un final s-a stricat de tot..si am luat turbina noua.. si pot zice k am ramas placut surprins,nici cand am cumparat masina nu mergea asa.. gen "rupe rupe" .. :twoup: ca noua! (si inca ceva,nu incerca sa reconditionezi nimic,asa am facut eu pana sa o pun noua si mi-am luat o mare tzeapa,a mers 3sapt ok si dupa aceea am ramas cu ea pe dreapta,fum pe evacuare si turbina s-a dus de tot..era sa stric motoru') .. in fine.poveste lunga.. deci 2 variante ai,ori modul el. de la dezmembrari(se gaseste cam greu)..sau si cel mai sigur si cel mai bine TURBINA noua(si nu o sa mai ai treaba,o sa ramai surprins).. multa bafta

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru promtitudine doar ca nu prea ma ajuta poza , am nevoie de codul trecut pe tablita de pe turbo si ma gandeam ca poate ma ajuta cineva decat sa ma bag sub masina si sa demontez toate plasticele sa am acces acolo . Multumesc .
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru promtitudine doar ca nu prea ma ajuta poza , am nevoie de codul trecut pe tablita de pe turbo si ma gandeam ca poate ma ajuta cineva decat sa ma bag sub masina si sa demontez toate plasticele sa am acces acolo . Multumesc .

imi pare rau !!! asta a fost defect la mine si l am reparat

de turbina nu am avut nevoie

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.