Jump to content

Rog posesorii de 325i E90 sa ma ajute cu info


alter_ego

Recommended Posts

Ii rog pe cei care au benzinar model E90 325i sa imi spuna la cate turatii sta acul turometrului la ralanti?

Am o trepidatie suparatoare la ralanti, m-am dus la un service unde mi-au schimbat degeaba tampoanele motor...

Pe 2 testere diferite totul iese OK, in parametri, nu am nicio eroare...

Cand pornesc motorul ( la rece sau la cald ) acul turometrului este undeva pe la 700 de turatii, si cade progresiv ( intr-un interval de 10-20 de secunde ) pana aproape de 500 de turatii si masina ( podeaua, scaunul ) incepe sa tremure suparator...

Cand opresc motorul se aude un click.

In rest masina merge super, nu am nici o problema...

 

Are cineva idee ce ar putea fi?

La cate turatii ar fi normal sa stea acul turometrului?

A mai intalnit cineva problema asta?

Link to comment
Share on other sites

La mine acul turometrului sta pe la 650 rpm. Si eu am avut aceeasi problema ca si tine si nu stiam ce sa fac. Am curatat injectoarele si in urma procesului de curatare 2 au decedat asa ca le-am schimbat. Totul s-a remediat in momentul in care am schimbat benzina. Alimentam exclusiv cu Omw 100. Am trecut pe Mol evo si nu mai exista nici cea mai mica vibratie la ralanti. Tin sa mai precizez ca atunci cand am curatat injectoarele am pus si un aditiv pt asta in benzina, dar nu mai tin minte ce era.
Link to comment
Share on other sites

La mine acul turometrului sta pe la 650 rpm. Si eu am avut aceeasi problema ca si tine si nu stiam ce sa fac. Am curatat injectoarele si in urma procesului de curatare 2 au decedat asa ca le-am schimbat. Totul s-a remediat in momentul in care am schimbat benzina. Alimentam exclusiv cu Omw 100. Am trecut pe Mol evo si nu mai exista nici cea mai mica vibratie la ralanti. Tin sa mai precizez ca atunci cand am curatat injectoarele am pus si un aditiv pt asta in benzina, dar nu mai tin minte ce era.

 

 

Multumesc de raspuns...a ta din ce an este?

Inainte puneam si eu de la OMV Carera 100, iar de vreo 2 sapt bag de la MOL EVO ... crezi ca daca ii bag un aditiv de benzina in rezervor ar ajuta cu ceva?

Am inteles ca nu este prea indicat sa bagi aditivi la modelele astea mai noi... pe de alta parte unii spun ca ar ajuta , ca "curata injectoarele"...

Link to comment
Share on other sites

nu are rost sa bagi aditivi . Poti incerca doar o curatare cu sistemul Wynn , unde masina functioneaza cu solutia respectiva direct in admisie cam 40 min .La ce tester ai fost , daca ai fost la vreunul de cartier nu vei afla ce are masina . Poti sa incerci la Filaret . Verifica si vizual pe la motor sa nu ai vreun furtunas spart ,rupt , vreun vacuum intrerupt . Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

La mine cand e rece,acul turometrului sta la aprox. 1000rot/min urmand ca apoi dupa ce se incalzeste sa scada treptat la 650rot/min.

 

Multumesc frumos tuturor celor care mi-au raspuns!

Inclin sa cred, din ce am mai vazut si am citit, ca problema ar fi un injector infundat sau o bobina...daca are cineva alte sugestii, as fi recunoscator!

Link to comment
Share on other sites

Azi am fost intr-un E90 320 benzina care avea aceleasi simtome si nu se stie de ce.Sa ai mai aud pe cei care critica diesel-urile ca nu's fiabile.

 

tot ce se poate... insa astept pe cineva care a mai avut astfel de problema si a remediat-o... n-o fi nimeni...ideea e ca nu vreau sa mai dau bani pe "diagnoze" bajbaite...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Masina asta e la mine din octombrie 2012 si are aceeasi problema, din pacate...Relantiu scade pana la limita inferioara si o data cu asta incepe sa tremure toata masina,iar la un momment dat da si o intrerupere(ca un soc)cu cat se incalzeste mai mult si cu cat, am observat eu, o incarci mai tare la plecare de pe loc(se simte ca o mica ezitare întreruperea respectiva)... Pe testerul de la BMW nu exista nici un fel de eroare, dar absolut niciuna. I-am pus pe ei sa mearga cu ea, au vazut despre ce e vorba, dar raspunsul a fost: ”Nu stiu domne ce are, am sunat la centrala si am intrebat, dar nici ei nu stiu ce poate sa fie, testerul zice update de soft”.Am facut update de soft pe motor si cutie, dar nu s-a rezolvat nimic. Pentru toata tigania asta am schimbta cutia de viteze inutil=1700 de Euro cu tot cu schimbul de ulei, filtre, garnitura, suruburi+tester la BMW es (Alex) in Bucuresti. Nu stiu ce sa fac pentru ca ma dispera chestia asta, iar experimete nu mai vreau...Or fi bobine duse, injectoare, o fi regulatorul de ralanti(o trebui curatat sau inlocuit), bujii, senzor turatie vibrochen habar nu am...As incerca in perioada urmatoare sa schimb bobinele Bosch, actualmente instalate pe masina, cu bobine OEM si le-as schimba pe toate 6 odata cu tot cu bujii si cred ca si pe alea tot OEM le voi pune.

 

P.S. Benzina nu a vazut decat Petrom 99 de când e la mine sau OMV 100.

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

cum adica ai schimbat cutia??masina nu face la fel si daca e cutia in P ?

Ba da face la fel si in P, dar in P parca se revigoreaza ceva un pic, in schimb tremura in continuare si da socuri...Da am schimbat cutia la recomandarea multora, motivând ca e defecta si ca dome mecatronica stricata, convertizor defect, bla bla bla...nu a fost asa si cu noua cutie masina se manifesta la fel...BMW nu a resuit sa ma convinga de faptul ca pe masina am o cutie de viteze in mintile ei...Ei pur si simplu habar nu aveau ce se intampla...din ce cauza se intampla toate astea, ce piesa poate face astfel de probleme?...de domeniul fantasticului pentru ei problema asta...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.