Jump to content

Recommended Posts

S-au rebrănduit dar au rămas aceleaşi funcţionare comuniste care nu ştiu cum se foloseşte computerul de l-au primit spre uz.

 

In fine, problema mea e ca m-am chinuit ca naiba sa obtin un credit de consum de nevoi personale in luna august. Am venit, constant, ok, legal, trecut in cartea de munca, precum si alte specializari ce trebuiesc notate in aceiasi carte de munca deshisa in 2004 (la 20 ani).

 

Ideea e in felul urmator:

 

Pe langa ca la intocmirea dosarului mi-au cerut documente gen extrasele de cont ale firmei unde lucrez ca salariat (nu actionar, nu consiliul administrativ, etc.), mi-au cerut alte 2 contracte pe care le mai am cu o alta banca (nu figureaza la documentatie necesara) iar colac peste pupaza, dupa ce au avut toate documentele, m-au sunat intr-o frumoasa zi de vineri cand eram prin Craiova (documentatie depusa in Bucuresti) cum ca in adeverinta nu figureaza ambele nume ale parintilor si din acest motiv nu-mi pot oferi creditul. Erau insa dispusi sa-mi dea adeverinta sa o refac la birou insa le-am explicat ca nu stiu cum sa ma teleportez si ca mai bine o amanam pe luni.

Luni am luat adeverinta, am returnat-o marti, eram in plin sezon de vanzari si nu m-am putut misca mai repede.

Cand am dus-o inapoi, VITA de functionara de la ghiseul de credite m-a sfatuit sa i-o inmanez in mod direct superioarei, care a avut amabilitatea sa-mi spuna ca e cam tarziu si ca ea nu crede ca mai am sanse sa obtin creditul (de parca intre timp am fost trecut pe FBI top 10 most wanted sau mai stiu eu ce).