Jump to content

Lipsa demaraj pana in 2000 rotatii


mihutz

Recommended Posts

baieti eu am 318 d din 2003 de circa o luna . pana acu am avut numai benzinare si am bagat o graza de bani in ele . adevarul e ca am avut si un vapor care dupa ce ca era mare ( hyundai sonatat gls v6 ) mai era si puturos la turatii mici . si in fond si la urma urmei unde dracu sa alergi in tara asta ?..... iar la depasiri dieselul e destul de puternic .
Link to comment
Share on other sites

Eu n-am ramas agatat in nici o depasire cu micutul meu, intotdeauna am simtit ca am sub picior destule resurse sa accelerez in situatii limita, si 318 d nu e vreun 330, deci concluzia indiferent de motor astia au facut un pact cu diavolul ceva ca toata au putere. :blink:

Si in plus ,cand am vazut acu' ca am facut 500 de km cu o juma' de rezervor, mers 80% in oras, imi venea sa-l pup nu alta :)

Acum e normal sa fie pareri pro si contra...

Link to comment
Share on other sites

Eu n-am ramas agatat in nici o depasire cu micutul meu, intotdeauna am simtit ca am sub picior destule resurse sa accelerez in situatii limita, si 318 d nu e vreun 330, deci concluzia indiferent de motor astia au facut un pact cu diavolul ceva ca toata au putere. :blink:

  Si in plus ,cand am vazut acu' ca am facut 500 de km cu o juma' de rezervor, mers 80% in oras, imi venea sa-l pup nu alta :)

  Acum e normal sa fie pareri pro si contra...

98937[/snapback]

Sunt exact de aceasi parere :)

Link to comment
Share on other sites

salut,

si eu detin un 320 D (2001) si am aceeasi ''problema''. pana in 2000 de ture, ma rog de ea dar, dupa aiaaaaa , la revedereee :)

asa se comporta toate, e vorba de cuplul masinii dar, la naiba (scuze), e masina sport deci.... ture, ture, ture :blink:

Link to comment
Share on other sites

scuze, cred ca ma postat unde nu trebuia.

rog moderatorii sa-mi redirect msj la ''Lipsa demaraj pana in 2000 rotatii, 320d touring 2002,150 CP''.

multam

oricum, numai bine la toata lumea :) :blink:

Edited by lullu
Link to comment
Share on other sites

eu nu cred ca informatiile sunt din sursa bmw.

la 2.0l ai 6 cilindri si mai nou nu mai 150 cp ai 170cp

iar tu compari bmw seria 5 pe benzina cu seria 3 pe motorina

Sa tii minte, e regula: la acceasi capacitate cilindrica niciodata un motor pe motorina nu va face un motor pe benzina.

98733[/snapback]

 

Informatiile sunt de la BMW.... sa nu faci confuzia sa compari 320i (2200cmc) cu 320d (1995cmc)

1. Legat de afirmatia ta

"Sa tii minte, e regula: la acceasi capacitate cilindrica niciodata un motor pe motorina nu va face un motor pe benzina.".... cred ca esti in urma cu informatiile sau eu sunt dezinformat..... te rog sa deschizi site-ul de la BMW si sa urmaresti caracteristicile tehnice ale motoarelor si ai sa vezi diferenta......(vorbim de seria 3)....... Mai nou 320i are cilindreea de 1995 asta pt. ca taxele vamale sa fie sub pragul de 2000cmc..... dar te rog sa deschizi site-ul de la BMW si sa te convingi SINGUR.....

 

2. Legat de miros.....NICI O PROBLEMA- nu se simte nimic (320d 2003 150cp)- daca vrei si esti din buc. facem o proba.....

 

3. UN SINGUR MARE DEFECT...... ZGOMOTUL :blink: care nici eu nu sunt de acord cu el, dar.....dupa cum am mai spus.....pentru acest consum ffff. mic, accept sa merg si cu vata in urechi..... :)

 

P.S. Sa NU crezi ca sunt un fan al motorului diesel, dar crede-ma ca si eu am fost ca tine.....UIMIT de performantele acestui motor.... ESTE UN RAU NECESAR!!!!!!!...

 

BAFTA!!! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
cred ca am si eu acceasi problema cu lipsa de putere sub 2000 ture.este o observatie recenta.masina nu mai trage ca inainte,cand rupea asfaltul si la 1500ture in talpa.sper sa nu fie de la motorina ca tot de atunci am inceput sa bag sprint diesel de la omv.inainte cu rompetrol era super...
Link to comment
Share on other sites

Informatiile sunt de la BMW.... sa nu faci confuzia sa compari 320i (2200cmc) cu 320d (1995cmc)

1. Legat de afirmatia ta

"Sa tii minte, e regula: la acceasi capacitate cilindrica niciodata un motor pe motorina nu va face un motor pe benzina.".... cred ca esti in urma cu informatiile sau eu sunt dezinformat..... te rog sa deschizi site-ul de la BMW si sa urmaresti caracteristicile tehnice ale motoarelor si ai sa vezi diferenta......(vorbim de seria 3)....... Mai nou 320i are cilindreea de 1995  asta pt. ca taxele vamale sa fie sub pragul de 2000cmc..... dar te rog sa deschizi site-ul de la BMW si sa te convingi SINGUR.....

 

2. Legat de miros.....NICI O PROBLEMA- nu se simte nimic (320d 2003 150cp)- daca vrei si esti din buc. facem o proba.....

 

3. UN SINGUR MARE DEFECT...... ZGOMOTUL :blink:  care nici eu nu sunt de acord cu el, dar.....dupa cum am mai spus.....pentru acest consum ffff. mic, accept sa merg si cu vata in urechi..... :)

 

P.S. Sa NU crezi ca sunt un fan al motorului diesel, dar crede-ma ca si eu am fost ca tine.....UIMIT de performantele acestui motor.... ESTE UN RAU NECESAR!!!!!!!...

 

BAFTA!!! :)

99283[/snapback]

 

si k'm ce consum ai ?

Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE
Pt b 16 juv: Bine e ca tine. Dar cu mirosul de motorina ce faci? Eu cu toate masinile pe motorina cu care am mers (audi a6, skoda) simteam cateodata un miros de motorina oricat de parfumata era masina.(in special la accelerare se simte rau mirosul)

98729[/snapback]

Asa este.mirosul de motorina e sesizabil si deloc placut cand mergi la viteze mici prin oras cu geamul deschis.Cateodata e tare deranjant...

Link to comment
Share on other sites

Cum sa miroasa a motorina ? poate a gaze arse dar si alea sunt filtrate in catalizator.Mie personal nu mi se pare un miros dezagreabil....adica la X3 nu miroase ca la o Raba care te afuma tot sau ca la un Aro.Iar cu puterea sub 2000rpm nu stiu cum se comporta la voi de tot criticati motorul dar dupa 2000rpm cand ai cuplu maxim ar trebui sa traga cel mai bine.Nu se poate sa t raga la fel si la 1000rpm si la 3000 pt ca nu e motor aspirat.E turbo.Incercati sa schimbati viteza la 3000 rpm si o sa vedeti ca aveti tot timpul o rezerva de putere sub pedala de acceleratie.Inca o data nu stiu cum se comporta la voi ...poate e o problema tehnica adevarata.Am zis sa nu fie o falsa impresie.Si cine compara mai sus piesele de schimb de la o benzina cu pompa motorina de la A6 V6tdi ...aici e forum Bmw.Sa ne sperie cu piesele Bmw , nu Audi ....ca e irelevanta comparatia .Si oricum in Ro e cea mai proasta motorina , benzina din Europa.Indiferent de lantul de benzinarii .
Link to comment
Share on other sites

Va rog eu nu mai speriati oamenii cu preturi gen o pompa e 100 de milioane de lei,nu va inteleg.Pompa de inalta presiune la diesel o iei din germania cu 250euro,la noi probabil 400 euro da pana la 100milioane mai e mult!injectorul cel mai bine il cumperi direct de la bosch(proton) o sa vezi ca e la juma' de pret(nu chiar.exagerez).Nu vad chiar unde sunt diferentele asa de mari de intretinere intre un diesel si benzina..eu de xemplu am un 530d e39,pt acceasi cai ar trebui sa am un 525i care ar consuma mult mai muuult.p.s.Pompele de injectie pica si la benzina si tot pe acolo costa
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.