Jump to content

e46


marius1981

Recommended Posts

fiind turbo , motorul tau are nevoie de ulei mai subtire de 10w40, si mai ales acum ca vine iarna .

eu am avut 10w60 si mi-a zis mecanicul sa il schimb cand a venit frigul , desi facusem doar 8500 cu el. am bagat 5w40 si s-a simtit imediat diferenta la pornire.

 

 

ce treaba are uleiul cu iarna sau vara in cazul uleiurilor sintetice?

uleiurile sintetice sunt superioare tocmai pentru ca nu isi modifica proprietatile

atat 5w40 cat si 10w60 sunt sintetice

Link to comment
Share on other sites

EU AM MOTOR DE 2500CMC SI VREO 326000 KM. La primul meu schimb de ulei am pus 5w-30 si la vreo 8-9000 de km am completat cam 0,5 litri. Acum am pus ulei ORIGINAL BMW 10w-40 si merge motorul ceas(cel putin la mine). E adevarat ca am multi km(in 3 luni fac cam 20.000km) si cineva pe forum mi-a recomandat acest ulei, de aceea totusi verifica sa nu ai vreo defectiune ceva ,ca nu cred ca ar putea fi cauza de la ulei.( sa nu fie o coincidenta odata cu schimbarea uleiului).
Link to comment
Share on other sites

fiind turbo , motorul tau are nevoie de ulei mai subtire de 10w40, si mai ales acum ca vine iarna .

eu am avut 10w60 si mi-a zis mecanicul sa il schimb cand a venit frigul , desi facusem doar 8500 cu el. am bagat 5w40 si s-a simtit imediat diferenta la pornire.

 

ce treaba are uleiul cu iarna sau vara in cazul uleiurilor sintetice?

uleiurile sintetice sunt superioare tocmai pentru ca nu isi modifica proprietatile

atat 5w40 cat si 10w60 sunt sintetice

 

pai treaba cu temperatura e urmatoarea : 10w60 e mai gros si in cateva nopti mai friguroase la pornire mi se auzeau tachetii vreo 10 secunde, dupa ce am pus 5w40 nu a mai avut nici o treaba cu vreun tacanit.decat ala de la volan.

10w60 ajunge mult mai greu la temperatura optima de functionare decat 5w40

cam asta am gasit pe forumuri, si culmea in practica s-a simtit, asa ca eu cred. daca tu ai alta parere.....transmite-ne-o si noua. am vrut chiar sa pun 0w40, dar am zis ca masina nu mai e totusi noua si 5w40 e un compromis rezonabil

Link to comment
Share on other sites

fiind turbo , motorul tau are nevoie de ulei mai subtire de 10w40, si mai ales acum ca vine iarna .

eu am avut 10w60 si mi-a zis mecanicul sa il schimb cand a venit frigul , desi facusem doar 8500 cu el. am bagat 5w40 si s-a simtit imediat diferenta la pornire.

 

ce treaba are uleiul cu iarna sau vara in cazul uleiurilor sintetice?

uleiurile sintetice sunt superioare tocmai pentru ca nu isi modifica proprietatile

atat 5w40 cat si 10w60 sunt sintetice

 

pai treaba cu temperatura e urmatoarea : 10w60 e mai gros si in cateva nopti mai friguroase la pornire mi se auzeau tachetii vreo 10 secunde, dupa ce am pus 5w40 nu a mai avut nici o treaba cu vreun tacanit.decat ala de la volan.

10w60 ajunge mult mai greu la temperatura optima de functionare decat 5w40

cam asta am gasit pe forumuri, si culmea in practica s-a simtit, asa ca eu cred. daca tu ai alta parere.....transmite-ne-o si noua. am vrut chiar sa pun 0w40, dar am zis ca masina nu mai e totusi noua si 5w40 e un compromis rezonabil

 

 

cum am mai spus uleiurile sintetice nu isi modifica proprietatile

ca sa ma fac mai bine inteles poti sa mergi si vara si iarna cu 5w40 ca are acelasi efect

Link to comment
Share on other sites

EU AM MOTOR DE 2500CMC SI VREO 326000 KM. La primul meu schimb de ulei am pus 5w-30 si la vreo 8-9000 de km am completat cam 0,5 litri. Acum am pus ulei ORIGINAL BMW 10w-40 si merge motorul ceas(cel putin la mine). E adevarat ca am multi km(in 3 luni fac cam 20.000km) si cineva pe forum mi-a recomandat acest ulei, de aceea totusi verifica sa nu ai vreo defectiune ceva ,ca nu cred ca ar putea fi cauza de la ulei.( sa nu fie o coincidenta odata cu schimbarea uleiului).

Da, dar tu oricum ai motor pe benzina, si daca ai avea 180 de mii in loc de 320 de mii si tot ai putea sa pui fara probleme 10w40.

Nu e ca la diesel ,la diesel uleiul gros poate strica in timp turbina.

Link to comment
Share on other sites

EU AM MOTOR DE 2500CMC SI VREO 326000 KM. La primul meu schimb de ulei am pus 5w-30 si la vreo 8-9000 de km am completat cam 0,5 litri. Acum am pus ulei ORIGINAL BMW 10w-40 si merge motorul ceas(cel putin la mine). E adevarat ca am multi km(in 3 luni fac cam 20.000km) si cineva pe forum mi-a recomandat acest ulei, de aceea totusi verifica sa nu ai vreo defectiune ceva ,ca nu cred ca ar putea fi cauza de la ulei.( sa nu fie o coincidenta odata cu schimbarea uleiului).

Da, dar tu oricum ai motor pe benzina, si daca ai avea 180 de mii in loc de 320 de mii si tot ai putea sa pui fara probleme 10w40.

Nu e ca la diesel ,la diesel uleiul gros poate strica in timp turbina.

Acum am inteles si eu cum sta treaba cu uleiul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.