Jump to content

520i TREMURAT DE MOTOR SI NU STA LA RELANTI


simaradu

Recommended Posts

Sunt si eu nou pe aici , vin cu o problema noua pt mine . Am un 520i din 1998 , am cumparat masina acum un an , se comporta f bine la inceput , dupa cateva luni ,dimineatza tremura motoru pana se incalzea. Nu am dat importantza si am mers in continuare. Acum mi-a expirat ITP-ul , ma duc sa-l fac cand , nu trece testul diagnostic ( MISSED FIRE) apropo totul se intampla in ANGLIA , am inceput eu romaneste sa gasesc buba. Am schimbat bujiile si 2 fise care mi s-au parut cam uzate , masina a inceput sa nu mai stea la relanti , nu stiu daca ce am facut eu a daunat sau a imbunatatit situatia. Ma decid sa ma duc la un tester , o pun pe tester a iesit doar ca o bujie e mai rece decat celelalte . Mecanicul zice ca nu are legatura bujia cu statul la relanti , Masina merge f bine , porneste la sfert de cheie , in mers nu face figuri doar ca nu sta la relantii.Cica ar trage aer fals pe undeva dar trebui intentificata problema si asta cam costa aici(ANGLIA).Treaba mai nasoala este ca imi expira taxa de drum care nu pot sa o platesc daca nu am ITP-ul facut. Si daca nu am taxa platita nu mai pot sa tin masina pe domeniul public pt ca mi-o salta. Cum sa trec la ITP daca niciun mecanic nu stie ce are masina si sa identifice problema ma costa intre 500- 700 LIRE. Ce ma sfatuiti sa fac?? de la ce sa fie simtomele astea? am mai citit pe aici ca poate sa fie, DEBITMETRU sau SONDA LAMBDA , Daca vi sa mai intamplat va rog sa-mi raspundeti. Multumesc , Sima Radu.
Link to comment
Share on other sites

Cum as putea sa identific debitmetru?? nu am umblat niciodata nu stiu cum arata. Am vb cu cineva la un service a zis ca stie care e buba dar nu vrea sa-mi zica sa-i duc masina si mi-o face , probabil e ceva minor si o sa ma incarce ca a fost cine stie ce. O sa va tin la curent pana il aranjez.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
1.verifica regulatorul de aer pentru relanti, este undeva pe la mijlocul admisie spre spatele motorului, deasupra clapetei principale de acceleratie, are un ax cu un excentric innauntru, daca nu se misca liber incearca cu niste spray cu ulei gen wd40, sau inlocuieste-l.
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

 

Am avut si eu mai demult un post pe tema tremuratului la ralanti ... am un E90 325i din 2006.

Am fost la mai multe service-uri, am facut cel putin 3 diagnoze din care una la Filaret si nu a iesit nimic...

Pe romaneste, nu i-a dat nimeni de cap, sfatuindu-ma toti sa astept "pana pica ceva".... pe testere iese totul ff bine...mi-a zis cineva tot asa empiric, ca s-ar putea sa fie de la o bobina,insa o bobina "ciupita" sau arsa ar aparea la tester...

 

La mine la ralanti, acul turometrului sta la 700 rpm cand pornesc masina si apoi dupa aprox 1 minut scade usor-usor pana la 500-550 rpm si atunci incepe sa trepideze mai deranjant..... cam ca un diesel... asa face si la tine?...in rest, o alta simptomatica pe care o are masina mea e ca in modul "D" ( am cutie automata ) cand calc acceleratia, e un pic lenesa, dureaza cam 1/2 secunda pana cand ma baga in scaun, nu facea asa pana sa aiba tremuratul la ralanti...

 

Cineva mi-a recomandat sa curat galeria de admisie sau clapeta de admisie...nu am ajuns inca, dar sper sa o fac in curand!

 

 

Succes si daca-i dai de cap zi-ne si noua!

 

 

 

 

 

1.verifica regulatorul de aer pentru relanti, este undeva pe la mijlocul admisie spre spatele motorului, deasupra clapetei principale de acceleratie, are un ax cu un excentric innauntru, daca nu se misca liber incearca cu niste spray cu ulei gen wd40, sau inlocuieste-l.
Link to comment
Share on other sites

sunt multe cauze pentru un missed fire:

 

benzina de proasta calitate (

bujii (zici ca ai schimbat)

captorii de detonatie (destul de greu de ajuns la ei)

valva PCV (ulei mult in admisie)

bobine de inductie (se pot masura - dar nu garanteaza si functionarea corecta, masori practic primarul bobinei, si/sau se pot schimba intre ele pentru a vedea daca persista in aceeasi zona pe diagnosticare)

presiune insuficienta de carburant (cauze: regulator sau pompa)

injectoare (se curata)

fitru de carbon activ, mai precis valva care purjeaza deschisa

aer fals in admisie (daca trage aer fals ar trebui sa ai si o rezonanta in admisie)

sonde lambda (se pot masura)

debitmetru (cu toate ca zici ca-ti merge bine pe restul plajei de turatii)

ICV (regulator de aer de relanti)

catalizatoare infundate sau obstructie undeva pe traiectul esapamentului

 

si ar mai fi e verificat..

de obicei pe diagnoza pana asta nu e singulara, mai e insotita si de altele, poate ne dai mai multe detalii.. si din cate stiu eu ar trebui sa-ti arate miss fired cyl bank 1-3 sau missfired banc cyl 4-6 sau amandoua...

 

p.s.cea mai dureroasa dintre ele ar fi motorul, fiind cu bloc din nikasil, daca are peste 100kKm si a mers numai in anglia(benzina cu mult sulf pana nu de mult, ataca stratul antifrictiune aplicat pe cilindrii) ar trebui un test de compresie.

urmatoarele simptome ar trebui sa apara destul de repede daca este problema asta ar fi consumul exagerat de ulei, imposibilitatea de a mai porni.

Edited by Gago
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Dar pentru un 525 E60 din 2005 care ar putea fi problema daca la pornire are cam 5 s o trepidatie parca ar merge in 3 dupa care isi revine. Am pus pe seama motorinei care la noi este "din ce in ce mai buna din punct de vedere calitativ". Am schimbat la ultima alimentare firma de unde alimentam. Si nici nu se mai "infige" asa cum o facea inainte.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

La mine la ralanti, acul turometrului sta la 700 rpm cand pornesc masina si apoi dupa aprox 1 minut scade usor-usor pana la 500-550 rpm si atunci incepe sa trepideze mai deranjant..... cam ca un diesel... asa face si la tine?...in rest, o alta simptomatica pe care o are masina mea e ca in modul "D" ( am cutie automata ) cand calc acceleratia, e un pic lenesa, dureaza cam 1/2 secunda pana cand ma baga in scaun, nu facea asa pana sa aiba tremuratul la ralanti...

 

Cineva mi-a recomandat sa curat galeria de admisie sau clapeta de admisie...nu am ajuns inca, dar sper sa o fac in curand!

 

 

Succes si daca-i dai de cap zi-ne si noua!

 

salut. ai rezolvat pana la urma ? si eu am aceeasi problema la un 520i e60

Edited by flo_318bv
Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...
BunĂŁ seara.am un e 39 520i și azi am schimbat kitul de ambreiaj. Ănainte motorul funcționa perfect dupĂŁ schimbarea ambreiajului mi se pare ca mașina nu trage ĂŽn parametri.. AdicĂŁ la turație mica merge perfect.. DacĂŁ dau sa o mai accelerez se plafoneazĂŁ.. Ăn turnați mai mari nu trage și zici ca e sugrumat motorul.. Cineva ma poate ajuta??
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.