Jump to content

intrebare despre pompa de apa


Recommended Posts

Pai tu cam ce simptome crezi ca pot fi ? :)

 

Ori curge, ori face galagie, ori, cel mai grav, la unele modele cu aripoare de plastic se puteau rupe aripioarele.

La mine mi se pare ca aud un zgomot din zona pompei de apa cand motorul e rece si de cand e si frig afara. Scurgeri nu stiu daca are pt ca mie imi pierde si un pic de ulei pe langa senzorul de la axul cu came care e chiar deasupra.

Multumesc de raspuns.

Link to comment
Share on other sites

Curata un pic zona si uitat-te pe sub pompa. Este acolo un orificiu pe unde iese antigelul daca pompa curge.

Acum am realizat si eu unde este de fapt pompa de apa :) Unde mi se pare ca se aude zgomotul si ca ar fi un pic de lichid prelins, e la cotul de la termostat. Hai, lichid prelins nu e o problema mare, dar totusi zgomotul ala metalic de la ce ar putea fi? Sa faca termostatul zgomotul ala?

Link to comment
Share on other sites

Daca stiti, va rog sa-mi spuneti care sunt simptomele cand pompa de apa e pe duca sau dusa. Am cautat pe forum despre asta, dar nu am gasit nimic(poate nu am cautat bine).

Masina e un e36 316i touring din '99.

Va multumesc.

 

Si eu am avut probleme cu pompa mea de apa... e vorba de un 318i e46 din '99. Pe scurt, dupa un drum de cca. 3000km, la intrarea in tara, observ ca temperatura apei se ridica (de la mijlocul indicatorului pana la linia urmatoare). Opresc, noroc ca am vazut!!!, si astept sa se raceasca, dupa care am continuat drumul inca vreo 500 km. Era la sfarsitul lunii mai, am crezut ca e foarte cald afara... dar se pare ca era pompa de apa, care a crapat mult mai tarziu, prin noiembrie. Simptome: de cateva ori ralenti instabil, apoi au inceput sa zboare prin compartimentul motor cilindrii mici de la un rulment pe care il are probabil pompa de apa... apoi, din ce in ce mai mare zgomotul produs de dezaxarea pompei de apa, pana cand, intr-un final, a sarit cureaua care angrena alternatorul si servodirectia. Mereu se ridica temperatura apei cam pana la 117 grade, vazut pe meniul ocult... la schimbarea pompei, s-a observat ca paletele de plastic erau rupte, deci, intr-un moment anume, posibil sa se fii rupt, nemaifacand bine racirea la motor... cam asta este. Alta belea care am observat-o dupa acest drum (trebuie sa recunosc ca mai ales prin Ungaria a mers cu 170 kph cam mult...) este un suierat metalic la accelerare maxima pornind de la 3000 -3200 rpm, ceea ce mi se intampla si inainte, insa la turatii mult mai mari (4500 rpm in sus)... daca a patit cineva chestia asta, astept un raspuns... Concluzionand, mare grija la temperatura apei pentru a nu fi nevoit sa schimbi garnitura de chiulasa... sau mai rau...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.