Jump to content

330xd combi, 530xd combi sau x5 3.0d (second hand)


amaBMW

Recommended Posts

Am deschis acest topic deoarece nu am gasit pana acum nici un topic pe aceasta tema si nici o comparatie de acest fel.

Este vorba de acelasi motor dar pe caroserii diferite.

Ma intereseaza care model ar renta cel mai mult in Romania, pe drumurile si soselele patriei cu motorul de 3.0 diesel.

Este vreo diferenta la intretinere intre cele 3 modele? Daca e diferenta cat de mare e?

Puncte tari si puncte slabe ale modelelor.

As fi interesat de date concrete (consum, pret, performante, cutie manuala sau automata, etc.)

Pe scurt tot ce stiti si puteti sa-mi spuneti despre ele.

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Am deschis acest topic deoarece nu am gasit pana acum nici un topic pe aceasta tema si nici o comparatie de acest fel.

Este vorba de acelasi motor dar pe caroserii diferite.

Ma intereseaza care model ar renta cel mai mult in Romania, pe drumurile si soselele patriei cu motorul de 3.0 diesel.

Este vreo diferenta la intretinere intre cele 3 modele? Daca e diferenta cat de mare e?

Puncte tari si puncte slabe ale modelelor.

As fi interesat de date concrete (consum, pret, performante, cutie manuala sau automata, etc.)

Pe scurt tot ce stiti si puteti sa-mi spuneti despre ele.

Multumesc!

 

Vrei sĂŁ-Ăži cumperi una dintre aceste maÂşini sau e doar un versus inutil?

Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc la urmatoarea masina. In perspectiva e in plan marirea familiei si caut o masina cu mai mult spatiu. In prima instanta m-am gandit la un X5 (prima generatie) dar am inteles ca e cam scump la intretinere. Apoi mi-am spus ca nu ar fi rau nici un e60, 530xd (obligatoriu combi), pentru ca in final sa iau in calcul chiar un e90, 330xd (combi).

M-ar interesa in primul rand daca intretinerea motorului de 3.0 litri diesel e aceeasi indiferent de model.

Am ales variantele x la e60 si e90 deoarece X5 e obligatoriu 4x4 si ma intereseaza in primul rand motorul si tractiunea nu neaparat clasa din care face parte masina.

Nu dau la o parte nici variantele fara x daca voi constata ca nu e neaparat nevoie de 4x4 la o limuzina (desi e un vis mai vechi acela de a conduce o masina cu tractiune integrala).

Apoi m-ar interesa (de la cei care chiar au avut sau au Bmw combi) cum stau cu volumul portbagajului. Am inteles ca volumul portbagajului la X5 ar fi mai mic decat la e60 combi.

Link to comment
Share on other sites

Eu de exemplu am un vis sa merg in bora bora, nicidecum sa conduc masina integrala.. ce vise au unii oameni...

 

Daca intr-adevar vrei sa mergi pe drum foarte serpuit si sa-i dai de sa-ti scartaie rotile,atunci ia-ti un Xdrive, si o sa poti merge cu 20 km/h mai rapid... decat cu una cu tractiune pe spate.... da in rest.. Daca te gandesti la zapezi mari, ai nevoie de X5 dintre cele 3, iar si cu X5 nu-i foarte sigur ca te descurci fenomenal

Link to comment
Share on other sites

roco123: conteaza ce suspensii nimeresti pe masina... unii se plang ca-i doare la rinichi la cat de rigida e... deci.. totu sta in suspensia de pe X5...

Se poate, cu ce am mers eu, avea suspensii pneumatice parca, sper sa nu ma insel. Insa pe langa un seria 3, era incredibil de confortabil. nu scutura, nu simtea gropi, nimic.

Link to comment
Share on other sites

Am mers si eu de la Sibiu la Bucuresti cu un x5. Foarte, foarte confortabil, masiv, siguranta, etc. Exact motorul asta il avea, si este suficient. Nu te baga in scaun (cum te-ar baga un e90 cu motorul asta) dar este suficient. Ca minus, as spune ca este un pic cam inghesuit. Adica, la volan stai confortabil, dar daca vrei sa modifici pozitia scaunului, sa deschizi geamurile, etc trebuie sa te "strangi" un pic. Nu am mers la drum lung cu e60, dar cred ca nici acest model n-ar fi de neglijat. Sunt de aceeasi parere ca portbagajul este mai mare decat la x5. Nici e90-ul n-ar fi rau, dar daca ai bani de e60 sau x5..
Link to comment
Share on other sites

Am mers si eu de la Sibiu la Bucuresti cu un x5. Foarte, foarte confortabil, masiv, siguranta, etc. Exact motorul asta il avea, si este suficient. Nu te baga in scaun (cum te-ar baga un e90 cu motorul asta) dar este suficient. Ca minus, as spune ca este un pic cam inghesuit. Adica, la volan stai confortabil, dar daca vrei sa modifici pozitia scaunului, sa deschizi geamurile, etc trebuie sa te "strangi" un pic. Nu am mers la drum lung cu e60, dar cred ca nici acest model n-ar fi de neglijat. Sunt de aceeasi parere ca portbagajul este mai mare decat la x5. Nici e90-ul n-ar fi rau, dar daca ai bani de e60 sau x5..

 

 

 

 

Ceea ce ma intereseaza este confortul, spatiul interior si intretinerea nu neaparat sprintul. Daca ar fi contat sprintul canditatul perfect pentru mine era 330i in nici un caz X5.

De cumparat bani se gasesc ideea e ca dupa aceea sa o pot intretine corespunzator.

Link to comment
Share on other sites

Eu de exemplu am un vis sa merg in bora bora, nicidecum sa conduc masina integrala.. ce vise au unii oameni...

 

Daca intr-adevar vrei sa mergi pe drum foarte serpuit si sa-i dai de sa-ti scartaie rotile,atunci ia-ti un Xdrive, si o sa poti merge cu 20 km/h mai rapid... decat cu una cu tractiune pe spate.... da in rest.. Daca te gandesti la zapezi mari, ai nevoie de X5 dintre cele 3, iar si cu X5 nu-i foarte sigur ca te descurci fenomenal

 

 

Nu sunt pasionat de sporturile ce implica deplasari la munte iarna. Masina o folosesc in cea mai mare parte a timpului pe drumuri bune. Nu sunt un impatimit al vitezei.

I-mi doresc o masina 4x4 mai mult pentru siguranta pe care se spune ca o ofera. Pana acum (iarna asta) m-am descurcat foarte bine cu al meu 320d. Am mers incet, cei drept, dar nu am avut nici o problema pe zapada. Daca ai cauciucuri de iarna BMW-ul merge foarte bine si pe zapada.

Link to comment
Share on other sites

Am deschis acest topic deoarece nu am gasit pana acum nici un topic pe aceasta tema si nici o comparatie de acest fel.

Este vorba de acelasi motor dar pe caroserii diferite.

Ma intereseaza care model ar renta cel mai mult in Romania, pe drumurile si soselele patriei cu motorul de 3.0 diesel.

Este vreo diferenta la intretinere intre cele 3 modele? Daca e diferenta cat de mare e?

Puncte tari si puncte slabe ale modelelor.

As fi interesat de date concrete (consum, pret, performante, cutie manuala sau automata, etc.)

Pe scurt tot ce stiti si puteti sa-mi spuneti despre ele.

Multumesc!

Pentru un sfat pertinent ar fi bun un buget aproximativ. Totusi , fara sa astept raspunsul, propun un E60 touring din urmatoarele considerente:1. Ca buget este sub X5 modelul vechi;2. Spatiu mare, confort , dotari peste E90; 3. Inca se fabrica, deci actual;4.Pret sub sedan;5. Inedit ca prezenta fiind foarte putine pe piata romaneasca. Permite-mi, te rog, sa iti supun atentiei E60Touring M-packet. Vei avea o masina destul de exclusivista care sa intruneasca dorintele tale.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Intre timp am mai analizat cele trei variante si cred ca scot din calcul X5-ul deoarece e foarte scump la intretinere. Unii posesori de X5 se plang cam tare si cam mult cu privire la fiabilitate si intretinere.

Ramane in analiza 330d si 530d.

BMW a introdus si pe motorul de 2.0litri la seria 3 XDrive. Merita 330d XDrive sau ar fi suficient un 320d XDrive?

Un 320d stiu ce poate din experienta dar as vrea sa stiu cum se comporta cu XDrive. E adevarat ca in conditii normale trage (sau impinge) numai spatele si cupleaza fata doar in conditii de aderenta precara?

Link to comment
Share on other sites

si uite asa ajungi sa-ti iei fabia. sau e prea mult si aia? din cele 3 x5 e cel mai ok. nu exista diferente de consum urban la motorul 3.0d intre seria 3, 5 si x5, toate consuma 13.5 la mers normal. la sosea x5 ia 10 celelalte 7-8. nu e diferenta nici de intretinere cam tot aia e.
Link to comment
Share on other sites

Da, aÂşa este.

 

Pe de altĂŁ parte, nu prea vĂŁd utilitatea Xdrive-ului pe un sedan cu gardĂŁ la sol joasĂŁ.

 

Eventual sa nu dai ca prostul la lopata de sa-ti sara ochii ca sa o scoti din parcare. Ce zici de asta ?

Eu unul am dat cu sare, nisip, lopata si pus si lanturi ca sa o scot din parcare.

 

amaBMW - fa bine si cumpara Xdrive.

Link to comment
Share on other sites

Şi dacă aveai Xdrive pe o maşinăcu gardă la sol joasă, crezi că ieşeai fără să dai la lopată?

 

Atâta timp cât garda la sol e joasă, tracţiunea integrală nu este foarte utilă ĂŽn astfel de situaţii.

 

Dacă nu dai la lopată, rămâi cu maşina pe burtă.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

ÂŞi dacĂŁ aveai Xdrive pe o maÂşinĂŁcu gardĂŁ la sol joasĂŁ, crezi cĂŁ ieÂşeai fĂŁrĂŁ sĂŁ dai la lopatĂŁ?

 

Atâta timp cât garda la sol e joasã, tracÞiunea integralã nu este foarte utilã În astfel de situaÞii.

 

Dacã nu dai la lopatã, rãmâi cu maºina pe burtã.

 

In fel in care au pus tu problema masina cu tractiune integrala e doar un moft.

Eu cred ca unde's 4 , puterea creste nu ? :)

 

Ciupanezu:

1) parerea mea ramane aceiasi, eu mi-as lua fara sa stau pe ganduri un xdrive acum.

2) masina a mers f bine prin nameti, si pe munti si pe vai si cu lanturi ... DAR CU PARCAREA NU TE PUI.

Edited by siulian
Link to comment
Share on other sites

Degeaba trag toate cele 4 roÞi dacã maºina rãmâne suspendatã pe burtã.

Am vĂŁzut Âşi SUV-uri suspendate astfel.

 

Având În vedere câte zile din an existã ninsoare, consider investiÞia Într-un BMW sedan cu Xdrive ca fiind inutilã.

Mi-aº lua un X3, ãla e altã mâncare de peºte.

Link to comment
Share on other sites

Cand iti iei o masina, ti-o iei pentru ca vrei s-o folosesti tot timpul(si la mare - nisip , si la munte - gheata/zapada si in parcarile nedezapezite din Bucuresti).

Nu astepti pana da caldura ca sa iesi cu masina pentru ca pe principiul asta imi luam M6 si ziceam si eu precum poleposition: "ii pun vata in nas si o bag la somn"(imi cer scuze dar nu redau chiar fidel textul)

Si crede-ma ca nu vrei sa ajungi in situatia in care sa-i spui sotiei: ia metroul ca nu reusesc sa o scot la timp.(Ca drept urmare cumpara un 530xd.)

 

PS: de fiecare data cand am ramas in parcare in iarna asta nu eram pe burta, ci pur si simplu nu aveam suficienta aderenta(cauciucuri de iarna) incat sa ma deplasez.

PPS: eu am mers in fiecare zi cat a nins(fiind fortat de imprejurari) si daca de mers mergea, la parcare era jale.

Link to comment
Share on other sites

Da.(roti de iarna : dunloop wintersport M3 - despre conditia lor poate spune un membru de pe acest forum + DTC activat)

 

Si crede-ma ca ti se poate intampla si tie(si nu trebuie sa te aventurezi prea tare) si nu e chiar distractiv deloc.

 

PS: eu azi am plecat cu masina, voi ?

PPS: daca ninge tot asa pana maine, eu cred ca maine dimineata iar ma chinui sa ies din parcare

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.