Jump to content

Motor oprit in mers 525d si nu mai porneste


Recommended Posts

Mi s-a oprit motorul pe la 110 km/h, dintr-o data ca si cum ai scoate cheia, fara smucituri sau sa se inece. Cand am pus contactul in bord mi-a ramas aprins becul de la baterie si cel de la rezistenta de iarna de la bujii si nu a mai pornit. Invarte si doar atat. Am incercat sa ii dau curent si nimik, nu mai vrea sa o ia deloc. Acu 5 zile dupa mai multe drumuri prin oras nu a vrut sa mai porneasca si cand i-am dat curent a luat-o la sfert. Am incercat sa o pornesc si impinsa si nimik. Nu cred ca e de la baterie. Ce ar putea fi? Masina Bmw e39 525d din 2002. Pls HELP! Edited by adrian_cbd
Link to comment
Share on other sites

salut am acelasi model de bmw din 2001 525 diesel deci motorul invarte ?deci nu se pune problema ca ai ramas fara baterie .flitrele sunt schimbate la timp?ai ramas de mai multe ori fara carburant sau ai mers pe rezerva?\cauzele pot fi mai multe si atunci trebuie sa o iei prin eliminare asigurate ca ai baterie si are putere de pornire a motorului pe urma dute la alimentarea cu motorina scoate furtunul care intra dinspre reyervor catre filtrul de motorina si pune contactul daca vine motorina este in regula pe urma scoate celalalt furtun care iese din filtru si duce catre motor si din nou pune contactul daca vine motorina este in regula dar daca in vreunul din ambele cazuri nu vine motorina in primul caz de la rezervor in filtru inseamna ca sau dus pompele sau numai cea de sub pragul din stanga daca in schimb intra motorina in filtru si nu iese ai scapat ieftin schimbi filtrul de motorina daca in ambele cazuri vine motorina mergi la un test problema este in alta parte

 

 

 

scuze am uitat asigurate in primul rand sa ai motorina in rezervor in momentul cand verifici alimentarea .]

Link to comment
Share on other sites

nu uita ca ai doua pompe este posibil ca cea din rezervor sa fie cea pe care o auzi iar cea de sub masina sa nu mearga si atunci asta este motivul dupa parerea mea varianta cu alternatorull cade dar ca iti iasa din cap pune alta baterie de la un pieten si vezi daca porneste si daca porneste atunci acolo este buba si trebui sa mergi la un electrician nu uita bateria trebui sa aiba 100 ah si sa fie functionala .dieselul este o masina ideala si cu un consum redus dar intretinerea este cam scumpa pentru cine nu isi permite nu recomand in general bmw fie el diesel sau benzina daca buzunarul nu permite
Link to comment
Share on other sites

Filtrul de motorina l-am schimbat acu 5 000 km, cand am schimbat uleiul. Motorina ar fi cam putina in rezervor , imi mai arata 120 km pe bord. S-ar putea sa fie si asta o cauza dar nu cred ca pot sa scap asa uros. Am dus masina pe platforma la service si maine dimineata ma duc sa vedem ce poate fi dar mi-e frica ca o sa ma japcareasca mecanicii cu cine stie ce defectiuni.
Link to comment
Share on other sites

Imposibil,sunt un om care are grija de masina dar intamplarea a fost sa ma pierd acum 3 ani in ungaria si am ajuns la granita la 5 dimineata cu autonomia pe bord 10 km !!!! Nu am avut problemele acestea ,sigur e una din pompe nu lipsa carburantului!
Link to comment
Share on other sites

Dupa 6 ore in service in ziua de revelion concluzia ar fi urmatoarea-cauza opririi in mers a fost lipsa combustibilului. La bmw motorul are doua camere in mijloc aflandu-se cardanul iar comunicarea se face prin principiul vaselor comunicante in partea de sus a acestora iar cand a doua camera se goleste in mers atunci pompa de la rezervor aduce combustibil in cea de a doua camera. Pompa era dusa prima. Negasind pe stock nimik in ziua de revelion am decis cu mecanicii sa adaptam una de cielo care sa ridice motorina in al doilea rezervor. Am facut si plinul la canistre si a pornit pana la urma. Mai exista si o a doua pompa sub scaunul soferului. Aia s-a amorsat mai greu deoarece nu mai avea combustibil dar a luat-o pana la urma. Concluzia ar fi ca eu sunt un mare prost deoarece pun motorina doar cand ajunge pe rosu si de aia s-ar fi ajuns la situatia asta din ce am inteles pompa de motorina din rezervor isi face racirea in motorina iar daca esti pe rosu si urci o panta mai mare se poate intampla ce am patit eu.

Acu nu stiu daca sa imi comand pompa originala care e 12 milioane sau sa iau una de la dezmembrari sau sa raman cu asta de cielo. Din ce am inteles treaba mai importanta o face a doua pompa iar asta nu ar avea un rol prea important daca nu as cobor cu nivelul motorineii mai jos de jumatate.

Sper sa fie folositor acest topic si celorlalti care vor mai intampina aceasta problema. LA MULTI ANI!!

Link to comment
Share on other sites

eu le-am schimbat pe toate si deja sunt expert in ele. oricum regula nr1 ptr ORICE e39 e : TOTDEAUNA SA AI PESTE 15 L IN REZERVOR... pentru ca pompele sunt boala lor...

pretul tau e eroanat.... pompa din rezervor e undeva intre 450-500 ron, iar cea de sub scaun 750-800 in functie de unde le iei....astea sunt preturile acceptate , acuma fiecare poate sa ceara cat vrea pe ele....NU iti recomand SH ptr ca nu stii cum a mers celalalt si te poti trezi cu aceeasi problema...eu am luat sh pompa de inalte ptr ca era mult prea scumpa una noua, dar la astea mici nu e mare diferenta si nu se merita...

daca vrei preturi ok il poti contacta pe userul Grozadan, care ti le aduce , e super baiatul si nu se ocupa cu prostii, piesele chiar sunt OEM...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.