Jump to content

adrian_cbd

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E39

adrian_cbd's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am patit-o si eu acu cateva zile cu furtunul de aer spre intercooler, mi-a crapat in mers la o depasire, cotul ala care iese din motor si l-am comandat original 250 lei. As dori sa le schimb si eu...ai reusit sa afli dimensiunile? Eu tot incerc sa gasesc siliconice dar nu prea reusesc
  2. Sunt din Bucuresti. Avand in vedere ca majoritatea sunt consumabile se merita sa le iau pe cele mai scumpe? Bielete am nevoie doar pe fata.
  3. As avea nevoie de urmatoarele piese pentru un bmw e39 din 2002 : -bielete altiruliu stanga-dreapta -brat superior stanga -brat inferior dreapta -racoarde stanga-dreapta spate de la sistemul de franare( sunt niste furtunase din ce am inteles eu) Ultimele 7 cifre din serie gw67064 Daca exista cineva care ar putea sa imi asigure si manopera la piesele astea ar fi de vis!
  4. Dupa 6 ore in service in ziua de revelion concluzia ar fi urmatoarea-cauza opririi in mers a fost lipsa combustibilului. La bmw motorul are doua camere in mijloc aflandu-se cardanul iar comunicarea se face prin principiul vaselor comunicante in partea de sus a acestora iar cand a doua camera se goleste in mers atunci pompa de la rezervor aduce combustibil in cea de a doua camera. Pompa era dusa prima. Negasind pe stock nimik in ziua de revelion am decis cu mecanicii sa adaptam una de cielo care sa ridice motorina in al doilea rezervor. Am facut si plinul la canistre si a pornit pana la urma. Mai exista si o a doua pompa sub scaunul soferului. Aia s-a amorsat mai greu deoarece nu mai avea combustibil dar a luat-o pana la urma. Concluzia ar fi ca eu sunt un mare prost deoarece pun motorina doar cand ajunge pe rosu si de aia s-ar fi ajuns la situatia asta din ce am inteles pompa de motorina din rezervor isi face racirea in motorina iar daca esti pe rosu si urci o panta mai mare se poate intampla ce am patit eu. Acu nu stiu daca sa imi comand pompa originala care e 12 milioane sau sa iau una de la dezmembrari sau sa raman cu asta de cielo. Din ce am inteles treaba mai importanta o face a doua pompa iar asta nu ar avea un rol prea important daca nu as cobor cu nivelul motorineii mai jos de jumatate. Sper sa fie folositor acest topic si celorlalti care vor mai intampina aceasta problema. LA MULTI ANI!!
  5. iti ramanea la fel aprins in bord martorul de la baterie si cel de la rezistenta bujiilor incandescente?mersi mult, o sa incerc maine cu motorina :)
  6. Filtrul de motorina l-am schimbat acu 5 000 km, cand am schimbat uleiul. Motorina ar fi cam putina in rezervor , imi mai arata 120 km pe bord. S-ar putea sa fie si asta o cauza dar nu cred ca pot sa scap asa uros. Am dus masina pe platforma la service si maine dimineata ma duc sa vedem ce poate fi dar mi-e frica ca o sa ma japcareasca mecanicii cu cine stie ce defectiuni.
  7. Nu l-am verificat si nu ma pricep dar daca nu iti merge alternatorul se poate opri din mers? Chiar nu stiu! Ms! Am incercat sa o pornesc prin cabluri de la alta masina si nimi. Cand pun contactul pompa se aude cum porneste.
  8. Mi s-a oprit motorul pe la 110 km/h, dintr-o data ca si cum ai scoate cheia, fara smucituri sau sa se inece. Cand am pus contactul in bord mi-a ramas aprins becul de la baterie si cel de la rezistenta de iarna de la bujii si nu a mai pornit. Invarte si doar atat. Am incercat sa ii dau curent si nimik, nu mai vrea sa o ia deloc. Acu 5 zile dupa mai multe drumuri prin oras nu a vrut sa mai porneasca si cand i-am dat curent a luat-o la sfert. Am incercat sa o pornesc si impinsa si nimik. Nu cred ca e de la baterie. Ce ar putea fi? Masina Bmw e39 525d din 2002. Pls HELP!
  9. http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=66281 Ciupanezule esti salvarea mea:)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.