Jump to content

BMW e46 318i nfl


gogu70

Recommended Posts

Nu stiu daca postez unde trebuie insa cred totusi ca merge si aici. Dupa cum spune si titlu am un Bmw 318i e46 de care sunt f mandru si pe care l-am cumparat din Germania acuma 2 ani jumate. Masina imi place foarte mult si nu cred ca o voi vinde niciodata (cel putin asa intentionez) sper sa reusesc si material acest lucru :lol: . Stiu pare ca o descriere a masinii si probabil ca ma veti sfatui sa o trec la "masina mea" insa nu cred totusi ca acolo ii este locul.

 

Pe masina am schimbat o groaza de lucruri si m-am convins de faptul ca Bmw nu este sau nu mai este o masina fiabila insa tot imi place. Am vazut un post cu probleme din fabrica ale acestor masini si pot spune ca aproximativ toate le am si eu sau le-am avut si le-am remediat. Bine unele insa nu le consider chiar probleme, de genul cu usile se inchid greu sau ca mai scartaie din cand in cand geamul.

 

Acum am o problema in care va cer ajutorul. Am vazut si aici pe forum si in alte parti ca e o problema cu trepidatia masini la plecarea de pe loc. Problema pe care din pacate incep sa o am si eu de ceva timp. Tot pe unde m-am uitat si eu am vazut ca nu prea se stie cauza reala a acestui lucru si m-am gandit sa o las asa pana una alta deoarece nu face chiar rau si nu e asa deranjanta. Problema a inceput acum vreo 2 luni intr-o coada pe dn1. A tinut cateva zile pe urma a disparut, a mai aparut pe la rece de cateva ori si iar a disparut. Mentionez ca am volanta schimbata de curand oarecum (acum vreun an insa nu cred sa se fi stricat asa repede) De ieri am inceput sa o forjez putin ca am mers mai mult seara noaptea...si cum orasul e liber m-am gandit sa mai dau in ea. Din pacate ieri am facut acest lucru la rece, lucru care stiu ca nu e bine si obisnuiesc sa nu il fac. Imediat dupa iar a inceput sa trepideze desi nu mai facuse asta de ceva timp. Azi (in aceasta seara/noapte) am forjat-o aproape la maxim (cred ca am intrecut totusi putin limita azi insa sper ca nu s-a intamplat nimic) de maine gata! revin la mersul normal. Insa astazi dupa forjare parca trepida din ce in ce mai rau. O sa mai vad zilele urmatoare. Sper ca nu v-am plictisit prea rau cu aceasta discutie lunga si oarecum stupida despre trepidatie. Oricum astept un sfat daca cineva a rezolvat totusi asta. (tampoane motor (desi am inteles ca pe masinile cu motor benzina nu prea cad astea ca ar fi motoru mai usor), volanta, ambreiaj etc).

 

In alta ordine de idei sunt foarte multumit de motor, desi e posbil sa par penibil la 318i prin faptul ca l-am forjat si mi se parea ca trage bine. (asa cum stim multi zic ca aceste motoare nici nu sunt bmw-uri de fapt). Pentru ca am vazut ca in alt post "the riffle" tot vorbea si a creat controverse cum ca super nova ar bate un 316, 318i nu cred acest lucru pentru ca astazi am facut de ras un logan 1.6 90 cai. Pur si simplu imi bateam joc de el :) . Acum nu vrea sa ma laud sau sa credeti ca ma cred un zeu al soselelor sau ca am cine stie ce masina puternica. Nici pe departe, am spus doar ca am fost multumit de cum a tras masina intr-un regin de condus sportiv.

 

AAAAA si ar mai fi ca intrebari pentru E46 in general, de ce sunt atat de slabe la articulatie (nu am auzit de proprietar de e46 fara sa se planga si care sa nu fi schimbat macar odata, daca nu de cateva ori bucse, bascule, bielete, amortizoare etc, sunt aproape consumabil parca la acest model)

Si inca ceva de ce mai toate au probleme cu scurgeri de ulei de pe undeva...care e treaba le-au nimerit prost la garnituri...asta mi se pare oarecum deranjant, zici ca sunt masini de alea vechi de tot si proaste. Mi se pare aproape inadmisibil sa deschizi capota si sa fie ulei scurs prin diferite locuri. Totusi este un Bmw care s-a fabricat prima data acum 10-12 ani. Dar parca trecem cu totul cu vederea atunci cand le conducem :) .

 

Masina mea este aproape impecabila insa mereu mai ai ceva sa ii faci. NU aveti si voi feelingul asta? Parca mereu nu e impecabila complet, mereu nu e perfecta. Pentru viitorul apropiat am de gand sa ii pun un brat nou (o bascula deoarece joaca pivotul), semnale albe, sa-i fac geometria si sa ii pun un cd player bmw-bussines ca nu se mai poate sa ai casetofon cand nici macar nu mai exista de cumparat. :) .

 

Poate pentru unii dintre voi pare penibil si fara sens acest topic, insa sunt curios daca imi dati dreptate cu ceea ce am spus, este un topic in care vreau sa postati parerile voastre despre aceste masini (modele) si nu numai, un topic in care sa va spuneti si voi probleme despre aceste masini, daca ati face acelasi lucru ca si mine (ma refer daca sunteti asa atasati de masina incat nu ati vrea sa le vindeti) daca sunteti maniaci si nu suportati sa le lasati stricate, daca vi se pare si voua cat de cat ok si suficient acest motor, daca va deranjeaza foate rau ca nu sunt fiabile si ati prefera ca urmatoarea masina sa fie de alta marca etc. Ma gandesc ca topicul asta ii poate ajuta si pe cei care vor sa isi cumpere o astfel de masina, si pe cei care o au deja si pot spune orice problema, parere sau specificatie despre masina personala sau in general.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 150
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

In alta ordine de idei sunt foarte multumit de motor, desi e posbil sa par penibil la 318i prin faptul ca l-am forjat si mi se parea ca trage bine. (asa cum stim multi zic ca aceste motoare nici nu sunt bmw-uri de fapt). Pentru ca am vazut ca in alt post "the riffle" tot vorbea si a creat controverse cum ca super nova ar bate un 316, 318i nu cred acest lucru pentru ca astazi am facut de ras un logan 1.6 90 cai. Pur si simplu imi bateam joc de el :lol: . Acum nu vrea sa ma laud sau sa credeti ca ma cred un zeu al soselelor sau ca am cine stie ce masina puternica. Nici pe departe, am spus doar ca am fost multumit de cum a tras masina intr-un regin de condus sportiv.

Sunt posesor de logan 1.6 16v 105cp, si pe 400m bat cam la o masina e46 318i 116cp. Si pe 400m inseamna un 0-140, daca as face pana la 160 probabil m-ar ajunge. Nici vorba sa bata supernova 318. Poate omul care a zis asta s-o fi referit la vreun 318 e36, unde e imbarligata rau treaba la e36-uri, ca putine trag cum trebuie. Si eu am batut 318is dar nu ii tragea omului masina, era de bulgaria vai de ea :))).

Edited by bossake
Link to comment
Share on other sites

Cu forjatul nu iti fa probleme. A mea vede foarte des 5-6000 rpm si nu are probleme. Ambreiajul trepida asta vara in aglomeratie mai ales dar nu l-am luat in seama. Accelerezi un pic mai tare la plecare si ai sa vezi ca totul e ok. Are multe probleme inadmisibile (sa piarda ulei peste tot) pentru o marca premium dar astea sunt tendintele masinilor noi. Sa ai cat mai multe probleme minore pe care sa iti ia o gramada de bani. Se putea si mai bine dar una peste alta momentan eu sunt multumit de ea. Un motor nu costa o avere (avand in vedere cate sunt la dezmembrat) dar daca ii faci schimbul de ulei la timp si nu-l turezi rece nu are probleme.
Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce sa zic in legatura cu loganul tau, poate ai dreptate cu ce zici nu stiu. Cate kg are masina? In orice caz viteza maxina cred ca e mai mare pe BMW.

Asta era si ideea, imi cer scuze daca nu s-a inteles. Ca d-abia bate loganul 16v 318, nici vorba sa bata supernova sau ce se vorbea mai sus.

masina are 1170kg, probabil cu vreo200kg mai putin decat bmwul,de asta si trage mai bine ca doar nu or fi scos astia de la renault motor de 1.6 sa bata e46 318...

Viteza maxima e de tot rahatul la logan 16v, nu mi-a urcat pe gps mai mult de 185.De fapt si in talon are 183 doar...

Edited by bossake
Link to comment
Share on other sites

In alta ordine de idei sunt foarte multumit de motor, desi e posbil sa par penibil la 318i prin faptul ca l-am forjat si mi se parea ca trage bine. (asa cum stim multi zic ca aceste motoare nici nu sunt bmw-uri de fapt).

 

AAAAA si ar mai fi ca intrebari pentru E46 in general, de ce sunt atat de slabe la articulatie (nu am auzit de proprietar de e46 fara sa se planga si care sa nu fi schimbat macar odata, daca nu de cateva ori bucse, bascule, bielete, amortizoare etc, sunt aproape consumabil parca la acest model)

Si inca ceva de ce mai toate au probleme cu scurgeri de ulei de pe undeva...care e treaba le-au nimerit prost la garnituri...asta mi se pare oarecum deranjant, zici ca sunt masini de alea vechi de tot si proaste. Mi se pare aproape inadmisibil sa deschizi capota si sa fie ulei scurs prin diferite locuri. Totusi este un Bmw care s-a fabricat prima data acum 10-12 ani. Dar parca trecem cu totul cu vederea atunci cand le conducem :) .

 

1.Sunt considerate consumabile la aproape orice masina , faptul ca traim Romania doar le miscsoreaza durata de viata !

2.Daca si cel care a avut masina inaintea ta a forjato este normal sa scuipe ulei peste tot . O fi Bmw-u marca premium , dar 316 , 318 nu sunt motoare de forja si dupa 10-12 ani de exploatare sau prajit si garniturile alea !

Link to comment
Share on other sites

In alta ordine de idei sunt foarte multumit de motor, desi e posbil sa par penibil la 318i prin faptul ca l-am forjat si mi se parea ca trage bine. (asa cum stim multi zic ca aceste motoare nici nu sunt bmw-uri de fapt). Pentru ca am vazut ca in alt post "the riffle" tot vorbea si a creat controverse cum ca super nova ar bate un 316, 318i nu cred acest lucru pentru ca astazi am facut de ras un logan 1.6 90 cai. Pur si simplu imi bateam joc de el :) . Acum nu vrea sa ma laud sau sa credeti ca ma cred un zeu al soselelor sau ca am cine stie ce masina puternica. Nici pe departe, am spus doar ca am fost multumit de cum a tras masina intr-un regin de condus sportiv.

Sunt posesor de logan 1.6 16v 105cp, si pe 400m bat cam la o masina e46 318i 116cp. Si pe 400m inseamna un 0-140, daca as face pana la 160 probabil m-ar ajunge. Nici vorba sa bata supernova 318. Poate omul care a zis asta s-o fi referit la vreun 318 e36, unde e imbarligata rau treaba la e36-uri, ca putine trag cum trebuie. Si eu am batut 318is dar nu ii tragea omului masina, era de bulgaria vai de ea :lol:)).

 

pai de 160 nu stiu daca trece loganul...poate in 10 minute sa ajunga de la 160 la 170... :)

Link to comment
Share on other sites

recunosc :)...nu stiu daca ajunge la 200...poate ca da, oricum, sincer...nu as merge cu logan peste 150

 

ps vorbesc de stabilitate, nu conteaza motorizarea

 

nu poti compara senzatia de la 180 in logan cu senzatia dintr-un bmw ,fie el si 316i , altfel se aseaza pe drum +ca nu zornaie totul in jurul tau .

Link to comment
Share on other sites

Risti si Castigi ! nu este chiar atat de nasol pe cat spune lumea , singurul lucru cu adevarat de nesuportat este zgomotul !

 

Am condus Âşi eu Logan.

 

Eu n-aÂş merge cu peste 150 cu unul, nu e maÂşinĂŁ de vitezĂŁ Âşi nici nu cred cĂŁ e sigur ĂŽn caz de accident.

Link to comment
Share on other sites

asta spuneam si eu, la 100 m de mine e reprezentanta dacia...zilnic vad logan-urile rasturnate cum ingroasa randurile in parcare...si nu e vorba neaparat de numar ci de cum arata caroseria dupa accident...si ingrijorator este faptul ca sunt foarte multe rasturnate
Link to comment
Share on other sites

asta spuneam si eu, la 100 m de mine e reprezentanta dacia...zilnic vad logan-urile rasturnate cum ingroasa randurile in parcare...si nu e vorba neaparat de numar ci de cum arata caroseria dupa accident...si ingrijorator este faptul ca sunt foarte multe rasturnate

 

 

multi se vad raceri . Insa sincer acum , pe cati ii vezi la stiri infipti cu e36 316i in pom ! Ce vreau sa spun este ca in mare parte este vina soferului , mai ales cand reusesti sa rastori o masina !

Link to comment
Share on other sites

Legat de viteza maxima a Loganului : pe autostrada , cand am cumparat masina acum aproape 2 ani am facut o proba sa vad ce poate si ea - stock , jante de tabla de 15 fara remapare . Am fost (ne)placut surprins ca la 185 sa primesc flash-uri din spate . Logan 1.6 16v cu o toba de am ramas eu surd cat m-a depasit , sunt curios cum se auzea la el in masina (adica ... daca se mai auzea vreo ceva) . El pe 3 eu pe 2 am mers in paralel pana la 200 unde mi-a facut semn ca s-a terminat pedala lui de acceleratie si eu am continuat testul individual :) . Totusi nu stiu care e feelingul in logan la viteza aia , probabil trebuie sa te proptesti bine de tot in volan la cat de usor merge servo la viteze astronomice si sa fredonezi Tatal Nostru ...
Link to comment
Share on other sites

adevarul este ca renault face niste motoare decente ca putere, sau masinile sunt mai usoare ca restul. Inainte de acest Bmw am avut un megane 1 din 2001, cumparat de nou, masina care sincer nu prea m-a incantat niciodata. :) . Motorul era de 1.6 16v, 110cp (107 de fapt) si fugea bine de tot masina. Avea acceleratia in carte de 9,9 si chiar se ducea bine pe 0-100. Masina avea pana in 1200 kg. Am mers cu ea si cu 200 la ora si mergea oarecum ok.

Despre 318i e46 stiu ca are 10,4 in carte si intr-adevar fuge mai greu decat megane-ul pe 0-100 insa la viteze mari se simte altfel si se duce si putin mai mult. Oricum eu ma intreb ce acceleratie au loganurile (cel de 1.4 stiu ca este foarte slab, in jur de 15 sec, dar celelalte nu stiu exact, dar totusi cred ca peste 10,4, si atunci nu prea as intelege de ce ar da un bmw 318i chiar si la acceleratie).

 

Mai conteaza si soferul si starea masinilor, dar totusi ma gandesc ca bmw-ul mai are si avantajul tractiunii spate.

Link to comment
Share on other sites

Iar au inceput comparatiile cu concernul Dacia :) Contraziceri aiurea. Daca ii chemi sa vedem live ce se intampla nici unu nu are sau nu poate veni cu masinile pe care le sustine.

 

 

ba da eu sunt dispus sa vin chiar daca nu sunt sigur ca voi castiga.

Link to comment
Share on other sites

dap...cu plecare de la 50 km/h in viteza a 3-a (cum se face), cine ajunge primul la 200 castiga :)

 

le: cine nu ajunge deloc la 200 pierde clar

 

 

In viteza a 3-a ???? (cum se face) :lol: :)

 

Pai sunt nebun sa fac curse si plec cu a 3 la 50 ? Pai te miri cum pierd unii cursele cu masini mai bine motorizate....

 

Categoric la 50 sunt intr-a doua...

 

 

Motor noua Dacia Logan 1.6 16V 105 CP (K4M)

- Acceleraţie 0-100km/h (s): 10,2 ... Hmmm.... Atat parca are si 318is dar e mai veche.... Dar eu cred ca tot BMW-ul castiga. Caii de bmw nu se compara cu cei de dacia... Sau ma insel?

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.