Jump to content

BMW X6...


bknight73

Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu am x6. l-am luat stiind exact la ce sa ma astept dupa doua x5 modelul anterior si un x5 e70 din asta nou. treaba sta cam asa - fiecare isi ia masina pentru sine, ce ii place si ce nevoi are. eu aveam nevoie de un suv care sa nu aiba chiar aspect de camion. am avit de ales intre cayenne si asta. am luat x6. nici nu am luat in calcul range-ul, mi se pare urat si obosit. referitor la cele reclamate de to gear, sunt partial reale dupa cum urmeaza:

- tractiunea xdrive nu e buna in conditii critice, cred ca e cea mai proasta solutie 4x4 dar probabil cea mai buna la sosea. eu nu ma urc cu masina pe munti. mi-au dat praf si mercedes ml, si cayenne, si micul freelander, cred ca orice masina cu tractiune integrala cinstita, mecanica, e mai buna in conditii grele. ce se intampla e ca la asta moare tractiunea, nu se mai misca in timp ce toate celelalte scurma cu rotile si arunca moloz in spate. secventa cu urcatul pe iarba e sigur reala, acolo moare, unde nu e adrenta am sous, ii ia tractiunea, a stiut si asta a subliniat. daca avea anvelope mai bune urca dar incet. deci problema x-drive este ca nu e bun acolo unde nu e aderenta, masina nu se mai misca.

- suspensia - e o prostie, am avut x5 e70 cu suspensie normala si pachet sport, era exceptionala, luam curbe cu 120 pe serpentine cu 5 in masina. de asemenea era perfect ok si in oras. vechiul x5 cu pachet sport era cam rigid in oras. la asta de acum am suspensie activa, e un vis, nu va pot spune ce bine merge, masina urca/coboara dupa cum e drumul, se inclina invers pe curbe, e anormal de buna. toate sistemele pe care spune ca nu le are le are dar sunt automate, n-ai nevoie sa reglezi manual. concluzia - ala abereaza.

- idrive - ca unul care conduc bmw cu i-drive de cand au aparut nu mai imi creaza nici un discomfort, un sofer nou se obisnuieste, nu inteleg ce atata caz.

- motor - n-are rost sa mai aberam, sunt cele mai bune motoare din clasa de oricare ai lua si cu orice ai compara.

- pret, design..etc - astea sunt, am mai spus chestiuni ce tin de optiunile si prioritatile fiecaruia, nu sunt factori obiectivi. mie mi-a placut si am luat-o, imi place si acum, bineinteles nu e perfecta dar strict dupa criteriile mele a fost mai buna decat alternativele.

Link to comment
Share on other sites

deci problema x-drive este ca nu e bun acolo unde nu e aderenta, masina nu se mai misca.

 

mai exact?

 

pe mine nu m-a lasat nicaieri. nu pot sa cred ca X3 trage altfel decat X6.

 

sau

 

trebuie inteles totusi ca masina nu are diferentiale si ca x-drive (ca si quattro) nu a fost facut pt asa ceva. deci din start orice comparatie pt off-road devine inutila.

 

cand vor face masinile mentionate de tine asa ceva, atunci sa se laude posesorii

 

 

cayenne are 3 diferentiale active, ML si LR doar 2 (ML daca e echipat special offroad si deja nu mai are rost sa discutam). bmw nu ofera optional nici un diferential, poti pune pe spate tu unul aftermarket. cel putin la X3 merge.

 

 

e foarte simplu sa o blochezi. ce sa vezi, nu are tractiune. si mersul pe suprafetele astea e fix ca mersul pe un circuit. trebuie antrenament si masina potrivita si echipata corespunzator. altfel mai scoate pilotul din ea ceva, dar nu face nimeni minuni.

 

 

cat priveste emisiunea, eu am inteles ce a vrut sa faca si e un show, nimic mai mult. pacat ca esentialul a scapat. sta bine pe curbe. asta e tot ce a vrut bmw de la x6.

Link to comment
Share on other sites

Evident X6 nu e masina pt. off. nu se pune problema insa pe o suprafata ca acea , iarba din clipul in discutie, chiar cu gumele care evident nu sint pt. asa ceva, eu cred ca se descurca.Ideea e ca si cel care conduce masina sa vrea asta.Daca accelerezi mai mult decit e necesar si pierzi aderenta normal ca nu treci, trebuie sa simti masina sa accelerezi cit trebuie pt a mentine permanent aderenta si de asemenea sa folosesti inertia masini. Cu land Rover sa ce vreti voi patesti acelasi lucru daca asta vrei.In conditi de aderenta slaba(noroi ,zapada, iarba uda)si in rampa daca ai pirdut aderenta nu mai pleci de pe loc,poti sa ai sistemul de tractiune cel mai performant .

Am condus X5 in conditii oarecum similare si sa descurcat onorabil. nu cred ca e mare diferenta intre x5 si x6.X3 am condus in multe situati de gen si nu am ramas niciodata nicaieri, a fost peste asteptarile mele.

Link to comment
Share on other sites

La mine nu merge sa vad clipul.imi face buffer in continuu si nu incarca. :)

Nu ma mira pestatia X6-lui , fiecare isi cumpara dupa cum ai place.Dar sa ai si un peudo-SUV , pardon Sports Activity Coupe care nu se descurca atunci cand ai nevoe e cami jenant , cu toate ca pe sosea bate cam tot.

Link to comment
Share on other sites

eu l-am testat pe zapada cu gumele pe 20 de vara si nu am avut treaba.....chiar am ramas surprins cum nu pierde aderenta, doar la viraje e mai nasol dar totusi nu aveam anvelope de iarna. Am mers pregatit sa-l testez intr-o zona necirculata si cu multa zapada , in afara de viraje bruste la viteza eu zic ca sta bine.
Link to comment
Share on other sites

Daca accelerezi mai mult decit e necesar si pierzi aderenta normal ca nu treci, trebuie sa simti masina sa accelerezi cit trebuie pt a mentine permanent aderenta si de asemenea sa folosesti inertia masini.

e automata, poti sa faci tu ce vrei ea face ce vrea ea.

Link to comment
Share on other sites

eu l-am testat pe zapada cu gumele pe 20 de vara si nu am avut treaba.....chiar am ramas surprins cum nu pierde aderenta, doar la viraje e mai nasol dar totusi nu aveam anvelope de iarna. Am mers pregatit sa-l testez intr-o zona necirculata si cu multa zapada , in afara de viraje bruste la viteza eu zic ca sta bine.

 

e prea grea si electronica nu poate elimina fizica din ecuatie.

 

 

Daca accelerezi mai mult decit e necesar si pierzi aderenta normal ca nu treci, trebuie sa simti masina sa accelerezi cit trebuie pt a mentine permanent aderenta si de asemenea sa folosesti inertia masini.

e automata, poti sa faci tu ce vrei ea face ce vrea ea.

 

nu inteleg ce vrei sa spui. ce daca e automata?

 

e adevarat ca eu am cuplu foarte mult jos, am urcat pante mari (senzatia era ca stai cu picioarele in sus) pana in 1500rpm (1300-1400), tocmai sa nu pierd aderenta si ne uitam ca prostii cum urca. e adevarat insa ca daca apasam putin mai brusc acceleratia, rotile fata dadeau in gol imediat (era nisip pe jos).

Link to comment
Share on other sites

E chiar rau intentionat acest invidiv de la Top Gear.

Cu nici un 4X4 fara cauciucuri adecvate nu putea urca acea panta pe iarba sau pe zapada.

Am avut Touareg,Range Sport si sunt la al doilea X6 de circa o luna.

Cu primul X6 am incercat sa merg in Sinaia pe zapada la restaurantul La Brace.Am urcat,cu cauciucuri de vara ,jante pe 20,pe spate cauciucuri 315/35/20 foarte late pentru conditii de iarna.Nu am avut nici o problema,desi erau chiar tocite masina avand circa 70.000km si cauciucurile nefiind schimbate niciodata.

 

Insa cand am vrut sa intorc,imediat dupa restaurant si am facut stanga pe o straduta in rampa,nu a mai vrut sa raspunda la comenzi.Cu chiu cu vai am reusit sa ies de acolo.

Enervat ,a doua saptamana am revenit in aceeasi locatie dar de data asta cu cauciucuri de iarna 255/55/18.La aceeasi manevra de mi-a pus probleme cu cauciucurile de vara ,de aceasta data cu gume de iarna m-am jucat.Masina s-a comportat exemplar.X-drive-ul si-a facut treaba,imediat a directionat puterea spre rotile care aveau nevoie.

 

 

Anul acesta cu X6-le nou ,echipat cu acelasi cauciucuri de iarna intrucat nu le-am vandut odata cu X6-le vechi,am tras un Mercedes Sprinter din acela lung,care avea lanturi pe rotile din spate dar nu putea sa urca o panta abrupta.

 

Totul tine de echiparea masinii,de experienta soferului si de intentiile acestuia.

 

Daca nu as fii avut Touareg si Range Sport as fii acceptat acest film al celor de la Top Gear si as fii zis ca au dreptate si doar masinile cu istorie 4X4 sunt ok.

 

Toata lumea m-a intrebat de ce mi-am luat tot X6,raspunsul e simplu,isi face treaba exemplar pe sosea si destul de bine in teren accidentat.

 

Pentru cei care cunosc zona,am intrat cu X6-le prin Valea Neagra prin albia raului,exact dupa Valea Doftanei ,unde intram doar cu Touareg sau Range Sport.IN afara de faptul ca are cauciucurile de vara cu un balon foarte mic si se risca lovirea jantelor,nu are nici un alt impediment.

 

 

Asa ca sa ma lase cei de la Top Gear pentru care doar Land Rover,Range Rover,Discovery 3 si alte masini englezesti sunt bune.E la mintea cocosului ca un englez nu putea lauda o masina germana,precum nici germani nu se dau in vant dupa Land Rover si compania.

V-am atasat si o poza cu o zona cu zapada din abundenta unde am urcat fara nici o problema si am tractat si acel Sprinter-este in zona Poiana Campina,Jud Prahova,exact in padure.

post-24738-1263062594_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

sigur ca exagereaza dar fondul problemei este real, xdrive merge mai prost decat orice alta tractiune 4x4. asa prost cum merge iti faci treaba. daca ai gume bune nici nu-ti trebuie 4x4 iar inaltimea ajuta. la sosea nu se pune problema le da flit la toate, eu de sosea l-am luat, daca era sa iau offroad luam jeep wrangler, ala imi place.

 

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

Frumos videoclipul.

 

Nu cred ca sunt fite cum spunea un coleg de pe forum ca sa urci pe munte cu X5 sau X6.

Ce ar insemna?Cand vreau sa merg la munte,pe zapada sau daca drumul este mai nasol,sa-mi las masina acasa si eventual sa-mi iau o Dacia Papuc?

E vorba ca orice masina o poti face de rusine daca vrei.Cu Touareg-ul acum 3 ani ,iarna,zapada mare,eram sus la Trei Brazi ,cu cauciucuri de vara si am ramas blocat de m-au impins toti prietenii ca sa pot iesi de acolo.

Cu Range-ul eram la Valea Neagra si am intrat intr-o zona cu mult noroi,s-au acoperit cauciucurile cu noroi si am ramas acolo.Am iesit tractat de un prieten cu un Land Cruiser cu cauciucuri Bridgestone din acele de noroi cu canturi enorme.

 

 

Asadar discutia este relativa,orice masina poate fii ironizata daca nu e echipata corespunzator.Totodata daca soferul are in gand sa puna masina intr-o situatie penibila,o va face sa arate ca o masina inutila.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu stiu daca o sa fac vreodata Off-road cu X6-le meu. Poate doar " soft " cand ma duc la tara sau cand ma duc la munte, in schimb pt mersu de zi cu zi este o masina excelenta . Chiar mi se pare mult mai stabila ca seria 3 , dar este cam rigida

 

Parerea mea ca X6 n a fost concept pt offroad , nu arata a masina de offroad

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.