Jump to content

BMW X6...


bknight73

Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am avut si 3 x3-uri - 2.0d, 3.d, 3.0sd. la fel de proaste offroad. caroseria autoportanta e prea grea, sistemul xdrive acelasi. trecerile pe care le vedeti sunt mai mult inertiale, sunt clipuri de reclama facute de soferi experimentati.

p.s. le-am bagat eu in zapezi si noroaie pe toate sa vad cum se comporta de curiozitate.

p.s.2 - pentru cei cativa smecheri pacaliti de internet am alergat la raliu cativa ani in facultate si cativa dupa. am reusit un loc 4 fara echipa, individual, asa ca va rog mai incet cu aia cu "soferul".

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

Ce legatuyra are raliul cu offroad-ul ? Oricum topicul se refera la x6 restu e ca o paranteza la xdrive iar x6 nu e pt offroad...vb vine e masina nascuta pe asfalt :)

 

Am mers de 3 ori prin munti cu x5 cu un tovaras pasionat de offroad care chiar se pricepe si nu m-a pus niciodata sa imping ba chiar lauda tractiunea xdrive si e om care a avut pe mana g-klasse, Hillux, Wrangler si multe altele si vreo 10 ani de offroad :lol: Poate intra sa imi dea poze sa iti arat cam ce scule de roti foloseste el la x5 si dupaia sa faci o comparatie cu ce ai stock pe x-uri asa pt o diferenta.

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Pai alea sunt adevarate masini offroad x-urile sunt masini de straga cu capabilitati offroad. Iar din ce mi-au explicat baietii xdrive-ul reactioneaza mult mai repede decat sistemele clasice mecanice care le au masinilea susmentionate asta ca sistem 4x4, e foarte laudat. Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Nu, le-ati condus dumneavastra doar ati zis mai sus ca pe vremea cand erati pilot de raliu v-ati impotmolit cu xdrive-ul :)

 

pps: nu postati raspuns ca nu mai vizualizez topicul deja e StarWars aici :lol:

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Eu am condus X5 E70 ÅŸi X6 la Xdrive Tour acum vreun an.

 

X6 parcă are altă ţinută de drum decât X5, este destinat mai mult şoselelor decât X3 sau X5.

 

Am făcut trasee onroad şi offroad.

La offroad nu s-au dat decât X3 şi X5, X6 nu.

 

Ăn orice caz, nu cred că vreun BMW cu Xdrive este cumpărat de cineva care stă cu gândul la utilizarea offroad, doar poate un offroad mai light, nicidecum offroad adevărat.

 

Garda la sol este mult prea mică pentru a face offroad cu ele.

 

Un SUV/SAV este un compromis ĂŽntre o maşină de şosea şi una offroad, iar BMW-urile cu Xdrive excelează pe şosea nu la offroad.

 

Eu mi-aş lua un X3 3.0d pentru că este o maşină practică şi robustă, iar dacă-i pun pneuri adecvate, n-ai treabă iarna prin locurile unde cu E39 aş rămâne pe burtă.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

nu prevad un sfarsit prea bun pt conversatia asta, fiecare are propriile conceptii si convingeri.

 

din punctul meu de vedere, cata vreme masina nu m-a lasat nicaieri, nisip, noroi, zapada, restul perceptiilor exprimate normal ca ma lasa rece. insa le respect. dar sunt niste pozitii de forta intre noi care greu nu ar putea degenera usor in altceva si ar fi total inutil si aiurea. pana la urma discutam despre niste fiare.

 

eu n-am fost la raliuri, doar pe

 

http://s3.postimage.org/1shIr0.jpg

nu stiu cata relevanta are.

 

 

revenind, repet, singura mea problema ar fi viteza foarte mica de deplasare. asta pt ca tin la masina. deci mergi foarte foarte incet.

 

apoi cu o dracie din asta (x3 in cazul meu), unghiurile de atac si degajare sunt foarte slabe pt offroad si necesita si mai multa atentie din partea soferului sa nu atinga. nu e masina cu care sa te arunci inainte. risti sa ramai acolo sau sa lovesti ceva. n-am o zgarietura pe bara sau pe sub masina.

 

e foarte bun filmul de mai sus cu X3-ul. cam la capacitatea aia mica de offroad e buna masina si mai mult decat suficienta.

 

sa nu aducem in discutie puntile rigide, ca deja iesim dn sfera offroad-ului pt posesorul normal al unei astfel de masini. stiu foarte bine cu ce se mananca offroad.

tot aici (si pe alte topice) am pus filme cu masini orientate spre offroad mediu, nu extrem. personal ma gandesc la un FJ echipat offroad pt ca masina e interesanta si foarte capabila din fabrica.

nu are sens sa discutam despre asa ceva in cazul X-urilor. sunt masini care stau foarte bine pe sosea cu capacitati de parcurgere a unor drumuri mai proaste. in plus la bmw sunt cam singura solutie pt o garda la sol mai mare. am un prieten cu seria 3 aici pe forum, mereu imi povesteste cum atinge cu ea, plus ca am avut si eu, 16cm garda la sol si tot nu era suficient, atingeam cu spoilerul la greu.

 

legat de filmele hartge, masinile sunt dotate cu alta suspensie mai permisiva si LSD pe spate. miscare pe care nici un posesor de bmw nu o va face pt ca nu se mai justifica achizitia.

Link to comment
Share on other sites

Se discuta deja de cu totul altceva. Discutia a pornit de la clipul in care X6-le nu era capabil sa urce o pe o suprafata acoperira cu iarba si apoi zapada. De aici la off-road e cale lunga.X-urile de la bmw nu sint facute pt. off-road punct.E vorba de cu totul altceva. Parerea mea e ca cei care achizitioneaza asa ceva o fac pt. a folosi masina pe sosea si eventula , mai rar pt a merge la o caban sau la iarba verde, eventual un pescuit, situati in care in opinia mea masina se descurca onorabil.Ca si posesor de X3 am avut ocazia sa merg cu masina pe diferite suprafete si ma declar multumit de cu se descurca.Pina la urma asta cred ca e cel mai important, posesorul sa fie multumit de masina.
Link to comment
Share on other sites

la pescuit e delicat as zice. de multe ori am vazut NOROI in care nici masini cu 3 LSD-uri nu izbuteau fara gume serioase de noroi.

 

si putina lectura pana la practica http://www.pps.net.au/4wdencounter/4wdtech/mud.html

 

Driving through mud is a cross between ice skating and walking through quicksand.

 

asta ca idee, ca eu nu m-as baga in orice noroi direct, indiferent de masina.

Link to comment
Share on other sites

noroiul e bun. acolo vezi ce poate daca poate. x-ul e ce e, o masina de sosea pe care o mai poti folosi lejer si la altele, nu mai mult decat atat. asa este, te poti deplasa numai cu viteza f mica offroad. e suficient. din cand in cand mai apar cate unii care vor sa faca x-ul ce nu este, masina offroad. de acolo a pornit discutia, ca e inept offroad. cam este dar e bun si asa.
Link to comment
Share on other sites

nu stiu X6 , dar la X3 am ramas impotmolit in zapada cu roti de vara , iar cu roti de iarna am ramas suspendat. In rest nu am avut probleme niciodata. Iar pe noroi si off-road usor-mediu - bolovani , rauri, drum forestier, se comporta foarte bine , doar cum zicea un coleg de forum -> trebuie sa mergi incet pt ca altfel sari ca in tractor sau faci balans si atingi. Avantajul la X3 e ca e plat jos , astfel nu ai nici o parte iesita in afara. La X6 poate fi un dezavantaj ca are latimea mai mare , astfel burta e mai expusa la lovituri.
Link to comment
Share on other sites

in ce conditii ai ramas suspendat? nu se putea anticipa ca sunt sleauri prea adanci?

 

legat de noroi, explica in link ca e destul de complicat. am pus la inceput cred un film cu FJ si noroi, adica noroi nu gluma. acolo raman blocate multe masini echipate chiar pt extrem. daca e in camp, e si mai rau. altfel te mai ajuti de troliu, te mai trage cineva mai lejer.

 

asa ca orice pretentii legate de X-uri si noroi sunt mult prea mari, dar nu e inabordabil. trebuie sa-i intelegi limitele. din pacate nu mai gasesc pozele mele de drumul ala, dar cat timp merg fara stres pe asa ceva eu sunt foarte multumit. am si urcat pante. totul e sa mergi incet.

 

sa nu spuneti ca nu merge, intentionat am ales-o pe cea cu matizul

 

http://img196.imageshack.us/img196/7237/noroi.th.jpg

 

cam astea sunt limitarile unei masini facute pt asfalt. chiar nu ai ce sa-i faci. ma repet, si quattro si x-drive sunt gandite pt orice alte scopuri, mai putin offroad, mai ales serios.

 

guru topgear a spus ca X6 sta foarte bine pe sosea si ca acum masina pare nejustificata, tinand cont de criza. asta de la un nene care a stricat 2 mercedesuri AMG, un ford GT si un land rover supercharged, toate cu motoare de avion.

Link to comment
Share on other sites

in ce conditii ai ramas suspendat? nu se putea anticipa ca sunt sleauri prea adanci?

 

legat de noroi, explica in link ca e destul de complicat. am pus la inceput cred un film cu FJ si noroi, adica noroi nu gluma. acolo raman blocate multe masini echipate chiar pt extrem. daca e in camp, e si mai rau. altfel te mai ajuti de troliu, te mai trage cineva mai lejer.

Nu am anticipat zapada mare. Am ramas suspendat in zapada, nu suspendat in sleauri. Se invarteau rotile in gol si nu mai puteam inainta. Am folosit presurile la rotile din spate si am iesit pana la urma. Fara alt ajutor. Am intrat anul trecut intr-un vad de apa inghetat si din cauza unghiului de atac mic si a ghinionului ca gheata a cedat la mal chiar cand sa intru, am luat un sloi de gheata de vreo juma de metru in sita din stanga jos a spoilerului din fata. Am iesit cu spatele fara probleme de acolo.Legat de noroi, nu am mers ca FJ ala iti dai seama. Noroi usor, daca e permisa expresia. E adevarat ca fugea masina stanga dreapta mai rau ca pe zapada, dar daca dozezi acceleratia si contrabrachezi la timp, nu ai probleme. X-urile nu au cum sa fie la egalitate cu modele off-road sacre cum e G-classe , Landcruiser, Pajero, Patrol, etc. Dar pe sosea se bat de la egal la egal cu sedan-uri , asta fara sa iti dea emotii la o denivelare mai mare sau la un obstacol pe sosea(garda la sol mai mare).

In concluzie X-drive e chiar distractiv cu pneuri potrivite , fara a cadea in extrema off-road-ului. Eu sunt multumit de performanta modelului si sunt convins ca nici X6 nu dezamageste echipat cu pneuri corespunzatoare(de iarna iarna, etc).

Link to comment
Share on other sites

nasol cu zapada, cel mai probabil ai prins un damb de gheata ceva pe care ai ramas. personal am iesit din orice zapada combinata si cu gheata. pe gheata a mai patinat, dar foarte putin. imi povestea nevasta-mea de afara cum se invarteau rotile si prindeau aderenta imediat.

 

la noroi, de urcat nu a fost asa problema, dar la coborat ma duceam cum spui tu, in laterale, masina prea grea. am pus hill descent ala sa vad ce face. chiar tine masina. dar cum e luat de la land rover, nu ma mira.

 

de curand am testat x-drive-ul ca in reclama, la 120-140 o parte cu aderenta mai mare decat cealalta, uscat sau ud versus zapada mare sau gheata. s-a comportat exemplar.

 

pt mine e mai important raspunsul pe sosea.

 

initial pt iarna am avut niste roti orientate spre drumuri proaste, inzapezite, considerate cele mai bune pt light trucks, in ideea ca x-drive nu e asa mare smecherie.

 

http://www.postimage.org/Pq1uNVMS.jpg

din poza asta nu se intelege asa bine, dar http://www.poliinform.ee/user_files/rehvid...2%202000eek.JPG

 

dupa niste probe pe viraje si la franare, am renuntat rapid la ele si am cautat altceva.

 

http://www.postimage.org/Pq1uNQNA.jpg

 

pana la urma s-au dovedit suficient de bune in combinatie cu x-drive si pt zapezi.

 

cam la asta se reduce tot. in ce directie vrei sa incline balanta. o masina buna pe asfalt nu poate fi mai mult in offroad decat anvelopele cu care este incaltata. orice electronica sau mecanica nu poate face minuni.

ce aderenta ar putea sa ofere http://www.poliinform.ee/user_files/rehvid...%2010000eek.JPG, in cazul meu sau http://www.poliinform.ee/user_files/rehvid...m%204000eek.JPG cred ca are X6, pe iarba uda? unde si cu frana de mana trasa si clar rotile nu se miscau, masina era sanie. si anvelopele alea mai sunt cum mai sunt, ofera ceva aderenta. nu mai discut ca pe zapada/gheata se folosesc gume inguste etc.

 

gume cu care pe viraje iesi la arat, dar acolo faci treaba

 

http://www.poliinform.ee/user_files/rehvid...w%208000eek.JPG

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

cam gluma x-drive asta.

 

cand au cazut zapezile celebre iarna asta, am vazut la mine pe strada un x3 si un x6 in alta parte, blocati... nu puteau iesi din locurile de parcare sau din anumite zone unde patinau in draci, "4 ori 4" :lol:

 

Pai, iarna asta, am iesit din nenorociri de zapezi fara probleme si fara cauciucuri de iarna, bine am locking differentials, logitudinal lock, etc., suspensie pneumatica reglabila pe inaltime, active roll bar (parca asa-i spune), PASM, off road technology... mneah :) :)

 

wannabes, ce vrei :)

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Nu e glumă Xdrive-ul.

 

Dacă ai pneuri de vară, nu prea mai contează ce sistem de tracţiune ai dacă vrei să mergi pe gheaţă sau zăpadă.

 

E imposibil să nu-ţi fugă şi să nu ai dificultăţi pe zăpadă cu pneuri de vară, ştiu pe cineva cu Range Rover Sport care ĂŽntr-adevăr se descurcă şi aşa, ĂŽnsă simte nevoia unor pneuri de iarnă.

 

Doar Mircea Badea crede că pneurile de iarnă sunt pt. proşti. :)

 

Dacă sunt posesori de X3 şi X6 care merg cu jante pe 18-21 şi cu pneuri de vară, asta e vina lor.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

culmea e ca jantele alea sunt chiar utilizabile si nu exagerat de late ca la bmw.

 

acum intr-o nota serioasa, nu ca as fi ofticos :), dar ce a reusit porsche sa faca cu SUV-ul lor e la alt nivel. practic au tinut cont de tot ce era legat de 4x4 la care au adus n chestii misto. nu stiu cate masini, daca or mai exista, au asa ceva pe ele.

 

ce nu pricep e cum dracu turbo S si-a luat-o de la X5M in ultimele teste de la nemti. chiar asa de tare e X5M? ore cat au platit astia de la BMW?

 

ps. chiar nu sunt ofticos, chiar nu am de ce, cat timp masina merge bine pt mine, noi mai si glumim aici, sper ca se intelege asta. s-ar putea chiar sa fie primul si ultimul BMW. dar sa exagerezi in halul ala pe iarba si zapada mi s-a parut deplasat. inteleg ca asa a incercat sa demonstreze ceva, dar nu stiu in ce masura a reusit, cred ca e prima data cand o prezentare din asta la misto a trezit un interes atat de mare chiar si pe afara.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.