Jump to content

Bmw 320d E90 2006 157.000km reali


filip099

Recommended Posts

In primul rand vreau sa va salut pe toti pentru ca sunt nou pe forum.

Am o mare problema in a ma decide la o achizitie si sper sa fi postat in locul potrivit.

Acum 30 de minute am vazut un 320d E90 din 2006, masina arta super la dotari insa are si o parte cu multe minusuri.

 

Mi a placut foarte mult ca masina are ca dotari :

-bi xenon (cred ca adaptiv cu angel-eyes)

-navigatie mare Professional.

-senzori parcare cu afisaj pe idrive.

-+altele

Insa dupa ce am fost la spalatorie sa o spalam am vazut multe zgarieturi la exterior

Ex: -bara fatza unele mici de la pietre.

-bara spate mai multe zgarieturi mai mari si pe lateral.

Iar in interior se vede clar ca nu prea a fost intretinuta mai deloc :)

Se vede clar ca nu a fost nici macar putin pasionat de masina :lol: :

De exemplu din ce am vazut :

Langa butonul idrive tot trim`ul (parca asa se numeste daca nu ma insel) e plin de zgarieturi ,trebuie schimbat m`ar interesa daca stie cineva cat ar costa unul nou sau am vazut la cineva o folie pusa peste.

Are mai multe zgarieturi prin interior si in spate la gurile de la clima multe garieturi de la picioare.

Am vazut la tapiteria din spate o gaura (cred ca de la tigare) :) Aici stiti daca s ar putea remedia fara sa schimb toata tapiteria?

Sa ma opresc aici cu toate ca ar mai fi cateva mici defecte.

Imi pare foarte rau ca nu am facut poze sa vi le arat, probabil o sa pun nishte poze daca gasesc pe net sa va arat unde ar fi zgariturile.A

Acum stiu ca masina are 4 ani si "poate" e normal sa aiba si mici defecte, oricum foarte mult or sa conteze pentru mine si parerile voastre pentru a ma decide.

Saptamana asta ma duc cu un baiat care se pricepe sa se uite peste tot (daca a avut vrun accident sau alte probleme), iar dupa o voi duce la bavaria sau in alta parte daca stiti v`as ruga sa mi spuneti si mie unde as putea sa o pun pe calculator pentru km si alte problme , vreau sa ma uit si la turbina ca am auzit ca multe au probleme aici.

Stiu ca mai importat e sa mearga bine masina decat partea estetica.insa... :)

Astept cat mai multe sfaturi de la voi despre orice , ce probleme ar putea sa apara , orice, la ce sa ma mai uit la masina.

Masina are 157.000 km (cam multi) si are carte service cu revizii facute la bmw.

In principiu mie imi place mult masina , insa vreau sa aud cat mai multe sfaturi.

Va multumesc mult de tot si deabia astept sa fac si eu parte din membri forumului. :D

LE: Pretul ar fi cam pe la 14.000 Euro negociabil. insa sper sa fie dispus sa negocieze sub 13.000 la felul cum a fost intretinuta.

Edited by filip099
Link to comment
Share on other sites

http://i47.tinypic.com/kdu2s5.jpg

Asta este culoarea masinii.

 

http://i50.tinypic.com/2eplpgp.jpg

Aici este partea zgariata care ar trebui schimbata. daca stiti daca se schimba usor si ar mai fi de schimbat nuca de la schimbator care este si ea cam zgariata.

Cam cat m`ar costa sa schimb partile astea 2 si cat m ar costa sa remediez o gaura in bacheta din spate le la tzigare? Si cat de greu se pot remedia.

Link to comment
Share on other sites

157.000km nu sunt multi, insa asta daca masina a fost intretinuta.

A mea are 153.000km si arata foarte bine(sau asa imi place mie sa cred :) ), fara zgarieturi la interior si exterior, doar cateva ciobituri de la pietricele.

Trim-ul de la schimbator se poate schimba sau vopsi/polisa sau poti sa mai pui folie ca o ultima varianta.

Daca iti place masina si vrei s-o iei, asta dupa ce o testezi bine pe tinichigerie si mecanica, insista mult pe problemele astea de care zici tu si scade cat mai mult din pret.

Succes cu alegerea!

Link to comment
Share on other sites

Maine o sa ma duc cu cineva sa vada in general cum se prezinta masina ca sa nu ma duc degeaba pana la bucuresti s`o pun pe tester.

Mai am gasit un 320d aproape asemantor tot din ploiesti pe care nu l`am vazut inca.

Masina o sa o duc si la un service bmw pentru verificare. Stiti cumva daca as putea sa o duc la un service aprobat de bmw sau doar la bavaria pot sa o pun pe tester?

Mersi mult pentru sfaturi. Astept orice fel de pareri legate de masina.

Link to comment
Share on other sites

Maine o sa ma duc cu cineva sa vada in general cum se prezinta masina ca sa nu ma duc degeaba pana la bucuresti s`o pun pe tester.

Mai am gasit un 320d aproape asemantor tot din ploiesti pe care nu l`am vazut inca.

Masina o sa o duc si la un service bmw pentru verificare. Stiti cumva daca as putea sa o duc la un service aprobat de bmw sau doar la bavaria pot sa o pun pe tester?Mersi mult pentru sfaturi. Astept orice fel de pareri legate de masina.

Depinde ce vrei sa afli de la tester. Te poti duce si la cineva care stie ce face cu tester-ul. Dar o istorie service o poti afla numai la reprezentanta BMW, asta daca s-au facut reviziile la ei si toate operatiunile de service.

 

Prea multi kilometri.

De ce sunt 157.000km multi? Nu ma refer la masina asta, dar uneori o masina cu 157k km poate fi mai buna decat una de 40k-50k. Depinde foarte mult cum a fost intretinuta, nr-ul de km nu mi se pare a fi un etalon in vederea cumpararii unei masini.

Sau poate preferi 100.000km dati inapoi de pe la 300.000-400.000km decat una cu 157.000km reali. Ideea e sa arate cat mai putini km in bord din ce spui tu...

Link to comment
Share on other sites

De ce sunt 157.000km multi? Nu ma refer la masina asta, dar uneori o masina cu 157k km poate fi mai buna decat una de 40k-50k. Depinde foarte mult cum a fost intretinuta, nr-ul de km nu mi se pare a fi un etalon in vederea cumpararii unei masini.

 

Astea sunt exceptii...

Link to comment
Share on other sites

Maine o sa ma duc cu cineva sa vada in general cum se prezinta masina ca sa nu ma duc degeaba pana la bucuresti s`o pun pe tester.

Mai am gasit un 320d aproape asemantor tot din ploiesti pe care nu l`am vazut inca.

Masina o sa o duc si la un service bmw pentru verificare. Stiti cumva daca as putea sa o duc la un service aprobat de bmw sau doar la bavaria pot sa o pun pe tester?Mersi mult pentru sfaturi. Astept orice fel de pareri legate de masina.

Depinde ce vrei sa afli de la tester. Te poti duce si la cineva care stie ce face cu tester-ul. Dar o istorie service o poti afla numai la reprezentanta BMW, asta daca s-au facut reviziile la ei si toate operatiunile de service.

 

Prea multi kilometri.

De ce sunt 157.000km multi? Nu ma refer la masina asta, dar uneori o masina cu 157k km poate fi mai buna decat una de 40k-50k. Depinde foarte mult cum a fost intretinuta, nr-ul de km nu mi se pare a fi un etalon in vederea cumpararii unei masini.

Sau poate preferi 100.000km dati inapoi de pe la 300.000-400.000km decat una cu 157.000km reali. Ideea e sa arate cat mai putini km in bord din ce spui tu...

 

Ms mult pentru sfaturi.

Astazi o sa ma duc cu un baiat sa o vedem mai bine , eventual un mecanic in prima faza , apoi verificare pe tester.

La tester as vrea sa aflu daca a fost accidentata , vopsea originala , partea mecanica , directie , + altele . Ma gandesc ca la bavaria as putea sa aflu cat mai multe informatii despre masina. Stiti cumva daca este aglomerat si daca ar trebui sa fac rezervare pentru verificare ?

Km nu sunt foarte multi parerea mea, as fi gasit si cu km mai putini(in jur de 100-120 k km) dar fara prea multe dotari.

Link to comment
Share on other sites

De ce sunt 157.000km multi? Nu ma refer la masina asta, dar uneori o masina cu 157k km poate fi mai buna decat una de 40k-50k. Depinde foarte mult cum a fost intretinuta, nr-ul de km nu mi se pare a fi un etalon in vederea cumpararii unei masini.

 

Astea sunt exceptii...

cateodata e mai bine una cu km mai multi,teoretic s-au schimbat deja unele piese la ea(articulatii turbo sau mai stiu eu ce)

:)

Link to comment
Share on other sites

Daca zici ca masina prezinta prezinta mici zgarieturi pe elemente, este foarte putin probabil sa fi fost vopsite. Vrei nu vrei asa se prezinta o masina dupa atatia km. Eu zic ca mai bine nelovita, nevopsita cu anumite imperfectiuni decat impecabila si poate a fost lovita bine.

Tapiserie e putin probabil sa gasesti in Ro (acelasi material si culoare) dar poti sa o imbraci in piele sau tin minte ca vazusem odata scaune si bancheta de e90 cu vreo 200 euro in stare foarte buna.

Trim-urile interioare sunt destul de scumpe sa le schimbi, parca pe la 300 euro / setul.

Km nu sunt exagerat de multi, depinde cum ai norocul ulterior: poti sa ai sau sa nu ai probleme.

Totusi daca ai putea pune niste poze mai detaliate "cunoscatorii" de noi si-ar putea da mai mult cu parerea.

 

PS: Se zice tigara nu tigare ca ma zgarie la urechi :).

Edited by shimano
Link to comment
Share on other sites

Multi km. La a mea incepusera problemele pe la 48k km si era o masina super intretinuta, achizitionata de mine la 18.000 km.Nu este ceva general, mi s-a intamplat mie sa am ghinion. Daca zici ca nu prea este intretinuta cum trebuie la interior, nu cred ca fostul proprietar a menajat-o si a intretinut-o exemplar sub niciun aspect. Daca este din 2006 are filtru de particule, are 157.000 km, service-ul la 180.000 km o sa te coste peste 1500 E, iar pretul de 14.000 neg. mi se pare cam mare. Daca te poti lega de acele imperfectiuni exterioare si interioare, pretul corect ar fi undeva pe la 11.500-11.800 E maxim.
Link to comment
Share on other sites

Daca zici ca masina prezinta prezinta mici zgarieturi pe elemente, este foarte putin probabil sa fi fost vopsite. Vrei nu vrei asa se prezinta o masina dupa atatia km. Eu zic ca mai bine nelovita, nevopsita cu anumite imperfectiuni decat impecabila si poate a fost lovita bine.

Tapiserie e putin probabil sa gasesti in Ro (acelasi material si culoare) dar poti sa o imbraci in piele sau tin minte ca vazusem odata scaune si bancheta de e90 cu vreo 200 euro in stare foarte buna.

Trim-urile interioare sunt destul de scumpe sa le schimbi, parca pe la 300 euro / setul.

Km nu sunt exagerat de multi, depinde cum ai norocul ulterior: poti sa ai sau sa nu ai probleme.

Totusi daca ai putea pune niste poze mai detaliate "cunoscatorii" de noi si-ar putea da mai mult cu parerea.

 

PS: Se zice tigara nu tigare ca ma zgarie la urechi :).

 

Tapiteria este in stare destul de buna , singura problema ar fi o gaura de la tigara pe bancheta spate.

La trim`urile din interior probabli voi aplica o folie. Am vazut ceva de genu:

http://i46.tinypic.com/nf0bbm.jpg

Pozele nu sunt de la masina insa e aceasi culoare, daca voi avea ocazia ii voi face poze cand am s`o vad azi.

 

Ps: Ms pentru corectare. N`am facut prea multa romana la scoala poate or fi mai multe greseli, nu am verificat textul ca la o teza de romana.

Apropo parca la masina se numeste "tapiterie" nu "tapiserie". :lol:

Link to comment
Share on other sites

dupa cum ti sa mai spus si parerea mea este ca sunt prea multi km 50mii in 3 ani , nu cred ca face nimeni pe forumul asta pe an cu masina personala 50 mii,oricum si pretul este cam ridica cu toate ca o putea lasa mult mai jos ca pret dat fiind faptul nr de km:|

acum nush masina a fost l firma ceva?

 

una peste alta eu zic sa nu te grabesti ,timp ai ,bani ai !!uitatate de la cel mai mare pret la cel mai mic pt modelul asta

bafta

Link to comment
Share on other sites

Multi km. La a mea incepusera problemele pe la 48k km si era o masina super intretinuta, achizitionata de mine la 18.000 km.Nu este ceva general, mi s-a intamplat mie sa am ghinion. Daca zici ca nu prea este intretinuta cum trebuie la interior, nu cred ca fostul proprietar a menajat-o si a intretinut-o exemplar sub niciun aspect. Daca este din 2006 are filtru de particule, are 157.000 km, service-ul la 180.000 km o sa te coste peste 1500 E, iar pretul de 14.000 neg. mi se pare cam mare. Daca te poti lega de acele imperfectiuni exterioare si interioare, pretul corect ar fi undeva pe la 11.500-11.800 E maxim.

 

Am vazut ca are filtru de paricule dupa tzeava de esapament, insa parca stiam ca se schimba la 200.000 km si costa in jur de 1000 E. :)

Oricum eu nu voi face multi km/an probabil in jur de 15.000/an deci nu va fi schimbat prea curand.

Pretul si mie mi s`a parut cam mare insa voi negocia sub 13.000 , 11.500 mi se pare cam mic , sunt masini la pretul asta pe net insa fara Bi-xenon adaptiv, navi professional, pdc, comenzi volan,etc.

Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca are filtru de paricule dupa tzeava de esapament, insa parca stiam ca se schimba la 200.000 km si costa in jur de 1000 E. :)

Oricum eu nu voi face multi km/an probabil in jur de 15.000/an deci nu va fi schimbat prea curand.

Pretul si mie mi s`a parut cam mare insa voi negocia sub 13.000 , 11.500 mi se pare cam mic , sunt masini la pretul asta pe net insa fara Bi-xenon adaptiv, navi professional, pdc, comenzi volan,etc.

 

Optiunile nu au nicio importanta atat timp cat masina nu este ok. Nu cumperi optiuni, cumperi o masina, accesoriile nu pot inlocui bunul principal. Discuti despre optiuni numai atunci cand masina este tehnic si estetic ok. Filtrul de particule se schimba la 180k km . O masina cu aprox. 160.000 km in 3 ani, mi se pare destul de mult, iar uzura este normal sa fie foarte mare la un asemnea rulaj intr-un timp relativ scurt. Conteaza foarte mult si unde s-au parcurs acesti km, masina este importata din Germania, cati proprietari a avut in Germania, in Romania, sunt anumite aspecte care, cat de cat, iti pot forma o parere despre masina. Vad ca esti foarte hotarat sa o cumperi doar pt ca are bi-xenon, navi profi si pdc...Mergi la Bavaria pt un test, pt 200 RON iti iesi din pareri. Despre pret, tu sti mai bine cat poti oferi, eu mai mult de 11.800 nu as da si asta in conditiile in care masina ar trece testul de la Reprezentanta. Multa bafta !

Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca are filtru de paricule dupa tzeava de esapament, insa parca stiam ca se schimba la 200.000 km si costa in jur de 1000 E. :)

Oricum eu nu voi face multi km/an probabil in jur de 15.000/an deci nu va fi schimbat prea curand.

Pretul si mie mi s`a parut cam mare insa voi negocia sub 13.000 , 11.500 mi se pare cam mic , sunt masini la pretul asta pe net insa fara Bi-xenon adaptiv, navi professional, pdc, comenzi volan,etc.

 

Optiunile nu au nicio importanta atat timp cat masina nu este ok. Nu cumperi optiuni, cumperi o masina, accesoriile nu pot inlocui bunul principal. Discuti despre optiuni numai atunci cand masina este tehnic si estetic ok. Filtrul de particule se schimba la 180k km . O masina cu aprox. 160.000 km in 3 ani, mi se pare destul de mult, iar uzura este normal sa fie foarte mare la un asemnea rulaj intr-un timp relativ scurt. Conteaza foarte mult si unde s-au parcurs acesti km, masina este importata din Germania, cati proprietari a avut in Germania, in Romania, sunt anumite aspecte care, cat de cat, iti pot forma o parere despre masina. Vad ca esti foarte hotarat sa o cumperi doar pt ca are bi-xenon, navi profi si pdc...Mergi la Bavaria pt un test, pt 200 RON iti iesi din pareri. Despre pret, tu sti mai bine cat poti oferi, eu mai mult de 11.800 nu as da si asta in conditiile in care masina ar trece testul de la Reprezentanta. Multa bafta !

 

Nu am vrut sa zic ca dotarile conteaza foarte mult la o masina , dar nici nu vreau sa o iau "cheala".

Ms mult pentru detalii. La bavaria o sa o duc . Stiu ca sunt multi km in 4 ani , avand in vedere ca media este de 20-30.000 km/an , dar daca masina nu are probleme si este in stare buna nu cred ca ar mai fi probleme.

Ps:Apropo de pret, am vazut in semantura ta ca ai vandut un E90 320dA . Ai putea sa`mi spui si mie mai multe detalii despre masina vanduta si pretul care ai luat pe ea? Daca poti . MS mult.

Link to comment
Share on other sites

1.

Zgaraieturile sunt vax albina ....faptul ca sunt acolo nu inseamna neaparat ca nu a avut grija de masina.

Eu am gasit-o lovita in parcare de vreo 3 ori in decurs de 3 luni...era lovitura si luna.

Valabil si pentru interior, vrand nevrand se zgarie....si doar n-o sa umbli cu folii de plastic peste tot doar ca sa scapi de zgaraieturi.

 

2. Contrar celor care zic ca nu iei o masina dupa optionale, ii contrazic putin.

O masina o cumperi in functie de starea motorului si starea caroseriei, dar te uiti si la optionale. E foarte greu si foarte scump sa-ti pui dupa aia optionalele si nici nu gasesti oameni care sa-ti faca retrofit-uri serioase.( de exemplu si eu as vrea ACC etc, etc pe masina, dar ca sa-mi pun mai bine imi vand masina si caut alta cu asa ceva)

Ca drept urmare, cand cauti o masina fa bine si te uita foarte antent si la optionale pentru ca cel mai probabil asa mori cu ea.

 

3. Du-te la un service autorizat bavaria si fa un test atat mecanic cat si diagnoza(sa-ti spuna compresia motorului, injectoare, etc, etc) pentru ca merita toti banii si nu te mai speria de mizilicuri precum ca e zgariata portiera sau nu stiu ce trim.

Link to comment
Share on other sites

1.

Zgaraieturile sunt vax albina ....faptul ca sunt acolo nu inseamna neaparat ca nu a avut grija de masina.

Eu am gasit-o lovita in parcare de vreo 3 ori in decurs de 3 luni...era lovitura si luna.

Valabil si pentru interior, vrand nevrand se zgarie....si doar n-o sa umbli cu folii de plastic peste tot doar ca sa scapi de zgaraieturi.

 

2. Contrar celor care zic ca nu iei o masina dupa optionale, ii contrazic putin.

O masina o cumperi in functie de starea motorului si starea caroseriei, dar te uiti si la optionale. E foarte greu si foarte scump sa-ti pui dupa aia optionalele si nici nu gasesti oameni care sa-ti faca retrofit-uri serioase.( de exemplu si eu as vrea ACC etc, etc pe masina, dar ca sa-mi pun mai bine imi vand masina si caut alta cu asa ceva)

Ca drept urmare, cand cauti o masina fa bine si te uita foarte antent si la optionale pentru ca cel mai probabil asa mori cu ea.

 

3. Du-te la un service autorizat bavaria si fa un test atat mecanic cat si diagnoza(sa-ti spuna compresia motorului, injectoare, etc, etc) pentru ca merita toti banii si nu te mai speria de mizilicuri precum ca e zgariata portiera sau nu stiu ce trim.

 

Foarte bine zis :)

Edited by alexandru_83
Link to comment
Share on other sites

Ps:Apropo de pret, am vazut in semantura ta ca ai vandut un E90 320dA . Ai putea sa`mi spui si mie mai multe detalii despre masina vanduta si pretul care ai luat pe ea? Daca poti . MS mult.

 

Este irelevant pretul cu care am vandut-o eu, erau alte preturi atunci. Iti pot spune ca am cumparat-o in ian. 2008 cu 28050 E+taxa inamtriculare. Masina avea 18.000 km, era masina de reprezentanta si nu fusase niciodata inmatriculata, ERA IN GARANTIE pana in martie 2009. Era fabricata in martie 2007. Am vandut-o cu 17.900 Euro in iunie, masina avea piele dakota, steptronic, trapa, navi business, audio hi-fi, jante/18", bi-xenon, pdc fata-spate si multe altele. Aveam carte service cu toate reviziile la zi si 63.000 km REALI. Masina era intr-o stare noua, fara zgarieturi, retusuri, era o masina super intretinuta. In conditiile de fata nu cred ca obtineam mai mult de 15-15.500k E pe ea, asadar facand o mica comparatie, eu cred ca ceea ce vrei tu sa cumperi nu face mai mult de 11.500-11.800 E

post-8627-1263208808_thumb.jpg

post-8627-1263208851_thumb.jpg

Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

Ceau, este un 320d la mine in oradea,am tot vazut masina in oras si acum am vazut ca e pe mobile.de , pare f intretinut, si xenon scaune sport piele partial, jante frumoase orig bmw 17", si 91.000km !!! e pe mobile.de , din oradea, are la nr :BH 24 BLU cere 13990 euro, o gasesti usor ,

Bafta la cumparare

Link to comment
Share on other sites

In conditiile de fata nu cred ca obtineam mai mult de 15-15.500k E pe ea, asadar facand o mica comparatie, eu cred ca ceea ce vrei tu sa cumperi nu face mai mult de 11.500-11.800 E

Doar 15-15.500 E pe masina aia, acum? Mi se pare foarte putin.

 

Legat de masina de care vorbea filip099, si mie mi se pare pretul cam mare. Probleme cu turbina sper sa fi avut, ca sa nu aibe el :)

Link to comment
Share on other sites

Mersi toturor pentru sfaturi.

Varianta de mai sus pica , masina are prea multi km , insa cel mai inportat e ca nu a fost intretinuta deloc, si nu merita banii astia chiar daca avea foarte multe dotari.

Chiar acum am vazut un 320d albastru , manual, navigatie mica (business), incalzire scaune, PDC, xenon, 122.000km adusa din germania acum 2-3 luni, mie mi a placut masina si arata destul de bine insa are cateva probleme care imi pun semne de intrebare:

Vopsit :capota + bara fatza , bara spate

+ o problema la un far era aburit, probabil fisurat sau spart.

Masina nu am pus`o pe tester azi , urmeaza maine sa o verific la partea de mecanica pe tester cand se intoarce de la Sinaia.

Sper sa nu fi avut vreun accident iar pretul ar fi undeva pe la 13 mii negociabil...

Alte variate ar fi la Bucuresti am mai vazut 2 masini care stau mai bine la dotari si au mai putini km + o culoare mai buna (gri sau negru insa nici albastru nu mi se pare prea rea daca masina nu ar avea probleme ) insa pretul sare de 14.000.

La sfarsitul saptamanii dupa ce probabil o sa mai vad 2 variante o sa ma decid daca il iau pe cel albastru care l`am vazut azi sau altul.

Singurul lucru care nu mi`a placut la interior ar fi ca are navigatie mica iar muzica se aude foarte foarte slab :) in coparatie cu bmw`ul care l`am vazut ieri cu navigatie mare(professional) care se auzea foarte clar chiar si dat la maxim.

Si as vrea sa va intreb daca este cineva pe aici cu e90 si are navigatie business sa`mi spuna si mie ce parere are despre cum se aude si daca au schimbat sonorizarea ? Ms

Edited by filip099
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.