Jump to content

Despre revizie


Raul_88

Recommended Posts

Salut. Am un 318i din '99 (E46) si ar cam trebui sa merg cu ea pe la revizie. Nu ca ar avea vreo problema. Doar ca au trecut multi km de la ultimul schimb de ulei (apropo cam la cat e optim?) si filtrele probabil au nevoie de inlocuire etc... Nemaiavand bmw, imi e frica sa merg la Bavaria sa nu-mi dea aia pe banana cu preturile. Voi ce ma sfatuiti? Sunt si alte service-uri serioase si rentabile? Sau sa strang din .. si sa merg totusi la ei? Eventual in cazul in care sunt doar schimburile de rutina (consumabile ulei+filtre...) un pret estimativ pentru modelul in pricina? Va multumesc anticipat!
Link to comment
Share on other sites

ai mai multe variante, chiar si pe forum... una dintre ele e un pachet de servicii achizitie + montaj cu preturi reduse...

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=54572

+

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=69075&hl=

 

si mai sunt oferte destule, asta e doar una care mi-a venit in minte acum ca si calitate+rentabilitate... :)

Link to comment
Share on other sites

Reviziile nu se fac la 10.000km :) Nu exista asa ceva decat printre blocuri.

 

In functie de modelul de BMW exista intervale RECOMANDATE de service.

Intervalele oficiale BMW nu sunt respectate de catre posesorii acestei marci. Majoritatea schimba uleiul, filtrele, lichidul de racire, etc inainte de termen. NIMIC nu e rau in asta. Poate doar faptul ca o sa ajungi sa platesti foarte mult din 12.000 in 12.000 de km pentru aceste schimburi.

 

Ulei schimba-l la 10.000-12.000km. Daca bagi ulei bun poti schimba si dupa mai multi km. Daca masina ta are multi km [spre 200.000km sau mai mult...schimba la 10.000km]

Filtrul de ulei...schimba-l in acelasi timp cu uleiul.

Filtrul de aer...schimba-l cand e imbacsit [la 2000km sau 10.000km sau .... ] Degeaba il schimbi la 8000km si el e imbacsit de la 4000km !!! Daca mergi doar pe la munte, pe drumuri fara praf si nu stai in esapamentul altei masini din fata ta...il poti schimba la 40.000km

Filtrul de combustibil...il schimbi daca ai probleme cu el. Nu e decantorul de la Dacia 1300 !!!

Microfiltrul ... schimba-l cand e imbacsit. La el poti sa ai acces in 30'. Daca are putin praf il scuturi si il bagi inapoi. Daca e rupt si/sau este imbacsit...schimba-l.

 

Verifica :

-franele [placutele, schimba lichidul la 2 ani]

-uleiul de la servo

-lichidul de racire

-presiunea in roti

-elementele de directie

Link to comment
Share on other sites

Revizia se face la 10 000 km Âşi schimbi toate filtrele (ulei, benzinĂŁ, aer Âşi polen).

 

Schimbul ĂŽl poĂži face ĂŽn orice service, nu costĂŁ mult ...

Mai era sa ii spui sa schimbe si placutele ,discurile de frana si lichidul de frana :))

 

Subscriu raspunsului lui Jacobs.

In plus ar trebui sa verifici si starea bujiilor.

Link to comment
Share on other sites

Jacobs are dreptate...dar adug eu verifcarea si eventual schimbarea lichidului de servodirectie(sunt patit ca mie mi-a picat pompa) si lichidul de frana(frane strong strong dupa schimbarea lichidului).

Jacobs a scris ca lichidul de rana se schimba la 2 ani.

Link to comment
Share on other sites

Scuze acum am revazut reply'ul lui Jacobs este o revizie normala completa. O sa fac poze pe cartea de service la inspectiile I si II cu ce inseamna fiecare si o sa le pun sau daca sunt deja si cred ca sunt pe forum e mai mult decat OK cu informatiile primite.

 

Jacobs are dreptate...dar adug eu verifcarea si eventual schimbarea lichidului de servodirectie(sunt patit ca mie mi-a picat pompa) si lichidul de frana(frane strong strong dupa schimbarea lichidului).

Jacobs a scris ca lichidul de rana se schimba la 2 ani.

Corect lichidul de frana se schimba o data la 2 ani pentru ca este indicat intervalul de schimb pe computerul masinii. Am repostat dupa ce am recitit reply'ul lui jacobs, plus ca baiatul a zis ca nu a mai facut revizia de mult timp...

Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg cum faceti voi schimb de ulei la 15000 km???

Eu la a mea fac schimb de ulei, filtre, etc odata la 10000 km.

In primul rand ca mie mi se aprinde martorul din bord pe la 9000 si ceva de km si ma tot avertizeaza sa fac schimbul (Oil Service).

Voi ce faceti? Mergeti 5000 de km cu martorul de oil service aprins in bord?

Link to comment
Share on other sites

MirceaRM nu stiu ce masina ai dar la un E46 iti arata 22500km dupa ce se reseteaza OIL SERVICE.

 

CatuXXX chiar scriam ca sunt intervale de service recomandate de BMW si intervalele de schimb utilizate de catre fiecare posesor de BMW.

Daca pui intervalele si schimburile pentru Inspection I si/sau II o sa intre intr-o ceata totala :lol:

Acolo intervalele de schimb de ulei si filtre sunt mari !!! :)

Pe acest forum lumea schimba filtrul de combustibil la 10.000km si/sau filtrul de habitaclu la 10.000km :)

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Mda asa este insa ar putea sa se inspire si sa vada ce inseamna practic revizia la masina lui exceptand km aferenti...altii decat in regim de Romania si sa vada amu ca nu vorbim balarii. Avand in vedere ca a spus ca vrea o ''revizie'' la masina trecand mult timp de la precedenta practic tot ce s-a scris pana acum in topic trebuie sa schimbe si sa verifice. Corect?
Link to comment
Share on other sites

Pai ori merge la BMW si face Inspection I sau II...sau alege un service si le spune EL ce sa verifice/schimbe !!!

 

Este o diferenta mare intre cele doua variante. Si de bani si de satisfactie la final.

Nu cred ca e vorba doar de mentalitate made in RO. Pe un francez-spaniol-neamt il costa 1/3 dintr-un salariu un Inspection !!!

 

Eu in locul lui mi-as stabili un buget si in functie de el as efectua verificarile si schimburile mai importante.

Link to comment
Share on other sites

Pai ori merge la BMW si face Inspection I sau II...sau alege un service si le spune EL ce sa verifice/schimbe !!!

 

Este o diferenta mare intre cele doua variante. Si de bani si de satisfactie la final.

Nu cred ca e vorba doar de mentalitate made in RO. Pe un francez-spaniol-neamt il costa 1/3 dintr-un salariu un Inspection !!!

 

Eu in locul lui mi-as stabili un buget si in functie de el as efectua verificarile si schimburile mai importante.

stii cumva care e cel mai bun ulei pt e46?

Link to comment
Share on other sites

stii cumva care e cel mai bun ulei pt e46?

 

Cred ca cel pe care il gasesti in reprezentantele BMW.

 

Daca nu te incanta aceasta idee...gasesti aproape la toti marii producatori de uleiuri 2-3 variante de ulei.

Castrol cu 0W-30, 5W-30, 5W-40

Mobil1

Motul

???

 

Sunt cateva topicuri despre uleiuri :)

Link to comment
Share on other sites

Cel mai bun ulei probabil ca e uleiul BMW (facut de Castrol). Eu asta folosesc si sunt multumit. Probabil ca iti trebuie 5W-30. Poti sa cumperi de pe forum, sunt cativa useri care au la vanzare (nu vreau sa dau nume). Trebuie sa fie in jur de 40 Ron/l. Edited by ryso
Link to comment
Share on other sites

Cel mai bun ulei probabil ca e uleiul BMW (facut de Castrol). Eu asta folosesc si sunt multumit. Probabil ca iti trebuie 5W-30. Poti sa cumperi de pe forum, sunt cativa useri care au la vanzare (nu vreau sa dau nume). Trebuie sa fie in jur de 40 Ron/l.

Acum si BMW si Castrol sunt facute de BP.

Link to comment
Share on other sites

Cel mai bun ulei probabil ca e uleiul BMW (facut de Castrol). Eu asta folosesc si sunt multumit. Probabil ca iti trebuie 5W-30. Poti sa cumperi de pe forum, sunt cativa useri care au la vanzare (nu vreau sa dau nume). Trebuie sa fie in jur de 40 Ron/l.

Acum si BMW si Castrol sunt facute de BP.

 

poate alea originale.

Link to comment
Share on other sites

eu la 15 mii schimb uleiul si filtrele (aer si ulei), la 30 mii schimb si filtrul de carburant si microfiltrul. cel de aer la mine nu se imbacseste chiar asa cum spuneti la 10 mii km, cand il schimb la 15 mii e negricios dar nu imi influenteaza mersul motorului Edited by freeone
Link to comment
Share on other sites

La un BMW e46 320d, dupa ce faci schimbul si resetezi contoarul, vei vedea Oil Service 22.000 km, dar, ceace nu foarte multa lume stie, este ca acei 22.000 km pana la urmatorul schimb nu inseamna neaparat 22.000km reali, pe kilometrajul masinii adica! Cei 22.000 km scad/se modifica din 50 in 50 km, in functie de modul in care conduci! Daca mergi mult in oras, scad mai repede, afara se apropie de cei 50 km reali. Aceste date sunt prezente si pe site`urile BMW, scrie chiar si in manual despre. Sa va dau exemplul meu: am schimbat in vara uleiul + toate filtrele la 130.000 pe kilometraj, am resetat Oil Service`ul, au aparut 22.000 km. Bun! In toamna, undeva in noiembrie, din cei 22.000 km de la Oil Service, au ramas 3.100 km pana la urmatoarea revizie, dar pe kilometraj aveam 145.000 km! Calcul simplu: 15.000 km (kilometrii parcursi conform kilometrajului) + 3.100 km (atat mai puteam face conform Oil Service BC) egal 18.100 km! Diferenta de la 18.100 km pana la 22.000 km masina a scazut-o datorita modului de condus (mers in oras, semafoare, autostrazi afara cu viteze mari pe perioade lungi de timp etc). Ma gandesc ca teoretic ar fi posibil sa parcurgi cei 22.000 km si pe kilometraj, dar asta implica sa nu fortezi deloc masina, sa nu o turezi etc..... dar atunci de ce ne-am luat BMW! :)

 

Sper sa fie de folos cuiva ce-am scris mai sus! Toate cele bune!

 

PS. Notati-va pe o hartie cati km aveti pe bord la urmatorul schimb si veti observa acelasi lucru.

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.