Jump to content

520 i


emitzu

Recommended Posts

As avea si eu o intrebare la voi si anume se merita aceasta masina ?

Am inteles ca motorul asta de 2000 in perioada asta de '98 - 2000 nu prea a fost reusit si la ce consum sa ma astept de la aceasta masina, nu de alta dar am vazut ca sunt foarte ieftine pe DE iar taxa e in jur de 900 eur.

Link to comment
Share on other sites

e39 de care vrei tu si 525i s-au facut numai dupa 2000 si sunt euro3 cel putin si cele din 2003 sunt euro 4. Asa ca taxa nu e 5000 de euro...

 

La cel care ti-am sugerat diferenta la taxa fata de 520i ar fi de la marimea motorului, 523 are vreo 200cc in plus daca nu ma insel...

Link to comment
Share on other sites

As avea si eu o intrebare la voi si anume se merita aceasta masina ?

Am inteles ca motorul asta de 2000 in perioada asta de '98 - 2000 nu prea a fost reusit si la ce consum sa ma astept de la aceasta masina, nu de alta dar am vazut ca sunt foarte ieftine pe DE iar taxa e in jur de 900 eur.

Am nikasil de 1 an si jumatate si nu am avut nici un fel de problema cu motorul pana acum...520i E39 1997...

Link to comment
Share on other sites

e39 de care vrei tu si 525i s-au facut numai dupa 2000 si sunt euro3 cel putin si cele din 2003 sunt euro 4. Asa ca taxa nu e 5000 de euro...

 

La cel care ti-am sugerat diferenta la taxa fata de 520i ar fi de la marimea motorului, 523 are vreo 200cc in plus daca nu ma insel...

200 de grame de Jack :)

Link to comment
Share on other sites

As avea si eu o intrebare la voi si anume se merita aceasta masina ?

Am inteles ca motorul asta de 2000 in perioada asta de '98 - 2000 nu prea a fost reusit si la ce consum sa ma astept de la aceasta masina, nu de alta dar am vazut ca sunt foarte ieftine pe DE iar taxa e in jur de 900 eur.

Am nikasil de 1 an si jumatate si nu am avut nici un fel de problema cu motorul pana acum...520i E39 1997...

Si ce consum ai ?

oras, mixt si afara ???

Link to comment
Share on other sites

As avea si eu o intrebare la voi si anume se merita aceasta masina ?

Am inteles ca motorul asta de 2000 in perioada asta de '98 - 2000 nu prea a fost reusit si la ce consum sa ma astept de la aceasta masina, nu de alta dar am vazut ca sunt foarte ieftine pe DE iar taxa e in jur de 900 eur.

Am nikasil de 1 an si jumatate si nu am avut nici un fel de problema cu motorul pana acum...520i E39 1997...

Si ce consum ai ?

oras, mixt si afara ???

Eu tot nikasil am de 3 ani de zile. Cand am luat masina imi lua 13% in oras si in jur de 8% in afara iar in forja undeva la 19-20%. Acum Masina a suferit modificari la evacuare(cu serpisori catalizator etc), la admisie si intre timp mi-a aparut o eroare la sonda lambda si cu toate astea motorul merge super bine cu 0w-40 iar acum iarna consumul in oras de benzina e undeva la 18%(asta considerand ca nu se ridica temp la 90 de grade daca e f frig.

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Tu vad ca ai 523 i nu 520i, pe mine ma interesa consumul la 520 sau e mai mare ? :)

 

 

Eu am BMW 520i din 98,mananca in jur de 11-13litri in oras si 8-9litri in afara .

Aud la foarte multi ideea ca daca este motor de nikasil ai probleme.Daca ai grija de masina si ea are grija de tine.

Bafta la cumparare,si sa te bucuri de masina.

Link to comment
Share on other sites

cele cu nikasil sunt cele cu vanos doar pe admisie, si nu apar probleme la motor decat daca bagi benzina cu mult sulf, acum treaba este reglementata si nu mai exista carburanti cu >10ppm sulf la pompa. am eu din 99 520i dubluvanos si sunt multumit de motor! mai mare, asigurari mai mari, impozite mai mari, samd, si eu am vrut un 525i, dar ce sa-i faci... e romania :)

 

oras 13-15, afara 8-9 in functie de cum o alergi.

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Am avut pana ieri un 523i 1996, 2500 cmc, inmatriculat, vanos.

Am dat masina cu 4150 euro la Iasi. O sa ma duc peste 2 saptamani sa o duc, nu ma grabesc... (am treaba pana atunci :)).

 

Consum in oras:

vara: 13-14 Litrii + 1 L AC

iarna: 14-15 Litrii

 

exterior: bucuresti - constanta - 9 litrii cu o medie de 130 km/h.

 

impozit 2009 - aprox.450 lei

anul asta parca e cu 20% mai mult

 

RCA - 600 lei/an la EuroIns

anul asta am vazut ca gasesti la 800 lei.

 

Cu motorul n-am avut probleme niciodata.

Tot ce am schimbat legat de motor sunt senzorii de la axa cu came si pompa de apa. aaa si un termostat. In rest sunt piese care sunt considerate consumabile.

 

Sunt masini bune dar trebuie sa ai grija de ele.

 

Spor!

post-12655-1265871677_thumb.jpg

post-12655-1265871688_thumb.jpg

post-12655-1265871703_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

daca au sarit de 150k km cele cu nikasil pot fi intradevar ok. Asta inseamna ca ori nu au prins prea multa benzina cu sulf ori ca a fost refacut deja motrul pe garantia BMW la vremea respectiva. Oricum eu as face macar un test de compresie inainte sa cumpar o masina cu motor Nikasil.
Link to comment
Share on other sites

As avea si eu o intrebare la voi si anume se merita aceasta masina ?

Am inteles ca motorul asta de 2000 in perioada asta de '98 - 2000 nu prea a fost reusit si la ce consum sa ma astept de la aceasta masina, nu de alta dar am vazut ca sunt foarte ieftine pe DE iar taxa e in jur de 900 eur.

Am nikasil de 1 an si jumatate si nu am avut nici un fel de problema cu motorul pana acum...520i E39 1997...

Si ce consum ai ?

oras, mixt si afara ???

Mers normal ,am scos si 7,6 (consum facut la pompa) dar in general 8,7-12 (mixt)...

Link to comment
Share on other sites

Am mers vara trecutĂŁ Suceava-ConstanĂža cu un 520i din 1996 steptronik, cu o medie de 90-100 km h, farĂŁ sa acccelerez dintr-o data, mers lejer, fara sa o forĂžez, incercand sa vad cat de puĂžin poate consuma.... Mi-a luat 6,8l 100km la drum intins :-bd, la intoarcere am calcat-o ceva mai tare, in medie cam 130 Âşi a luat 9l 100 km... La o astfel de maÂşina conteaza foarte mult Âşi cum o calci.... Te-aÂş sfatui sa mergi pe nikasil :)
Link to comment
Share on other sites

Am mers vara trecutĂŁ Suceava-ConstanĂža cu un 520i din 1996 steptronik, cu o medie de 90-100 km h, farĂŁ sa acccelerez dintr-o data, mers lejer, fara sa o forĂžez, incercand sa vad cat de puĂžin poate consuma.... Mi-a luat 6,8l 100km la drum intins :-bd, la intoarcere am calcat-o ceva mai tare, in medie cam 130 Âşi a luat 9l 100 km... La o astfel de maÂşina conteaza foarte mult Âşi cum o calci.... Te-aÂş sfatui sa mergi pe nikasil :)

Am inteles cam care e treaba.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.