Jump to content

eibach pro kit


84TNY

Recommended Posts

salut as vrea sa trec de la arcuri de paket-M la arcuri eibach daca este cineva care si-a montat asa ceva pe masina va rog daca se poate niste poze si daca devine mult mai rigida.va multumesc.

 

daca nu am postat unde trebuie imi cer scuze.

 

Te lamuresc eu dar sa-mi raspunzi la aceste intrebari apoi iti arat si poze ...

Masina este Coupe sau sedan ? esti sigur (ai dovezi? ) ca suspensia de pe masina este M technic? Sport sau Stock ? daca pui arcuri sport pe amortizoare stock le faci praf ...

 

Otiunile sunt :

Eibach Pro Kit

http://img535.imageshack.us/img535/3610/eibache46prokit2.jpg

Eibach Sport Line

http://img52.imageshack.us/img52/56/e46sportline2.jpg

H&R Race

http://img190.imageshack.us/img190/369/dsc00643h.jpg

H&R Sport

http://img194.imageshack.us/img194/4302/p1010005kw.jpg

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

din cate stiu eu nici un fel de arc sport nu merge pe telescopul original pt ca acesta nu isi mai face curs luyi completa si sta tot timpul comprimat, arcurile sport finda mai mici. in timp o sa buseasca uleiul din ele si le dai la fier vechi
Link to comment
Share on other sites

Sunt multi care au arcuri sport pe telescoape normale si n-au nici pe dracu, am eu de 30k si sunt perfecte, o sa schimb suspensia ca vreau reglabila.

Faza e ce drop au arcurile, daca au maxim 40mm sunt ok pe telescoape normale.

 

interesant, eu stiam ca nu merge. oricum l mine sezice ca ar fi suspensie M. m-am uitat eu asa pe sub ea dar nu e nimic deosebit. intradevar este mai joasa si mai rigida dar nu stiu ce sa zis. o sa dau rotile jos si o sa pun jantele de vara si atunci o sa ma uit atent, ar trebuie sa fie ceva stantat pe ele, nu?

Link to comment
Share on other sites

.

 

interesant, eu stiam ca nu merge. oricum l mine sezice ca ar fi suspensie M.

cere lista de optiuni de la BMW ca de la A CREDE pana la A AVEA e diferenta mare .... iar BMW din fabrica nu-ti da masina coborata indiferent ce suspensie ai avea . stock,sport sau M ,e doar o impresie de-a ta ....baga degetele intre roata si aripa ai 1 deget ? NU AI X3 SAU X5 :)

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

citisem la un momentdat ca s-ar putea deosebi arcurile stock in functie de culoarea trase pe ele. gri - stock, verde-sport, rosu-m...nu sunt sigur dar asa imi amintesc. mai stie cineva de treaba asta? am sa caut si revin cu detalii daca gasesc.
Link to comment
Share on other sites

pai la mine nu sunt de fabrica. asta de la care am luat eu masina a comandat kit de M3 bari+praguri, a pus jante cu cauciucuri noi si a zis ca a pus si arcuri si de asta cred, pt ca a bagat ceva banuti in ea. un prieten are un coupe tot ca al meu si e mai inalt. eu intrebam daca are stantat ceva sau care e diferenta dupa care sa imi dau seama daca sunt de M sau de care mama lor sunt
Link to comment
Share on other sites

Nu fac afirmatii aiurea .Arcurile sport inafara de faptul ca sunt mai scurte au si alt coeficient de elasticitate deci prin urmare amortizorul nu o sa mai amortizeze in parametri (ma refer aici la amortizorul normal) .Vorbesc din experienta ,asa am avut eu pe masina ,si la o denivelare mai mare imi era frica sa nu pierd controlul masini .Practic cursa pe care amortizau era de vreo 3-4 cm ,restul ce depasea ,lovea direct in tampoanele de cauciuc rezultand un soc zdravan si efectul ala de barca . Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

Eu am asa, de 30.000km, merge perfect, insa si amortizoarele sunt bune, nu gunoaie.

Depinde de arc, eu am drop 40/40mm, nu se simte nimic aiurea, masina e mai ferma o idee si mai joasa.

Atata tot.

Altii pun arcuri foarte scurte, atunci nu e bine deloc ca face bottom out, loveste telescopul...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Eu am asa, de 30.000km, merge perfect, insa si amortizoarele sunt bune, nu gunoaie.

Depinde de arc, eu am drop 40/40mm, nu se simte nimic aiurea, masina e mai ferma o idee si mai joasa.

Atata tot.

Altii pun arcuri foarte scurte, atunci nu e bine deloc ca face bottom out, loveste telescopul...

 

Parere... de la Eibach ProKit merg arcurile daca le schimb si imi las amortizoarele originale, masina fiind 325i e90. (arcurile noi ar cobora cu 30mm fata si 25 spatele) ?

Link to comment
Share on other sites

pai din ce stiu, Eibac ProKit este expre ptr asa ceva... adica arcuri sa-ti coboare masina, pentru telescoape stock...

asa stiu si eu... dar sunt putin in dilema, ca nu as vrea sa imi schimb decat arcurile ,si sa nu imi distruga apoi telescoapele !

Edited by Raul46
Link to comment
Share on other sites

M-am documentat destul de mult pe chestia asta. Am si cumparat un kit eibach + amortizoare bilstein b8, dar inca nu e pe masina. Sper sa il pot pune pe masina saptamana asta si voi reveni cu impresii. Din ce am aflat si discutat, arcurile eibach prokit, cu o coborare moderata, de 3 cm (atat coboara prokit) merg cu amortizoare normale, dar vor avea doar un rol decorativ cu amortizoarele stock.

Imbunatatirile asupra tinutei de drum fata de niste arcuri stock/amortizoare stock in stare buna e minora.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
inca ceva daca se poate am vazut pe arcurile stock dungi de diferite culori rosu/alb,verde,albastru...banuiesc ca este un fel de cod ce se refera la inaltimea lor sau la duritate stie cineva exact semnificatia culorilor.
Link to comment
Share on other sites

inca ceva daca se poate am vazut pe arcurile stock dungi de diferite culori rosu/alb,verde,albastru...banuiesc ca este un fel de cod ce se refera la inaltimea lor sau la duritate stie cineva exact semnificatia culorilor.

 

poate te lamuresti cu astea (pozele si un *.pdf)

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Cred cĂŁ se referĂŁ la tipul de arc... sport, normal, etc...

Eu pe ale mele am vĂŁzut cĂŁ au doar o dungĂŁ de culoare albĂŁ :)

Âşi pe mine m'ar interesa exact semnificaĂžia acestor dungi de pe arcuri

Edited by Allex
Link to comment
Share on other sites

Am si eu montate arcuri Eibach, dar eu asa am luat masina, si mi le-a dat si pe cele originale. Nu stiu cum era inainte cu cele originale dar acum e un pic rigida dar nu foarte mult, insa e mult mai stabila pe drum si in curbe si are si alt aspect exterior acum
Link to comment
Share on other sites

Cred cĂŁ se referĂŁ la tipul de arc... sport, normal, etc...

Eu pe ale mele am vĂŁzut cĂŁ au doar o dungĂŁ de culoare albĂŁ :)

Âşi pe mine m'ar interesa exact semnificaĂžia acestor dungi de pe arcuri

 

In pdf-ul atasat de mine sunt codurile de culoare (fata si spate adica front si rear) iar la sfarsitul paginilor tipul de suspensie plus alte dotari pe care le are masina...Importanta este aici tipul de suspensie. Arcurile spate si fata din poza sunt de ex. suspensie sport standard la coupe si 330i din 2001 Septembrie, ....ultimul rand..din filele alea..si la altele daca citesti.

Dungile reprezinta asa numita "tara" a arcurilor si care banuiesc ca se refera la capacitatea de a atinge o anumita sageata (inaltime) sub o sarcina definita....mai pe scurt "cat de rigide sau "tari" sunt"....

Banuiesc ca si tu si cel de deasupra nu ati vazut fila atasata sau probabil nu ati avut rabdare s-o intelegeti...

Am si pentru celelalte motorizari/ tipuri de caroserie...dar asta mai tarziu.

Bafta

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.