Jump to content

tremurat e36 318is 92


Recommended Posts

mam gandit sa rezolv o vechie problema ce o aveam la masina demult, masina tremura la interval de cateva secunde cand sta la relanti , schimbatorul la fel tremura cand este scoasa din viteza, asta se intampla si la cald si la rece

am pus buji noi beru platinum ,verificat partea electrica si injectoarele, aer fals nu trage(am verificat partea de la admisie fara vacum),distributia este pusa bine cu sculele din poza,senzor clapeta accelaratie nou,senzor temperatura motor,garnitura cu chiulasa rectificata,valve noi, (tacheti iam dus la atelier unde am rectificat chiulasa si leo schimbat nustiu ce si nu mai bat PLM)sunt multe de enumerat

 

 

suporti de la motor sunt cei din fabrica nu iam schimbat

 

cine o mai avut probleme cu tremuratu la e36 si ce a schimbat la ea sa scape????

 

vreau sa fac o lista cu ce am de verificat,

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

am cumparat masina cu catalizatorul schimbat si este fara sonda :)

la alternator am schimbat carbuni si incarca 14-14.2

 

 

faza este k tremura si schimbatorul cand este in punctul mort si dupa ceva timp de mers,cand este la punctul mort tremura mai tare schimbatoru

 

caroseria tremura putin de tot,nu se simte dumai daca esti atent si daca opresit muzica, tremura la interval de 10 secunde

si parca se aude k se tureaza putin motoru si dp scade turatia la normal, acul de la turometru sta fix cand face asa,

 

am sa dau catalizatorul jos sai fac o gaura si sa sudez o piulita sai pot pune sonda

 

 

relantiul nu oscileaza decat la prima pornire in ziua respectiva (rar nu zilnic) oscileaza forte putin si dpaia sta fix,

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca piulita aia de la sonda nu are pas standard metric, ci are un pas mai mic.

 

Oscilatia la relanti ar putea fi si de la volanta cu masa dubla (in cazul in care ai AC pe masina).

 

 

mersi de sfat, o sa iau sonda cu mine cand cumpar

masina este fara AC

 

Vezi ca piulita aia de la sonda nu are pas standard metric, ci are un pas mai mic.

 

Oscilatia la relanti ar putea fi si de la volanta cu masa dubla (in cazul in care ai AC pe masina).

 

 

mersi de sfat, o sa iau sonda cu mine cand cumpar, mufa de la sonda exista langa cutie si este aciperita cu o mufa cum are sonda si pe unde iese firele este pus un cauciuc sa nu intre praf (oare asa scump era un catalizator cu sonda [spanioli prosti :) :lol: ] )

 

masina este fara AC

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
am sa dau catalizatorul jos sai fac o gaura si sa sudez o piulita sai pot pune sonda

 

 

relantiul nu oscileaza decat la prima pornire in ziua respectiva (rar nu zilnic) oscileaza forte putin si dpaia sta fix,

 

Nu are treaba sonda lambda.Chiar daca nu o ai, computerul nu mai trece in closed loop, valoarea ramane constanta tot timpul, 0.45V.La pornire oricum nu are treaba sonda lambda deoarece injectia este in open loop, deci injectia nu este influentata de valorile sondei.

Posibil sa fie o problema la regulatorul de ralanti sau la presiunea de benzina.Verifica si daca sunt ceva erori.

Poti sa pui la loc si sonda lambda, probabil va scadea un pic consumul.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Care e solutia ? Am patit azi la fel, am pornit cu greu motoru si in final se aude ca un diesel stricat cum a zis si colegu de mai sus , si la mine se aude aiurea si evacuarea aia ca si cum pierde pe undeva ....E de vina sonda lamba? stie cineva ?
Link to comment
Share on other sites

ai rezolvat ceva pana la urma?

[/quote

 

sa ameliorat, am aflat k 318is din 92 nu are sonda lanbda si catalizator din fabrica,pe autostrada imi lua 9%cgiar si 10% si mergeam constant cu 140km/h,am dat catalizatoru jos si la-m taiat k imi parea ceva suspect si este k o teava de evacuare,la intrare se misoreaza mult gaura si dintr-o parte in alta a catalizatorului este o tiava subtire cu gaurele in ea,

am cumparat un catalizator nou cu ceramica si o sonda lanbda bosch pt bmw si acuma pot sta sa mananc in garaj cu motoru pornit k nu baga miros de benzina k inaite iar consumu a scazut (50%orasi-50%national cu consum de 9% majoritatea facuti in forja,mai ales la pauzele de masa :))

exact nu stiu de la ce a scazut consuma k am schimbat o gramada la masia,de la garnitura chiulasa+supape si arcuri noi,senzor claptete accelaratie curatata toata admisea,tacheti noi,carbuni alternator,disa+vacum ...etc ,lista continua mult pana la directie, blocant ,jante :twoup:

ramane pe viitor sa mai schimb bobinele (le voi pune pe motor cum sunt cele in 6 cilindri), injectoarele,volanta cu kit ambreaj si am terminat cu investitia pe partea mecanica,nu intrebati cat a fost mana de lucru sa schimb o anumita piesa,toate o fost inlocuite de mine intr-un garaj,

 

am intales k bobinele sunt cauza la: turarea motorului putin cand sta la relanti la interval de cateva secunde,se observa doar cu capota deschisa si daca este liniste,cand montez blocantu voi asculta sa vad daca mai face asa

Link to comment
Share on other sites

Care e solutia ? Am patit azi la fel, am pornit cu greu motoru si in final se aude ca un diesel stricat cum a zis si colegu de mai sus , si la mine se aude aiurea si evacuarea aia ca si cum pierde pe undeva ....E de vina sonda lamba? stie cineva ?

[/quot

 

 

evacuarea se rezolva cu o pasta speciala care se pune unde se inbina catalizatoru cu toba de evacuare si o garnitura noua intre evacuare si catalizator,la mine fasia pe la jumatatea masini si am pus pasta unde se inbina tiava :twoup: de la esapament cu catalizatoru si sa rezolvat

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

evacuarea daca rasufla, e si cazul meu :twoup: , ar trebui sa se rezolve cu o garnitura noua, 15lei.

maine o primesc si o voi monta. e vb de garnitura dintre serpi si intermediara.

sper sa nu mai fie nevoie de pasta.

 

daca mai continua cu zgomotul ala la relanti, si dupa ce-i schimb bobinele si ce o sa-mi dea la tester, o sa bag motorina in el :))

Link to comment
Share on other sites

evacuarea daca rasufla, e si cazul meu :D , ar trebui sa se rezolve cu o garnitura noua, 15lei.

maine o primesc si o voi monta. e vb de garnitura dintre serpi si intermediara.

sper sa nu mai fie nevoie de pasta.

 

daca mai continua cu zgomotul ala la relanti, si dupa ce-i schimb bobinele si ce o sa-mi dea la tester, o sa bag motorina in el :punk:)

:twoup: :) :) :( :( am auzit k motorina curata si ar fi indicata pt injectoare :D :D doar din auzite

eu am dat de 3 ori catalizatoru jos si tot aceiasi garnitura am pus intre serpi si catalizator si nu pierdea,can am cumparat catalizatoru nou a venit cu kit de montaj:garnitura 4piulite,2suruburi cu 2 arcuri si cu 2 piulite si 4 saibe,asta am cumparato de la un magazin de piese auto,si acum o mai am prin trusa k nu am folosito toata

Link to comment
Share on other sites

cat te-a costat catalizatorul?

199E cu transport de pe ebay din germania si a venit si cu kit montaj,are tiava :twoup: mai mare fata de original si este cu ceramica se vedea, dupa montarea catalizatorului a sondei si a valvei disa+vacum ,se simte enrom,urca liniar,pot spune k este alt motor,

Link to comment
Share on other sites

am dat catalizatoru jos si la-m taiat k imi parea ceva suspect si este k o teava de evacuare,la intrare se misoreaza mult gaura si dintr-o parte in alta a catalizatorului este o tiava subtire cu gaurele in ea.

 

Poti face te rog o schita cu acest inlocuitor de catalizator?

Link to comment
Share on other sites

am dat catalizatoru jos si la-m taiat k imi parea ceva suspect si este k o teava de evacuare,la intrare se misoreaza mult gaura si dintr-o parte in alta a catalizatorului este o tiava subtire cu gaurele in ea.

 

Poti face te rog o schita cu acest inlocuitor de catalizator?

:twoup: :) :) voi incerca pe duminica daca am timp

venea teava de la inbinarea de la serpi si intra in catalizator (care era exact k o toba atat pe dinafara cat si pe dinauntru)la intrare in catalizator tiava se micsora dublu si dintro parte in alta cat era catalizatoru era o tiava care era plina cu gaurele... :( :( :D :D pericol descriere :D :punk:

poate voi pune la sfarsit de saptamana o schita sa poti intalege,

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 2 weeks later...

La m40 E36,cauzele acestor vibratii pot fi de la :

 

Distributor cap and rotor:

Wear item and can oxidize. Rough running engine and misfiring can be products of a bad distributor cap and rotor. An easy job to replace.

Link to comment
Share on other sites

UAU! ce vechi este topicul,am si uitat de el.

pana la urma am curtat injectoarele,senzori detonatii noi,senzori ax came si vibrochen noi,sonda lanbda,valva disa,alt debitmetru,carbuni si rulmenti alternator........lista poate continua dar pana la urma am ajuns la concluzia ca la masina mea este de la suporti de motor si cei de la cutie pe care i voi schimba in curand

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

Si M44-ul meu tremura la ralanti.

Se simte si in masina (gen ARO dar cu amplitudine mai mica).:rolleyes:

Plus ca uneori, tot la ralanti, scade brusc turatia, da sa moara apoi se tureaza singur pana pe la 1500 rpm.

 

Si mie mi se intampla, inca nu am descoperit buba. Dar pana sa o turez, mi-a murit motorul la semafor odata:)) si la mine nu e "uneori" e tot timpul

Link to comment
Share on other sites

Si mie mi se intampla, inca nu am descoperit buba. Dar pana sa o turez, mi-a murit motorul la semafor odata:)) si la mine nu e "uneori" e tot timpul

Eu am rezolvat problema schimband sonda lamda

Link to comment
Share on other sites

La mine la m42 dupa ce sa rezolvat treaba cu instabilitatea relantiului a ramas acea trepidatie la relantiu(am impresia ca este o chestie tipica la IS) asa ca m-am obisnuit

Din cate am inteles este vorba de ceva la injectoare

Probabil dupa ce am sa termin cu caroseria am sa curat si injectoarele sa vedem cum sta problema dupa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.