Jump to content

Problema angel eyes


Recommended Posts

Un ochi de inger de pe o parte are o nuanta mai deschisa decat celalalt. Mentionez ca becuri sint identice si chiar si schimbate intre ele se intampla acelasi fenomen, iar farurile sint originale Hella, fara diferente vizibile intre ele, chiar identice as putea spune. Aveti idee de la ce poate fi?
Link to comment
Share on other sites

Un ochi de inger de pe o parte are o nuanta mai deschisa decat celalalt. Mentionez ca becuri sint identice si chiar si schimbate intre ele se intampla acelasi fenomen, iar farurile sint originale Hella, fara diferente vizibile intre ele, chiar identice as putea spune. Aveti idee de la ce poate fi?

 

 

incearca la user-ul ciupanezu . aici pe forum el cu siguranta stie care ar putea fi cauza. bafta

Link to comment
Share on other sites

Eu as masura curentul consumat de fiecare.

 

 

angeleyes original ?

 

daca da.. uita-te atent la oglinda de la soclu, asa am avut si eu la e39-le alb, si la un soclu o oglinda era "afumata" s-a rezolvat inlocuind soclul :)

 

Angel original.

 

Va multumesc pentru pareri, plauzibile ambele, cercetez maine si revin cu impresii.

Link to comment
Share on other sites

pana acum cateva saptamani,am avut aceeasi problema..la un far,angel eyes-ul se vedea mai slab in intensitate iar la celalalt mai puternic.le-am schimbat becurile intre ele si aceeasi problema,pana cand in cele din urma s-a ars becul slab.acum am luat altul si s-a rezolvat problema,ambele se vad la fel :) Edited by cata_meu_blue
Link to comment
Share on other sites

este foarte usor de desfacut farul, sticla este prinsa in cleme, dar de unde sa sterg negreala?

 

Aici este vorba de farurile de facelift de E39.

 

Sticla nu este prinsĂŁ ĂŽn cleme ci este lipitĂŁ cu mastic, este destul de greu sĂŁ desfaci totul, operaĂžiunea necesitĂŁ muncĂŁ Âşi atenĂžie.

Link to comment
Share on other sites

pana acum cateva saptamani,am avut aceeasi problema..la un far,angel eyes-ul se vedea mai slab in intensitate iar la celalalt mai puternic.le-am schimbat becurile intre ele si aceeasi problema,pana cand in cele din urma s-a ars becul slab.acum am luat altul si s-a rezolvat problema,ambele se vad la fel :)

 

 

Cand schimbai becurile intre ele problema se muta la celalat far, nu?

 

Este adevarat ca daca un bec este ars lumineaza mai slab, si din acest motiv initial am stat linistit, crezand ca asta ar fi cauza, dar am luat becuri noi si se vede identic, iar in momentul in care le schimb intre ele problema ramane la acelasi far. Ori daca erau becurile de vina trebuia sa se mute, sa urmeze becul. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Uita-te atent daca se aseaza bine becul in soclu, daca il bagi stramb o sa bata un pic intr-o parte, lumina se transmite prin fibra optica, fiecare inel de angel are doua cabluri optice,toate patru cablurile optice de la ambele inele se unesc intr-un "nod", lumina trebuie sa bata uniform pe acel nod pentru a transmite mai departe lumina tot uniform, e deajuns sa bata un pic intr-o parte si "nodul" nu primeste aceeasi intensitate pe toata suprafata.

 

O sa-ti arat mai jos pe un far de E39 facelift (hella) , desfacut:

 

http://img203.imageshack.us/img203/2200/picture050l.jpg

 

http://img220.imageshack.us/img220/4868/picture064y.jpg

 

http://img35.imageshack.us/img35/3453/picture059mit.jpg

 

Dupa cum observi in poza de mai jos, am lasat "nodul" indreptat spre lumina zilei si lumina se transmite perfect la toate cele patru capete ale cablurilor optice.Asta inseamna ca angel eyes-urile se vor aprinde uniform fara lipsa de intensitate pe anumite zone.

 

http://img709.imageshack.us/img709/8180/picture071mg.jpg

 

 

Daca astup "nodul" cu degetul, lumina nu se mai transmite deloc.Vezi poza de mai jos!

 

http://img695.imageshack.us/img695/7443/picture072b.jpg

 

Iar daca astup partial "nodul" cu degetul atunci lumina nu se mai transmite uniform iar cele patru capete ale cablurilor optice vor primi intensitate diferita, de aici rezulta angel eyes-uri care se aprind partial, doar unul din cercuri, doar jumatate de cerc, un cerc mai intens unul mai slab, se poate aprinde doar partea de sus a cercurilor iar partea de jos deloc si toate astea datorita luminii pe care o primeste "nodul".

 

http://img220.imageshack.us/img220/8284/picture075b.jpg

 

http://img38.imageshack.us/img38/8093/picture076vg.jpg

 

Acum problema poate fi de la bec, intensitate scazuta, oglinda din jurul becului e afumata sau exfoliata, becul nu este asezat bine in soclu si bate intr-o parte, verifica suprafata "nodului" sa nu fie afumata, murdara sau chiar topita de la folosirea unui bec cu intensitate mai mare de 10W.Ar mai fi si capetele cablurilor optice care intra in inelele de angel-eyes, ele au niste cleme de fixare, daca s-au rupt clemele alea si s-au indepartat un pic se mai reduce din intensitatea luminii transmise.Asta patetsc de obicei farurile care au "scapat" din accidente si par neatinse din punct de vedere optic.

 

Succes!

Link to comment
Share on other sites

...toate patru cablurile optice de la ambele inele se unesc intr-un "nod", lumina trebuie sa bata uniform pe acel nod pentru a transmite mai departe lumina tot uniform, e deajuns sa bata un pic intr-o parte si "nodul" nu primeste aceeasi intensitate pe toata suprafata.

 

 

http://img203.imageshack.us/img203/2200/picture050l.jpg

 

 

...verifica suprafata "nodului" sa nu fie afumata, murdara sau chiar topita de la folosirea unui bec cu intensitate mai mare de 10W.

 

Din cate se pare, acel "nod" ar fi de vina: la farul unde lumina are tenta mai inchisa, nodul prezinta pe suprafata sa o pata neagra. Este foarte posibil sa fie o arsura de la un bec neconform sau, in cazul fericit, doar de murdarie (desi mi se pare imposibil sa ajunga acolo si in cantitate asa mare, dar mai stii?). Voi merge initial pe cea de a doua varianta, rugamintea mea este de a ma sfatui un pic aici: cu ce as putea sa l curat, ce ar trebui sa stiu inainte de a ma apuca de treaba, ce solutie sa folosesc?

Link to comment
Share on other sites

.. rugamintea mea este de a ma sfatui un pic aici: cu ce as putea sa l curat, ce ar trebui sa stiu inainte de a ma apuca de treaba, ce solutie sa folosesc?

 

Infasori pe unul din degete o carpa de bumbac imbibata in spirt si cureti suprafata nodului.

 

Sper sa fie doar murdar, in cazul in care s-a topit suprafata nodului de la caldura prea mare emanata de un bec mai puternic, atunci nu prea mai ai ce sa-i faci.

 

Spor!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Un ochi de inger de pe o parte are o nuanta mai deschisa decat celalalt. Mentionez ca becuri sint identice si chiar si schimbate intre ele se intampla acelasi fenomen, iar farurile sint originale Hella, fara diferente vizibile intre ele, chiar identice as putea spune. Aveti idee de la ce poate fi?

 

 

am schimbat de curand balast-urile de angel eyes ( aftermarket, inclusiv cercurile ) iar , daca masina este oprita un cerculet din 4 la .. intamplare sa zic are intensitatea scazuta, daca pornesc motorul ( cu ele pornite,oprite) toate functioneaza corect !

 

1.sa fie de la baterie ?

2. sa fie din cauza prelungirii cablurilor ? ( cerculetele aftermarket au firisoare firave si foarte scurte)

3.balast la 50ron ( cu iesire pentru 2 cerculete) nu am legat "romaneste" ( banda izolier) am pus niste conectori utp ( prin capsare cu gel anti-oxidare)

Edited by englezu
Link to comment
Share on other sites

am schimbat de curand balast-urile de angel eyes ( aftermarket, inclusiv cercurile ) iar , daca masina este oprita un cerculet din 4 la .. intamplare sa zic are intensitatea scazuta, daca pornesc motorul ( cu ele pornite,oprite) toate functioneaza corect !

 

1.sa fie de la baterie ?

2. sa fie din cauza prelungirii cablurilor ? ( cerculetele aftermarket au firisoare firave si foarte scurte)

3.balast la 50ron ( cu iesire pentru 2 cerculete) nu am legat "romaneste" ( banda izolier) am pus niste conectori utp ( prin capsare cu gel anti-oxidare)

Nu stiu daca ai mentionat, ai montat relee? Pe ce sigurante ai facut circuitul? Daca da, ai calculat puterea de consum?

Daca da, contact rece la conexiuni, pentru asta trebuie sa masori tensiunea de intrare cu motorul oprit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.