Jump to content

pornire grea


vavas

Recommended Posts

salut!

am cumparat un bmw 320d din anul 2000 si am ceva probleme cu el la pornire!

de dimineata, porneste dupa 3-4 rotatii insa nu porneste rotund ci cumva ca si cum merge la inceput in 2 pistoane, iar dupa 2-3 secunde pornesc si celelalte.

apoi, daca merg cu ea destul incat sa se incalzeasca motorul, merge perfect din orice punct de vedere, inclusiv pornirea este la sfert... dar daca o las sa se raceasca si acul care indica temperatura ajunge la albastru, atunci nu porneste decat dupa 7-8-10 rotatii, arunca fum albastru atunci cand porneste si iarasi este problema cu mersul rotund, pentru 2-3 secunde.

aveti idee ce poate avea?

am fost la diferite service-uri, bujiile sant bune, injectoarele le-au curatat, releul l-am schimbat... vreau sa va mai spun caci si in timpul iernii, cand a fost gerul cel mare, la fel a pornit.

daca aveti vreo idee cu ce poate avea, va rog frumos sa-mi dati un indiciu!

Link to comment
Share on other sites

salut!

am cumparat un bmw 320d din anul 2000 si am ceva probleme cu el la pornire!

de dimineata, porneste dupa 3-4 rotatii insa nu porneste rotund ci cumva ca si cum merge la inceput in 2 pistoane, iar dupa 2-3 secunde pornesc si celelalte.

apoi, daca merg cu ea destul incat sa se incalzeasca motorul, merge perfect din orice punct de vedere, inclusiv pornirea este la sfert... dar daca o las sa se raceasca si acul care indica temperatura ajunge la albastru, atunci nu porneste decat dupa 7-8-10 rotatii, arunca fum albastru atunci cand porneste si iarasi este problema cu mersul rotund, pentru 2-3 secunde.

aveti idee ce poate avea?

am fost la diferite service-uri, bujiile sant bune, injectoarele le-au curatat, releul l-am schimbat... vreau sa va mai spun caci si in timpul iernii, cand a fost gerul cel mare, la fel a pornit.

daca aveti vreo idee cu ce poate avea, va rog frumos sa-mi dati un indiciu!

 

 

si nu o fi de la bujii? :)

Link to comment
Share on other sites

salut!

am cumparat un bmw 320d din anul 2000 si am ceva probleme cu el la pornire!

de dimineata, porneste dupa 3-4 rotatii insa nu porneste rotund ci cumva ca si cum merge la inceput in 2 pistoane, iar dupa 2-3 secunde pornesc si celelalte.

apoi, daca merg cu ea destul incat sa se incalzeasca motorul, merge perfect din orice punct de vedere, inclusiv pornirea este la sfert... dar daca o las sa se raceasca si acul care indica temperatura ajunge la albastru, atunci nu porneste decat dupa 7-8-10 rotatii, arunca fum albastru atunci cand porneste si iarasi este problema cu mersul rotund, pentru 2-3 secunde.

aveti idee ce poate avea?

am fost la diferite service-uri, bujiile sant bune, injectoarele le-au curatat, releul l-am schimbat... vreau sa va mai spun caci si in timpul iernii, cand a fost gerul cel mare, la fel a pornit.

daca aveti vreo idee cu ce poate avea, va rog frumos sa-mi dati un indiciu!

 

 

si nu o fi de la bujii? :)

am testat si bujiile, se rosesc imediat ce se conecteaza la 12v!

Link to comment
Share on other sites

Nasol...ai verificat cu alta? sau deja ai schimbat-o?

nu, am dat-o jos si am dus-o la rectificat!

peste 2 zile ma duc la service sa iau masina.

oricum am verificat absolut tot ceea ce trebuia verificat pt problema asta.

singurul lucru care ramasese neverificat era pompa si s-a confirmat faptul ca ea este de vina.

am fost la 6-7 service-uri si toti imi spuneau cate o versiune si de asta am tot sperat sa nu fie pompa, dar asta ce sa-i faci...

Link to comment
Share on other sites

trebuie schimbata sau reglata? te intreb pt ca si mie iarna pe ger imi facea la fel, pornea super aiurea ca un tractor

se poate regla, dar costa 2-300 de euro(cu garantie).

nu am ce sa fac, este mai bine sa o repar decat sa iau alta la mana a 2-a si sa ma lase si asta dupa 10-15000 de km.

Link to comment
Share on other sites

ca sa nu mai deschid alt topic, cu scuzele de rigoare vavas, am si eu daca pot s-o numesc asa, o problema.

 

e36 318is - nu conteaza daca-i rece motorul sau cald, cind dau sa o pornesc trebuie sa invirta de 3-4 ori sa porneasca. s-au schimbat bujiile si pompa de benzina, trebuie oare sa o amorsez sau ceva de genul ? e foarte deranjant sa nu porneasca la sfert. masina altfel nu are probleme, merge si toarce foarte frumos.

 

ar putea fi de la regulatorul de relantiu ? sau la ce sa ma mai uit ?

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Exact acea problema am si eu. Cand ajunge acul de tamperatura inapoi in zona albastra porneste numai dupa 4-5 invartiri. Ce anume e problema la pompa? Problema mecanica, electronica?

 

Sau nu chiar problema aceea. Dimineata imi porneste la sfert, orice frig ar fi, la cald porneste normal, cand se raceste inapoi temperatura pana in zona albastra face figuri.

Edited by bernad
Link to comment
Share on other sites

Exact acea problema am si eu. Cand ajunge acul de tamperatura inapoi in zona albastra porneste numai dupa 4-5 invartiri. Ce anume e problema la pompa? Problema mecanica, electronica?

 

Sau nu chiar problema aceea. Dimineata imi porneste la sfert, orice frig ar fi, la cald porneste normal, cand se raceste inapoi temperatura pana in zona albastra face figuri.

Aceeasi problema o am si eu si nu stiu ce sa-i fac...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Am avut si eu probleme cu pompa de injectie. In ultima vreme imi pornea greu masina intre temperaturi, am avut si pierderi de motorina, am fost in service, diagnoza: pompa de injectie curge. In serviceul respectiv mi-au zis ca se factureaza cam 10-12 ore de manopera(65lei/ora +tva), pompa se trimite la Brasov si dupa test primesc oferta de reparatie, preturi de la 600lei pana in stele, si masina sta cam o saptamana la ei. In sfarsit am rezolvat totul cu un prieten, am luat jos pompa si am dus-o la Cluj, schimb garnituri si test pe banc 500ron, manopera de amic si 150lei reglaj avans in service(altul decat cel anterior). Daca ai sculele(speciale) necesare nu e greu dar trebuie sa fii foarte atent. Asa am scapat cu doua zile de lucru cu jumatate pret.
Link to comment
Share on other sites

Exact in zona albastra. Si pornea tot mai greu, prima data a pornit putin greu dar se simtea ca ceva nu este in regula, dupa aia tot mai greu, din a doua, din a treia si asa mai departe. La mine problema era cu pompa, pierdea motorina la garnituri. Am dus pompa la Cluj, au schimbat garniturile, au pus pe banc pt verificare, tutul in regula(500ron). Am pus inapoi me masina, am dus-o la service pt reglaj avans(150ron) si masina merge si porneste perfect. Edited by bernad
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.