Jump to content

Am o trepidatzie la masina cand bag clima!


lagunaseca

Recommended Posts

E mult de zis. Cauta si tu pe net detalii.

Pe scurt e cam asa : la relanti clapeta de acceleratie e inchisa aproape de tot.

Aerul necesar trece printr-o valva ICV a carei deschidere este comandata de calculator, astfel ca impreuna cu comanda corespunzatoare a injectoarelor sa permita obtinerea unui amestec carburant corect.

Deci ICV regleaza aerul la relanti.

 

Si cresterea turatiei motorului cand cuplezi aerul conditionat la relanti este realizata tot cu ajutorul ICV.

Si la tranzitia de la regimul de relanti la sarcina si invers ICV are o mare contributie.

De exemplu cand iei piciorul de pe acceleratie inchizi clapeta principala de aer. Calculatorul trebuie imediat sa comande deschiderea ICV astfel incat sa asigure cantitatea corecta de aer. Calculatorul nu are un feedback direct legat de cantitatea de aer ce trece prin ICV. Stie doar urmarind sonda lambda si debitmetrul. Asa ca daca ICV nu reactioneaza conform caracteristicii teoretice asteptate de computer, va apare o mica oscilatie, pana calculatorul primeste un feedback de la sonda lambda si corecteaza pozitia ICV.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E mult de zis. Cauta si tu pe net detalii.

Pe scurt e cam asa : la relanti clapeta de acceleratie e inchisa aproape de tot.

Aerul necesar trece printr-o valva ICV a carei deschidere este comandata de calculator, astfel ca impreuna cu comanda corespunzatoare a injectoarelor sa permita obtinerea unui amestec carburant corect.

Deci ICV regleaza aerul la relanti.

 

Si cresterea turatiei motorului cand cuplezi aerul conditionat la relanti este realizata tot cu ajutorul ICV.

Si la tranzitia de la regimul de relanti la sarcina si invers ICV are o mare contributie.

De exemplu cand iei piciorul de pe acceleratie inchizi clapeta principala de aer. Calculatorul trebuie imediat sa comande deschiderea ICV astfel incat sa asigure cantitatea corecta de aer. Calculatorul nu are un feedback direct legat de cantitatea de aer ce trece prin ICV. Stie doar urmarind sonda lambda si debitmetrul. Asa ca daca ICV nu reactioneaza conform caracteristicii teoretice asteptate de computer, va apare o mica oscilatie, pana calculatorul primeste un feedback de la sonda lambda si corecteaza pozitia ICV.

105048[/snapback]

 

 

Deci este defect regulatorul de relanti,in cazul lui? :blink:

Link to comment
Share on other sites

E mult de zis. Cauta si tu pe net detalii.

Pe scurt e cam asa : la relanti clapeta de acceleratie e inchisa aproape de tot.

Aerul necesar trece printr-o valva ICV a carei deschidere este comandata de calculator, astfel ca impreuna cu comanda corespunzatoare a injectoarelor sa permita obtinerea unui amestec carburant corect.

Deci ICV regleaza aerul la relanti.

 

Si cresterea turatiei motorului cand cuplezi aerul conditionat la relanti este realizata tot cu ajutorul ICV.

Si la tranzitia de la regimul de relanti la sarcina si invers ICV are o mare contributie.

De exemplu cand iei piciorul de pe acceleratie inchizi clapeta principala de aer. Calculatorul trebuie imediat sa comande deschiderea ICV astfel incat sa asigure cantitatea corecta de aer. Calculatorul nu are un feedback direct legat de cantitatea de aer ce trece prin ICV. Stie doar urmarind sonda lambda si debitmetrul. Asa ca daca ICV nu reactioneaza conform caracteristicii teoretice asteptate de computer, va apare o mica oscilatie, pana calculatorul primeste un feedback de la sonda lambda si corecteaza pozitia ICV.

105048[/snapback]

 

Nu trebuia sa-mi dai atatea explicatzii..Merci mult..Osa ma duc oricum la bavaria si o sa o mai supun unui test sa vad daca iese ceva.

Link to comment
Share on other sites

Pai eu zic ca nu are nici o treaba cu problema lui,dar mai stii :blink:

 

Poate il cumpara si scuteste banii de service,plus ca se monteaza usor.

Aflam dupa, daca ala a fost. :)

105054[/snapback]

 

Nu fi rau ! :)

Nu s-a pus problema schimbarii ICV fara a avea certitudinea ca ea e de vina. Probabil ca in cazul lui @lagunaseca nu ICV e de vina, dar nu e imposibil.

 

Daca te uiti in urma vezi ca am zis de ICV cu referire la postul lui @wolf, cum ca masina lui dupa un drum cu viteza constanta avea o cadere a relantiului dupa care revenea.

Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor!!

 

Luni o sa sun la Bavaria si o sa-mi fac o programare, sunt tare curios ce este. Eu am cam omis ceva, mie clapeta de la acceleratzie se cam blocheaza, gripeaza putzin poate o avea legatura cu aia ????? :blink:

 

Mai am o probolema daca tot sunt aici poate avetzi si acolo vreo idee... :)

Imi intra cam greu in viteza intai...?? Ce zicetzi cutie, timonerie ????

 

Merci !!

Link to comment
Share on other sites

E de apreciat. Am ramas destul de putini care se straduiesc sa explice documentat.

105055[/snapback]

 

Da e de apreciat dar stii cum e, voi avetzi alte cunostintze si eu nu prea intzeleg la ce va referitzi in explicatzii, bine invatz eu... ... nu e problem :blink:

 

Oricum Merci mult !!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.