Jump to content

sfaturi in achizitionare uni 318


emanuel09

Recommended Posts

Salutari sunt nou pe acest forum si as vrea sa imi dati niste sfaturi in achizitionare uni bmw 318 benzina 1999 daca merita si la ce sa ma uit cand o sa ma duc sa il cumpar,cam ce probleme are.

Mentionez ca masina are 165000 km,si daca puteti sa imi spuneti ce e este e 46 sau e 36,va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salutari sunt nou pe acest forum si as vrea sa imi dati niste sfaturi in achizitionare uni bmw 318 benzina 1999 daca merita si la ce sa ma uit cand o sa ma duc sa il cumpar,cam ce probleme are.

Mentionez ca masina are 165000 km,si daca puteti sa imi spuneti ce e este e 46 sau e 36,va multumesc

 

 

e36 este modelul vechi (adica pisicutele) facute inainte de e46....e46 le intalnesti dupa 99' 2000 in sus....e36= intre 91' si 97' 99' sa zicem....

e36= model vechi

e46= urmatorul model care s-a facut pana prin 2004, 2005 sau cam asa ceva.....

Link to comment
Share on other sites

Mai conteaza km?

In 11 ani putea sa faca si 300K.

Ar trebui sa verifici tot, ca la orice masina.

Eu as duce-o la Autotest in Vitan pt test complet motor, suspensie, frane, directie, etc.

Link to comment
Share on other sites

Mai conteaza km?

In 11 ani putea sa faca si 300K.

Ar trebui sa verifici tot, ca la orice masina.

Eu as duce-o la Autotest in Vitan pt test complet motor, suspensie, frane, directie, etc.

 

Nu ai ĂŽnţeles la ce m-am referit la partea cu km vs. stare. Anyway...

Clar că maşina va trebui verificată amănunţit, altfel va avea unele surprize.

 

Consumul este ca şi la Limo.

Edited by Risti
Link to comment
Share on other sites

Distributia e pe lant.

Consum minim 7 afara si 12 in Bucuresti.

Vrei sa-l iei de la noi sau din afara?

Touringurile sunt sensibil mai ieftine decat celelate caroserii.

Cat cere pe el vanzatorul?

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

vreau sa stiu si ce probleme are 318

pai asta e, ca nu prea au probleme mari... totusi sunt cateva mici aspecte de care va trebui sa te ingrijesti la un motor M43:

- garnitura de corp filtru ulei trebuie, de regula, schimbata

- vasul de expansiune ("boala" generala la E46)

- articulatiile

 

avantaje:

- consumabile accesibile (ulei, filtre si cam atat)

- consum redus 10-11 in oras, trafic intens, respectiv 7-8 afara, depinde de stilul de condus

 

imi puteti spune si ce consuma are si distributia ca stiu ca unele bmw au pe lant

da, distributia este pe lant la M43

 

eu am tot Touring si sunt foarte multumit de el... :)

 

din romania il iau 5000 euro

daca e inmatriculat e ok pretul... fa-i totusi o diagnoza la o reprezentanta sa vezi in ce stare si ce erori are pe la airbaguri, check-engine, etc... si cu ocazia asta ii verifici si nr. de Km reali :)

Link to comment
Share on other sites

eu am tot E46 318i , din 99 , motor de 1.9l (m43tub19) de 118cp, de care sint foarte multumit.

 

intradevar am adus-o eu personal din germania, am cautat ceva, care sa arate asa cum am vrut eu.

 

la consum ce sa zic 10-11 in oras in trafic de varf, 6-5, 7 in afara.

 

distributia e pe lant, deci nu trebuie sa iti faci griji cu schimbatu ei.

 

asa probleme chiar n-am avut, am schibat debitmetru de aer care a fost sustras si inlocuit cu altul defect cand am avut masina in service la AB .

 

am schibat curele, filtre, o bucsa pe fata, si termostatul care ramasese blocat pe deschis, si nu mai facea caldura klumea, deci chestii mai mult de cat uzuale.

 

acum ce sa zic, la mine a fost primul bmw si cand l-am cumparat aveam si o motocicleta un Suzuki gsx-r 750 , 150 cp la 165 kg , 0-200 in 10 sec, deci daca vroiam viteza aveam cu ce sa ma dau.

 

acum de cand am vandut motorul , as vrea sa-mi au un 330i sau min un 325i;

 

bafta, totusi ti-as sugera sa mergi pe 325i, de 318i te plictisesti repede.

 

depinde ce vrei de la masina

Edited by Alex Iulian
Link to comment
Share on other sites

Lejer. la 5000E, te poti apropia de un e46 cazan

 

Din pĂŁcate sau din fericire, nu Âştiu cum sĂŁ interpretez, ĂŽn direcĂžia asta se ĂŽndreaptĂŁ preĂžurile.

Ăntr-adevĂŁr, multe sunt cazane, dar asta se poate depista ĂŽncĂŁ ĂŽnainte de a-l cumpĂŁra.

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc de sfaturi si pentru cei care au zis ca e cheala ,nu sunt de acceasi parere cu cei care au zis ca e cheala masina,nu inseamna ca daca nu ai cotiera si cd este cheala ,celelalte optiuni le are bn dar nu este nici full ,oricum daca masina se prezinta ok din toate punctele de vedere o s-o achizitionez
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc de sfaturi si pentru cei care au zis ca e cheala ,nu sunt de acceasi parere cu cei care au zis ca e cheala masina,nu inseamna ca daca nu ai cotiera si cd este cheala ,celelalte optiuni le are bn dar nu este nici full ,oricum daca masina se prezinta ok din toate punctele de vedere o s-o achizitionez

 

Aerul cond e cel mai important, am simtit pe pielea mea. In rest e prosteala, sunt o gramada de sisteme audio peste cel OEM, etc.

Aerul se poate monta, e un coleg pe forum cu 400 euro, sper sa pun si eu anu asta.

Sa dea D-zeu sa o stapanesti sanatos daca o iei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.