Jump to content

probleme e34


BMW_M_POWER

Recommended Posts

salut,am si eu o intrebare se merita sa iti iei un e34 cu motor de 3500 , care sunt probleme cele mai des intalnite la modelul asta si daca exista cumva vreo varianta limitata de 260 de cai,stiu pe cineva care vinde unul si vreau sa il iau si nu prea stiu asa multe despre modelul asta

va multumesc

Link to comment
Share on other sites

211 si 220cp. vezi si alpina B10 care e construit pe motorul asta cu biturbo :) .

 

probleme: electrice in general, caseta de directie(este cu melc) si debitmetrul (mecanic cu clapeta)

 

motorul e pietroi - clasic si fara prea multe probleme: max. o garnitura de chiulasa daca nu ai sitemul de racire bine pus la punct (recomand radiator pentru versiunea australia)

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Doar Alpina B10 avea 254 de cai din 3.5L , dar ma indoiesc sa vanda el asa ceva. Toate 535-urile aveau in mod normal 211 cai.

 

Nu prea se merita motorul de 3.5 la ce impozite avem noi (decat daca este de Alpina sau de M5 :) ).

 

360cp Alpina B10 biturbo

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

211 si 220cp. vezi si alpina B10 care e construit pe motorul asta cu biturbo :) .

 

probleme: electrice in general, caseta de directie(este cu melc) si debitmetrul (mecanic cu clapeta)

 

motorul e pietroi - clasic si fara prea multe probleme: max. o garnitura de chiulasa daca nu ai sitemul de racire bine pus la punct (recomand radiator pentru versiunea australia)

 

 

asta stiu si eu ca toata 535-urile au 211 cai da asta a zis ca are 260 de cai respectiv in talon 191 kw,asa a iesit din fabrica,masina e de spania

Link to comment
Share on other sites

211 si 220cp. vezi si alpina B10 care e construit pe motorul asta cu biturbo :) .

 

probleme: electrice in general, caseta de directie(este cu melc) si debitmetrul (mecanic cu clapeta)

 

motorul e pietroi - clasic si fara prea multe probleme: max. o garnitura de chiulasa daca nu ai sitemul de racire bine pus la punct (recomand radiator pentru versiunea australia)

 

 

asta stiu si eu ca toata 535-urile au 211 cai da asta a zis ca are 260 de cai respectiv in talon 191 kw,asa a iesit din fabrica,masina e de spania

 

 

sunt 2 coduri motor, aceeasi cilindree cu raportul de comprimare putin modificat cred ca din grosimea garniturii de chiulasa 9:1 si respectiv 9.2:1; 211 si respectiv 220cp, cel de 211 este cel final revizuit (155kW).

 

la 260cp, cum spunea si alex poate este alpina b10 cine stie ce minunatie de masina o fi - sau a gresit in acte cand le-a contrafacut :)

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.