Jump to content

Ce sa aleg?


st.neeo

Recommended Posts

De curand am simtit ca bate masina... ca omu m-am dus pe la servisurile din bv si ca e una ba e alta ba pe.... sa nu vb. urat

Pana la urma un baiat se pare ca i-a dat de cap si anume ca trebuie sa schimb

1.flanse amortizor (spate)

2.bielete antirului ( spate )

3.bucsi bara stabilizatoare ( fata )

 

Problema este ca nu stiu de la ce firma sa iau , am de ales dintre :

 

1.LEMFORDER

2.SWAG

3.FEBI

Pretul este descrescator la enumerare

Are careva habar care firma este mai buna ???

Link to comment
Share on other sites

De curand am simtit ca bate masina... ca omu m-am dus pe la servisurile din bv si ca e una ba e alta ba pe.... sa nu vb. urat

Pana la urma un baiat se pare ca i-a dat de cap si anume ca trebuie sa schimb

1.flanse amortizor (spate)

2.bielete antirului ( spate )

3.bucsi bara stabilizatoare ( fata )

 

Problema este ca nu stiu de la ce firma sa iau , am de ales dintre :

 

1.LEMFORDER

2.SWAG

3.FEBI

Pretul este descrescator la enumerare

Are careva habar care firma este mai buna ???

 

1.LEMFORDER

Link to comment
Share on other sites

Swag am avut o data si au picat cel mai repede fata de lemforder si febi, acum am OEM ( sau cel putin asa le-am cumparat) si m-au tinut ( pentru ca trebuie sa le schimb) 2 ani fata de 1 an cat m-au tinut celelate si sub un an SWAG.

Am suspensie de fabrica, roti si cauciucuri standard pe modelul meu.

Link to comment
Share on other sites

Si eu tot lemforder aleg.Schimba runflat-urile cu unele normale si nu o sa mai ai probleme in viitor cu chestiile astea. :)

 

Legat de schimbatul runflat-urilor, si eu le-am schimbat si acum am simple cauciucurile, as vrea sa te intreb,vazand ca ai tot e90, eu nu am kitul ala de reparatie in portbgaj(asa am luat masina ), si cum nu am nici loc de roata de rezerva, ma gandeam ca ar trebui sa imi iau unul , Tu ai? ce e, cum arata, ce face? merge doar pt runflat, etc ? Mersi

Link to comment
Share on other sites

Eu am luat tampoane motor Swag si le-am schimbat acum o luna si ceva. 4 zile mai tarziu un prieten si-a cumparat Lemforder si le-a inlocuit la randul sau. Pana in prezent pare ca s-au inmuiat mai tare la el decat la mine...tremura mai tare motorul la oprire, asta dupa ce la inceput atat la mine cat si la el motorul era tinut fix....nici nu mai stiai ca ai motor diesel sub capota la oprire. Eu zic ca "atarna" greu la fiabilitatea pieselor si un alt mic detaliu in afara de marca......de unde le iei. Oricum...din 4 mecanici 4 mi-au recomandat Lemforder pana in prezent...deci...
Link to comment
Share on other sites

Si eu tot lemforder aleg.Schimba runflat-urile cu unele normale si nu o sa mai ai probleme in viitor cu chestiile astea. :)

 

Legat de schimbatul runflat-urilor, si eu le-am schimbat si acum am simple cauciucurile, as vrea sa te intreb,vazand ca ai tot e90, eu nu am kitul ala de reparatie in portbgaj(asa am luat masina ), si cum nu am nici loc de roata de rezerva, ma gandeam ca ar trebui sa imi iau unul , Tu ai? ce e, cum arata, ce face? merge doar pt runflat, etc ? Mersi

 

In corbagaj sub capacul de cocheta , acolo unde altele au roata de rezerva eu nu am decat stingatorul , si vesta fosforescenta , mi-am mai cumparat cric si cheie de prezoane, in caz de pana cand ies din tara car cu mine roata de rezerva , adica cauciucul de iarna, ideea de runflat e de ca.... mare boi. Cum merg eu in strainatate ce fac fara o roata de rezerva in caz de pana?? aaa merg inca 250km pe zisa pana.. si dupa aia??? unde fac eu pana pe autostrada , aia nu au service pe autostrada,iar alea la care poti sa ajungi , alea din orase nu au deschis in miezul noptii , ora la care merg eu. Lipseste un al doilea neuron celor de la bmw.

 

Si eu tot lemforder aleg.Schimba runflat-urile cu unele normale si nu o sa mai ai probleme in viitor cu chestiile astea. :)

 

Legat de schimbatul runflat-urilor, si eu le-am schimbat si acum am simple cauciucurile, as vrea sa te intreb,vazand ca ai tot e90, eu nu am kitul ala de reparatie in portbgaj(asa am luat masina ), si cum nu am nici loc de roata de rezerva, ma gandeam ca ar trebui sa imi iau unul , Tu ai? ce e, cum arata, ce face? merge doar pt runflat, etc ? Mersi

 

In corbagaj sub capacul de cocheta , acolo unde altele au roata de rezerva eu nu am decat stingatorul , si vesta fosforescenta , mi-am mai cumparat cric si cheie de prezoane, in caz de pana cand ies din tara car cu mine roata de rezerva , adica cauciucul de iarna, ideea de runflat e de ca.... mare boi. Cum merg eu in strainatate ce fac fara o roata de rezerva in caz de pana?? aaa merg inca 250km pe zisa pana.. si dupa aia??? unde fac eu pana pe autostrada , aia nu au service pe autostrada,iar alea la care poti sa ajungi , alea din orase nu au deschis in miezul noptii , ora la care merg eu. Lipseste un al doilea neuron celor de la bmw.

 

 

 

IN PORBAGAJ SUB .....MOCHETA

am mai incercat sa fac o gluma o data si lumea ma luat de prost... fain nu?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.