Jump to content

fierbe apa...


Recommended Posts

buna am din nou o problema am schimbat cotul acela de plastic in care vine termostatul...la 528i ul pe care il detin iar acum imi fierbe apa...ce sa fac,,,nu mai stiu ce sa zic,,,mecanicul a zis ca s-ar putea sa fie de la discul acela de la radiator ce rotund...helpp me sunt disperat :)(
Link to comment
Share on other sites

Bmw are vascocuplaj, nu electroventilator. Cand motorul e rece il poti opri si cum mana si merge la turatii relativ mici.

Faptul ca mecanicul bajbaie din ce am inteles de la tine nu e semn bun.

Eu zic sa mergi la un mecanic care se pricepe la BMW.

Apa iti fierbe ori ca nu e aerisita ori ai termostatul defect. Mai pot si altele dar astea ar fi primele chestii..

Pe bord iti apare vreun mesaj ?

Link to comment
Share on other sites

dar aerisirea a facut-o bine?

la aerisire a pornit masina... si a lasa to vcam 2 min cu surubelul acela deschis.... eu cand am ajuns acasa...mi cresut enorm temperatura si mia aparut si in bord ca temeratura e mare... am ajuns acasa..am desfacut surubelul si iesea o gramada de abur...nu ma prea pricep.. la asta oare sa nu fie aerisita? corect?

 

Bmw are vascocuplaj, nu electroventilator. Cand motorul e rece il poti opri si cum mana si merge la turatii relativ mici.

Faptul ca mecanicul bajbaie din ce am inteles de la tine nu e semn bun.

Eu zic sa mergi la un mecanic care se pricepe la BMW.

Apa iti fierbe ori ca nu e aerisita ori ai termostatul defect. Mai pot si altele dar astea ar fi primele chestii..

Pe bord iti apare vreun mesaj ?

mecanicul a oprit elicea aia...usor cu mana si abia mai pleca de pe loc foarte usor....e normal?sa o poti opri cu degetele?

Link to comment
Share on other sites

Cred ca e doar o problema de aerisire. Poti merge la un alt mecanic sa o faca bine. Aerisirea dureaza mult mai mult decat 2 minute. A dat drumul la caldura la maxim in masina inainte sa dea drumul la surubelul ala ? ma indoiesc...

 

Nu te panica si mergi la altul si fa aerisirea bine... e o problema minora daca zici ca era ok inainte sa schimbi T-ul ala.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca e doar o problema de aerisire. Poti merge la un alt mecanic sa o faca bine. Aerisirea dureaza mult mai mult decat 2 minute. A dat drumul la caldura la maxim in masina inainte sa dea drumul la surubelul ala ? ma indoiesc...

 

Nu te panica si mergi la altul si fa aerisirea bine... e o problema minora daca zici ca era ok inainte sa schimbi T-ul ala.

puii mei acum am venit de la o tura cu masina am incalizt-o sai fac aerisirea eu../// am citit pe forum aici am mers cu ea pana cand mia urcat temp peste jumatate am adu so acasa..

am dat drumu la 32 grade maxim..peste tot....si am desfacut surubelul acela si ieseau nuama aburi am lasat o asa 5 min si tot ieseau....iar acul nu scadea deloc...nu am procedat oare bine?

Link to comment
Share on other sites

cred ca aerisirea nu e facuta deloc la tine si nu mai ai nici antigel in ea sau nu ai de ajuns

mergi la cineva care se pricepe ,nu-i mai lasa pe toti sa-si bage nasul in masina ta

daca as sti ipas cu pas ce sa fac as face o singur.. antigel am ...apa distilata la fel...

Link to comment
Share on other sites

puii mei acum am venit de la o tura cu masina am incalizt-o sai fac aerisirea eu../// am citit pe forum aici am mers cu ea pana cand mia urcat temp peste jumatate am adu so acasa..

am dat drumu la 32 grade maxim..peste tot....si am desfacut surubelul acela si ieseau nuama aburi am lasat o asa 5 min si tot ieseau....iar acul nu scadea deloc...nu am procedat oare bine?

 

In principiu ai facut bine dar trebuia sa continui pana nu mai ieseau aburi ci lichid continuu. In acelasi timp trebuie completat mereu in vas.

Link to comment
Share on other sites

puii mei acum am venit de la o tura cu masina am incalizt-o sai fac aerisirea eu../// am citit pe forum aici am mers cu ea pana cand mia urcat temp peste jumatate am adu so acasa..

am dat drumu la 32 grade maxim..peste tot....si am desfacut surubelul acela si ieseau nuama aburi am lasat o asa 5 min si tot ieseau....iar acul nu scadea deloc...nu am procedat oare bine?

 

In principiu ai facut bine dar trebuia sa continui pana nu mai ieseau aburi ci lichid continuu. In acelasi timp trebuie completat mereu in vas.

poi nu ies inconmtinuu? decii ....ce ar trebuui isa fac? sa desfac si capacul cel mare dde la radiator? 1 verific sa fie caldura data maxim cald,,2 deschid capacul de la radiator? si pun lichid racire ...3 apoi deschid surubelul si.//// las sa iasa aburii? sio incontinuu bag lichid pana iese apa? te rog corecteaza ma daca gresesc...

Link to comment
Share on other sites

Cam asa ceva. Trebuie sa iasa apa nu abur pe acel surubel. Insa trebuie sa ai rabdare ca masina sa fie calda, pt ca termostatul sa fie deschis. Cand faci aerisirea, incearca sa pui masina cu fara un pic mai ridicata de bot, ca sa usurezi iesirea bulelor de aer. Cand vezi ca se duce apa mai jos de nivelul marcat pe radiator, completezi putin cu apa si antigel, pana iese numai apa pe la acel surubel de aerisire. Poti s-o si turezi pe la 4000-5000 scurt, sa se invarta pompa de apa mai repede.

Caldura ma maximum.

Link to comment
Share on other sites

puii mei acum am venit de la o tura cu masina am incalizt-o sai fac aerisirea eu../// am citit pe forum aici am mers cu ea pana cand mia urcat temp peste jumatate am adu so acasa..

am dat drumu la 32 grade maxim..peste tot....si am desfacut surubelul acela si ieseau nuama aburi am lasat o asa 5 min si tot ieseau....iar acul nu scadea deloc...nu am procedat oare bine?

 

In principiu ai facut bine dar trebuia sa continui pana nu mai ieseau aburi ci lichid continuu. In acelasi timp trebuie completat mereu in vas.

poi nu ies inconmtinuu? decii ....ce ar trebuui isa fac? sa desfac si capacul cel mare dde la radiator? 1 verific sa fie caldura data maxim cald,,2 deschid capacul de la radiator? si pun lichid racire ...3 apoi deschid surubelul si.//// las sa iasa aburii? sio incontinuu bag lichid pana iese apa? te rog corecteaza ma daca gresesc...

 

Capacul de la radiator il lasi deschis si urmaresti cand scade nivelul completezi.

Link to comment
Share on other sites

puii mei acum am venit de la o tura cu masina am incalizt-o sai fac aerisirea eu../// am citit pe forum aici am mers cu ea pana cand mia urcat temp peste jumatate am adu so acasa..

am dat drumu la 32 grade maxim..peste tot....si am desfacut surubelul acela si ieseau nuama aburi am lasat o asa 5 min si tot ieseau....iar acul nu scadea deloc...nu am procedat oare bine?

 

In principiu ai facut bine dar trebuia sa continui pana nu mai ieseau aburi ci lichid continuu. In acelasi timp trebuie completat mereu in vas.

poi nu ies inconmtinuu? decii ....ce ar trebuui isa fac? sa desfac si capacul cel mare dde la radiator? 1 verific sa fie caldura data maxim cald,,2 deschid capacul de la radiator? si pun lichid racire ...3 apoi deschid surubelul si.//// las sa iasa aburii? sio incontinuu bag lichid pana iese apa? te rog corecteaza ma daca gresesc...

 

Capacul de la radiator il lasi deschis si urmaresti cand scade nivelul completezi.

aha acum e la alt mecanic,...cica imi verifica sistemul de racire tot revin cu informatii..

Link to comment
Share on other sites

buna nu am reusit nimik ,.,.apa imi fierbe din nou,sa aerist de 2 ori masina, mecanicul a blocat vascocuplajul si la pus pe direct , cotul l am schimbat de la _chiulasa_,furtunele sunt bune...maine ma duc sa dea jos termostatul de la apa...nu mai stiu ce naiba sa fac ...mam saturat...ma ajuta careva cu niste sugestii..va multumesc..mult
Link to comment
Share on other sites

schimba si termostatul si mai vezi. Eu nu stiu ce fel de mecanici sunt aia .. ce a verificat el daca mai mergi o tura sa verifici si termostatul ? Vascocuplajul nu se pune pe direct, e tiganie si iti va strica si alte piese, alta distractie.

Sa verifice si pompa de apa, ca si aia e buboasa.

Link to comment
Share on other sites

Nu trebuia sa-i lasi sa-ti puna vascocupla pe direct, mai ales daca nu sunt siguri ca de acolo problema. Pe vremea asta nu ar trebui sa se incinga motorul, chiar si cu vasco mort. Asta daca motorul e in mintile lui. Trebuie sa iei in calcul si faptul ca tot fierband motorul, poate ceda sau poate a cedat deja in alta parte.
Link to comment
Share on other sites

Nu trebuia sa-i lasi sa-ti puna vascocupla pe direct, mai ales daca nu sunt siguri ca de acolo problema. Pe vremea asta nu ar trebui sa se incinga motorul, chiar si cu vasco mort. Asta daca motorul e in mintile lui. Trebuie sa iei in calcul si faptul ca tot fierband motorul, poate ceda sau poate a cedat deja in alta parte.

bag pixu in iei de mecanici... nush ce sa zic maine cica imi scoate termostatu daca nu e de la termostat ce naiba sa mai verifice?

 

schimba si termostatul si mai vezi. Eu nu stiu ce fel de mecanici sunt aia .. ce a verificat el daca mai mergi o tura sa verifici si termostatul ? Vascocuplajul nu se pune pe direct, e tiganie si iti va strica si alte piese, alta distractie.

Sa verifice si pompa de apa, ca si aia e buboasa.

maine im ida termostatul jos sa il verifice..ce altceva sa mai verifice?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.