Jump to content

probleme inchidere


ceaun

Recommended Posts

Am avut masina lovita si am stat cu ea pe bara vreo doua luni jumate si dupa ce am facut-o imi face figuri inchiderea centralizata in sensul ca nu mai imi merge nimic de pe cheie iar din butuc se deschide doar usa de la sofer iar restul usilor doar cand au chef....Si e cam aiurea ca daca vreau sa mai iau pe cineva in masina ma rog de ea ceva timp pana se deschid si restul....Ceva sfaturi?Multumesc anticipat.....
Link to comment
Share on other sites

Poate ma ajutati cu vreun link ca am tot cautat si mai gasisem ceva asemanator si cand am pus intrebarea asta acolo ca sa nu mai fac alt topic un moderator a sters topicul....Multam oricum de informatii!
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pentru informatii...Munteanu-le acum am intrat la calc si am vazut si messu ,multam....Faza e ca la mine se aude un tacanit (nu la volan :) ) in torpedou de cate ori incui sau descui usile doar ca nu vor sa se deschida ...Ca si cum nu ar avea putere...Bateria e noua de 2 sapt luata deci exclus bateria.Am reinitializat cheia cred de vreo 10 ori fara nici un rezultat,adica nu se intampla nimic!Si e moarta oricum,daca pana acum indiferent ca mergeau sau nu usile,portbagajul se deschidea fara probleme,acum si ala e mort de pe cheie!Si cum ziceam daca e doar cheia treaca-mearga ,dar cand sunt cu cineva stau si tot incui din butuc de 5-6 ori pana sa o ia toate usile.Am fost luni seara la cumparaturi si 3 persoane am intrat pe usa mea si un copil pe geam ca nu am putut sa le deschid restul....Asa ca de-aia "arde camasa pe mine" sa o fac!Daca nu reusesc sa o fac si ii pun o alarma aftermarket se mai modifica ceva?Banuiesc ca nu o sa mai mearga butoanele de pe cheie,dar altceva?
Link to comment
Share on other sites

XXL uite dupa schema asta fac eu reinitializarea,cat despre inchis usile merge de fiecare data din prima doar la deschis face probleme.....Si ma gandesc ca daca a stat aproape 3 luni masina sa nu se fi descarcat cheia dar deja am mers cu ea vreo 300km deci era normal pana acum sa se incarce!

post-10756-1268903154_thumb.jpg

Edited by ceaun
Link to comment
Share on other sites

modulul comfort ? :)

nu e ala defect, pt ca in final reuseste sa inchida usile cu cheia, deci centralizata functioneaza...

 

vezi sa nu ai vreun contact aiurea pe la cabluri ori chiar sa nu fi initializat cheia corect...

 

ala e. cand se buleste, la inceput merge numai cand vrea el, cateodata.

Link to comment
Share on other sites

ai 3 variante - iei nou de la reprezentanta (f scump)

- iei second de la dezmembrari ( risti sa se buseasca si ala imediat)

- il dai jos, mergi cu el la un electronist dibace, gaseste releul sau releele defecte si le inlocuieste sau repara.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu iei tot modulul de inchidere se pot cumpara separat cele 2 relee care vin montate pe acesta...le gasesti pe ebay.de, te va costa in jur de 1,3-1,4 mil cu transport cu tot...si chiar merg bine...

toate cele bune!

Link to comment
Share on other sites

ti-am zis si pe mess, daca ai acelasi simptom ca mine, releele de vina, adica merge cand vrea, sau cand actionezi butonu sa deschizi si deshide numai usa sofer, sau nici 1, sau toate cand vrea, sau numai portbagaj, atunci relele is de vina.
Link to comment
Share on other sites

Azi mai aveam un pic si spargeam geamurile de nervi!!!! Am un bebe mic (5 zile :) )si statea nevasta-mea cu el in brate,in vant ca nu puteam sa deschid usile....Sincer mi se pare de 2 lei toata chestia asta la o marca ca bmw.....Mi se parea normal ca la toate usile cand sunt incuiate si tragi de 2 ori de incuietoare sa se deschida,exact ca cea de la sofer!Doamne fereste o incui din consola si faci un accident si mor oamenii ca sobolanii ca nu pot iesi afara!

Acum in alta ordine de idei ma poate ajuta cineva cu un modul sa fac o proba?Sau un diy cu ceva poze cum se da jos ca daca nu ma duc la dezmembrari si iau unul si-l incerc acolo pe loc,da intai sa vad cum se da jos!Si de curiozitate cam pe la cat se vinde un modul sh???

Si inca o data multumesc de sfaturi si ajutor!

Edited by ceaun
Link to comment
Share on other sites

1-se deschide capota si se deconecteaza borna negativa de la baterie (vezi manualul de utilizare/intretinere a masinii)-se demonteaza torpedoul (cred ca 6 suruburi tin torpedoul)

2-in spatele torpedoului se afla un suport unde pe al treilea raft (de jos in sus) se afla o cutie alba cu 3 conectori

3-bateria fiind deja demontata, se pot deconecta cei trei conectori

4-suportul in partea stanga sus si in partea dreapta sus este prins in niste "cleme", iar in partea de jos este prins intr-un surub

5-surubul de jos se va destrange partial (nu trebuie demontat de tot, cam un sfert-jumate), apoi se va scoate (cu simt) suportul din clemele care il tin din stanga si dreapta sus

6-conectorii fiind deja scosi din cutie, se poate indeparta cutia alba

7-in partea opusa conectorilor cutiei, se afla capacul care tine inchisa cutia

8-dupa ce se desface capacul cutiei (cu atentie), se va impinge de conectori ca sa iasa placa electronica din cutie

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.