Jump to content

E46 tuning


adi_JOL

Recommended Posts

  • 4 months later...
Pentru k nu duce atatea drosere!Mie asa imi facea,angel eyes+fs+fl era ok,dar daca aprindeam si proiectoarele ,astea din urma clipeau si releu din torpedou incepea si scotea zgomot,si in bord clipea becu de la faza lunga,de la vasul de expansiune,si inca unu. Edited by kathalin
Link to comment
Share on other sites

Pentru k nu duce atatea drosere!Mie asa imi facea,angel eyes+fs+fl era ok,dar daca aprindeam si proiectoarele ,astea din urma clipeau si releu din torpedou incepea si scotea zgomot,si in bord clipea becu de la faza lunga,de la vasul de expansiune,si inca unu.

 

eu unul n`am probleme de genu...si am tot la fel...doar pe faza scurta am in plus niste condensatoare...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jantele sunt replica de M sau ai pus jante de M de fata si pe spate?

Sau ai rolluit aripile?

 

Mie imi plac foarte mult jantele alea dar stiu ca nu se potrivesc pe e46 cele oem de M3. Cele de pe spate cel putin nu merg, cele de pe fata merg montate atat fata cat si spate dar nu au acelasi look.....

 

Tind sa cred ca sunt replica deoarece astea parca se fac doar pe 19" oem....

Link to comment
Share on other sites

Citeam topicul asa din plictiseala si am zis sa mai fac si eu ca altii,cat mai multe posturi...

Deci am aceasi masina ca si tine(316i din 2000) si am avut prin martie,anul asta,pe mana vreo 2500 de euro sa-i bag in ea si i-am schimbat bara fata cu una de M,i-am pus faruri cu lupa si angel Depo,eleron la portbagaj si ce as mai vrea in plus un eleron la luneta si inele la ceasuri.Aveam jante pe 15 si i-am luat pe 16 si cel care mi le-a vandut pe cele pe 16 mi le-a dat cu tot cu 4 cauciucuri 225/55/16 cam tocite da mai mergeau.Vreau sa-ti spun ca pe langa faptul ca mi-a crescut considerabil consumul abia puteam sa plec de pe loc cu ea.De "scartait" nici nu se punea problema,asa ia-ti gandul de la cauciucuri late pe motorul asta.Daca pui jante mai mari gen 17 dar cu cauciucuri mai inguste o sa se vada aiurea roata.....Asa ca la roti sper ca te-am lamurit.Eu am trecut inapoi la 205/55/16,ca aceleasi dimensiuni le aveam si inainte doar ca erau pe 15.La motor vezi ca facusem si un topic in care ceream parerea in legatura cu schimbatul motorului cu unul de 318i FL de 143cp.Practic e aproape acelasi motor si ma gandam ca nu se fac multe modificari,dar la un simplu calcul pe langa pretul motorului ma mai costa vreo 500e doar ce mai trebuia schimbat si asta cu piese majoritatea din dezmembrari si fara mana de lucru,omologare...etc!Per total ca sa o aduci la niste performante acceptabile (gen 318i FL de 143cp) si sa-i mai faci si ce vrei tu te-ar costa vreo 3000 in cel mai fericit caz.Asa ca daca esti pasionat cu adevarat spor la treaba!Eu unul m-am lasat pagubas plus ca intre timp a aparut si un bebe si nu am mai avut timp de ea....Cam asta e ce a iesit....

Edited by ceaun
Link to comment
Share on other sites

Citeam topicul asa din plictiseala si am zis sa mai fac si eu ca altii,cat mai multe posturi...

Deci am aceasi masina ca si tine(316i din 2000) si am avut prin martie,anul asta,pe mana vreo 2500 de euro sa-i bag in ea si i-am schimbat bara fata cu una de M,i-am pus faruri cu lupa si angel Depo,eleron la portbagaj si ce as mai vrea in plus un eleron la luneta si inele la ceasuri.Aveam jante pe 15 si i-am luat pe 16 si cel care mi le-a vandut pe cele pe 16 mi le-a dat cu tot cu 4 cauciucuri 225/55/16 cam tocite da mai mergeau.Vreau sa-ti spun ca pe langa faptul ca mi-a crescut considerabil consumul abia puteam sa plec de pe loc cu ea.De "scartait" nici nu se punea problema,asa ia-ti gandul de la cauciucuri late pe motorul asta.Daca pui jante mai mari gen 17 dar cu cauciucuri mai inguste o sa se vada aiurea roata.....Asa ca la roti sper ca te-am lamurit.Eu am trecut inapoi la 205/55/16,ca aceleasi dimensiuni le aveam si inainte doar ca erau pe 15.La motor vezi ca facusem si un topic in care ceream parerea in legatura cu schimbatul motorului cu unul de 318i FL de 143cp.Practic e aproape acelasi motor si ma gandam ca nu se fac multe modificari,dar la un simplu calcul pe langa pretul motorului ma mai costa vreo 500e doar ce mai trebuia schimbat si asta cu piese majoritatea din dezmembrari si fara mana de lucru,omologare...etc!Per total ca sa o aduci la niste performante acceptabile (gen 318i FL de 143cp) si sa-i mai faci si ce vrei tu te-ar costa vreo 3000 in cel mai fericit caz.Asa ca daca esti pasionat cu adevarat spor la treaba!Eu unul m-am lasat pagubas plus ca intre timp a aparut si un bebe si nu am mai avut timp de ea....Cam asta e ce a iesit....

daca e adevarat ceea ce spui,,,abia puteam sa plec de pe loc cu ea,, cu jante pe 16 se poate sa ai ceva probleme cu masina ---,,De "scartait" nici nu se punea problema---eu nu spun ca pleci f. rapid dar nici cum spui tu

Link to comment
Share on other sites

Cu jantele nu am avut nici o problema,atata timp cat am pus 205/55/16....Merge la fel de bine,doar ca sunt mai mari.In schimb demaraj deloc.Oricum e46-le 316i sta praf la demaraje cu scartait de roti,da cu cauciucurile alea ma facea cam orice masina.De-abia tragea si nu vorbesc din carti sau ce am auzit ci din ceea ce am patit eu!
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

E greu cu tuningul, odata ce ai inceput e cam greu sa te mai opresti, mai ales daca intri si in motor. Stiti cum e, ai bagat ceva banuti in masina si ai impresia ca esti tare cand intr-o zi la semafor ti-o da unul de nu te vezi, te oftici si iar incepi sa bagi bani. Eu am schimbat cateva masinute si in toate am bagat bani. Acum am un 320 d touring e46 si i-am schimbat deja bara cu un m-tech 2 nari negru mat semnalizari si lucasuri smoked, trimurile la interior le-am facut piano black, saptamana care vine se vor schimba jantele cu unele de m5 e39 care probabil vor fi vopsite in negru , tips toba cu 2 iesiri si stopuri alb-rosu. In viitorul apropiat urmeaza o resoftare la skn o turbina mai mare si intercooler (sper sa nu am probleme cu internele) si o navigatie 2din dedicata .

Dupa cum spunea si initiatorul topicului si eu ma gandeam sa trantesc un motor de m3 gasisem unu fara cutie la 3000 euro.

Bafta tuturor!

Link to comment
Share on other sites

E greu cu tuningul, odata ce ai inceput e cam greu sa te mai opresti, mai ales daca intri si in motor. Stiti cum e, ai bagat ceva banuti in masina si ai impresia ca esti tare cand intr-o zi la semafor ti-o da unul de nu te vezi, te oftici si iar incepi sa bagi bani. Eu am schimbat cateva masinute si in toate am bagat bani. Acum am un 320 d touring e46 si i-am schimbat deja bara cu un m-tech 2 nari negru mat semnalizari si lucasuri smoked, trimurile la interior le-am facut piano black, saptamana care vine se vor schimba jantele cu unele de m5 e39 care probabil vor fi vopsite in negru , tips toba cu 2 iesiri si stopuri alb-rosu. In viitorul apropiat urmeaza o resoftare la skn o turbina mai mare si intercooler (sper sa nu am probleme cu internele) si o navigatie 2din dedicata .

Dupa cum spunea si initiatorul topicului si eu ma gandeam sa trantesc un motor de m3 gasisem unu fara cutie la 3000 euro.

Bafta tuturor!

 

daca tunezi o masina pt a nu ti-o da unu la semafor... este nasol

mai bine iti ei un M6 si gata cu tuning-ul :)

 

la mine masina a mai primit : bara M3 look, semnale far smoked, grile negre, volan M3 si continuam ...

Link to comment
Share on other sites

daca tunezi o masina pt a nu ti-o da unu la semafor... este nasol

mai bine iti ei un M6 si gata cu tuning-ul :)

 

la mine masina a mai primit : bara M3 look, semnale far smoked, grile negre, volan M3 si continuam ...

 

Scuze, dar ....atata discutie (mai bine de un an!!!!) pentru o bara M "looK' si un volan?? Credeam ca esti mai ...iute!:laugh:

Link to comment
Share on other sites

daca tunezi o masina pt a nu ti-o da unu la semafor... este nasol

mai bine iti ei un M6 si gata cu tuning-ul :)

 

la mine masina a mai primit : bara M3 look, semnale far smoked, grile negre, volan M3 si continuam ...

Pustiu citeste printre randuri .

Link to comment
Share on other sites

pana la urma s-a dezvoltat ceva sub capota ??

dupa cum vezi... ma limitez la exterior :)

va aparea ceva si sub capota dar va fi printre ultimele modificari

 

Pustiu citeste printre randuri .

te rog eu, lasa apelativele de genu "pustiu" si asa mai departe...

Link to comment
Share on other sites

Scuze, dar ....atata discutie (mai bine de un an!!!!) pentru o bara M "looK' si un volan?? Credeam ca esti mai ...iute!:laugh:

 

nu masina este prioritatea... sunt pasionat BMW , dar nu sunt fanatic BMW

cred ca investitia intr-o casa, este ceva mai serios

tu ce zici ? :)

 

Adi, nu pricep ceva: tu vinzi pe forum, kit-uri exterioare, originale, pt E46. Si, pe masina ta montezi o bara replica, chinezeasca? Zau, nu crezi ca e de ras?

 

am spus M3 look...

daca te pricepi catusi de putin la masinile astea numite BMW, explica-mi si mie cum montezi o bara M3 E46 pe un E46 normal , fie el FL sau NFL !?!

de aceea am spus M3 look sau "LooK" cum iti place tie

 

p.s. oricum anuntul ala nu mai este de actualitate

 

rog a se inchide acest topic pentru ca nu-si atinge obiectivul

sfaturi putine... "galagie" multa...

multumesc

Edited by adi_JOL
Link to comment
Share on other sites

M 3 LOOK, nu inseamna decat un fake! O replica ieftina, chinezeasca! Nu stiu cine N-A INTELES! Si, fara sa te superi (o poti lua ca si un sfat pt tine pe viitor) cauta sa eviti ridicolul!

E ca si cum as deschide un topic nou: "ce parere aveti? sa raman la E 90 sau sa iau un Porsche GT3"? Si, timp de un an jumate sa dezbatem pro si contra ce ar fi mai potrivit! Apoi, va scriu ca am luat o ...."aripioara de rechin" pt plafon pt ca nu am navi din fabrica, dar imi place cum arata aripioara!! Zau, nu ti se pare ridicol? Eu fug de penibil si ridicol!

Ai discutat si cum ai modifica un M3 si chiar unul ....dublu turbo! Dar ai pus un volan si o bara fata REPLICA!!!

Fa ce vrei, dar mi se pare un TOPIC ridicol!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

M 3 LOOK, nu inseamna decat un fake! O replica ieftina, chinezeasca! Nu stiu cine N-A INTELES! Si, fara sa te superi (o poti lua ca si un sfat pt tine pe viitor) cauta sa eviti ridicolul!

E ca si cum as deschide un topic nou: "ce parere aveti? sa raman la E 90 sau sa iau un Porsche GT3"? Si, timp de un an jumate sa dezbatem pro si contra ce ar fi mai potrivit! Apoi, va scriu ca am luat o ...."aripioara de rechin" pt plafon pt ca nu am navi din fabrica, dar imi place cum arata aripioara!! Zau, nu ti se pare ridicol? Eu fug de penibil si ridicol!

Ai discutat si cum ai modifica un M3 si chiar unul ....dublu turbo! Dar ai pus un volan si o bara fata REPLICA!!!

Fa ce vrei, dar mi se pare un TOPIC ridicol!!

 

+ 1

Link to comment
Share on other sites

nu ma supar, dar ma asteptam la mai mult de la voi...

 

si tocmai pt ca este un topic ridicol, rog un moderator sa inchida acest topic

 

p.s. fugi in continuare de penibil si ridicol dar ai grija sa nu te impiedici de aceste 2 notiuni :)

Edited by adi_JOL
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.