Jump to content

Probleme Franare


miku21

Recommended Posts

Salut.Am si eu un Bmw 318i E36 nu de mult timp(3luni).am o problema cu sistemu de franare :roata spate dreapta am ramane ferodoul blocat 2 3 secunde ...imi infraneaza masina.Dupa ce o accelerez mai puternic asi revine!I-am schimbat si ferodourile pe ambele parti si tot degeaba la fel.Iar pe fata cand dau in marsalier si ating frana se aude un tacanit urat si trepideaza .Si inca o curiozitate aerisirea cum se face?Multumesc anticipat!Urgent va rog!!!
Link to comment
Share on other sites

Guest juststy
Salut.Am si eu un Bmw 318i E36 nu de mult timp(3luni).am o problema cu sistemu de franare :roata spate dreapta am ramane ferodoul blocat 2 3 secunde ...imi infraneaza masina.Dupa ce o accelerez mai puternic asi revine!I-am schimbat si ferodourile pe ambele parti si tot degeaba la fel.Iar pe fata cand dau in marsalier si ating frana se aude un tacanit urat si trepideaza .Si inca o curiozitate aerisirea cum se face?Multumesc anticipat!Urgent va rog!!!

 

 

posibil trepidatiile sa fie de la un disc de frana ovalizat, iar franarea pe roata s-ar putea sa fie de la vre-un piston blocat sau de la pompa de frana

pentru aerisire : ai nevoie de inca un prieten, trebuie sa ai vasul de expansiune in permanenta plin cu lichid de frana, cineva dinauntrul masinii apasa de cateva ori pe frana dupa care se da drumul la lichid prin valva de la etrier, cel din masina trebuie sa tina apasata pedala pana ajunge la funul podului pedalier, se stranga valva iar persoana din masina face din nou pedala pentru presiune. operatia este identica pentru fiecare roata.

Link to comment
Share on other sites

Salut.Am si eu un Bmw 318i E36 nu de mult timp(3luni).am o problema cu sistemu de franare :roata spate dreapta am ramane ferodoul blocat 2 3 secunde ...imi infraneaza masina.Dupa ce o accelerez mai puternic asi revine!I-am schimbat si ferodourile pe ambele parti si tot degeaba la fel.Iar pe fata cand dau in marsalier si ating frana se aude un tacanit urat si trepideaza .Si inca o curiozitate aerisirea cum se face?Multumesc anticipat!Urgent va rog!!!

 

 

posibil trepidatiile sa fie de la un disc de frana ovalizat, iar franarea pe roata s-ar putea sa fie de la vre-un piston blocat sau de la pompa de frana

pentru aerisire : ai nevoie de inca un prieten, trebuie sa ai vasul de expansiune in permanenta plin cu lichid de frana, cineva dinauntrul masinii apasa de cateva ori pe frana dupa care se da drumul la lichid prin valva de la etrier, cel din masina trebuie sa tina apasata pedala pana ajunge la funul podului pedalier, se stranga valva iar persoana din masina face din nou pedala pentru presiune. operatia este identica pentru fiecare roata.

Asta e si chestia cu Pistonu ca l-am schimbat ca erea putin lovit si ramanea uneori blocat acum vad ca la fel ami face nustiu ce sa ai fac si mersi mult ca mi-ai spus cum se face aerisirea.

Link to comment
Share on other sites

fratilor, cum e cu servofrana. Mi-e mi-a zis un mecanic ca nu e nevoie de aerisire, ca si-ar face singure. Mie cand mi-a schimbat sabotii pe spate mi-a desfacut si un pistonas si s-a varsat lichid de frana. Le-am montat la loc, am pus un pic de lichid de frana ca sa completez si m-a pus sa pornesc. Dupa ce a stat un pic pornita si am apasat pedala d ecateva ori m-a chemat sa-mi arate ca nu iese aer ci tzasneste lichid. Asa a si fost. Deci se aeriseste singura instalatia sau nu?

tot e36 318i

Edited by mihai vigariu
Link to comment
Share on other sites

ma eu stiu ca se face aerisire indiferent daca este servo sau nu. daca nu scoate tot lichidul de frana din bidonas va ramane lichid si se poate sa nu prinda aer, deci sa nu trebuiasca aerisit. Parerea mea este ca mai bine faci o aerisire ca nu dureaza deloc mult si ce ii sigur ii sigur.
Link to comment
Share on other sites

ma eu stiu ca se face aerisire indiferent daca este servo sau nu. daca nu scoate tot lichidul de frana din bidonas va ramane lichid si se poate sa nu prinda aer, deci sa nu trebuiasca aerisit. Parerea mea este ca mai bine faci o aerisire ca nu dureaza deloc mult si ce ii sigur ii sigur.

O sa ai fac o aerisire completa si daca tot nu asi revine ...dupa aceea o so duc la un mecanic!Si mai am o mica problema la ambreaj cand o pornsec tacane pana ai fac pedala de 2 3 ori si tine pedala sus si e tare !sa fie din cauza la placa sau rulment de presiune?

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.