Jump to content

CONSUMATOR E34


Recommended Posts

va salut pe toti va deranjez si eu cu o problema cu un consumator la masina........se pare ca termina bateria cam in 3 zile daca nu merge deloc cu ea............acum eu am cumparat un ampermetru dinala(chinezesc) si am incercat sa leg un capat al aparatului la borna de plus si unul la borna de minus(masa) dar imi arata incpntinuu 1.......acum cineva mi a spus ca de fapt ar trebui legat in serie cu bateria(un capat al aparatului pe borna bateriei + si celalalt capat a-l aparatului la borna masinii +)dar in cazul asta nu mi arata nimica.....asa ca am luat-o pe ascultate si am gasit tot sub bancheta din spate un modul(cred ca cel pt geamuri electrice si etc) care face un tzacait cand pun borna si ramane asa.......acum eu am scos modulul din locasul lui si am observat ca nu merg geamurile electrice trapa electrica si 2 pozitii ale stergatoarelor......daca puteti sa mi spuneti sau poate a mai avut careva o problemna cu acel modul de sub bancheta spate(trebuie sa precizez ca modulul nu este stricat....am pus altul in locul lui si functioneaza la fel)....sau macar sa mi spuneti unde ar trebui sa caut consumatorul.....sper ca nu am scris prea mult......astept un raspuns....va multumesc
Link to comment
Share on other sites

va salut pe toti va deranjez si eu cu o problema cu un consumator la masina........se pare ca termina bateria cam in 3 zile daca nu merge deloc cu ea............acum eu am cumparat un ampermetru dinala(chinezesc) si am incercat sa leg un capat al aparatului la borna de plus si unul la borna de minus(masa) dar imi arata incpntinuu 1.......acum cineva mi a spus ca de fapt ar trebui legat in serie cu bateria(un capat al aparatului pe borna bateriei + si celalalt capat a-l aparatului la borna masinii +)dar in cazul asta nu mi arata nimica.....asa ca am luat-o pe ascultate si am gasit tot sub bancheta din spate un modul(cred ca cel pt geamuri electrice si etc) care face un tzacait cand pun borna si ramane asa.......acum eu am scos modulul din locasul lui si am observat ca nu merg geamurile electrice trapa electrica si 2 pozitii ale stergatoarelor......daca puteti sa mi spuneti sau poate a mai avut careva o problemna cu acel modul de sub bancheta spate(trebuie sa precizez ca modulul nu este stricat....am pus altul in locul lui si functioneaza la fel)....sau macar sa mi spuneti unde ar trebui sa caut consumatorul.....sper ca nu am scris prea mult......astept un raspuns....va multumesc

 

Salutare! montezi un ampermetru in serie (intre una din borne si cablul care sta in mod normal pe acea borna), inchizi masina, orice lumina, tot. Apoi scoti cate una din sigurante si vezi ca la una din sigurante ar trebui sa scada consumul... cam asa ar trebui procedat.

Link to comment
Share on other sites

va salut pe toti va deranjez si eu cu o problema cu un consumator la masina........se pare ca termina bateria cam in 3 zile daca nu merge deloc cu ea............acum eu am cumparat un ampermetru dinala(chinezesc) si am incercat sa leg un capat al aparatului la borna de plus si unul la borna de minus(masa) dar imi arata incpntinuu 1.......acum cineva mi a spus ca de fapt ar trebui legat in serie cu bateria(un capat al aparatului pe borna bateriei + si celalalt capat a-l aparatului la borna masinii +)dar in cazul asta nu mi arata nimica.....asa ca am luat-o pe ascultate si am gasit tot sub bancheta din spate un modul(cred ca cel pt geamuri electrice si etc) care face un tzacait cand pun borna si ramane asa.......acum eu am scos modulul din locasul lui si am observat ca nu merg geamurile electrice trapa electrica si 2 pozitii ale stergatoarelor......daca puteti sa mi spuneti sau poate a mai avut careva o problemna cu acel modul de sub bancheta spate(trebuie sa precizez ca modulul nu este stricat....am pus altul in locul lui si functioneaza la fel)....sau macar sa mi spuneti unde ar trebui sa caut consumatorul.....sper ca nu am scris prea mult......astept un raspuns....va multumesc

 

Salutare! montezi un ampermetru in serie (intre una din borne si cablul care sta in mod normal pe acea borna), inchizi masina, orice lumina, tot. Apoi scoti cate una din sigurante si vezi ca la una din sigurante ar trebui sa scada consumul... cam asa ar trebui procedat.

 

Asta daca nu deja a omorat aparatul de masura punandu-l pe ohmi si masurand volti :twoup: sau cine stie ce alte combinatii "serioase".

 

Iti recomand sa te duci la un electrician si sa lasi oamenii care fac asta zilnic sa se ocupe de problema ta.

Link to comment
Share on other sites

daca indica 1 inseamna ca valoarea masurata a fost peste scala lui pe care a fost setat...

Intotdeauna ampermetrul se leaga in seria cu acel consumator si voltmetrul in paralel

Tu, ca sa determini consumul, scoti una dintre bornele acumulatorului, la borna de pe acumulator libera pui un fir al ampermetrului si celalalt fir la inelul cu fir care duce curentul in instalatia masinii (acela pe care l-ai scos de pe borna acumulatorului)...la cealalta borna nu umbli deloc...pui amermetrul pe scala cea mai mare - pentru ca la incuierea masinii se consuma ceva curent si risti sa arzi ampermetrul...

Acum, cum se spunea si mai sus, lasi masina cateva minute bune sa-si stinga toti consumatorii (pt ca la e34 are computerul de lumini care stinge luminile - LED-uri- de la butoane cateva minute de la incuierea usilor...) si vezi ce curent indica...el ar trebui, cu tot cu o eventuala alarma, sa se incadreze undeva la 10-70mA...

Vezi ca la e34 nu intotdeauna raman eventuali consumatori cuplati...mie mi s-a intamplat sa las masina si doua saptamani si sa porneasca la prima cheie si alte ori dupa un week-end nepornita sa nu porneasca....nici macar nu cupla releul demarorului

Succese...

Link to comment
Share on other sites

daca indica 1 inseamna ca valoarea masurata a fost peste scala lui pe care a fost setat...

Intotdeauna ampermetrul se leaga in seria cu acel consumator si voltmetrul in paralel

Tu, ca sa determini consumul, scoti una dintre bornele acumulatorului, la borna de pe acumulator libera pui un fir al ampermetrului si celalalt fir la inelul cu fir care duce curentul in instalatia masinii (acela pe care l-ai scos de pe borna acumulatorului)...la cealalta borna nu umbli deloc...pui amermetrul pe scala cea mai mare - pentru ca la incuierea masinii se consuma ceva curent si risti sa arzi ampermetrul...

Acum, cum se spunea si mai sus, lasi masina cateva minute bune sa-si stinga toti consumatorii (pt ca la e34 are computerul de lumini care stinge luminile - LED-uri- de la butoane cateva minute de la incuierea usilor...) si vezi ce curent indica...el ar trebui, cu tot cu o eventuala alarma, sa se incadreze undeva la 10-70mA...

Vezi ca la e34 nu intotdeauna raman eventuali consumatori cuplati...mie mi s-a intamplat sa las masina si doua saptamani si sa porneasca la prima cheie si alte ori dupa un week-end nepornita sa nu porneasca....nici macar nu cupla releul demarorului

Succese...

 

 

merci mult pt explicatii......acum cateva intrebari :-aparatul care il am eu din cat am citit acolo masoara si amperi si volti.....si indiferent cum as pune aparatul (adica amperaj mic sau mare) el tot 1 imi arata....adica aparatul era pus pe 10A si tot 1 imi arata.......cred ca cel mai bine ma duc la un electrician priceput in bmw uri....daca stiti pe cineva puteti preciza...bafta

Link to comment
Share on other sites

probabil ai prajit aparatul cand l-ai pus in paralel si ai masurat consumul de curent, asta daca nu cumva ai aparat la care trebuie sa pui si sonda unde trebuie: masa la masa, + -ul la 10-20A si alegerea scalei corecta.
Link to comment
Share on other sites

probabil ai prajit aparatul cand l-ai pus in paralel si ai masurat consumul de curent, asta daca nu cumva ai aparat la care trebuie sa pui si sonda unde trebuie: masa la masa, + -ul la 10-20A si alegerea scalei corecta.

 

 

 

 

spre mirarea mea......inca nu s-a stricat...in seara asta eram prin garaj si munceam la exteriorul masinii (ma pregatesc sa o vopsesc)...si m am gandit sa mai dau o sansa aparatului.....am facut cum mi ai spus tu...am dat pe amperi la sectiunea 10A...am mutat firul rosu la 10A si am legat aparatul intre borna bateriei - si borna masinii -....se pare ca am un consum de -0.71 A....am luat toate sigurantele la control si cand am ajuns la siguranta 21....consumul a cazut brusc la 0......in acelasi timp in spate sub bancheta (langa modulele de interior)...s-a decuplat si un releu pus ad-hoc pe instalatie.....am scos releul acela de pe instalatie si consumul a ajuns undeva la -0.68A.......acum incerc sa caut ce inseamna semnificatia sigurantei 21....cu google traducere nu prea functioneaza......poate are cineva o schema a panoului de sigurante sau poate a avut cineva o problema similara cu siguranta 21.....va tin la curent...

Link to comment
Share on other sites

ok am luat toate becurile din masina la control...inclusiv brichete si etc.....cand am scos becul din porbagaj(desi nu era aprins) consumul a ajuns la valoarea de -0.04a.......nu stiu sigur care e problema cu circuitul becului din portbagaj....acum ma framanta altceva........e normal sa aiba un consum de 0.04?.......sau trebuie sa fie 0.0?...........tin sa precizez ca bateria a fost deconectata de pe masina....si apoi cand am pus aparatul l am tinut in circuit timp de 5 min si consumul a fost la fel (adica -0.04a)..........oricum a scazut mult din cauza becului din portbagaj....dar acum va rog sa mi spuneti daca e bine sau nu 0.04.......
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.