Jump to content

Consum cam mare BMW 318i 143CP


H3llow33N

Recommended Posts

Salutare,

 

Am un BMW 318i 143cp din 2003 cu aproape 100000 de km. In ultimul timp(jumate de an si vreo 7000 de km) am vazut o crestere semnificativa a consumului la viteze mari, adica peste 120-130 km/h. Consumul instantaneu este de aproape 8%. Consumul nu s-a schimbat de la frig la cald, de la anvelope de iarna la cele de vara, umezeala sau uscat.

Ultimul schimb de consumabile l-am facut in septembrie 2009 si de atunci si pana cand am vazut problemele am parcurs maxim 10000 de km.

O chestie ciudata e ca la 150-160 consuma 9%. (nimic ciudat aici)

Acum 2 ani am facut o excursie in Italia si pe 5000de km am avut consumul mediu 7.1, acum pe 2000 de km am avut 7.9, fara AC pornit(conditii similare de greutate si anvelope).

Care ar putea fi cauza?

 

Inca o chestie, am o problema cu un senzor de ABS, ar putea fi el problema->sa nu dea comanda bine in calculator si de aici problemele

 

Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Tu cat ai vrea sa consume?Cei 2000km cum i-ai facut?Tot la un drum de Italia(doar dus sau cum)?

Daca ai facut 2000km prin RO e normal sa ia mai mult!

 

Momentan sunt in Germania si cei 2000de km i-am facut din RM. Valcea pana in Germania la Essen aprox 2000 de km din care 450km in RO unde am avut 7.1%(fata de acu 2 ani cand am avut 6,7%)

Pe cei 5000 de km am avut vreo 1000 prin oras, deci ar fi trebuit sa sara consumu fff mult. De asemenea din cei 5000 de km 800 au fost in Germania restul sunt la limita de 130 de autostrada.

Conditiile au fost 95%similare.

Repet, consumul acesta e fara AC, teoretic ar trebui sa fie mai mic macar cu jumate de litru...

 

 

 

M-am uitat si cele mai multe topicuri sunt legate de dieseluri. Daca cumva ti-a sarit in ochi ceva legat de 318i 143cp zi-mi pagina. Ms mult

Link to comment
Share on other sites

Tu discuti de consumul indicat de BC sau cel instant. Totul este doar orientativ.

 

Consumul real se afla prin plinuri succesive la pompa dupa cateva sute de km.

De exemplu pe cei 2000km despre care discutam uite ce variabile apar de la un an la altul :

 

-0,5 atmosfere mai mult/putin in anvelope duce la consum mai mare/mic.

-100kg in portbagaj ... creste consumul [cu 0,2%]

-intre 0w30 si 10w40 ai o diferenta de consum [de cel putin 0,3%]

-etc

intre [] parerea mea :twoup:

 

Eu de exemplu cand merg spre Madrid consum cu 0,5% mai mult fata de cat consum de acolo spre casa. Si sunt 500km, nu discutam pe distante de 30-50km.

Prea mult pui in calcul ce iti arata un ac indicator [consum instant] cand ai 150km/h.

 

D.p.m.d.v. nu ai consum mare, iar daca vrei sa te asiguri...mergi la un tester.

Link to comment
Share on other sites

Tu discuti de consumul indicat de BC sau cel instant. Totul este doar orientativ.

 

Consumul real se afla prin plinuri succesive la pompa dupa cateva sute de km.

De exemplu pe cei 2000km despre care discutam uite ce variabile apar de la un an la altul :

 

-0,5 atmosfere mai mult/putin in anvelope duce la consum mai mare/mic.

-100kg in portbagaj ... creste consumul [cu 0,2%]

-intre 0w30 si 10w40 ai o diferenta de consum [de cel putin 0,3%]

-etc

intre [] parerea mea :twoup:

 

Eu de exemplu cand merg spre Madrid consum cu 0,5% mai mult fata de cat consum de acolo spre casa. Si sunt 500km, nu discutam pe distante de 30-50km.

Prea mult pui in calcul ce iti arata un ac indicator [consum instant] cand ai 150km/h.

 

D.p.m.d.v. nu ai consum mare, iar daca vrei sa te asiguri...mergi la un tester.

 

 

Cu toate constrangerile legate de greutati suplimentare consumul real, la pompa, a fost cu 0,8%mai mare fara AC, deci cam mult din pct meu de vedere. Cat despre ulei cel de acum e mai bun ca ala vechi. Exact pe aceeasi portiune de drum(RM.VL Viena) consumul a fost cu 0.4 mai mare si repet fara AC care se spune ca manaca 1 l in plus, in realitatea doar 0.5 in func de viteza

Cand am vb de consum am vb de consumul real care este cu 0.1 mai mare decat cel indicat de calc de bord.

Am facut consum pe calc de bord nu pe ac. Am restat calcu si am mers cu 150 aprox constat o perioada si a iesit mai mare putin decat arata acu(care are o precizie izbitoare la BMW, nu stii daca ai 6 - 7 sau 8).

Am fost inainte sa plec cu ea la service pentru problema cu ABS-ul si am verificat-o complet, iar la motor nimic.

 

Pe mine ma ingrijoreaza ca a crescut consumul nu ca imi consuma 8.

 

Benzina?

 

Dap

Link to comment
Share on other sites

Cu toate constrangerile legate de greutati suplimentare consumul real, la pompa, a fost cu 0,8%mai mare fara AC, deci cam mult din pct meu de vedere.

 

Pt 0,8 consum in plus esti ingrijorat .....

 

Din pacate nu sunt doar 0.8, ma gandesc cand o sa fie cald cat o sa fie? 1.2? Si se stie ca motoarele merg mai bine la temp joasa.nu?

 

Daca mi-ar da afara banii din casa nu ar fi nici o pb da la 5000 de km sunt vreo 60-80 de euro pe care as prefera sa ii cheltuiesc altfel, adica sa ma mai plimb 1000 de km.

 

In regimu de autostrada de la nemti abia fac 650 de km cu un plin.

 

O sa restez calc de bord sa vad cat imi ia doar pe autostrada:((

 

BTW e normala cresterea asta ? O revizie ar face diferenta?

Edited by H3llow33N
Link to comment
Share on other sites

Nu mai repet ce am scris mai sus. Dar in timp apar multe cauze care sa mareasca consumul.

Uite un exemplu...pe 5500km de autostrada am scos 6,9%. Sub 100kg in porbagaj, iar in interior cam 120kg [cu tot cu mine]. Asta a fost in 2008. In 2 luni iar o sa parcurg distanta asta. 100% o sa fie altul consumul si nu din cauza ca am mai multi km. Este alt trafic, alte anvelope, poate cateva kg +\-.

Nu poti sa ai aceleasi conditii de trafic decat daca mergi pe un circuit. Platesti pentru 1h...calculezi consumul si apoi tragi concluziile.

Link to comment
Share on other sites

Nu mai repet ce am scris mai sus. Dar in timp apar multe cauze care sa mareasca consumul.

Uite un exemplu...pe 5500km de autostrada am scos 6,9%. Sub 100kg in porbagaj, iar in interior cam 120kg [cu tot cu mine]. Asta a fost in 2008. In 2 luni iar o sa parcurg distanta asta. 100% o sa fie altul consumul si nu din cauza ca am mai multi km. Este alt trafic, alte anvelope, poate cateva kg +\-.

Nu poti sa ai aceleasi conditii de trafic decat daca mergi pe un circuit. Platesti pentru 1h...calculezi consumul si apoi tragi concluziile.

 

Foarte adevarat ce ai zis tu si e total adevarat, dar pot aparea diferente asa mari? totusi e vb de 10% crestere, poate mai mare daca pun la socoteala si aeru cond

 

Cauze tehnice pot fi? adica sa stiu daca sa caut ceva, cat poate influenta filtru de aer si cel de benzina?

Link to comment
Share on other sites

:) sincer si eu am 318i cu 118 cai da as vrea sa am consumul tau :twoup: sa nu crezi ca mint da imi ia cam 11 12 /%

 

presupun ca nu iti consuma atat la drum intins ca e cam mult. Am mai avut un BMW E46 model ca al tau car motorul de 105 cai, ala consuma 7 si avea pe la 220000 de km.

Daca iti ia in oras 11 12 e ok!

Link to comment
Share on other sites

mergi mai incet si va consuma sub plafonul de ingrijorare

 

Cat de incet? Pe autostrada daca merg cu 130 ia 8 daca merg cu 150 8,5-9, dar daca merg cu 110 doar 6. Inainte la 130 lua 7 ceea ce era perfect pt mine.

 

Din peste 100 de 318i 143CP luate in calcul vad ca media consumului este de 8,67%.

 

Eu sunt sigur ca masina nu are probleme cu...consumul :twoup:

 

 

Pai eu vb aici de consum extraurban. 99% a fost facut in afara orasului. Consumul mediu cam atat e.

Ai stat si ai calculat? tot ce au zis pe forum?

Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu o mai frecam pe toate partile aiurea. Am stat si m-am gandit bine inainte sa mi se para ciudat consumul. Daca imi consuma 15 timp de 3 ani nu ziceam nimic da mi se pare suspect ca a crescut in 2 ani mult!

 

Care ar putea fi cauzele de natura mecanica/electronica ce pot duce la cresterea consumului?

Edited by H3llow33N
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

:) sincer si eu am 318i cu 118 cai da as vrea sa am consumul tau :twoup: sa nu crezi ca mint da imi ia cam 11 12 /%

 

presupun ca nu iti consuma atat la drum intins ca e cam mult. Am mai avut un BMW E46 model ca al tau car motorul de 105 cai, ala consuma 7 si avea pe la 220000 de km.

Daca iti ia in oras 11 12 e ok!

la drum lung ia nu in oras...in oras face prapad..(teava goala in loc de toba,jante...) asta e

Link to comment
Share on other sites

:) sincer si eu am 318i cu 118 cai da as vrea sa am consumul tau :twoup: sa nu crezi ca mint da imi ia cam 11 12 /%

 

presupun ca nu iti consuma atat la drum intins ca e cam mult. Am mai avut un BMW E46 model ca al tau car motorul de 105 cai, ala consuma 7 si avea pe la 220000 de km.

Daca iti ia in oras 11 12 e ok!

la drum lung ia nu in oras...in oras face prapad..(teava goala in loc de toba,jante...) asta e

 

ai pus-o pe tester? e exagerat de mult!

ai facut modificari la ea? zici ca ai schimbat pe la toba, ai dat jos si catalizatorul?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.