Jump to content

Consum cam mare BMW 318i 143CP


H3llow33N

Recommended Posts

doar finala,catalizatorul l.am lasat....am debitmetru nou,sonda lambda la fel..bujiile le schimb sapt viitoare si cam atat... asa imi consuma de mult timp...prin afara pe autopista merg cam cu 150 160 --cu juma de rezervor am facut 310 km pe aici ,astept sa se consume tot sa vad cati km fac
Link to comment
Share on other sites

Pune-o pe gaz..daca diferenta de 0.8l/100km benzina te ingrijoreaza, pune-i GPL...atunci sa vezi intr-adevar economie, si cu banii de un plin de benzina ai sa te plimbi aproape cu 50% in plus....eu zic ca e afacere ......si emisiile de gaze sunt mai mici, deci e si mai ecologic.. Edited by scara_211084
Link to comment
Share on other sites

daca faceai fix ac drum de italia de 5-6ori si acum a7a oara aveai consum cu 0.8 mai mult puteai sa zici ca pot exista probleme;dar din moment ce ai avut consumul x la un drum de italia si y la un drum de germania nu-i nici o pb,cauze pot fi multe,incepand cu trafic,vant fata,temperatura ext,anvelope,presiune anvelope,cand a fost facuta ut revizie si terminand cu talpa mai grea putin

 

in oras ti s-a modificat consumul?

Link to comment
Share on other sites

daca faceai fix ac drum de italia de 5-6ori si acum a7a oara aveai consum cu 0.8 mai mult puteai sa zici ca pot exista probleme;dar din moment ce ai avut consumul x la un drum de italia si y la un drum de germania nu-i nici o pb,cauze pot fi multe,incepand cu trafic,vant fata,temperatura ext,anvelope,presiune anvelope,cand a fost facuta ut revizie si terminand cu talpa mai grea putin

 

in oras ti s-a modificat consumul?

 

Dap si in oras a crescut cu 1 litru. Acum ai dreptate pot exista multe diferente, dar pe acelasi drum adica Rm. Valcea Viena am facut 3-4 verificari. Primele 3 sunt aproiate 6,8-6,9 vara cu AC pornit. A patra oara, in martie, deci mai frig si fara AC, aceleasi anvelope ca primele dati si o greutate apropiata probabil mai mare cu 20-30 de kg maxim consum 7.4%. Ritmul de condus a fost apropiat adica nu am mers peste limita legala.

Eu cred ca e de la filtre si ulei, desi de data asta sunt mai bune si au un nr de km de uzura apropiat. Poate de asta iarna sa se imbacsit mai rau.

Am facut nenumarate drumuri Rm.Vl Bucuresti si retur si am vazut acum ceva diferente semnificative, dar nu le-am dat importanta pt ca am zis ca e vorba de regimuri diferite de condus.

 

Am citit pe aici, ca unii au observat ca daca decupleaza DSC, masina merge mai bine... Punand asta la socoteala si faptul ca am un senzor de ABS dus se poate spune ca de la senzorul de ABS e pb?

 

Benzina?

 

Dap

Nu m-ai inteles...

Intrebam daca ai luat in calcul si benzina pe care o folosesti.

 

Nu inteleg...

Te referi la modul de calcul al consumului? Am facut plinul si apoi am mers cu ea, apoi am facut iar plinul, am impartit cati litrii am bagat la nr de km=>consumul.

Edited by H3llow33N
Link to comment
Share on other sites

H3llow33N eu zic sa stai linistit, masina ta nu are nimic... Problema ta e la mansarda (nu o lua ca pe o jignire sau un atac la persoana, dar pur si simplu am impresia ca ti-a intrat in cap chestia asta ca masina consuma mult si acum ti se pare suspect orice variatie de consum, oricat de mica) . Si nu mai compara consumul de acum 2 ani cu cel actual, sunt prea multi factori care il pot influenta. O variatie cu pana la 1 litru la 100km eu zic ca e in "limitele normalului"

Daca tot vrei sa faci ceva schimba uleiul si filtrele mai devreme (pe la 9-10mii km)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Benzina?

 

Dap

 

Nu m-ai inteles...

Intrebam daca ai luat in calcul si benzina pe care o folosesti.

 

Nu inteleg...

Te referi la modul de calcul al consumului? Am facut plinul si apoi am mers cu ea, apoi am facut iar plinul, am impartit cati litrii am bagat la nr de km=>consumul.

 

Am inteles acum! Ma gandesc ca benzia din Germania e mai buna. Ce-i drept am vazut o schimbare cand am bagat benzia 100, dar la consum nimic

Link to comment
Share on other sites

Tin minte ca odata am bagat un jeg de benzina de la OMV...turam moturul asa...degeaba...de tras tragea mai bine bouu....

Iar acul de la benzina s-a dus cam repede pe rosh...

Eu zic ca e importanta si benzina folosita....slabe sanse sa fie aceeasi calitate de la o alimentare la alta.

Link to comment
Share on other sites

Tu iti dai seama de aberatiile care le spui referitor la consumul pe bord si la cel real ? iti dai seama ca sunt 1 milion de factori care influenteaza consumul ala ? iti dai seama ca nu poti sa scoti acelasi consum pe acelasi traseu din cauza traficului/vantului/presiunii atmosferice/carburantului folosit/presiunii pneurilor si MULTE,MULTE altele ?

 

Daca ziceai ca un 318i cu 1995 cmc iti consuma 15 in oras si afara peste 10 orice ai face atunci da ... hai sa zicem ca consuma mult :) tu iti dai seama ca in accelerarile bruste masina consuma 40-50 litrii / 100 km ? (sau poate chiar mai mult) acel consum iti dai seama ca iti poate influenta putin media ?

 

Sincer nu inteleg scopul acestui post ... si eu am acelasi motor si cat e in mintile lui si consuma normal chiar nu imi fac griji de 1-2 litrii in plus :twoup:

 

Fara suparare !

Link to comment
Share on other sites

Eu stau si ma gandesc ce probleme au cate unii....

Ca sa poti spune ca ai un consum mai mare cu 0.8% , la acelasi drum facut de mai multe ori..asa cum au spus si colegii trebuie tinut cont de 1 milion de factori...unul esential l-ai spus si tu din start...ai scos consum mai bun cand era cald afara, decat in martie, cand era mai frig...si asta e o cauza...

Pe urma eu stau si ma gandesc...oare cate accelerari, sau cate plecari subturate ai avut...?Mi-e greu sa cred ca poti conduce pe acelasi drum, destul de lung, de doua ori , in acelasi regim, in acelasi stil....

Gandeste-te ca poate atunci cand ti-a consumat mai mult, probabil ai stat cu 30 de minute in plus, pe loc, cu motorul pornit...de asemenea ai luat in calcul uzura masinii?

Tu ori ai deschis topicul asta la caterinca, ori te plictisesti teribil....parerea mea, bineinteles....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am facut drumul Iasi-Bucuresti de nenumarate ori. La 318d consumul mediu mi-a variat de la 5.2 la 6.6(consum declarat de carte 4.7....mda sigur). La 318i(la fel ca a ta numai ca e automata) mi-a variat de la 6.3 la 7.5. Ambele au fost puse pe tester si sunt in toate mintile lor....deci nu cred ca ar trebui sa-ti faci grija. Totul depinde cum tragi de masina. Cel putin la mine, am observat urmatorul parcurs al consumului pe durata de viata a masinii in proprietatea mea:Prima data consuma mai mult deoarece nu-s obisnuit cu masina; Apoi dupa ce o invatz bine ii reduc consumul aproape de ce se indica in carte; Dupa inca ceva timp consumul urca iar...explicatia? Is deja prea obisnuit cu masina si simt ca vreau ceva mai multa putere=>trag mai tare de ea. Cred ca cel mai important lucru la consum e starea de spirit, lucru care se reflecta foarte mult in consum. Mai adauga la asta si toate explicatiile tehnice anterioare si, spun eu, o variatie de 0.8 e egal cu nimic.
Link to comment
Share on other sites

Bine punctat: Prima data consuma mai mult deoarece nu-s obisnuit cu masina; Apoi dupa ce o invatz bine ii reduc consumul aproape de ce se indica in carte; Dupa inca ceva timp consumul urca iar...explicatia? Is deja prea obisnuit cu masina si simt ca vreau ceva mai multa putere=>trag mai tare de ea. Si aici ar fi 3 paranteze: 1. depinde daca vii dupa o masina cu motor mai puternic pe una cu motor mai mic 2. dupa motor mai mic pe motor mai mare 3. de pe benzina pe motorina si viceversa.
Link to comment
Share on other sites

Ce spui tu aici, nu-i valabil pentru cel care ºtie sã conducã bine o maºinã, ci mai degrabã pt un novice cu lãmâie În geam. :twoup:

Cand am spus la inceput...ma refer o zi...maxim doua. Sa nu-mi spui ca tu faci o masina din prima sa meraga la consum optim....asta inseamnand sa o si simti si sa mergi cu ea calumea...mai ales daca faci trecerea de pe diesel pe benzina sau invers :) !

Link to comment
Share on other sites

Tu iti dai seama de aberatiile care le spui referitor la consumul pe bord si la cel real ? iti dai seama ca sunt 1 milion de factori care influenteaza consumul ala ? iti dai seama ca nu poti sa scoti acelasi consum pe acelasi traseu din cauza traficului/vantului/presiunii atmosferice/carburantului folosit/presiunii pneurilor si MULTE,MULTE altele ?

 

Daca ziceai ca un 318i cu 1995 cmc iti consuma 15 in oras si afara peste 10 orice ai face atunci da ... hai sa zicem ca consuma mult :) tu iti dai seama ca in accelerarile bruste masina consuma 40-50 litrii / 100 km ? (sau poate chiar mai mult) acel consum iti dai seama ca iti poate influenta putin media ?

 

Sincer nu inteleg scopul acestui post ... si eu am acelasi motor si cat e in mintile lui si consuma normal chiar nu imi fac griji de 1-2 litrii in plus :twoup:

 

Fara suparare !

 

Problema mea nu e ca exista o diferenta intre consumul de la bord si cel real, ci ca in conditii mai favorabile am un consum mai mare. Si crede-ma acei 0,8% insignifianti pt tine au aparut brusc. Da 2 litrii pe autostrada la aceeasi viteza medie cum tie se pare?

Postul meu era legat de ce probleme pot sa influenteze consumul, nu chestiile astea de le stie oricine vant, plneuri si altele.

 

REPET poate influenta un senzor de ABS dinamica masinii... si aici nu ma refer la franare.

BTW dupa 30000 de km cu masina asta imi dau seama cand apas prea tare sau forjez sau subturez.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Incepusem acest topic cu ceva timp in urma. Am schimbat filtrul de aer, de aici un consum mai mic. Am observat, culmea, ca atunci cand am aerul conditionat pornit, masina consuma mai putin.

Inca o chestie ciudata. Daca merg cu ea pe autostrada, peste 110, si o scot din viteza motorul moare. Daca AC-ul este pornit, motoru da sa moara, dar nu se opreste! A mai intalnit cineva pb asta?

 

Cand am schimbat filtrul de aer am vazut ca una din piesel de plastic care este prinsa pe carcasa filtrului, cazuse si atingea o rola. Piesa asta de plastic acum este taiata pe mijloc. Nu stiu daca stiti despre ce piesa vorbesc. Este piesa care este atasata de racordul flexibil care intra in motor si se prinde de cutia filtrului pentru a sta fixa. Din pacate nu pot sa ii fac poze. Daca nu ma insel pe ea este montat debitmetrul, in partea de sus,.

 

Si inca ceva. Poate un geam heliomat sa afecteze semnalul GPS?

MS

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.