Jump to content

Furtune vacum si combustibil diesel


myrcyca

Recommended Posts

Am un E39/520d/2000/136cp/180.000km/cutie manuala/touring.Avand in vedere ca masina are 10 ani as dori sa schimb toate furtunele de vacuum si motorina pentru a nu avea surprize.Am inteles din discutii ca ele se degradeaza [,,se coc''] si se pot sparge oricand.As dori daca stie cineva dimensiunile lor[diametru,grosime,lungime],eventual fabricantul recomandat in asa fel incat sa nu le iau originale bmw caci ma gandesc ca sunt scumpe.
Link to comment
Share on other sites

E destul de complicat, adica nu operatia in sine ci faptul ca ai mai multe tipuri de conducte la alimentare. De mai multe diametre si diferite compozitii. Altele is de plastic mai gros, unele is de cauciuc cu panza, etc. La vacuum in schimb stiu ca toate au acelasi diametru.
Link to comment
Share on other sites

Tocmai asta e ideea cu originalul: furtunul respectiv il vei folosi in mediul pt care a fost creat. Furtunul de alimentare are o compozitie care sa reziste la motorina, ala de vacuum rezista la presiune, altul rezista la temperatura ridicata si presiune (de exemplu cele de apa). Cum nu ai de unde sa stii care cum e, cel mai bine le cumperi pe original. Altfel, nu faci decat tiganie iar intentia ta, de altfel laudabila, se duce pe apa sambetei.
Link to comment
Share on other sites

Am patit-o si eu acu cateva zile cu furtunul de aer spre intercooler, mi-a crapat in mers la o depasire, cotul ala care iese din motor si l-am comandat original 250 lei. As dori sa le schimb si eu...ai reusit sa afli dimensiunile? Eu tot incerc sa gasesc siliconice dar nu prea reusesc
Link to comment
Share on other sites

furtunele de la vacuum is foarte pacatoase, eu de mult vreau sa le schimb, dar parerea mea e ca cel mai bine sa fie pe original, ca is facute sa reziste la anumie presiuni si au fiecare lungimea care trebuie. mie de exemplu cand ii frig afara si is contractate furtunele de la vacuum, in momentul cand franez mai puternic imi scade turatia motorului. si am fost sa imi verifice daca tine presiunea in furtunele de la vacuum....si nu tine....explicatia un furtun fisurat.dak o sa le schimbi te rog frumos sa imi zici si mie cat te-a costat.ms si bafta
Link to comment
Share on other sites

Am patit-o si eu acu cateva zile cu furtunul de aer spre intercooler, mi-a crapat in mers la o depasire, cotul ala care iese din motor si l-am comandat original 250 lei. As dori sa le schimb si eu...ai reusit sa afli dimensiunile? Eu tot incerc sa gasesc siliconice dar nu prea reusesc

ti l-am trimis azi

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.