Jump to content

eroare 530d e60


Recommended Posts

Eu am avut o problema similara la masina si anume avea momente cand nu incarca bateria , mau ales cand era umezeala multa afara (vreme ploioasa ) si temperatura destul de scazuta ,o lasam in parcare cateva ore si isi revenea singura. Am schimbat carbunii la alternator si nu am mai avut cam 20 k km si a reaparut problema am schimbat releul si au disparut problemele , asta se intampla toamna trecuta . Asta vara eram cu masina in concediu si surpriza au inceput pe rand sa pice toate , ecran navi apoi dsc , abs ... din cauza ca bateria nu se mai incarca iar de data aceasta s-a dovedit a fi firul de masa (-) de pe caroserie ( e undeva in spatele rotii dreapta fata sub masina ) care e fix un conector cu piulita si era piulita slaba . Inca nu stiu daca nu cumva am schimbat toate piesele de la alternator degeaba problema fiind de la firul de masa de la bun inceput . Simptomele cam astea ar fi se misca un pic mufa nu mai face contact si nu mai incarca bateria , se mai misca iar un pic face contact si incarca ... Deci iti recomand sa incepi cu firul de masa si apoi sa continui cu alternatorul .
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt raspunsuri,voi face asa,stau cam prost cu timpul,noroc ca nu o folosesc zi de zi,legat de carsoft,vanzatorul mi-a raspuns la intrebare

''hello

when it is pirated, why is there a Dongle from Carsoft?

You can check with Carsoft, they sell the CD´s like that.

For the interface, it is compatible up to the latest Version.

best regards''

Sper sa nu spuna prostii

Daca el spune o fi compatibila ( nu stiu nu am testat si nu contest) dar chestia ca CD-ul este bla-bla ca un CD copiat cu tot cu coperta care arata fizic ca originalul se poate face oricand.

Link to comment
Share on other sites

daca pana la urma se va dovedi ca e de la alternator ,eu zic ca nu merita schimbat.cu doar 300ron un meserias bun ti-l face ca nou...bineinteles la noi in Ro.in franta sau alte tari nu stiu daca se practica.

si eu tot aveam probleme cu bateria si numa nu ii dadeam de cap.am reconditionat alternatorul (abea mai avea carbuni)si electromotorul(600ron ambele) si de atunci nu am probleme.sta 2 -3 sapt masina pe tusa si porneste de zici ca a fost pornita acum 5 min

bine la mine treaba asta s-a intamplat pe la 400k km la 200k e totusi cam prematur pt un alternator valeo dar nu se stie niciodata.bafta

Link to comment
Share on other sites

poi ai putea sa il dai jos cand nu vei avea nevoie de masina pt o perioada,il trimiti in tara pe cineva care face transport,ti-l duce la reconditionat,pe urma ti-l duce inapoi in franta il pui pe masina si sti o treaba.poti verifica si electromotorul daca tot esti la capitolul asta,ca are niste bucse care se cam duc.as putea sa iti recomand pe cineva in satu mare,dar precis este macar un meserias in asa ceva in fiecare oras.nou nu are rost sa pui.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

am reusit sa scap de probleme

prima data am incercat sa schimb releul regulator,dar nu am gasit identic,carbunii erau destul de uzati,i-am schimbat dar degeaba,nu incarca cat trebuie,uneori deloc(am ramas si in pana),alteori ajungea pe la 17-18v cand o acceleram, timp de 1-2 secunde, dupa care scadea la 14v aprox

Am cumparat alternator nou Valeo,l-am schimbat si nu mai am probleme.Am stres toate erorile vechi care erau cauzate de alternatorul vechi si nu au mai aparut.Acum am bateria originala a masinii si nu mai apare nicio eroare,deci am cumparat baterie noua prea devreme.

Concluzia : erorile incep sa apara atunci cand alternatorul nu incarca constant,atunci cand o acceleram brusc si ajungea la 18v apareau si erorile plus alte erori pe tester printre care si high voltaje,erori pe bord apareau si atunci cand alternatorul nu mai incarca deloc si masina mergea pe curentul bateriei pana alternatorul incepea din nou sa incarce.Dupa ce am schimbat bateria prima oara erorile nu au mai aparut o perioada pt ca, fiind baterie noua,se consuma mai greu atunci cand alternatorul avea momente f scurte in care nu incarca.

Daca aveti probleme asemanatoare (erori pe bord,se taie servo etc),sa aveti cu voi un aparat de masura si sa masurati exact atunci cand apar erorile,sa vedeti daca incarca cum trebuie.Nu cumparati baterie inainte.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.