Jump to content

DIY. Start/ Stop Engine Button


Recommended Posts

salut tuturor ...

 

De mult caut info despre asha instalatii ptr E38 al meu, sa fie identic cu sitema de keyless entry ca la e60, e65, e90 ...

 

Poate cineva sa imi recomande ceva?

 

Dar nu asi dori sa mai vag cheia si sa o mut in prima pozitie, si dupa asta sa apas butonul.... este o prostie si chletuiala de timp :twoup:

 

Am gasit o poza de pe un e38, dar stapinul nu raspunde la mesaje ...

 

 

http://djafar740d.users.photofile.ru/photo/djafar740d/115789404/xlarge/137740577.jpg

 

http://djafar740d.users.photofile.ru/photo/djafar740d/115789404/xlarge/137740579.jpg

 

http://djafar740d.users.photofile.ru/photo/djafar740d/115789404/xlarge/137740580.jpg

 

http://djafar740d.users.photofile.ru/photo/djafar740d/115789404/xlarge/137740581.jpg

 

http://djafar740d.users.photofile.ru/photo/djafar740d/115789404/xlarge/137740598.jpg

Link to comment
Share on other sites

e un proiect destul de indraznet.

Nu cred ca a facut nimeni asa ceva pe aici, dar am putea puncta niste etape.

 

Stiu ca alarmele aftermarket cu pornire de motor au nevoie de cipul unei chei si il plaseaza undeva in zona contactului.

Daca nu vei folosi cheie... cum vei preveni blocarea volanului ?

Daca renunti la cheie, vei gasi niste chei blank modelul afisat de tine sa poti sa le tai si programezi cu cipul de la cheile tale ?

Link to comment
Share on other sites

teoretic ...

 

se poate dezactiva blocarea volanuluiu ,

se poate sa programezi un chip care sa il ai acolo pentru imobilizator , se poate sa ii faci pornirea din buton , dar , daca nu iti oui un sistem de antiefractie adevarat , o alarma tare de la viper ... ii ca si cum ai invita hotzul; sa ti-o fure ,

 

eu mai repede m-as gandii la un keyless go , parca mai interesanta mi se pare ideea asta ,

Link to comment
Share on other sites

teoretic ...

 

se poate dezactiva blocarea volanuluiu ,

se poate sa programezi un chip care sa il ai acolo pentru imobilizator , se poate sa ii faci pornirea din buton , dar , daca nu iti oui un sistem de antiefractie adevarat , o alarma tare de la viper ... ii ca si cum ai invita hotzul; sa ti-o fure ,

 

eu mai repede m-as gandii la un keyless go , parca mai interesanta mi se pare ideea asta ,

 

si mie mi se pare un keyless go mai interesant ... mai ales ca exista variante si ptr asta ...

Doar ca locatia butonului instalat nu prea imi place ...

 

http://e38.ru/files/15_7_0.jpg

 

eu ma ghindeam la ceva mai apropiat de original e65, e60 sau e90 ... cam cum etse in pozele de mai jos, instalare facuta intrun e46

 

http://img413.imageshack.us/img413/7821/1s73r0345yb5.jpg

 

http://img510.imageshack.us/img510/5488/1s73r0347yw8.jpg

 

http://img405.imageshack.us/img405/112/1s73r0331tb7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mi se par bani aruncaĂži.

 

e si asta o parere, si ca orice parere are dreptul la viatsa :twoup:

 

ca si de altfel

1. angel ayes

2. inele hromate in ceasuri de bord

3. ca si mp3/ video aftermarket

4. eleroane

5. buza fatsa Alpina ...

 

:) toate sunt niste momente de aruncat bani in vint ...

ptr ce o facem? ca si cazul evolutiei omenirii, ca sa ne evidentiem..si ramine asta la discretia fiecaruia... - daca vrei sa faci ceva in mashina ta sau sa o lasi stock?

Link to comment
Share on other sites

ModificĂŁrile pe care le-ai menĂžionat au rol estetic.

 

Modificarea asta nu mi se pare deloc relevantĂŁ estetic, e doar un fel de demonstraĂžie cĂŁ se poate monta ceva de genul acesta pe o maÂşinĂŁ mai veche.

 

Mie Îmi place mai mult sã Învârt cheia În contact decât sã apãs pe un buton, poate sunt mai conservator.

Link to comment
Share on other sites

ModificĂŁrile pe care le-ai menĂžionat au rol estetic.

 

Modificarea asta nu mi se pare deloc relevantĂŁ estetic, e doar un fel de demonstraĂžie cĂŁ se poate monta ceva de genul acesta pe o maÂşinĂŁ mai veche.

 

Mie Îmi place mai mult sã Învârt cheia În contact decât sã apãs pe un buton, poate sunt mai conservator.

 

E diferenta mare intre a invarti o cheie si a apasa pe buton.

 

Un start-stop cum e pe E60 din fabrica, adica complet si corect implementat, trebuie apasat odata si atat. Se face apoi automat toata secventa de pornire.

 

Nu mai trebuie sa iti bati capul cu cat trebuie tinuta bujia incandescenta activa pt a incalzi etc.

 

Apesi si cand e gata porneste...

Link to comment
Share on other sites

La mine nu e diferenÞã mare.

 

Eu bag cheia ºi o Învârt, atât.

 

Am motor pe benzinĂŁ.

 

ªi serios acum, aºa cum puteai sã mergi cu Dacia 1310, nu cred cã mori dacã trebuie sã ÎnvârÞi de o cheie.

Mie mi se par mofturi chestiile astea.

 

E miºto sã nu mai bagi deloc cheia În contact ºi sã porneascã maºina fãrã sã trebuiascã sã mai scoÞi cheia din contact ºi sã se ºi deschidã când ajungi lângã ea.

Link to comment
Share on other sites

Uneori progresul vine din mofturi :twoup:

In cazul tau, obisnuinta de a baga si roti cheia in contact, a facut ca operatiunea sa para mai simpla decat doar a apasa un simplu buton.

Adica, sigur te-ai invata cu butonul, dupa aia ai spune ca e aiurea cu cheia :)

Link to comment
Share on other sites

Normal că e şi o chestie de obişnuinţă, ĂŽnsă chiar ĂŽmi place ideea de a băga cheia ĂŽn contact şi de a o roti.

 

E unul dintre puţinele lucruri care nu prea s-au schimbat de zeci de ani ĂŽn industria auto.

 

Ămi plac inovaţiile, ĂŽnsă doar cele ĂŽntr-adevăr practice, nu prostiile care doar iau ochii, gen ĂŽnlocuirea ceasurilor de bord cu un simplu display.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

E unul dintre puĂžinele lucruri care nu prea s-au schimbat de zeci de ani ĂŽn industria auto.

Ok, o sa-ti reamintesc ca masinile (motoarele) se porneau tragand o manetuta si apoi coborai si dadeai la manivela :twoup:

Urmatoarea etapa a fost demarorul cu buton, urmat de cheia de contact si acum doar un simplu buton de la care faci totul.

Probabil ca in viitor o sa se treaca la comanda vocala.

 

Asta e, nu putem sa ne punem in calea progresului, a evolutiei si totdeauna vom ramane nostalgici la ceea ce era inainte.

Link to comment
Share on other sites

E miºto sã nu mai bagi deloc cheia În contact ºi sã porneascã maºina fãrã sã trebuiascã sã mai scoÞi cheia din contact ºi sã se ºi deschidã când ajungi lângã ea.

 

asta si etse ideea...cheia sa fie in buzunar, de ex... am gasit niste mesteri care au deja elaborate asha scheme..a.cum mai astet sa facem unele modificari si mio bag la mine in e38

Link to comment
Share on other sites

Aşa ar fi mişto. :twoup:

 

Ok, o sa-ti reamintesc ca masinile (motoarele) se porneau tragand o manetuta si apoi coborai si dadeai la manivela :)

Urmatoarea etapa a fost demarorul cu buton, urmat de cheia de contact si acum doar un simplu buton de la care faci totul.

Probabil ca in viitor o sa se treaca la comanda vocala.

 

Asta e, nu putem sa ne punem in calea progresului, a evolutiei si totdeauna vom ramane nostalgici la ceea ce era inainte.

Nu e nevoie să-mi aminteşti aşa ceva, ştiu foarte bine modalitate de pornire a unei maşini de la ĂŽnceputul secolului.

De fapt nu era aşa simplu, trebuia să reglezi avansul cu ajutorul unei manete de pe volan, la unele modele trebuie să pompezi manual combustibil care ajungea ĂŽn capul pistoanelor sau trebuie să pui o combinaţie de benzină şi ulei ĂŽn nişte mici ceşcuţe, iar acesta ajungea ĂŽn capul pistoanelor.

 

Eu mă refeream la maşinile moderne.

 

Poţi vedea aici procedura completă de pornire pentru o maşină fabricată ĂŽn 1913:

 

http://www.jaylenosgarage.com/at-the-garag...rcer-raceabout/

 

De la minutul 8.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

teoretic ...

 

se poate dezactiva blocarea volanuluiu ,

se poate sa programezi un chip care sa il ai acolo pentru imobilizator , se poate sa ii faci pornirea din buton , dar , daca nu iti oui un sistem de antiefractie adevarat , o alarma tare de la viper ... ii ca si cum ai invita hotzul; sa ti-o fure ,

 

eu mai repede m-as gandii la un keyless go , parca mai interesanta mi se pare ideea asta ,

 

si mie mi se pare un keyless go mai interesant ... mai ales ca exista variante si ptr asta ...

Doar ca locatia butonului instalat nu prea imi place ...

 

http://e38.ru/files/15_7_0.jpg

 

eu ma ghindeam la ceva mai apropiat de original e65, e60 sau e90 ... cam cum etse in pozele de mai jos, instalare facuta intrun e46

 

http://img413.imageshack.us/img413/7821/1s73r0345yb5.jpg

 

http://img510.imageshack.us/img510/5488/1s73r0347yw8.jpg

 

http://img405.imageshack.us/img405/112/1s73r0331tb7.jpg

 

 

Super tare ideea tupului insa pare complez....

 

1. Ce faci cu blocajul mecanic al volanului ?

2. Ce faci cu EWS-ul ? :twoup:

3. Partea cu butonul e simpla....sunt o gramada de DIY uri pe net dar o chestie din asta care sa presupuna doar inserarea cherii fara rotire suna complicat :)

Link to comment
Share on other sites

  • 11 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.