Jump to content

Inchidere centralizata telecomanda bmw e36


mihai vigariu

Recommended Posts

prin bucuresti e cineva care se pricepe la asa ceva ? ca eu mi-am montat singur modulul respectiv de inchidere dar nu reusesc sa fac sa se inchida si geamurile din telecomanda, mentionez ca ele se ridica daca inchid cu chieia si tin pe inchis. iar faza cu double lock nu stiam de ea o sa vad daca am ca din telecomanda sigur nu se inchide doble lock ca eu mai inchid cand sunt in masina din telecomanda si se deschide de la manerul usii.

 

Mda insemna ca tot asa, nu ai armarea decatpe lock, nu si pe double lock. asa cum a remarcat un coleg ceva mai sus, vezi daca ti-a incuiat si usitza de la capacul de rezervor la armare, nu vrei sa ramai fara bushon. Pentru geamuri electricianu mi-a montat un releu pentru inversarea polaritatii. De ce? Din ce am inteles eu, inchiderea geamurilor e comandata pe minus, asa ca , prin releu se schimba din + in - (modulul pt telecomanda da semnal pe +). Ca sa se prinda pe ce fire trebuie data comanda la geamuri, mi-a desfacut fata de usa si a masurat pe fire, de fapt a facut prin excludere, a taiat cate un fir pe rand pana nu s-au mai inchis geamurile. Sunt doua parca pentru inchis geamurile si trapa. Dupa ce a vazut ce fir e, l-a identificat in modulul de comfort intr-una din mufe, cred ca cea din dreapta de tot(sunt 3 acolo). A conectat firele care ieseau din releu la firele care intrau in modulu de comfort si gata, geamurile si trapa se ridica atunci cand incui masina.

Pt double locking am gasit eu solutia. In mod normal pt locking se da comanda pe pinii 4 si 17 din mufa galbena din modulu confort. 4 unlock , 17 lock. Pt double locking se intercaleaza o dioda intre firele ce merg la pinii 4 si 17, dioda trebuie sa conduca dinspre lock catre unlock. De ce? Ca sa fac double lock trebuie sa fie pus + si la pinu 4 si la 17, adica si pe lock si unlock. Ca sa nu o ia curentul si pe ramura de lock atunci cand ai dat unlcok pui dioda. Dioda nu lasa curentul decat intr-un singur sens,astfel ca o sa conduca la lock si nu o sa lase sa treaca curentu la unlock decat catre pinu 4.

Vroiam sa fac nishte poze cu ce s-a legat in spatele torpedoului insa nu l-am mai demontat. Sper insa ca am expus suficient de clar ce trebuie facut.

 

Pt semnalizari sper ca e clara treaba , se leaga la firele maro din stanga soferului, se demonteaza suportu pe care tii picioru cand nu tii pe ambreiaj.

Succes,

Link to comment
Share on other sites

prin bucuresti e cineva care se pricepe la asa ceva ? ca eu mi-am montat singur modulul respectiv de inchidere dar nu reusesc sa fac sa se inchida si geamurile din telecomanda, mentionez ca ele se ridica daca inchid cu chieia si tin pe inchis. iar faza cu double lock nu stiam de ea o sa vad daca am ca din telecomanda sigur nu se inchide doble lock ca eu mai inchid cand sunt in masina din telecomanda si se deschide de la manerul usii.

 

Mda insemna ca tot asa, nu ai armarea decatpe lock, nu si pe double lock. asa cum a remarcat un coleg ceva mai sus, vezi daca ti-a incuiat si usitza de la capacul de rezervor la armare, nu vrei sa ramai fara bushon. Pentru geamuri electricianu mi-a montat un releu pentru inversarea polaritatii. De ce? Din ce am inteles eu, inchiderea geamurilor e comandata pe minus, asa ca , prin releu se schimba din + in - (modulul pt telecomanda da semnal pe +). Ca sa se prinda pe ce fire trebuie data comanda la geamuri, mi-a desfacut fata de usa si a masurat pe fire, de fapt a facut prin excludere, a taiat cate un fir pe rand pana nu s-au mai inchis geamurile. Sunt doua parca pentru inchis geamurile si trapa. Dupa ce a vazut ce fir e, l-a identificat in modulul de comfort intr-una din mufe, cred ca cea din dreapta de tot(sunt 3 acolo). A conectat firele care ieseau din releu la firele care intrau in modulu de comfort si gata, geamurile si trapa se ridica atunci cand incui masina.

Pt double locking am gasit eu solutia. In mod normal pt locking se da comanda pe pinii 4 si 17 din mufa galbena din modulu confort. 4 unlock , 17 lock. Pt double locking se intercaleaza o dioda intre firele ce merg la pinii 4 si 17, dioda trebuie sa conduca dinspre lock catre unlock. De ce? Ca sa fac double lock trebuie sa fie pus + si la pinu 4 si la 17, adica si pe lock si unlock. Ca sa nu o ia curentul si pe ramura de lock atunci cand ai dat unlcok pui dioda. Dioda nu lasa curentul decat intr-un singur sens,astfel ca o sa conduca la lock si nu o sa lase sa treaca curentu la unlock decat catre pinu 4.

Vroiam sa fac nishte poze cu ce s-a legat in spatele torpedoului insa nu l-am mai demontat. Sper insa ca am expus suficient de clar ce trebuie facut.

 

Pt semnalizari sper ca e clara treaba , se leaga la firele maro din stanga soferului, se demonteaza suportu pe care tii picioru cand nu tii pe ambreiaj.

Succes,

 

multumesc pt informatii, dar din pacata nu sunt asa priceput la electrica mai ales cand vine vorba de relee, diode .. usita de la rezervor se inchide , eu cautam pe cineva prin bucuresti care a facut ce ai facut tu sau se pricepe si care sa ma ajute sa pun la punct inchiderea contra cost evident. Bafta

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Sus cu topicul.

 

Eu am la a mea (E36 01/1996) inchidere centralizata cu telecomanda.

Modulul in care intra antena pt telecomanda, e made in italy, nu mai stiu ce firma.

Problema e ca trebuie sa ma apropiu foarte mult de masina ca sa pot deschide din telecomanda. Cand e cald afara, merge foarte greu, trebuie sa lipesc telecomanda de stalpul masinii (acolo e antena)

Ce ma sfatuiti?

Eu as schimba tot modulul ala si telecomenzile cu ceva aftermarket.....vreo sugestie?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Postez la intrebarea colegului Saggitarius de pe PM. Pinul 4 si 17, din mufa modulului d econfort se leaga in genul schemei urmatoare. Schema asta are alti pini pusi pt lock si unlock. La mine modelul din 96, sedan, cu modul confort, este mufa galbena(poza atasata). Ca sa vezi care e pinu 4 si care e 17 cred ca e nevoie sa scoti mufa din modul si sa te uiti ca scrie pe ea, o s aindentifici acolo cum sunt numeortati pinii. Spor.

Ideea cu double lock e ca pt a activa double lock trebuie sa dai + atat pe pinu 4 si pe 17 in acelasi timp, am exlipcat mai sus.

post-26175-0-58948200-1323847539_thumb.gif

Edited by mihai vigariu
Link to comment
Share on other sites

Postez la intrebarea colegului Saggitarius de pe PM. Pinul 4 si 17, din mufa modulului d econfort se leaga in genul schemei urmatoare. Schema asta are alti pini pusi pt lock si unlock. La mine modelul din 96, sedan, cu modul confort, este mufa galbena(poza atasata). Ca sa vezi care e pinu 4 si care e 17 cred ca e nevoie sa scoti mufa din modul si sa te uiti ca scrie pe ea, o s aindentifici acolo cum sunt numeortati pinii. Spor.

Ideea cu double lock e ca pt a activa double lock trebuie sa dai + atat pe pinu 4 si pe 17 in acelasi timp, am exlipcat mai sus.

Multumesc mult!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Am schimbat azifiltru de polen, si amfacut cateva poze la conexiunile facute pe masina mea. Am realizat si o schema electrica, sper sa fie clar acum pt cat mai multi, si sa va reuseasca operatiune. Spor la mesterit, maniacilor :) .

 

P.S. bonus, asa arata un filtrude polen dupa 8 luni, cca 6 mii de km, in Craiova, 2mii inafara tarii.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Pentru toti cei care nu au reusit va relatez: Am incercat toate metodele posibile si descrise mai sus cu diode puse exact ca in schema, nu a mers, am luat alte fire le am masurat si pana la urma doar cele albe sunt pt lock si unlock, unul e alb negru unlock celalalt alb simplu e lock. Doar pe cel alb merge pusa dioda si face doublelocking intradevar dar nu lucreaza cum trebuie deoarece tb sa apesi de doua ori pe lock, apoi unlock ca sa se deblocheze usile dupa ce le ai incuiat, iar usa soferului ramane blocata pe inchis. Inchiderea de la rezervor nu merge nicicum ori ce as incerca. Probabil asa e la mine modulul(alt model). Cei care vor sa le mearga si inchiderea la rezervor trebuie sa faca urmatoarele: sa taie firul negru care vine din centralizata la actuator(motoras) de la rezervor , sa l izoleze sa nu se intample minuni, apoi sa traga un fir separat de pe lock adica firul alb pana la cel negru ramas liber de la actuator si totul va merge perfect fara batai de cap. Atentie la izolatii,recomand tub termocontractibil apoi banda izolatoare peste pt neplaceri. Repet asta e doar pentru cei carora nu le merge inchiderea la rezervor dupa efectuarea modificarilor de mai sus! Spor la tb!
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Salut. Am cumparat o inchidere centralizata cu chei tip diamant THUNDER. Ma puteti ajuta si pe mine cum sa leg firele pentru ca nu inteleg din schema care mi-a dat-o. Am facut poze la ambele module de inchidere. Eventual daca se poate cu deadlock sa se inchida si usa de la rezervor.

Va multumesc

post-55685-0-44648400-1366302572_thumb.jpg

post-55685-0-09727200-1366302584_thumb.jpg

post-55685-0-19145200-1366302597_thumb.jpg

post-55685-0-51727700-1366302654_thumb.jpg

Edited by Razv911
Link to comment
Share on other sites

Salut. Am cumparat o inchidere centralizata cu chei tip diamant THUNDER. Ma puteti ajuta si pe mine cum sa leg firele pentru ca nu inteleg din schema care mi-a dat-o. Am facut poze la ambele module de inchidere. Eventual daca se poate cu deadlock sa se inchida si usa de la rezervor.

Va multumesc

 

daca te uiti mai sus ai sa vezi ca gasesti de iti trebuie!

Link to comment
Share on other sites

daca te uiti mai sus ai sa vezi ca gasesti de iti trebuie!

Sunt alte culori, alte inchideri mai sus, nu am reusit sa-mi dau seama care fire trebuie sa le leg la inchidere. Ma puteti ajuta, din schema sunt 6 fire care s-ar lega la inchidere, dar cum sau care dintre ele. Daca mi-ar explica cineva mai asa sa inteleaga tot omu, as fi recunoscator. Ms

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.