Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

si eu cred la fel, ca nu este retapitata, uzura arata cum ar trebui sa fie pe scaunul soferului...e usor de verificat! La reprezentantele din RO se poat vedea intrarile din Germania, eu am verificat si merge sigur!

asta daca a fost luata din Germania, dar cred ca este vorba de Belgia sau Olanda, ca altfel nu-mi explic unde sunt intrarile pe service in garantie.

Link to comment
Share on other sites

La asta de pe mobile exista cusatura de care spuneau si colegii.

Link to comment
Share on other sites

Cunoasteti ceva despre aceasta masina sau despre proprietar ?

http://www.autovit.ro/mini-cooper-s-C20816606.html

Va multumesc !

Nu cunosc masina insa eu as avea o retinere vizavi de km, putini pt anul 2007. Primul pas este sa verifici seria la reprezentanta. Chiar daca ar fi km reali si s-a mers in Germania, avand in vedere ca e Cooper S, probabil ca viteza medie in cei 80mii km a fost una ridicata=> uzura prematura motor. Dupa verificarea seriei, trebuie facut un control tehnic amanuntit.

Link to comment
Share on other sites

si eu care credeam ca mai stiu si eu ceva despre masini, sincer ce ai remarcat tu mi se pare acul in carul cu fan, dar poate ca ai dreptate...recunosc ca nu stiu cum sta treaba cu combinatiile de culori tapiserie/plastice (presupun ca piesa pe care scrie airbag e din plastic). Oare si asta e retapisata, ca are aceeasi "problema": http://www.autovit.ro/bmw-520-C20720169.html

@DSF: poate sa aiba lejer 140mii, cam asa au majoritatea din 2009.

 

Hai bre, fii serios. Are @DSF dreptate cu ce zicea: "inscrisa in 07/2009, cat putea sa faca in 2 ani ? 100.000, 120.000 max. Se vede pe discuri / curele daca a sarit de revizia de 100.000 mii. Daca sunt noi sau aproape noi atunci are peste, daca sunt uzate bine atunci nu a apucat 100.000 km. Doar nu a schimbat jumatate din masina pentru 30-40 mii de km masluiti in bord. "

 

E 2009 totusi. Hai sa aiba 100 000 km. Sa fim rezonabili. Nemtii fac (dupa mine, in majoritatea cazurilor, excludem exceptiile) cam minim 30 000 km/an si cel mult 60 000 km/an. Media e undeva la 40...45...50 de mii...

Dupa cum ziceam, masina e totusi 2009...cati km sa fii facut...

 

Si nu majoritatea din 2009, sunt rare alea care au atatia km la 2 ani...

Edited by hornetb
Link to comment
Share on other sites

Majoritatea care ajung in Romania, da.

E normal sa vrei sa dai putin pe ea ca sa castigi mult,.. de aia e absolut normal ca masinile de la noi au multi km, defecte, au fost lovite. o masina buna in vest nu-ti lasa nicio marja de profit, dimpotriva... e mai scumpa ca in Romania.

Link to comment
Share on other sites

are linii si pare sa fie in stare destul de buna!

cred ca motorul ala trage frumos,oare cati nm o avea...sti?

 

Pai ma interesa pentru ca e motor mare disel bi-turbo si poate fi modificat ft usor.

 

Cuplul stock este de 560Nm ,din pacate am vb cu omul si s-a vandut.

 

Se pare ca soarta masinilor bune, chiar si cu motor mare, este ca se vand instant.

 

M-am uitat si dupa X5 4.4i dar consuma exagerat, mai bine 4.6is .

Link to comment
Share on other sites

mai bine 4.6is, diferenta de putere e semnificativa intre cele 2 insa consumul e mare la ambele, cred ca in Buc te invarti intre 20 si 25 la suta. Am mers cu ambele variante o vreme pe aici si desi au rezevor de 80L cu un plin nu prea faci mai mult de 500km pe autostrada...e si asta enervant...sa tot slimentezi iar aici sunt si rare benzinariile pe autostrada si e mereu coada.
Link to comment
Share on other sites

eu nu prea inteleg posturile tale (ok nici nu trebuie :p ) . Peste tot spui ca nu merita suv benzinar si motor mare si apoi faci afirmatii ca cea de sus .

Pai hai sa-ti explic ,cand caut o masina caut sa o gasesc intr-o stare cat mai buna,compromisul reprezinta sa te multumesti cu un motor mare pe benzina daca cea dizel este foarte abuzata mai mult decat cea pe benzina.

 

Bineinteles ca sunt impotriva lor pentru ca in mare parte consuma mult si inutil, dar.....

 

Dintre un dizel obosit si una cu motor mare benzinar dar care este mai intretinuta per total,o voi lua pe cea pe benzina,pentru ca nu vreau sa investesc bani inutili in a o aduce la cota 0.

 

Un alt mare avantaj este vorba de preturi, care au scazut ft mult la motoarele mari pe benzina.SI de acolo mai poti negocia chiar si 2000 in jos.

 

PS: a si peste 3.0i consuma toate la fel ,deci caut ca performantele in raport cu consumul sa fie cat mai mari.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

 

 

Un alt mare avantaj este vorba de preturi, care au scazut ft mult la motoarele mari pe benzina.SI de acolo mai poti negocia chiar si 2000 in jos.

 

PS: a si peste 3.0i consuma toate la fel ,deci caut ca performantele in raport cu consumul sa fie cat mai mari.

 

in fine ,stiu ca declarai ca la porsche ajungeai la un rezervor pe zi , probabil nici cu 4,6 nu vei fi departe . Practic socotesti ca din diferentA aia de bani negociata te plimbi cu masina cateva luni si acoperi impozitul pe 1 an maxim . Si apoi la revanzare probabil pierzi mai mult decat ai economisit , tocmai pt ca e benzinar , pt ca e motor mare , impozit .Eu nu as face asta . Fiecare cu ratiunea lui.Si banii lui evident :pirate:

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

depinde cum faci calculele, x5 pe benzina fie si 4.8is nu va consuma niciodata cat un cayenne bi_turbo , impozitul se rezolva,cat despre revanzare o iei asa de ieftin incat cand o vinzi nu pierzi foarte mult.

cayeneu consuma mult pt ca lam modificat,si miam facut damblaua cu el.

 

oricum nu sunt destul de hotarat,mai cercetez piata ,pentru ca sunt ft multe tepe si sunt mai pretentios cand vine vorba de starea tehnica a masini.

Link to comment
Share on other sites

Hai bre, fii serios. Are @DSF dreptate cu ce zicea: "inscrisa in 07/2009, cat putea sa faca in 2 ani ? 100.000, 120.000 max. Se vede pe discuri / curele daca a sarit de revizia de 100.000 mii. Daca sunt noi sau aproape noi atunci are peste, daca sunt uzate bine atunci nu a apucat 100.000 km. Doar nu a schimbat jumatate din masina pentru 30-40 mii de km masluiti in bord. "

 

E 2009 totusi. Hai sa aiba 100 000 km. Sa fim rezonabili. Nemtii fac (dupa mine, in majoritatea cazurilor, excludem exceptiile) cam minim 30 000 km/an si cel mult 60 000 km/an. Media e undeva la 40...45...50 de mii...

Dupa cum ziceam, masina e totusi 2009...cati km sa fii facut...

 

Si nu majoritatea din 2009, sunt rare alea care au atatia km la 2 ani...

 

Din pacate te contrazic, situatia e opusa pt masinile aduse la noi, care fac parte din categoria celor cu rulaj peste 100mii (in cazul fericit), pentru ca au pretul mult mai mic (invers proportional cu profitul omului care o aduce). Satul fiind de cele "recent aduse" de afara, am gasit un anunt cu un 520d din Romania: http://www.autovit.ro/bmw-520-C20698059.html

Desi pretul e bun si km chiar putini, masina sta la vanzare de ceva vreme (2-3 sapt).

Link to comment
Share on other sites

Hai bre, fii serios. Are @DSF dreptate cu ce zicea: "inscrisa in 07/2009, cat putea sa faca in 2 ani ? 100.000, 120.000 max. Se vede pe discuri / curele daca a sarit de revizia de 100.000 mii. Daca sunt noi sau aproape noi atunci are peste, daca sunt uzate bine atunci nu a apucat 100.000 km. Doar nu a schimbat jumatate din masina pentru 30-40 mii de km masluiti in bord. "

 

E 2009 totusi. Hai sa aiba 100 000 km. Sa fim rezonabili. Nemtii fac (dupa mine, in majoritatea cazurilor, excludem exceptiile) cam minim 30 000 km/an si cel mult 60 000 km/an. Media e undeva la 40...45...50 de mii...

Dupa cum ziceam, masina e totusi 2009...cati km sa fii facut...

 

Si nu majoritatea din 2009, sunt rare alea care au atatia km la 2 ani...

Nu e o regula. Finul meu a vrut sa ia un 520d 2009 din Cluj care avea in bord 98.000km. Si el s-a gandit la fel: cati km putea sa faca in 2 ani?

Cand am verificat-o la BMW, la ultima revizie facuta in germania in sept 2010 avea 160.000km in bord.

Link to comment
Share on other sites

 

Desi pretul e bun si km chiar putini, masina sta la vanzare de ceva vreme (2-3 sapt).

 

probabil nu negoaciaza prea mult daca are istoric real si starea e buna . majoritatea suna si dau 1000 din pret la telefon si vor 1000 la fata locului . S-a discutat pe aici ca pretul vinde masina ,indiferent de stare , km sau fata samsarului

Link to comment
Share on other sites

am cautat dupa nr si mai are o multime de anunturi...crezi ca merita sa sun si eventual sa merg sa o vad? sau e ceva de genul "prea frumos ca sa fie adevarat"?

 

de la galati la buzau sunt vreo 120 km... nu sunt multi.

 

dar samsarul tot samsar ramane. intr`o prima etapa ii poti da un tel sa ii ceri seria de sasiu. mai vbim dupa.

 

PS: bmw-ul are 137 de mii, mai are un audi a 3 cu 139 de mii si a mai avut un passat cu 136 de mii.

Edited by kristal_madness
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.