Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

@Axo , LCI din 2010 la 10.000 ... Probabil ca la cum e configurata e de comis-voiajor sau ce-or fi aia care fac sutele de mii de km pe an . Daca dotarile te satisfac , du-te sa o vezi . Ascult-o bine de distributie si daca nu cloncane mergi mai departe cu ea la o testare ca lumea . Daca totu e in regula ia-o .
Link to comment
Share on other sites

@Axo , LCI din 2010 la 10.000 ... Probabil ca la cum e configurata e de comis-voiajor sau ce-or fi aia care fac sutele de mii de km pe an . Daca dotarile te satisfac , du-te sa o vezi . Ascult-o bine de distributie si daca nu cloncane mergi mai departe cu ea la o testare ca lumea . Daca totu e in regula ia-o .

 

Dotari, distributie perfecta, testare cap coada.....asa o cumperi de noua !!! Eu tot nu pricep cum vreti si masini ieftine si perfecte din punct de vedere tehnic !!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

salut...

 

sunt nou pe aici si as vrea sa mai revin. vreau sa cumpar un bmw e90 si as dori sa stiu cine ma poate ajuta cu mai multe detalii legate de o masina(km, an, motor, s.a.m.d.) daca ii dau vin-ul, la ce am gasit eu momentan.

vin: WBAVG11060A288605

 

va multumesc,

alex

 

p.s.: dc stiti vreo masina de vanzare rog anuntati.

Link to comment
Share on other sites

Salut, nu stiu daca am nimerit bine pe acest topic, ma intereseaza masina din link-ul de mai jos insa am o nelamurire, ma tot contrazic cu cativa prieteni ca aceasta masina ar fi fost accidentata frontal deoarece are distanta mare la inchizatura capotei fata de spoiler .

Daca stie cineva detalii despre aceasta masina il rog sa-mi spuna .

Multumesc !

 

 

http://www.autovit.ro/bmw-745-C28480921.html

Link to comment
Share on other sites

Salut, nu stiu daca am nimerit bine pe acest topic, ma intereseaza masina din link-ul de mai jos insa am o nelamurire, ma tot contrazic cu cativa prieteni ca aceasta masina ar fi fost accidentata frontal deoarece are distanta mare la inchizatura capotei fata de spoiler .

 

 

Si eu vad la fel. In poza 3 se vede pe partea soferului cum sta aripa mai jos decat capota. Cat de grav a fost nu cred ca-si da nimeni seama.

Edited by ifx
Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere dotarile masinii, daca accidentul ar fi fost grav, masina asta nu ar mai fi fost reparata niciodata. Pai numai camerele alea din bara, pentru distronic si pentru nightvision costa mai mult ca restul pieselor daca ai schimba complet botul masinii. Nu mai zic ce presupune sa le faci functionale din nou, la un accident mai serios se fac toate mufele praf, iese un haos acolo. O reparatie la un accident care presupune faruri sparte, bara si accesorii sparte, capota si aripi lovite, radiatoare si tragar, airbaguri sarite, duce peste 10 mii de euro chiar si cu piese sh, nu baga nimeni banii astia intr-o reparatie, nici asigurarile daca masina are casco. Sa nu uitam parbrizul atermic care costa o gramada de bani, si care se sparge deobicei cand sare airbagul pasagerului.

 

Daca a vopsit bara pe casco, doar pentru ca i-au sarit pietre de pe drum, sau capota din acelasi motive, sunt mari sanse ca meseriasul care le-a dat jos si apoi pus la loc sa nu mai nimereasca la milimetru reglajele.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Astea din limba romana sunt standard la samsari, dar ce te faci cu limba germana?

 

NICHT VISION inseamna ca n-are viziune. El poate a vrut sa zica NACHT, care in germana inseamna noapte. :)

 

 

 

Mai zice ca e si "conservata" masina(745d):))...asta e ultima.

Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere dotarile masinii, daca accidentul ar fi fost grav, masina asta nu ar mai fi fost reparata niciodata. Pai numai camerele alea din bara, pentru distronic si pentru nightvision costa mai mult ca restul pieselor daca ai schimba complet botul masinii. Nu mai zic ce presupune sa le faci functionale din nou, la un accident mai serios se fac toate mufele praf, iese un haos acolo. O reparatie la un accident care presupune faruri sparte, bara si accesorii sparte, capota si aripi lovite, radiatoare si tragar, airbaguri sarite, duce peste 10 mii de euro chiar si cu piese sh, nu baga nimeni banii astia intr-o reparatie, nici asigurarile daca masina are casco. Sa nu uitam parbrizul atermic care costa o gramada de bani, si care se sparge deobicei cand sare airbagul pasagerului.

 

Daca a vopsit bara pe casco, doar pentru ca i-au sarit pietre de pe drum, sau capota din acelasi motive, sunt mari sanse ca meseriasul care le-a dat jos si apoi pus la loc sa nu mai nimereasca la milimetru reglajele.

 

foarte scumpa camera de night vision. e la fel ca la f 01si costa cam 3700 euro , noua.

Edited by baronu25
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.